Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megpróbálom. Biztosan jó móka lesz levenni e karbikat hogy hozzáférjek a tűkhöz. Még nem próbáltam levenni, de ránézésre még macerásabb mint az 535.
Úgy van. Ha kopog is és erőtlen is, akkor igen.
Úgy érted adjak neki több üzemanyagot ?
Akkor a tűt dobd egy rovátkával magasabbra, az alapjárati keverékszabályzónak pedig adj negyed fordulatot hengerenként.

A fogyasztást ennyi még nem fogja megvariálni.
Súber tűt még nem néztem, szinkront próbáltam 2500-3000 körűl pontosra állítani, alapjáraton és fordulaton is jó képet ad az üveggyertya. Ugyanakkor menet közben 2500 fordulatnál nagyobb gázadásra nem igazán veszi a fordulatot, és kopog. /nem szelephang/ úgy érzem erőlködik.
Az sovány, 2500 körül már illene megindulnia. Biztos jól van belőve a karbi?
Kb 3500
Fordulatszámba kifejezve hol van az a pont, ahol már azt mondanád, hogy elkezd rendesen húzni?
Kiváncsi lennék rá, mert igy érzésre a görbe első harmada elég laposnak tűnik !
Egyébként teljesen mindegy.
Mivel a Motorrevü oldalon talált hirdetések, mind nagyon régi. Már a motort is elfelejtették, nem hogy eladták volna. Akár 750-es akár 1100-as.
Ha egyszer lesz annyim, hogy segrakétát is vegyek akkor az tutira 750-es lesz. Nagyon nagy élmény 200 körüli tempóban, és 16 ezres fordulaton repeszteni. De csak ringen. Közúton ez orosz rulet. Én meg még szeretem az életet.

Nagyon úgy néz ki, hogy a motor vásárlásom tavaszra marad.
De még az is lehet, hogy nem fogok megfelelőt találni. Akkor az 535-ösömra veszek egy 1100-as hátsó rúgós tagját. És addig ezzel motorozunk még csak el nem kezdik újra gyártani a Virágót.
Eddig amit megnéztünk, sajnos egyiknek sem volt gazdája.
Sőt találkoztam egy gyáva eladóval is. Aki nem merte felvenni a telefont, és azt mondani, hogy tárgytalan az eladás. Ne induljunk el több száz km-re.
Ebben nem versenytárs a 750es. 3900/perc a fordulat 100km./óránál.
Naná, hogy ész érvekkel nálam nem mentek semmire. Én érzelmi alapon választok motort. Mint a nők.
Nekem a fordulatszám tartomány miatt is kéne a az 1100-as. Arra vágyom, hogy utazó tempónál, csak 3500 at forogjon alattam a paripa.
Ha csak a súly terhelhetőség és a kényelem miatt kéne az 1100-as, akkor csak egy nagyobb erősebb telót tennék az 535-ösre hátra és kész.
A motor teljesítménnyel most is elégedett vagyok..
Vannak olyan fordulatszámok ahol egyáltalán nem érezni,hogy 54 vagy 90 a ló. Rendkívül dinamikus a kigyorsítása 140ig. A döntögetésben még bizonytalan vagyok, de én és nem a motor. Meleg aszfalton meleg gumival bizonyára én is bátran döntöm majd a gépet. Szerencsére Gyula kiváló gumikkal adta. Szerintem egy kicsit még korábban váltok vissza mint kéne, de 22év egy motoron marha sok idő és a beidegződött mozdulatok itt hibák, amit viszont nem torol meg a Virago ellentétben az Intruderrel. Persze tudom,hogy az 2X akkora és azért ilyen. De milyen lehet az 1.8as? Ott már mocskosul észnél kell lenni. Hogy ne csak ömlengjek, elmondanám,hogy 150km. esetében(ennyit gurultam szombaton) már nem kényelmes a lábhelyzet. Szerintem kell csináltassak a bukócsőre egy lábtartót, amin lehet 5.50 módon gurulni. Eddig ennyi a tapasztalat.
Blackiexnek és Katanának tökéletesen igaza van, nincs számottevő különbség az 1100-es és a 750-es dinamikájában. Nem éreztem " gyengébbnek " a 750-es gépet, meggyőző menet teljesítménnyel rendelkezik. Kevés kategória társ veszi fel vele a versenyt, ha éppen sietünk...
Apropó... Te elegendőnek érzed a 750 köbcentit? A súlyodhoz, tempós haladáshoz, kigyorsításhoz, egyebekhez...? A GS-hez képest nyilván nem egy rakéta, de kíváncsi lennék egy kétmondatos összehasonlító elemzésre olyantól, aki 90 lóerőt is meglovagolt. :)

