Én is hasonlóan szeretem mint Sibra. Elindulni azt mejd lesz valami alapon.
Sok motor nem jó, erre már rájöttem. 4 motor felett egyszerűen nem tartható egy normális tempo, valakinek mindig van valami baja, valakire mindig várni kell, stb....
De egyébként egy helyen két napnál többet én sem tudok eltölteni. Halálra unom magamat. Engem speciel semmi sem érdekel, csak az út amin haladok. Sokat akarok menni és sok kanyart és jó minőségű aszfaltot magam alatt. Ha megállunk valahol pár órára, mindig én vagyok az első, aki azt kérdezi mikor indulunk tovább? Csak a motoron eltöltött órák érdekelnek. Nekem ezt jelenti az igazi motorozás.
Másképpen szeretjük. Ennyi. Nekem kell egy fix pont ahová este visszatérek a napi csavargás után. Imádok néptelen partokat találni és azt belakni mert olyan mintha az enyém lenne.Szó sincs koszos nagyvárosról. Sajnos(vagy nem) a tenger melletti lustulást én nem unom meg soha. A túl nagy társaság tényleg nem szerencsés mert ütköznek az igények és valakinek engednie kell. Soha nem mennék ismeretlenekkel hosszú túrára.
Gyakorlatilag olyan útvonalon megyünk, ahol felfűzzük a látnivalókat, de a lényeg a motorozás, és a szabadság élménye. Sátrazás, este kis főzőcske, semmi luxus. Minden ami kell, a motoron van.
Engem a gyönyörű utak, tájak, bármikor megállás, fürdés, gyönyörködés a tájban. Még egyszer azt a hibát nem követem el, hogy 10 feletti létszámú társasággal megyek. Most is elvileg csak ketten, jól ismerjük egymást. 12 napról van szó, tömény teljesítmény, semmi megkötés. Én nem vagyok híve annak, hogy valahol egy hétig lábat lógassak, nézelődjek, vagy a tengerparton herézzek. Úgy érzem, egy országot úgy ismerek meg, ha több részében körülnézek, látom a nyomortól a pompáig minden részét. Napi 400 km, az megállásokkal kb. 6-7 óra, és akkor nem kell száguldani. ha valamit közben konkrétan megnézünk (pl. Meteorák), akkor ez annyival több idő, de nem gond. Mindent meg lehet nézni, de a lényeg a motorozás. Erre vettem a virago-t, mert megbízható, egyszerű gép. A tavaszon megfogadtam, hogy előre szervezett túrára sem megyek már, ahol időre oda kell érni a meghatározott szállásra. Kempingeket keresünk, vagy a tengerparton alszunk, nomád körülmények között. Mindig is imádtam ezt az életformát.
Autópályán nem megyünk. Max hazafelé, közel hazánkhoz.
Sokkal több mindent látok így az országból, mintha teszem fel elmennék Athénba, és ott nézelődnék 1 hétig, és költeném a pénzt, és járnám az utcáit. Görögország nagy, és igazából nem a városokban van a látnivaló. Voltam már ott nem egyszer. A látnivalók a természeti szépségek, és az építészeti csodák (Korinthosz, Akropolisz, Meteorák, Delfoi, stb.....) És ha ezeket látni akarom, akkor nem az a cél, hogy dekkoljak egy hétig egy koszos nagyvárosban. Vagy a tengerparton, amit 2 nap múlva unok.
Menni akarok........ Motorozni, élvezni a finom, illatos levegőt....
Ezt nagyon nehéz úgy megszervezni,hogy minden állomás érdemes legyen több nap eltöltésére és oda is érj. Szerintem ki kell tűzni egy végcélt és oda elérni max. 2nap alatt(1alvással útközben. Utána 1hét pihi. Különben nem látsz semmiből semmit csak rohanás a túra. Persze ez csak az én meglátásom. Esetleg egyvégtében is le lehet veretni,de akkor nem lehet kiiktatni az autópályát ami kiábrándító. Gondolkodtam közeli(Horvát,Olasz,Szlovén) tengerparti úti célról is de nem szimpatikus egyik sem. Sajnos csak Görögország ami igazán tetszik és megfelelően szabad, minden értelemben. Az a pálya viszont minimum 1300km. Majd meglátom.
