Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak "kedvet" kell hozzá szerezni
az enyém szép is jó is és eladó is!
Tehát arra gondoltam ha az 535-hasolitjuk a 650-el
Látod! A volt csajodnak a mecha.bendixe is fel van sorolva. Nincsen rózsa tövis nélkül. Nem baj gariba elsikáljuk!

Oké akkor megnyugodtunk.
Ja én is ezt mondom mindíg. Minek védeni a katasztrófát? Jön az magától is. Nem kéne inkább katasztrófa elhárításnak nevezni?
Ilyen erővel a Terror elhárítást is lehetne terorvédelemnek nevezni.
Ha motorozgatsz jövőre találkozhatnánk is majd valamelyik virágós megmozduláson.
A japcsik hülyeségéről ne nyissunk vitát, bizony ők is elkövettek sok-sok baromságot és nem minden arany, amit ők gyártottak.
Példák a gyenge pontokra:
LS 650: vezérműlánc feszítő
VN 750: generátor
VF széria: kenőrendszer
XV 750: mecha. bendix
GPZ 550: vezérműlánc fesztő és primerlánc
CB 400 Four: vezérműlánc feszítő

Rengeteg dolgot meg lehetne oldani masszívabban, de a tömeggyártás egyszerűsége és sebessége miatt bizony vannak olyan megldások, amiknél lehetne időtálóbbat és jobbat is betenni.
Kicsit az az érzésem volt mikor megláttam a képeken mitha a barátnőmet látnám más pasival. Még kicsit furcsa nálad látni nem a garázsomba.
Köszönöm,köszönöm! Lehet még, másnak is! Te nem vagy autentikus, mert gyáliként el vagy fogúúlva.
Üdv.
Mindenki hiányolt, csak Katana írt is neked.
Az autós tortúrát olvasva, hát nem jártál jól. Inkább egy fiatal Suzuki lett volna jó. S akkor talán a moci is megmaradhatott volna. De ez csak az én véleményem.
blackiex!
A beírásod utósó bekezdésével 650-es 1100-as blokk özssehasonlitásával szerintem midenki eggyet ért,ha az alap adatokat ismeri -furat átmérő,löket hossz,teljesitmény per ford. , nyomaték per fod. Ez mind az 1100-as javára van. Az xv 535-nél már szerintem nem ilyen eggyértemű .
Vagy nem jól gondolom?
Legalább vihart kavartál a bilibe!
Na, megnéztem, méltatom.
Tisztelt fórumtársak! A hibás én vagyok. Szerettem volna ha littlerock visszatér és én barom, megkerestem az utolsó hozzászólását. Akkor senkit nem érintett a 650es drag. Ma is "csak" Jenőt, akinek RC51 megnyugtató választ adott a kérdésre. Szerintem addig ne taglaljuk tovább Jenő motorjának nemlétező műszaki gondjait, amíg ő nem tárja elénk ezeket! Inkább méltassátok a kibővített fotóimat meg a szép hajamat a nevemre kattintás után!
Blackiex!

Ha esetleg a számonkérést az én írásomra értetted, szó nincs ilyenről.Mindig is adtam a véleményedre, ahogy Littlerockéra is...de adok RC51-re is, aki nem hallomás alapján véleményezte a tipust, hanem a saját tapasztalatai alapján!Az is sokat nyom a latban, amit én magam tapasztalok az ismerőseimen keresztül, akik ezzel a tipussal gurulnak. Az idő majd eldönti, igazak-e ezek a hírek, minden esetre most is az a véleményem, hogy nem hinném, hogyennyire hülyék lennének a japcsik....üzemeltetési, vagy karbantartási hibák következményeként annál inkább elhiszem..de az meg nem tipus függő. Mellesleg a mi szerelő ismerőseink értetlenül néztek, amikor ezt anno említettem nekik
Eddig kimaradtam a 650-es XVS témából, de kezd számonkérősre fordulni a dolog, amit nem szeretek. Nem mellesleg érdekes módon ugyanilyen dolgokat hallok, mint Littlerock.
80%-ban szerelők mondogatják, hogy az 535 mennyivel jobban sikerült, a maradék 20% pedig olyan, aki megkeres, hogy megcsinálnám-e a motorját.
(Természetesen még mindig nem vállalok szervizelést.)
Fontos részlet, hogy szinte mindegyik túl volt az ötvenezren, úgy tűnik, mintha akkortól kezdődnének a gondok. A panaszok közt szerepelt a recsegős kardán, a durrogó, kihagyó motor, beállíthatatlan karbiszinkron, de volt önindítós is.

