A magam részéről óvatos duhaj vagyok. Ez a pezsegjen a vérem dolog már nem izgat. Néhányszor kipróbáltam a tesóm R1ét, na annál erősebb járgány nem kell(175ló) de nem igazán élveztem. Bevallom egy kicsit kula van rajta. Tájat nézegetni,krúzolni,gurulgatni meg kényelmetlen. Más! Lesz két értelmetlen hsz.em! Visszatekerek oda ahol még írtak a kettőnk által hiányolt fórumtársak és írok nekik. Ha már nem olvasnak minket akkor is kapnak értesítőt a sportmotortól. Hátha visszatérnek!
Ez is jó lehet. Bár ilyet még nem próbáltam.
Egy Suzuki GSXR 650-et már teszteltem. Nagy élmény volt. Teljesen más dimenzióját mutatja a motorozásnak.
Gyorsításkor a láb izmaid tartanak a nyeregben. Különben hátra lecsúsznál a rakétáról. Mire teljesen fülig érne a szád, akkorra ott az első kanyar. Fék. A karjaiddal kitámasztod magad. Mintha fekvőtámaszt nyomnál. Aztán bevetődsz a kanyarba, ráhúzod a gázt, s mintha madzagon húznák, úgy lő ki a kanyarból. A kipufogó magas hangon énekel, s téged hajt, hajszol a mindnél nagyobb sebesség felé.
No ezt túlélni csak biztonságos zárt pályán lehet. Közúton kész öngyilkosság. A látótér beszűkül. Semmi infó az oldalról érkező veszélyről. Az autósok számára láthatatlan vagy. A reakció idődtől sokkal gyorsabban haladsz. Nem előre eltervezett manóvert lehetetlen megcsinálni. Tehát igazából túlélni csak biztonságos körülmények között lehet.
Persze igazán azt hogy élsz azt csak 200 felet érzed, akkor kezd pezsegni a véred.
De ehhez kel egy lottó főnyeremény.
Egy veterános fórumon olvastam, a " régi " vasak tankjába, vagy a tankra alul mágnest kell tenni, ami aztán megfogja a vasoxidot /rozsdát/ és nem tömítődik el a karbi.
Természetesen.
Sőt egy két motor műhelynek a véleményét is ki fogom kérni.
Ugyan is attól félek, hogy nem csak a telók miatt megy simábban az 1100-as. Hanem a mérete, és a futóműve miatt is.
Sajnos Pécsen még nem jártam.
De lehet, hogy megyek még Baranyában is egy kört.
Egyébként a fotó alapján, nem kevés Km, lehet benne, vagy jó párszor max fordulaton mentek vele. (Kipufogó könyék).
De ha arra járok megnézem személyesen. Mivel a fotók nagyon csalókák. Amiket megnéztem, azok is nagyon szépek voltak a hirdetésben, aztán nem akartam hinni a szememnek.
Brumi
Valahol néznél nekem Virágó 1100-as hátsó teleszkópokat. (amin állítható a lengés csillapítás is 95 utáni)
Egyenlőre csak tájékozódás miatt kéne.
Ugyan is arra gondoltunk, hogy ha tavasszal sem találok megfelelő 1100-ast. Akkor nem érdekel tovább a dolog. Akkor marad az 535-ös. csak kényelmesebbé kéne tenni.
Az én stílusom?
A rallyis haverjaim azt mondták mikor megtudták, hogy motorra váltottam, hogy ezt nem gondolták volna rólam. De ha motor, akkor csak is valamilyen szuper gyors segerakéta illene hozzám.
Nem járható út. Budapesten kívül kevés olyan hely van az országban, ahol ne az lenne az általános hozzáálás, hogy "ha nem tetszik, el lehet innen menni, tizen várnak a helyedre".
