Igen ettől is. Meg attól is hogy az annó régebbi motorozásaim (MZ-s időszak) következményeit érzem minden hol. Az összes gömbcsuklóm ropog és fáj.
Ebben a korban már nem arról szól a motorozás hogy érzem a szél feszítését a testemen. Hanem a táj nézegetése, az illatok érzése, és a kanyarok visszafogott centrifugális erejének az érzete adja. No meg hogy a kanyarokban ahogy billen az egész horizont.
Mindezek fényében, és az egészség védelmében talán most már le tudok mondani az Edda örök életű hitvallásáról.
"Ne vegyen körbe semmi ami megvéd.
Testemet a vad szél csak had tépje szét"
"Szél vihar ami támad utánunk"
Az olaj folyik, barátom... Ha a motort eldöntöd, a cucc átcsorog a bal oldali deklibe. A szintjelző gombája középtájt van, és mivel az olaj épp elfolyik onnan oldalsztenderen, bejelez.
Teljesen normális jelenség, főleg melegítéskor. Ha a szint oké, ne foglalkozz vele.
Sziasztok!
Egy olyan észrevételhez lenne kérdésem, hogy amikor oldalsztenderen melegítem a motort akkor az olaj szintjelző lámpa kigyullad. Ha függőbe állítom a motort akkor elalszik, ha visszatámasztom hamarosan megint világítani kezd. Gondolom csak addig csinálná amíg nem elég meleg az olaj de azért inkább rákérdezek, mert kicsit zavar. Másoknál is van ilyen és ne foglalkozzak vele vagy csinálni kéne vele valamit? Repsol 15W50 van benne és megvan a szint is. Legutóbb 3,2l-t töltöttem bele.
Látom módosítottál Blagoevgradnál Makedónia felé, én nem tenném. Inkább Görögországban motoroznék többet és a Dorjan-tó is megnézhető onnan is. Mondjuk a benzin ott a legdrágább. 1,75-1,85€ Jó tervezgetést kívánok előre is.
Sartiban találkoztam egy hódmezővásárhelyi motorossal aki arra ment amerre a "váz" szerint te is tervezted, de gyakorlati oka volt. Dohányos lévén érzékenyen érintette volna a görögországi cigiár és Szerbiában bevásárolt.
Montanától, Szófiáig(a körgyűrűig) 100km ebből lesz 90 olyan amit majd elmesélhetsz az unokáidnak is ha a terved szerint a 81es úton mész. Szerintem ott kalmi is elélvezne! Szeptember 20.án mentem arra. Vadiúj aszfaltszőnyeg, hajtűkanyar hegyek. Berkovitsa környékén van a hegytető(+1-2°c éjjel) utána lefelé ugyanaz. Szóval élvezetes út annak aki a döntögetést szereti. Mindenképpen, kipihenten vágj neki! Montanában van jó szálloda.
Tiszteletre méltó terv. Ha nem Szeptemberben lenne, veled tartanék Gyulától, Sidirokastróig. Egyébként miért tervezed átmenni Szerbiába? Ha már Szörényvárnál(Drobeta turnu Severin) vagy Simian-Maglavit-Calafat, és ott az új Európa-híd, ami Vidin mellett átvisz Bulgáriába (6€ hídpénz) és 70km. Montana.
AAA elfelejted, hogy te valószínűleg a válság idején vetted.
És most ép felfelé halad a világ gazdaság. A Magyar gazdaság meg egyenesen szárnyal. De legalább is jobban teljesít.
Szép motor.
De a km óra állás kétséges. 8257 Mp/h az az 13285 km.
Nincs forgalomba. Mióta állt?
Esetleg érdemes lenne személyesen is megnézned, és beszélgetni az eladóval.
