Én a helyedben Dragot nézeketnék. Nem rosszak xv1100 de öregecskét. Aztán már Ferencem is megmondta " Öregecske feleségeket..." Egy fiatalabb drag több pénzbe kerűl de nem kell javítgatni annyit mint egy idősebbet jó esetben.
Kezd alakulni az amúgy is szép motorod.
Az én véleményem is az, hogy a legjobb állapot a gyári.
Lehet, hogy nem fogok gyári 1100 as virgácsot találni. Akkor lehet, hogy elgondolkozom én is a Dragon.
Értem.
Tudod én csak írni tudok olvasni nem nagyon.
No meg amióta ez a német fickó beköltözött hozzánk, (Alchermer) azóta, ha elmondanak nekem valamit 5X 6X én biz egyből meg is értem.
Na, nálad ez helyettsíti azt a tulajdonságot, ami az XV karbiknál az alapjárati kört jellemezte: külön légfúvóka, külön benzinfúvóka, együttesen jól belepofázva minimum negyed gázig mindenbe...
Brumi, azért engedd meg, hogy megjegyezzem, hogy a króm kipufogóhoz így hozzáhegeszteni igencsak barbár megoldás, én letörném a kezét aki csinálta. A hegesztésnél a króm megsérült, lepattogzott és kegyetlenül rozsdásodni fog. Majd ne felejts el másik kipufogókat beszerezni...
Nem tudom, milyen porlasztód van, de lehet, hogy gyorsító szivattyús, mint az 1200-eseken a HSR vagy a TM40 karbik. Ott kicsit máshogy megy a dolog a pumpa miatt.
Ekkora különbségek vannak 40-es és 50-es alapjárati fúvóka között? Nem gondoltam volna. Nekem a HD-vel alapjárat fölött picivel vannak a gondok, kb 1500-2000 között, főleg hideg időben. Dadog és elgyengül, néha visszalő a porlasztóba. Az alapjárati keverékcsavaron hiába dúsítok, az alapjárat feletti problémákra nincs hatással, csak azt érem el, hogy alapjáraton olyan büdös lesz a motorból kijövő gáz, hogy megdöglöm. Mindezt csak azért írtam le, mert nálam az alapjárati keverékcsavarnak ténylegesen csak az alapjáratra van hatása, kb 800 fordulat alatt. Felette nem. Ezért nem értem, hogy nálad a fúvóka cseréje hogyan hat ki az alapjáratra.
Azért sokat variál a fojtáson, próbáld meg először negyeddel dúsítani és ha kér még, adj rá egy újabb negyed fordulatnyit.
Ezt már csak te fogod érezni.
Ha csak a gyári kipufogóból van kiszedve a furulya az attól még nem számít nyitottnak nem? mert közben azért még van egy dob. Vagy az után is érdemes a sűrítésen állítani ill. szelephézagot méricskélni?
Akkor kövesd, amit mondtam. Dúsíts a keveréken, hogy alacsonyabb fordulatokon is tudjon eleget magával vinni a beszippantott levegő. Nem bánod meg.
Az általad leírtak és tapasztaltak alapján az én vasam kisebb létére jobban megy, mint a tiéd, ami nonszensz. Az én karbim aszerint van (pontosabban volt) beállítva, amit neked is tanácsoltam.
Na Ja ! Szóról szóra ahogy írod. Csak tudod milyen az egyszerű motoros mint én ? Mindent szeretne együtt. Nagy nyomaték, jó gyorsulás komoly végsebesség.
Eddig egy motornál tapasztaltam ilyet yamaha fj900. Annak egy baja van nem chopper.
Az én véleményem is az, hogy a legjobb állapot a gyári.
Lehet, hogy nem fogok gyári 1100 as virgácsot találni. Akkor lehet, hogy elgondolkozom én is a Dragon.
Tudod én csak írni tudok olvasni nem nagyon.
No meg amióta ez a német fickó beköltözött hozzánk, (Alchermer) azóta, ha elmondanak nekem valamit 5X 6X én biz egyből meg is értem.
Én is! Hegesztő nem volt a közelben?
Ezt már csak te fogod érezni.
Az általad leírtak és tapasztaltak alapján az én vasam kisebb létére jobban megy, mint a tiéd, ami nonszensz. Az én karbim aszerint van (pontosabban volt) beállítva, amit neked is tanácsoltam.
Eddig egy motornál tapasztaltam ilyet yamaha fj900. Annak egy baja van nem chopper.
85 NM / 2700 RPM
63 LE / 5800 RPM
100-nál kb. 3000-et forog.