Blackiex! Irigyellek, hogy ennyire értesz a Viragokhoz. Nem gondolkoztál azon, hogy telente a fórumon keresztül szereléseket vállalj? Kisebb átalakításokat. Én lennék az első aki jelentkezne. Üdv, Brúnó.
direkt nem nyúltam a belsejébe, nincs az a festék amit rövid idő alatt a benzin nem old fel. Ezt a kevés vakrozsdát meg a két szűrő simán felveszi.
Viszont a leszedett festékdaraboktól eltömődne.
Az alsó tankok mindegyike ilyen. De szerintem a felsők is. Csak nekem olyanom nincs. A teljes űrtartalom 8,5 L
Ezzel kb 200 km-t megyek el.
Egy Suzuki GSXR 650-et már teszteltem. Nagy élmény volt. Teljesen más dimenzióját mutatja a motorozásnak.
Gyorsításkor a láb izmaid tartanak a nyeregben. Különben hátra lecsúsznál a rakétáról. Mire teljesen fülig érne a szád, akkorra ott az első kanyar. Fék. A karjaiddal kitámasztod magad. Mintha fekvőtámaszt nyomnál. Aztán bevetődsz a kanyarba, ráhúzod a gázt, s mintha madzagon húznák, úgy lő ki a kanyarból. A kipufogó magas hangon énekel, s téged hajt, hajszol a mindnél nagyobb sebesség felé.
No ezt túlélni csak biztonságos zárt pályán lehet. Közúton kész öngyilkosság. A látótér beszűkül. Semmi infó az oldalról érkező veszélyről. Az autósok számára láthatatlan vagy. A reakció idődtől sokkal gyorsabban haladsz. Nem előre eltervezett manóvert lehetetlen megcsinálni. Tehát igazából túlélni csak biztonságos körülmények között lehet.
Persze igazán azt hogy élsz azt csak 200 felet érzed, akkor kezd pezsegni a véred.
De ehhez kel egy lottó főnyeremény.
Sőt egy két motor műhelynek a véleményét is ki fogom kérni.
Ugyan is attól félek, hogy nem csak a telók miatt megy simábban az 1100-as. Hanem a mérete, és a futóműve miatt is.
De lehet, hogy megyek még Baranyában is egy kört.
Egyébként a fotó alapján, nem kevés Km, lehet benne, vagy jó párszor max fordulaton mentek vele. (Kipufogó könyék).
De ha arra járok megnézem személyesen. Mivel a fotók nagyon csalókák. Amiket megnéztem, azok is nagyon szépek voltak a hirdetésben, aztán nem akartam hinni a szememnek.
Az enyémen a szemtávolság 30cm.
Ezzel mi volt a baj ?
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Valahol néznél nekem Virágó 1100-as hátsó teleszkópokat. (amin állítható a lengés csillapítás is 95 utáni)
Egyenlőre csak tájékozódás miatt kéne.
Ugyan is arra gondoltunk, hogy ha tavasszal sem találok megfelelő 1100-ast. Akkor nem érdekel tovább a dolog. Akkor marad az 535-ös. csak kényelmesebbé kéne tenni.
Én sajnos egyenlőre nem akadtam rá.
Üdv!
A rallyis haverjaim azt mondták mikor megtudták, hogy motorra váltottam, hogy ezt nem gondolták volna rólam. De ha motor, akkor csak is valamilyen szuper gyors segerakéta illene hozzám.
Főállásban nem csinálhatom. Papírom nincs róla, eleve ilyen szempontból döglött vidéken élek, nincs értelme beleugrani.
direkt nem nyúltam a belsejébe, nincs az a festék amit rövid idő alatt a benzin nem old fel. Ezt a kevés vakrozsdát meg a két szűrő simán felveszi.
Viszont a leszedett festékdaraboktól eltömődne.
Az alsó tankok mindegyike ilyen. De szerintem a felsők is. Csak nekem olyanom nincs. A teljes űrtartalom 8,5 L
Ezzel kb 200 km-t megyek el.
Ne hagyd, hogy Brumi elbolondítson!...drag?..ugyan már!...nem a te stílusod!