" ez a hang nekem új!Annyi féle főtengelyes motort hallottam már,de ez nem az a hang. Ezért vagyok én is tanácstalan,mert tök új ez a hang ami a motorból kiszűrődik. A főtengelynek erős,fémes hangja van.A nyugvó csapágyaknak általában alapjáraton van hangja,a hajtókarcsapágynak fordulaton.De ez nem az a hang."
meg ezt: Mindenképp valami hőtágulásra,olaj (hiányra ) utaló hang..valahol a hő hatására,vagy a melegedő,híguló olaj hatására megnő a hézag..hiányos a kenés..vagy valami hasonlóra tudok gondolni ezek után.A szabadonfutó egyik csavarján sem tudtam mozdítani.Mindkét vezmű lánc feszes.Minden alkatrész a helyén.Lebontottam a vezérlés kerekeit takaró fedeleket..A forgórész és az állórész nem ér össze a generátorban.Egy valamit vettem észre a főtengely oldal irányban pár millimétert lóg.Ezt holnap pontosan megmérem mennyi.Talán az angol nyelvű javítási könyvében benne van ennek a határértéke is.Mert azt is letöltöttem.
Ha valaki lemaradt:
A mocim,menet közben egyszer csak olyan hangot adott(és azóta is adja),h először azt hittem,h az előttem haladónak a kipufogójában van leszakadva valami.most is olyan a hang,,csak a blokkból jön.Hangos zörgés!(olyan hangot képzeljetek el,mintha a kipufogó dobban csörögne egy vas darab,csak ugye ez a blokkból jön)
Hidegen semmi,20-30 méter megtétele után elkezdődik,aztán utána már mind1,h sebességben vagy behúzott kuplunggal,vagy üresben...nem hagyja abba.
Szerelőm szétszedte a kuplung oldalt is...és ma ezt írta:
Helló, Lebontottam a kuplungját,semmit nem találtam.Holnap kompressziót fogok mérni mindkét hengeren.Vezérműláncok rendben vannak,úgy néz ki a vezérlése oké.Az a gond csak a meleg motor adja a hangot,hideg nem...Holnap összerakom teljesen,indítható legyen.Mindenképp be kell azonosítani valahogy a hang helyét.Feleslegesen nem akarom széthúzni a motort,blokkot.Egyrészt oltári nagy költség,másrészt soha többé nem lesz ugyanilyen.Mindenképp pontos hibamegállapítás kell.
Az tuti,h nem a szabadonfutó van lelazulva.Vezérlés rendben.Szelepek nyitnak,zárnak.Holnap mérek kompressziót.
Kuplungot kivesézem rendesen.Ha kívül nem találok semmit..el kell dönteni merre tovább.
Ez az állvány nekem nagy nagy segítség mindenféle szereléskor, asszem egy itteni kolléga állványának mintájára csináltam, hulladék vasakból. Kb 1,2 méternyi 4x4 -es zártszelvény, és 50 cm-nyi 4 cm átmérőjű vastagfalú cső kell hozzá.
A zöld az amiről mintáztam. Kell hozzá egy - a motorblokk alján lévő 2 széltében állított lyukhoz illeszkedő - keret, ennek az aljára a hátsó harmadban lévő 1-1 fél-ív. Ezen keresztül lehet majd megemelni.
Majd csinálok aprólékosabb fotókat és collstokot teszek mellé. Üdv. Zoli
Köszi szépen.
Majd tavasszal kiderül.
Pár röpke hónap és itt is van.
Ha ennek a kényelme sem felel meg, hát akkor nincs mit tenni, Bea asszonyt kell lecserélni.
Bocsi szolhattam volna. A kamerak itt mennek belso koron de nem megy ki a jel mert a kabelszolgaltato berakott egy gyorsabb modemet es az valamiert nem engedi at. A routert mar atneztem parszor az jo. Ha meg lesz javitva akkor uj IPcim is lesz valoszinuleg. Megyek le is veszem a regi cimet az adatlaomrol. Idonkent ellenorizd van e mar uj.
Kedves RC51! Azt szeretném megkérdezni, hogy élnek-e még a webkamerák a műhelyeteknél, mert egy ideje nem találja a gépem.Csak amiatt kérdezem, hogy az én gépemben van-e a hiba, vagy más az oka. Köszönöm.
Tisztelt blackiex
Hát nem igazán ismersz engem.
Én igazán tudom, hogy mit akarok. De még sem akarom minden áron. Senkin nem gázolok át a céljaim érdekében.
3-éve ültem újra motorra. 24 év kihagyás után. Ezért vettem kisebbet. Most jött el az idő, hogy felmerjek ülni egy nagy motorra. Ez már végleges. Legalább is remélem. Ezután nyugdíjasként majd jöhet a lakóbusz. Amivel bejárjuk a világot. Mondjuk a hátán ott lesz egy motor a helyi közlekedéshez.
A korszerűbb motort úgy értetem, hogy ha most piacra dobnak egy motort, annak korszerűbbnek kell, hogy legyen. Ahhoz hogy azt vigyék is mint a cukrot. Mivel a nagy többségnek nem elég a forma.
