Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elolvastam a Totalbike tesztjét és nagyon könnyen kezelhetőnek írta le a Winkler. Kimondottan jókat írt róla. Persze a legjobb a teljesítménye.
Akkor valószinű,egyszer szivesen kipróbálnám,de egyébként nem hiszem ,hogy kellene.
Az 51es úton jött fölfelé, Taksony is lehetett a célja és szürke metál volt a színe. Valószínű egyről beszélünk.
Szerintem Taksonyi a tulaj ,mert ott már többször láttam motoros talin , /meg azon kivül is/ha jól emlészem szürkés szine van,először mikor láttam csak bámultam , akkora nagy a blokk.
Japánban én jól tudnám magam érezni, mert imádom a szusit,meg a vágott szemű puncik is bejönnek ha elég nagy az aírbag. Ja, nem. Utálom a bal oldali közlekedést.
Azért jó ezekkel a csatacirkálókkal motorozni. De úgy lenne az igazi, ha ott születne az ember, a motorhoz, ahol gyártják. Persze az Izs, meg a Jawa, és a kínaiak kivételek ez alól. Na meg a japcsik is.
Basszus. Mi a ráknak 6gang egy ekkora gépnek? 3 is elég lenne.
Persze, hogy lassan megy. Mire beváltana a 6.ba, kiszaladna az országból...
Szalkszentmártonban láttam egyet a találkozón és egyszerre indultunk haza, de nagyon nyugdíjas tempót ment a gazdája. Igaz asszonyt is vitt hátul. Sajnos nem hallottam a hangját. Tisztességes 2300cm3 meg 3 henger. Ez a Triumph agymenése. Nem egyszerű masina lehet!
Huhhhh. Gyula sem adja egyszerűen az életit
Képzeld! A Triumph Rocket3 van neki betervezve. Az még az aranyszárnynál is nagyobb dög.
Na igen, Te jó helyről vettél motort
Ja,nekem egyszerű a dolgom. Csal konzultálnom kell Gyulával és tudok mindent.
Nem hiszem, hogy a tiédben ne lett volna cserélve.....Az enyémben 4 éve nem volt, és előtte meg ki tudja, csak azért cserélem le.
Kardán olajcsere. Micsoda ismeretlen fogalom nekem. Meg kell tanulnom,már engem is érint.
Már régen nem járok motorral, valamikor októberben ültem rajtuk utoljára. Az Alföldön csavartunk egy rendeset, aztán elpakoltam őket télire. Mostanában állok neki a Virgácsnak, kormánycsapágy csere jár már neki, mert megáll középen. És ha már úgy van, fékbetét, kardánolaj csere, meg ami még adódik, ha hozzányúlok....
Nem valószínű,hogy rendőrként megéltem volna a nyögdíjat. Katonaként is annyit voltam sitten,meg fenyítés alatt,hogy biztos kicsaptak volna hamar. A felnőtt emberek megbüntetése,vegzálása szintén nagyon távoli nekem. Persze tudom,hogy szükség van rájuk de én nem vagyok alkalmas ilyesmire. Nálad mi a helyzet mostanában? Még a virgáccsal jársz dologba?
Az biztos, hogy érdekesen néztél volna ki rftőtörzsként , bár ha a nyögdíj oldalát nézzük, talán megérte volna a dolog.
Sokféle lehetőség vár még kipróbálásra. Remélem neked csak jó tapasztalatok jutnak! Egyébként amit kalmi írt,az is jó buli,csak nincs annyi szabadidőm,hogy egyszer elmenjek nyaralni 2 hétre utána megy egy tízen akárhány napos mindennap máshol túrára. Ezt dobta a gép nekem. '91ben a leszerelés után egy héttel már hívtak is be a Hámán Kató utcába a IX. kerületi kaps.ra motorosrendőrnek. 2 éve nyuggerben lennék és mennék mint a fájás összevissza, de hát az egyenruhát örültem,hogy levetettem. Még,hogy én rendőrnek? Nagyon közeli volt még a kádárkolbászos komcsi kiszolgáló rendőrség emléke.
Próbáld ki az Istriát, teljesen más világ. Ahogy elhagyod Opatiát, mintha másik világba csöppennél. Sokkal kedvesebbek az emberek. Nekem eddig csak pozitív volt a tapasztalatom, szeretek oda járni. Délebbre nem, de tervezem ettől függetlenül.
Ez nehéz kérdés,mert ami nem szimpi az már nem is Horvátország,hanem Dalmácia. Dubrovnyikban kimondottan tehernek éreztem a jelenlétünket a vendéglátó(k) számára. Pl. Hotelban a személyzet hozzánk állása,(mint Magyarokhoz) étteremben segítőkészség teljes hiánya, ez majdnem ilyen Itáliában is, de lehet,hogy teljes félre értés az egész és csak a Görögökhöz képest éreztem negatívumokat. Ott még csak jó tapasztalatom volt. Valahogy azt érezni,hogy belőled élünk és ezt egyszerűen jó tapasztalni. Végül is ha akarom megértem a helyzetet. Horvátország fiatal nemzetállam, amely vérrel vívta ki a függetlenségét és ezért büszkék lehetnek magukra, de a turistának ezt nem kéne éreznie. Az is lehet,hogy szimplán nem vendéglátósnak való emberekbe futottam. Nagyon kevés embertől hallottam hasonló negatív véleményt. Valószínű,hogy Görögországot jobban csípem mint kellene és ennyi. Jó hosszan ragoztam, de ez van.
Majd valamin állítsd be úgy a hegesztőgépet, hogy ne fröcsköljön.
Erre kell vigyázni egyedül.
Sziasztok, a tank es a sarvedot eltavolitottam es a festomuhelybe dolgoznak a fiuk rajta, nah most jon a kormany utkozo helyrehozasa, azt szeretnem kerdezni, hogy mivel kezdjem a szetszedest, a feket mar eltavolitottam, most jonne a km ora spiralja, es utana a km ora , lampa, teleszkopok es aztan a kormanyt gondoltam es vegul a kormanycsapagy, mert nem lenne jo ha felhevulne a hegesztestol, CO2 vel gondolom feltudom toltenni es utana kicsiszolom megfelelo formara az utkozott, nah mar most az akkumulatort kiszereltem, mas v.mire oda kellene figyelnem hegesztes elott? koszonom
Koszonom