Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ámen Úgy legyen.
Bár nekem már meg van. Nem tervezek több motort venni. De azért jó lenne látni még több ilyen gyönyörű motort az utakon.
Hogy cs...tek meg vazze... most értettem meg miért is volt - nem jobb, csak - elfogadhatóbb állapot számomra, hogy nem olvastam motorokról túl sokat mostanában...

Biztos ismerős érzés a VISSZA AKAROM KAPNI szindróma...
- ha csak itt állna a garázsban a virgács... de nincs itt...

na mentem dolgozatot javítani, attól más tudatállapotba kerülök...
Falra hányt borsó.Akik az összes műszaki tudományukat ilyen fórumokon szerzik azokat úgy sem tudod meggyőzni. Aztán csak az lesz,hogy a végén a segítő kézbe harapnak.
Bocsi. Az előbbi beírásomnál összekevertem a főtengely sikló csapágyazásu/a váltó tengely görgős/de további észrevételem szerintem igaz.
Szia
Előre is köszi az adatokat. Ilyen hulladék vasaim nekem is vanak, télen összedobnám.
Én is sokallom az árakat,de gondolom alkuképes.Szerintetek mi a reális ár egy ilyen állapotú 535-ös ért?
Szia!
Az xv 535.nek is a főtengelye gögős csapágyazásu,viszonylag nagyobb/méretét most nem tudom/ennek sem axiáli,sem radiális irányban több mm-res mozgása nem lehet,itt vagy a csapágy ,vagy a ház ment tökre,mivel melegedés után jelenkezik,nagy valószinüséggel a ház/ez még rosszabb/
Szerintem ezt a blokkot szét kell szedni.
Ennyiért már az enyémet is odaadom !
Köszi a gyors reagálást, de nekem a Virágos-os stílus jobban bejön.
És ez?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Köszi a pártolást, jól esik. :)

Na de félre a tréfával... Tele van a motorpiac olyan meredeken álló tankú, magas kormányos micsodákkal, amiket mi choppernek nevezünk időnként, de nem helytállóan. A Virago sem az, inkább csak soft-chopper, de az is erős jóindulattal. A chopper lényege: csak az van rajta, ami feltétlenül szükséges, semmi felesleges bonyolítás.

Zsocca injektort, katalizátort és ABS-t álmodik egy olyan stílusú motorra, amitől ez nem is állhatna messzebb. Ezekről a technikai újításokról nagyon erős és szarkasztikus véleményem van, amit megtartanék magamnak, ha nem baj. Röviden és finoman fogalmazva nem tartom szükségesnek ezeket.

A Virago legfőbb jó tulajdonságait pont annak köszönheti (főleg a nagyok), hogy egyszerű, mint az a bizonyos faék. Nagyon kevés dolog van rajta, ami házilagosan egy leírás vagy videó alapján nem elvégezhető. Nem azért van akkora respektje ennek a dögnek, mert übermodern vagy csudaszép, hanem mert egy traktor, ami kis túlzással motorolaj helyett étolajjal is elműködik. Két hajszál választja el a Harley-tól, ami a primitivitását és az igénytelenségét illeti. Még egy ilyen vasat nem fognak gyártani, legalábbis nem ilyen, japános minőségben.

Nem egy és nem két olyan hasonló stílusú motor van, ami újabb, k..va korszerű és csecse, de a gyertyacsere is kínszenvedés, mert a fél motort le kell hozzá bontani. Kérdezzetek megy egy Zsigulin és Wartburgon felnevelkedett autószerelőt, mit gondol a műanyagba burkolt, csak szakszerviz által nyitható motorterekről... Egy téli-nyári hűtővízcsere is külön nagymise!

Ami újabb, nem feltétlenül jobb és ezt nem átallom hangoztatni. Láttam, fogtam, lovagoltam más, újabb, olyan 2005 utáni motorokat, amiket nyáron több ízben volt alkalmam állva hagyni egy négysávos útszakaszon, mert nem bírták tartani a lépést a 26 éves, karburátoros, ABS nélküli, léghűtéses, csattanós váltójú vén szarommal.

Végül egy javaslat. Aki emberi áron akar modern technikát, vízhűtést, 8 szelepet, DOHC vezérlést, közel 70 lovat és CDI gyújtást, azoknak ott a Kawa VN750. Aki iparművészeti remeket akar birtokolni, annak ott a Suzuki VS Intruder. Akit nem zavar a lánchajtás, de stílusos, szép hangú, nem túl nagy köbcentire és komótos dörömbölésre vágyik egy svájci óraművel vetekedő erőforrással, Honda Shadow-nak hívják. És így tovább...

Én és a hozzám hasonlók pedig még szeretnének 150 ezret beletenni a motorba úgy, hogy az olaj, gyertya és szűrőcsere, a karbiszinkron, kupplungbetét, generátor, önindító, szelepállítás mind-mind otthon, minimál szerszámkészlettel megoldható legyen. EZ a Virago lényege.
Lupusz! Könyörögve kérlek... 750 ezer egy 535-ösért?! Neeee....
Ennyiért már Dragot is kapsz.