Ezek szerint a napok motorozással telnek.
Azért kérdeztem, mert mi is gondolkozunk, hosszabb külföldi túrában jövőre. De mi úgy szeretünk menni, hogy egyik nap motorozunk, Elérjük a célunkat. Majd ott töltünk egy két napot, aztán újra felkerekedünk a következő állomás felé.
Persze jó lenne egy jó csapattal motorozni, de végig rohanni a távot, azt nem szeretnénk.
Még nincs végleges változat a túrát illetően.
kb. 4500 km lesz, ebből külföldön 3700. 1 napnál többet valszeg Athénban fogunk tölteni, bár sok látnivaló ott nincs. A várost nem igazán akarjuk bevenni, inkább a környék szépségeit nézzük meg, Delfoi jósda, északra a meteorák, tengerpart, meg vannak még világhírű természeti és építészeti látnivalók. Albániában szépek az utak, (Eu. top. 10-ben is van egy útszakasz), aztán Mostar, stb....
Nap kb. átlag 350-400 km. Majd meglátjuk, egyelőre tervezés alatt van.
Nincs mit. Bár én nem igazán segítettem érdemlegesen.
S végül, miként oldódott meg a probléma?
Más: A videód nagyon klassz. Csodálatos helyeken jártatok. Gratula.
A jövő őszi túrát, hogy tervezitek. Naponta menyi Km? S hogy egy, egy szép helyen terveztek-e, legalább egy teljes napot ott tölteni. Meg csodálni a környéket?
Le akarom szedni az önindítót a viragoról. Szeretném Tőletek kérdezni, hogy mire kell figyelni, van-e valami trükkös a műveletben? Csak meg akarom nézni az állapotát, valamint belepróbálni a helyére az újonnan szerzettet. Mert amit használtan szereztem, valamivel vaskosabb, és belső csavar tartja össze, ami a gépen most van, az meg külső két hosszú csavar tartja össze. Ha nagy macera, akkor nem szedem le.
Tisztelt sibra
Bocs a késleltetett válaszért: köszönöm a meghívást, csak sajnos nem tudok eleget tenni.
Én rólad állapítottam meg, hogy merészen bevállalod a hosszabb külföldi utakat motoron, magamról már kevésbé állíthatom ugyanezt.
A szeptemberi időpont meg azért sem jó nekem mert több szálon kötődöm az iskolai munkarendhez, és így csak hétvége szabad.
A nyári családi utazásunkat erdélyi területre tervezzük, de azt is autóval.
Úgyhogy kedves Zoli, ha akkor útbaejtjük Patakot, feltétlenül értesítelek, hogy találkozhassunk pár szóra.
Üdv Laci
Na akkor van egy 535 virgom papirok nélkül amugy Svájci eladnám mert nincs használva lányom használta. A motor mükszik ebe a szezonban csak inditgatuk csak egyben eladó épiteni faragni vagy alkatrésznek tökéletes.Mosonmagyaróvár mellett található ár telon 06309941984 ja lányom más motor xj papirokal használta
Tudod, ha el akarok adni valamit, akkor mondok róla részleteket. Például: hol lehet megnézni, mennyi az ára, elérhetőség, és hasonló, szinte jelentéktelen apróságok. De ne is foglalkozzál vele.....
Sok motor nem jó, erre már rájöttem. 4 motor felett egyszerűen nem tartható egy normális tempo, valakinek mindig van valami baja, valakire mindig várni kell, stb....
De egyébként egy helyen két napnál többet én sem tudok eltölteni. Halálra unom magamat. Engem speciel semmi sem érdekel, csak az út amin haladok. Sokat akarok menni és sok kanyart és jó minőségű aszfaltot magam alatt. Ha megállunk valahol pár órára, mindig én vagyok az első, aki azt kérdezi mikor indulunk tovább? Csak a motoron eltöltött órák érdekelnek. Nekem ezt jelenti az igazi motorozás.