Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok Brum. Gyönyörű a verda.
Köszi, az a lényeg,hogy megvan.
Beírtam, hogy "dragstar decal". Kidobta. :)

Igen, a címke ugyanaz.
Ja most látom én 1100-re kerestem ez meg 650-re való de ugyan az szerintem.
Ok köszi a második azt hiszem jó lesz. Hogyan találtad meg én két napja keresem de nekem nem jött be.
Ok értem.
Kéne még egy kis segítség. Ilyen emblémát keresnék az ebay-on de nem találok, pedig már az alibaba.com-on is jártam.
Így vettem ezzel a sérűléssel a régi tulaj fizeti a javítást de a matricát én állom. Aztán sietni kéne a dologgal nehogy vissza táncoljon.
Itt lesz a kép róla.
Inkább adott nekik rendesen aztán nem bírták cérnával és elszaladtak felváltva apuhoz kitiltatni.
Igen ez már nem női vas ,de a hátsó ülése olyan keskeny mint egy tanga.
Köszönöm a jókívánságaid, remélem úgy lesz.
Bakker.... nem apróztad el ! Csinos jószág. Erre azért senki nem mondhatja hogy lányos motor.
brumeszkosz ez csodálatos,kívánom hogy használd nagyon sokáig.
Akkor ez egyből válasz a kérdésedre. Alul van a csavar.
Az ülés esetleg egy xvs 1100 dragosnak cserébe? Nekem nem nagyon tetszik és ha egyedűl megyek akkor a hátsót simán levenném és van helye még egy paknak.?
Ez lett végűl.
Jó a videó, de közszemlére tehetnéd az új vasat is!
Biztosan így van mert hidegen lejtőn lefelé, motorféken az enyém is "böfög", viszont ha bemelegszik abbahagyja.
A gyári kipufogóval nem kell, illetve átlagosnak mondható üzemi körülmények közt, de ha a hegyekben lakik az ember vagy hideg környéken, ott a gyári beállítás túl szegényes.
Ennek a videónak itt van mindjárt az elején a műtét.

http://youtu.be/FFYgbxpTjiM
Úgy kellet volna fogalmaznom, hogy rendeltetés szerűen, nem hozzáférhető. Én is meglepődtem, de biztosan fontosnak tartják a japók hogy ne tekergessük, még kíváncsiságból sem.
Én is erre tippeltem csak nem akartam hülyeséget írni. Nem baj akkor nem piszkálom, inkább visszaállíttatom a folytást a kipufon.
Igen erre a dologra emlékszem és ha le van zárva egy rézdugóval azt szerintem azért tették a japcsik mert nem is kell azt mindig állítgatni.Gyárilag belőtték és te meg ne piszkáld.
Csak nálam az a hézag,hogy az elöző tulaj kiszedte a folytást a kipuf végéből és durrog. De ha minden igaz vissza állítják egy műhelyben, már el is vittem.
A réz dugót ki lehet venni. Egy 4-es fúróval finoman átüti a kolléga a kupakot, óvatosan, majd egy csavarhúzóval ki lehet pisztergálni onnan a dugót.

Azért dugózták le, hogy ne legyen eltekergetve, de a réz kupak nem mindenható.
A gumi szívócsonk felőli oldalon, mindig.
Vagy alul, vagy felül van egy függőlegesen álló, a karbi öntvényéből kiképzett "bástya", azon belül meg egy süllyesztett réz csavar. Nincs a közelemben most ilyen, nem tudom megmondani, a netes képekről meg nem látszik, hogy a karbi alján vagy tetején van-e...

Ránézésre ez a karbi alja, tehát alul van. A bal oldali porlasztó torkánál jól felismerhető a süllyesztett keverékállító csavar.

http://www.markboyd.info/famil...
Bocs hogy beleugatok, a kérdés nem nekem szól. Csak tapasztalatot osztanék meg. Ha olyan a karbi mint az XV 1100-as lehet hogy sehol nem tudod állítani. Nyáron pont ilyen apropóbol kerestük mi is a csavart "november" motorján, de le van zárva egy réz dugóval és roncsolás nélkül nem férsz hozzá.