A Virágó esetében nem gondoltam túlbonyolításra. A teljesítménye így is nagyon rendben van. De gondolom, kevesebbet fogyasztana egy jó elektronikával, és injektorral. No meg a káros anyag kibocsátás sem elhanyagolható mostanában. A féknél meg úgy érzem, hogy nagyon jó lenne egy ABS. Nem is tudom, hogy a motoroknál miért nem terjedt már el jóval előbb. Sokkal biztonságosabb lenne.
Egyébként meg szerintem nem tervezi az újra gyártást a Yamaha.
Nem mentem vele még. Olyan 500 körül lehet az alapjárat, de ez csak kísérlet - demonstrálandó, hogy egy karbival mennyire alacsony fordulatszámig lehet jól belőni a keverékképzést, illetve hogy stabil, nem fullad le még extrém körülmények között sem.
Ha valaki lemaradt:
A mocim,menet közben egyszer csak olyan hangot adott(és azóta is adja),h először azt hittem,h az előttem haladónak a kipufogójában van leszakadva valami.most is olyan a hang,,csak a blokkból jön.Hangos zörgés!(olyan hangot képzeljetek el,mintha a kipufogó dobban csörögne egy vas darab,csak ugye ez a blokkból jön)
Hidegen semmi,20-30 méter megtétele után elkezdődik,aztán utána már mind1,h sebességben vagy behúzott kuplunggal,vagy üresben...nem hagyja abba.
Szerelőm szétszedte a kuplung oldalt is...és ma ezt írta:
Helló, Lebontottam a kuplungját,semmit nem találtam.Holnap kompressziót fogok mérni mindkét hengeren.Vezérműláncok rendben vannak,úgy néz ki a vezérlése oké.Az a gond csak a meleg motor adja a hangot,hideg nem...Holnap összerakom teljesen,indítható legyen.Mindenképp be kell azonosítani valahogy a hang helyét.Feleslegesen nem akarom széthúzni a motort,blokkot.Egyrészt oltári nagy költség,másrészt soha többé nem lesz ugyanilyen.Mindenképp pontos hibamegállapítás kell.
Az tuti,h nem a szabadonfutó van lelazulva.Vezérlés rendben.Szelepek nyitnak,zárnak.Holnap mérek kompressziót.
Kuplungot kivesézem rendesen.Ha kívül nem találok semmit..el kell dönteni merre tovább.
Ez az állvány nekem nagy nagy segítség mindenféle szereléskor, asszem egy itteni kolléga állványának mintájára csináltam, hulladék vasakból. Kb 1,2 méternyi 4x4 -es zártszelvény, és 50 cm-nyi 4 cm átmérőjű vastagfalú cső kell hozzá.
A zöld az amiről mintáztam. Kell hozzá egy - a motorblokk alján lévő 2 széltében állított lyukhoz illeszkedő - keret, ennek az aljára a hátsó harmadban lévő 1-1 fél-ív. Ezen keresztül lehet majd megemelni.
Majd csinálok aprólékosabb fotókat és collstokot teszek mellé. Üdv. Zoli
Majd tavasszal kiderül.
Pár röpke hónap és itt is van.
Ha ennek a kényelme sem felel meg, hát akkor nincs mit tenni, Bea asszonyt kell lecserélni.
Koszi hogy ramszoltal.
Hát nem igazán ismersz engem.
Én igazán tudom, hogy mit akarok. De még sem akarom minden áron. Senkin nem gázolok át a céljaim érdekében.
3-éve ültem újra motorra. 24 év kihagyás után. Ezért vettem kisebbet. Most jött el az idő, hogy felmerjek ülni egy nagy motorra. Ez már végleges. Legalább is remélem. Ezután nyugdíjasként majd jöhet a lakóbusz. Amivel bejárjuk a világot. Mondjuk a hátán ott lesz egy motor a helyi közlekedéshez.
A korszerűbb motort úgy értetem, hogy ha most piacra dobnak egy motort, annak korszerűbbnek kell, hogy legyen. Ahhoz hogy azt vigyék is mint a cukrot. Mivel a nagy többségnek nem elég a forma.
A Virágó esetében nem gondoltam túlbonyolításra. A teljesítménye így is nagyon rendben van. De gondolom, kevesebbet fogyasztana egy jó elektronikával, és injektorral. No meg a káros anyag kibocsátás sem elhanyagolható mostanában. A féknél meg úgy érzem, hogy nagyon jó lenne egy ABS. Nem is tudom, hogy a motoroknál miért nem terjedt már el jóval előbb. Sokkal biztonságosabb lenne.
Egyébként meg szerintem nem tervezi az újra gyártást a Yamaha.
Sör, rock and roll, long hair, chopper. Ezek az összetartozó alkatrészek. csak az a plexi..
hogy b.... meg!
Mire összeraktam volna üléssel-deklivel, besötétedik.
Az elvi felvetést bizonyítottam, két karbival már rég megfulladt volna.
Nem gyári a dob. Ez egy MAC rendszer.
Gurultál már vele ? Tapasztalat menet közben ?
Amúgy meg elég férfias a hangja. Régebben is ezek a kipuk voltak?
http://youtu.be/b_d8oXgcbu4