Más. Figyu! Ha rákattintasz itt a nick nevekre akkor bizonyos adatokat kidob a rendszer. Tehát mindenki megadot magáról némi adatott. Tehát téged is arra kérnénk, hogy valamennyit azért érdemes elárulni magadról. Tudod elég rossz egy tejesen ismeretlen valakivel beszélgetni. No nem kel mindent. Elég hogy merre élsz. Menyi a korod, és ha majd meg lesz a gép akkor arról egy fotó. Bőven ennyi elég. Ha nem akarsz te többet elárulni magadról.
Előre is köszi.
Szia Üdvözlünk a csapatban.
Annó annak idején valahogy én is így kezdtem itt.
Lehet hogy már meg is vetted a géped, de azért l írom a véleményemet. Annak idején, és most is, nekem is sokat segített a fórum a motor vásárlásban.
Tehát:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamah
a_xv_535_virago_beszamitas-7125604
Én az árat nem tartom soknak. Csak ezért az árért többet is kaphatsz. Pl Forgalomban lévőt. (Ki tudja menyit állat a motor. S az állás többet árt mintha normálisan használták volna).
2 Túl kevésnek tűnik a Km. A kipufogó könyék nem teljesen ezt mutatja.
3 Nincs csomagtartó ás oldaltáska, s bukócső sincs. Ezért az árért ezek már szerintem hozzá tartoznának. Aztán ha neked végül nem kell, akkor vagy alkudsz, vagy eladod.
3. Ezt egy kereskedő árulja. S gondolom jó nagyot szeretne rajta keresni. Célszerűbb tulajtól venni. Akkor arról is kapsz némi képet, hogy milyen volt az előző gazdája, és hogy miként is bánhatott vele.
No ezen már minden meg van amit én elvárnék.
Viszont az árat igen magasnak találom. Ez adódik abból, hogy a kereskedőnek is meg kell érni. Tehát ő is akar fogni rajta.
A Km óra állást csak akkor hinném, ha bizonyítani tudják. Vagy szervízkönyvel, vagy Műszaki vizsga adatlappal.
A kipu ennél is mást mutat. Még ha nem is sokkal többet.
Szerintem, ha még nem vagy túl a vásárláson akkor érdemes megvárni pl az enyémet is.
Ha az idő engedi akkor ma előveszem, és körbe fotózom, s felteszem a hirdetést.
Bordó 535-ös. S Salgótarjáni lesz a hirdetés. No és mindent idejében meg kapott a kicsike. Sőt minden második olaj cserénél 12 ezer Km enként metabond olajadalékot is kapott. + minden olajcserekol olaj szűrőt, és lég szűrőt.
No és csak hosszútávú túrázásra lett használva. Munkába nem jártam vele. Tehát a kilométereit szinte csak üzemi hőfokon tette meg.
Ja és szervízkönyvel, és teljes műszaki dokumentációval tudom adni.
Nagyon szépen köszönöm a felajánlást.
Amint motorozható lesz az idő elszaladunk érte. Nagyon úgy nézki hogy a jelenlegi kicsi lesz.
Már az 535-ösön is kicsi volt. Miután eltört az eredeti, az unoka húgomét kaptam meg. S ez igen kicsi. Ugyan úgy nyomja a mellem a szél mint ha ott sem volna.
Igen, a keresztezodesnel. Ismerosom egesz autujat athuztak es szepen dolgoztak. En a jozsaival is elegedett voltam, megkerte erte amit kellett de jo minosegben megvalositotta minden elkepzelesem.
Ebben a korban már nem arról szól a motorozás hogy érzem a szél feszítését a testemen. Hanem a táj nézegetése, az illatok érzése, és a kanyarok visszafogott centrifugális erejének az érzete adja. No meg hogy a kanyarokban ahogy billen az egész horizont.
Mindezek fényében, és az egészség védelmében talán most már le tudok mondani az Edda örök életű hitvallásáról.
"Ne vegyen körbe semmi ami megvéd.
Testemet a vad szél csak had tépje szét"
"Szél vihar ami támad utánunk"