Ebből még nem vonnék le következtetéseket, ha azon múlna, de a szerelő ismerősök szidalmai alapján egybevág a kardánrecsegés és a vacakoló, beállíthatatlan karburálás.

Ne értsen félre senki, nem azt mondom, hogy holnaptól mindenki sz_rul jár, akinek XVS650-je van. Lehet, hogy a tiédre jobban odafigyeltek, mint a szomszédéra, a márkaszerviz is jó olajat használt, nem a legolcsóbbat a kötelező átvizsgálásokon, stb.
Egy biztos: a 650-es blokkot NEM LEHET EGY LAPON említeni az XVS1100 motorjával, írdd és mondd.
(ezt korábban többször levezettem)
Szia!

Én remélem a legjobban, hogy ez a fajta probléma a környékemen nem jelentkezik

De mivel ez valós dolog volt egy időben, milyen eséllyel nyúlnék bele egy hibás darabba? Az autómból levontam a következtetést... azaz jó eséllyel mutatnám be ezt a dolgot...

Egy 1100-es jobban tetszene...
Ki merte fikázni ezt a motort?
Szia Littlerock!
Akárki, vagy akárkik mondták neked ezeket a 650-es dragról, marhaság! Mondom ezt egy év közös motorozás után , hegyen-völgyön, két személlyel, vagy szólóban.Nem egy mociban van a csapatban km bőven, de még soha nem volt velük baj. A küllőket 6000-ként ellenőrizni kell feszességre, de én az 535-nél és az 1100-nál is ellenőrzöm időnként. Jó kis moci az, a japók meg nem hülyék...több év gyártás alatt nem vettek volna észre egy ekkora konstrukciós baklövést, ami a te, illetve az ismerőseid állítása szerint ráadásul viszonylag korán, kevés futás után már jelentkezik? Nem hinném....
Ezt a motort nem szabad fikázni, csak a megfelelő tudással be kell állítani a rugózást. Nem véletlenül gyártotta Japán Amerikának 20 éven keresztül változtatás nélkül. Akkor mi naiv magyarok miért akarunk hibát találni benne.
Gratula Zsoccca az új vashoz! Nagyon szép! Jövőre le kellene tesztelnünk a Transzfogarason
Erre is jó a hátsó nagy bőrtáska?
A hátsó csillapítás engem is érdekelne, hogyan lehet rajta puhítani mert utas nélkül "pattog". Ne kelljen mindig utas után nézni
Hát ezért nem olvasod az emailjeid, mert motorozunk!
Sajnos én azért félek a 650-es Drag-tól, mert szervizekből szereztem az infót hogy a hátsó hengerből 20-30000 km alatt elment a kompresszió.
- ez lehet szériahiba
- nem cseréltek benne olajat, vagy ócskát tettek bele
- vagy bármi más...

Sokszor nézegettem a 650-eseket én is, de nem merek belevágni.
A hűtésről írt összefoglalóm viszont igaz.

Ezek a dolgok nem 5-600 km után jönnek elő.
Szia !
Szerintem ezt a vélemény Drag klubban kellene elmondani, akik a nyáron az Alpokban túráztak és elmondásuk szerint semmi probléma nem volt vele.
Más ezek a korszerű Dieseleknek /nekem is 2000-es 140 pacis van 35 ezer km/el kell menni 2-300 ezer km.szerinte ott valami nem stimel,legvalószinüb a km.ha már így összejött minden.
Az enyé fogyasztása országuton 6,2 de városban sem lehe beletaposni 7-7,2 nél többet.
Sziasztok!
Ma még motoroztam kb.80 km.jó volt, de azért melegem nem volt,teletankoltam /már másodszor/és elteszem hagy pihenjen.
Emilé már most, Zsocccáé tavasszal "for sale"
Elég az
Amióta megszűnt az Akorlátos jogsi és A2 van helyette már belefér az 535-is :-P Idő kérdése a váltás