Hátha Zsoccca is lejjebb vesz a megalóból és kipróbál egy háromnegyed literest. :)
Egyetértek. A dugattyún és a főtengekyen kívül nincs különbség, ha egyiken ütél, ültél az összesen... Teljesítmény-leadásban nincs oltári különbség.
De mindegy, észérvekkel nem megyünk sokra. :)
Aztán mééé baj az,hogy 750es? Kezdesz megaló lenni? 8 kilóért milyen baró. Meg alkudni is lehet. Vedd meg stílusosan750ért, a többi zsetont meg el lehet nyaralni vagy miegymás. Milyen jó ötleteim vannak. Szerintem 7kilóért is odavágnák. Na igen, nem vehet mindenki450ért.
Sehol. Én már évek óta keresem. Csak 1100-é van a neten.
Szia 5.50!

Én ezzel a gumival 14 ezer km-t mentem. nem gyilkoltam soha, de mivel a tempós kanyarokat, szerpentineket imádom, így kap az oldala is eleget.
Én nagyon meg vagyok vele elégedve, a következő garnitúra is ilyen lesz. Tökéletesen megbízom benne. Esőben egyetlen alkalommal volt, hogy megcsúszott, sötétben nem láttam, hogy sáros az út, a szüreten dolgozó gépek felhordták az aszfaltra. Kereszteződésben történt, kikanyarodtam a főútra. letettem a lábam, így nem volt zakó.
Szóval kb 14 ezret mentem vele, és szerintem még ugyanennyit el tudok vele menni. Mondom, nem gyilkolom, nem fékezek túl nagyokat, állóra semmiképp. A fékeim pedig elég jók lennének ehhez.
A leírás szerint pont a vizes aszfaltra találták ki ezt. Ausztriában volt részünk vízben elégszer, és tényleg jól teljesített, jóllehet akkor óvatosabb az ember, pláne pakkokkal, idegen országban.

Jövő szeptemberben irány Korfu. Nem jössz?


Más:

Brumi, nagyon szép ez a motor, óriási gratula, és sok balesetmentest!
Bocsánat tárgytalan.
Most látom hogy 750-es.
Már nem látok ki a fejemből a méregtől.
Szombaton megbeszéltem a Pétfürdői eladóval egy randit keddre. Erre ma hívom egy csomószor, s nem veszi fel. Végül SMS-re válaszolt, hogy tárgytalan. Annyi vér nincs a pucájába, hogy felvegye a telót és elmondja, hogy tárgytalan. Hát hogy meg ez motorra ülni?
A Debreceniektől kérdezném, hogy tudnak-e erről a motorról valamit?

http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...
Tudja valaki hol találok 750-hez ford.szám/nyomaték diagrammot ?
Azért akarunk 1100-ast, mert kipróbáltuk és sokkal simábban megy mint a mostani. Amit eddig próbáltunk, az mind 95 utáni volt.
De most elkezdtük nézegetni a 95 előttieket is. De ha annak olyan a rugózása mint az 535 nek. Akkor nem érdemes 95 előttire cserélni.
De majd kipróbáljuk. és kiderül.
Most ép ezt nézegetjük.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_1100
-6637512
Nem értem a problémát.
Én is ilyen állítási lehetőségre gondoltam.
Az 535 ösünkön csak a rúgó elő feszítés állítható. Az 1100 asok amit eddig próbáltunk, mind olyan volt amin a csillapítás is állítható volt.
Most azon gondolkozunk, hogy elkezdjük nézegetni a 95 előttieket is. Viszont ha azoknak hasonló a rugózása mint a mostanin, akkor nincs értelme a cserének.