Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép a motor, gratulálok hozzá! Sok örömöt hozzon rátok.
Ok köszi a válaszod.
Ahogy elolvastam a gorgok nagyobbak tehat az erintkezo felulet is nagyobb masresz azt irja hogy megerositett. Meg ilyet nem epitettunk be tehat nem tudom milyen minosegben gyartjak de jol hangzik. Valoszinu legkozelebb ha ilyen problemaval jon be motor akkor javaslom a vevonek.
Helyesen: Neked csak egy kattintás..
Sziasztok !

Kérek mindenkit olvassátok el a "nektek egy kattintást ", aztán cselekedjen ki-ki lelki ismerte szerint !
sasos
...a saosk villatáskáról nem is beszélve!
És van rajta bőrhínár, háttámla meg szegecses táskák is!
Sőt ha jól látom még egy szegecses bőrkarkötőt is kaptál ajándékba! Mámor!
Én mennék de a drag nem tud úszni!
Ezen a honlapon nézzél már szét légyszi és mon meg mia különbség a big roller és a másik változatú szabadon futó között az xvs 1100 costum darg között?

http://www.ebay.com/itm/Big-Ro...
Na mégis a Nyiregyházi lett végűl?
Skacok
Meg van a vágyott motor.
S olyan mint amit elképzeltem, s megálmodtam. Szuper nekem nagyon tetszik. Igaz nem volt olcsó. De nagyon bízom benne hogy legalább olyan jó is lesz mint az előző. Szépségben veri az 535 ösömet.
Kegyetlen nagy érzés mikor 85 Nm el kezd tolni.
Azéé.. őőőő.. az elmúlt nyóc évé..... mán majdnem nem jutott eszembe
Nem én csináltam ,én csak tudom ki csinál ilyet ilyen minőségben.
Brumi ez profi.
Gratula!
I István adta el az országot először.
Azóta nem a miénk. Mindig volt felettünk valami idegen hatalom. Még az őúsi írásunkat sem használjuk. Nem is ismerjük.
S teljesen abszurd az ahogy nálunk a dolgok működnek. Ez pártállástól, és kormánytól független.
Most olvasom Frej Tamás könyvét. Az elején több oldalon keresztül mentegetőzik, hogy ez egy fikció. Senki ne sértődjön meg. De valahogy minden karakter felismerhető.
Szerencsére még nincs a dologban tapasztalatom.
Remélem nem is lesz soha.
26 éve vezetek. Lekopogom még közúton soha nem volt balesetem. Nem is értem miért fizetek én baleseti adót? Érti ezt valaki?
Vettem a fáradtságot és megnéztem egy-két 650-es Dragot. Tök ugyan olyan az elrendezése mint az xvs1100-é. Ezek szerint annak is kaki a hátsóhenger hűtése? A japók nem jöttek rá a bibire?
Köszi Jencike! Jól esik az elismerés.
A Jencike kezdte és a többi mind követte.....
Itt vannak a képek a táskatartóról is külön.
Kezdesz olyan radikális lenni, mint a Brumeszkosz. Még,hogy abszurdisztán! A mi hazánk és punk tum.
Majd lejár és megszünik.
Aki már egy kicsit bolyongott a magyar bürokrácia útvesztőiben, pontosan tudja : AZ VAN ELINTÉZVE , AMIT SZEMÉLYESEN INTÉZEL ! NÉHA MÉG AZ SEM MINDIG !
Ezt sem értem ! Mit intéz a biztosító helyetted ? Résztvevője vagy egy balesetnek, ne adja az isten ! Ahogy matematikában : feltételezve, de nem megengedve ! Mindkét jármű sérül, megjelenik a tréler, a járműveket elszállítják a telephelyükre, ahol majd egy " független " kárszakértő szakvéleményt készít a kár nagyságáról. Előzőleg még a helyszínen tisztázásra kerül, ki volt az okozó ! Vagy megegyeztek, vagy a rendőrség tisztázza akár szabálysértési , akár büntető eljárás keretében. Lényeg : KI VOLT A HIBÁS ? Még a helyszínen rendőrségtől kapsz egy jegyzőkönyvet, amin a tények rögzítve vannak, ha egyértelmű, a okozó kiléte, azt is feltüntetik, ha nem, később sor kerül rá. A kár bejelentőt kitöltve , a rend éber őreitől kapott iratokkal - ha nem te voltál a hunyó - befáradsz az okozó biztosítójához, vagy fax-on elküldöd az iratokat,és várod, hogy a szakértő által megállapított kárról értesítsenek . Vagy gazdasági totálkár, vagy javítás költsége , de ez már egy másik történet ...
T. mindenki!
Elindítottam a Dragstar akciót és első lépésként feltettem az 535-ös Virago-mat a hirdetések közé. Ha valakit érdekel, szívesen ajánlom. Van valamelyes tárgyalási tartalék.
Üdv