Annyi szerencséd van, hogy ha jól emlékszem van köztünk olyan, aki az 535-ösét árulja, várd meg a reakcióját. De ezeket a túlárazott példányokat kerüld el.
Anékül, hogy hallanám vagy látnám, mi van, nincs tippem se... A melegen jelentkező hang elég sokminden lehet, a gyűrűtöréstől kezdve a kuplungkosárig. Tényleg, passz.

A könyv nem ír oldalirányú játékot a főtengelyre.

Amit okosság ellenőrizni: az olajpumpa alatti durva hálós szűrőt vegyétek ki és nézzétek meg, nincs-e eldugulva! Ellenőrizzétek az olajpumpát is. Ha kenetlenség miatt állt be valami baj, akkor annak ott nyoma kell legyen.

Nem tudom, milyen szemszögből közelít a kolléga a dologhoz, de én a vezérmű környékét is megvizslatnám, a szelepeket és a vezérműláncot feszteleníteném és megrángatnám a vezérmű és a himbatengelyeket is.
Szevasztok!
Most regisztráltam az oldalra ,az alábbi két motorról érdeklődnék, van e valakinek információja , vagy véleménye róluk?
Köszönöm szépen a visszajelzéseket.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_5
35_virago_beszamitas-7125604
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/y
amaha_xv_535_virago_hitelbeszamitas-7032522
Nem jól mérted fel az igényeket. Itt a tél, mire lehet még hasznos egy ilyen cucc a ház előtti járdán?
Az az alsó váznyúlvány, az nagyon elvetemült. Egy traktorkerék vájta földúton pl., érdekes lehet vele menni...
Nekem is van véleményem a Zsoccca motorvásárlási projektel kapcsolatban. A fórum tagjainak legnagyobb része teljesen a saját igénye és ízlése szerint választ kétkerekűt magának.(+pénztárca) Zsoccca az akinek többféle igényt kell figyelembe vennie, mert csak! Ezzel kész is a magyarázat a hezitálásra. Az,hogy korszerűbb,tisztább üzemű motorra vágyik, inkább tisztelendő(én kakilok rá) mint negatív tulajdonság. Az,hogy csak régebbi gyártású motor ami neki tetszik, bizony szubjektív. Őszintén mondom, tele van a tököm nekem is az alien megkú..a transformert torzszülöttekből. Ezért aztán hagyjuk Zsocccát főni a levében, már úgyis kész a menü a nagyvirgács képében.
Nagyon szép munka, és az ár is reális
Mondjuk szerintem ezen csak egy kis növésű ember mutat valahogy.
A sör nálam kimarad, a plexi pedig lekerül és ha kell a Zsocccának akkor az övé lesz, merrendesvagyokésszerény.
Még ne tegyél le róla, hogy nem fogják gyártani a nagyViragot. Egyre több régi típust vesznek elő ismét a Yamahánál. Az SR400-at is lehet majd újra kapni.
Sziasztok!

Ha esetleg érdekel egy megszállottat:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Zsocca ! Szerintem még egyszer figyelmesen olvasd el, mit írt neked Blackiex, és próbáld értelmezni. A fórumon is világos legyen, nekem küldted a smiley-t, mert egyetértettem Blackiex véleményével. Azért néha - finoman fogalmazva - elég nehéz neked tanácsot adni, VISZONT NEM KELL EGYETÉRTENED VELE. Nagy nehezen sikerült elhitetnem veled, hogy 1./ felesleges mások biztosításával foglalkoznod, egyszerűbb, ha kalkulátor programot használsz, ami NEKED lesz személyre szabott. 2./ Semmilyen nyilvántartást ne nézz meg motorvásárláskor. 3./ Véletlenül se használj MOL motoros tankoló kártyát / -8 Ft/liter / , mert a végén szerinted " többlet " kiadással jár. Vedd figyelembe : Segítő szándékkal írtam ! Blackiex nem szorul az én védelmemre, de az egyik legnagyobb szaktudással rendelkező, rendkívül segítőkész márkatársunk, akire bármikor számíthatunk. Itt mindenki segíteni akar a legjobb tudása szerint neked, ha kérdezel valamit, még akkor is, ha nem mindig " értjük " a problémáidat, és a segítséget sem kellő tisztelettel fogadod néha ! / Gipszjakab /
Egyszer már felhívtam a figyelmed, most megismétlem : Mindig arra gondolj, NEKED EZEN A FÓRUMON SEGÍTENEK ! Még akkor is , ha úgy érzed, nem mindig értünk egyet veled ! Én a magam részéről lezártam a témát, koncentráljunk ennél a sokkal érdekesebb műszaki problémák megoldására ! Szép estét Mindenkinek !
Szaddi!

Csak hogy pontos kép legyen..az oldalirányú lógás ez esetben tengely irányú!...vagyis axiális! A service manual szerint és egyébként sem szerencsés, de nem mondom, hogy ez a baj!
Nem lehet a kuplungkosár zörgése?
na szóval itt tartunk...valakinek ötlete?