Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KÖszi a jó kívánságaid.Remélem úgy lesz.
Nem jól tudod. Mindegyik állítható. De nem egyformán.

A 1995 előttieknek a rugóerejét, azaz az előfeszítését tudod állítani, a 95 utániaknál a csillapítást is. Ellenben úgy gondolom, hogy ez egy max 100-110-zel haladó, 250 kilós motornál, főleg két személlyel kb. felesleges, jobban mondva jelentős haszna nincs.

Egyébként értelemszerűen bontó vagy e-bay.
Srácok.
Ha jól tudom a 95 utáni 1100-asoknak állítható a hátsó lengés csillapító.
Esetleg, honnan és menyiért lehet ilyen telókat beszerezni?
Olyan nem nagyon van. Max kölcsönkéred valakiét, méretet veszel, flex-szelgetsz, hegesztgetsz és talán...
köszi, venni nem akarok de ha ismer valaki valami redneck megoldást vagy homemade verziót az érdekelne
Ok megdumáljuk, csak most rohanok.
Aktuális még, gyere privát emailre. jeszenszki.tibor@upcmail.hu
Aftermarket. Lehet kapni e-bayen. Megvan a helye, csak fel kell szerelni.
Szia,
sajna én nem tudok vélaszolni kérdésedr. csak azt szeretném tudni, hogy a közép állványod maszek? hogy rakod fel rá mocit? van e esetleg 1-2 képed mert szeretnék éni csinálni.. hátha kell.
http://totalbike.hu/hirek/2013/11/11/nem_lotte_el_osszes_puskaporat_a_y
amaha/
Tisztelt sibra
A képeidről lejön az, hogy gyakran és szívesen vágsz neki néhány ezer km-nek csak úgy a kirándulás kedvéért. Nem amolyan
-vasárnap délután süt a nap, akkor ráülök-... motoros lehetsz.
A ContiMilestone köpenyedről kérdeznélek,mi a tapasztalatod szar időben( hideg, esős csúszós úton, mert látom elől hátul az van.
Én is a Metzelert cseréltem le két hónapja ugyanerre.
Még csak 2700km-t futott és csak mostanában van alkalmam igazán párás nyirkos + hideg aszfalton féktesztelni. eddig csak satuzással tudtam a hátsót megcsúsztatni, az erős fékezést /nem blokkolva/ prímán teljesíti. Az elsővel rásegítve meg az ázott levélen is kezelhető.
Mostanában a jobbkezes utcákban lehet "lemondanom" a balfasz balról érkező autós javára az elsőbbségről de ez a gumi eddig kivédte a koccot.
Jó az egyenrangú + ben már úgyis félgázzal csurog be a motoros, de akkor is.
Neked mi a tapasztalatod?
Ez jó, tanulságos.
Gratulálok Brumi, nagyon szép a motor, legyen sok örömöd benne ! Sok-sok balesetmentes kilométert, olcsó benzint, és új polgármestert kívánok Neked !
Elnézést!És köszönöm a segitséget!
Ez sokminden lehet. Megpróbálok egy kis segítséget adni, de ehhez szükség lesz egy próbakörre és jó szemre!

1. teszt: benzin vagy olajfüst?
- Tessék a motort álló helyben bemelegíteni, majd ha üzemmeleg, kicsit megrángatni a gázt. Ha a kipufogóból jövő füst KÉKES vagy KÉKESFEHÉR árnyalatú, az olajfogyasztásra utal, magyarán eszi az olajat, kopott. Hogy hol, arról később.

Ha a füst FEKETE, kormos vagy SÖTÉTSZÜRKE, az túl sok benzinre utal, a karburátor nincs jól beállítva. Vigyázat! A fekete füst leplezi az olajfogyasztással járó kékes árnyalatot, tehát lehet még rejtett baja, tömítetlensége!

2. teszt: MIKOR füstöl?
- ha a motor erős gázadásra, pl. kigyorsításkor füstöl, akkor valószínű, hogy az olajlehúzó gyűrűnél van baj, azaz a hengerbe a dugattyú felől kerül kenőanyag. Ez költséges móka lehet, mert ilyen esetben lehet kopott a henger, a dugattyú és a gyűrűk is. Rohadt költséges móka!
- ha a motor gázelvételkor, azaz motorfék-üzemben áll neki füstölni, az szelepszárszimmering hibát jelez. Ehhez persze az kell, hogy jól felpörgetve, mondjuk 5-6 ezres fordulatról állj neki motorfékkel lassítani. Ez kevésbé költséges javítás (szelepenként 4-500 Ft az alkatrész), de nem túl bizalomgerjesztő dolog!

Még két apróság, ha szabad:

- sornégyből épített chopperrel CSAK A BAJ VAN. Műszakin szívóznak, ha nem gyárilag olyan, amilyen. A rendőr is megvághat, el is veheti a forgalmid. Ha csak teheted, kerüld el ezt a motort, mert óriási pénznyelő. Tapasztalatból beszélek, megjártam ezt az utat, nem kevés forintomba fájt!

- másrészről ez egy VIRAGO topik, a kérdésed nem pont helyén való itt, ebben a környezetben - engem speciel nem zavar, de tudd, valaki illetlenségnek veheti, legközelebb keresd meg a CB750 témát és ott próbálj faggatózni.
Sziasztok!Segitséget kérek!Honda cb750 choppert szeretnék venni!de füstöl a kipufogója!ez motor hiba?vagy lehet a tű szelep is?
Nem kell szétszedni a blokkot. De kivenni valszeg muszáj lesz... Le kell venni továbbá a két oldaldeklit és a vezérműlánc feszítő gombákat.

Az alsó fogaskerék kihúzható felfelé, a hengerfej irányába. A tengelyük egy villás-csapos trükkel van kialakítva mindkét oldalon. Egy csavart kell eltávolítani és kihúzható a tengely.
http://www.ravensroads.com/xv1...

A láncnál fogva felfelé ki lehet húzni a láncot és az alsó fogaskereket a henger oldalán futó alagúton.
Igen nekünk is!
Jó a megfigyelés, így működik.
A cucc a jeladóban egy termisztor. Folyamat áram alatt van. Az átfolyó áram melegíti a fémhengert, a benzin, ami körülveszi, hűti.
Mivel ez egy termisztor, ahogy nő a hőmérséklete, azaz a szintje alá ment a nafta, az ellenállása megváltozik, csökken. Egy idő után annyira, hogy a pumpát működtető áramkör ezt már érzékelni tudja és leáll, avagy felgyullad a műszerfalon a kis piros lámpa (750 felettieknél).

A szerelődnek mondd el, hogy ez egy 1 kiloohmos NTK. Onnan más tudni fogja, mit mérjen.
Köszi RC51!

Tesztelni fogom!
Huh, ez ilyen egyszerű? Pedig mit törtem ezen az agyamat én is....
Igen ugy mukodik ahogy mondod. Ha a benzin a jelado ala megy akkor a rele szakitja a pumpa aramkoret. Ezutan a kapcsoloval tudod aktivalni es megy a pumpa allandoan. Az alacsony uzemanyag visszajelzo a muszerfalon ilyenkor vilagit. Ha neked le volt szakadva a vezetek akkor elvileg nem allt meg a motor addig amig a tank szarazra nem urult. Csak forraszd vissza vezeteket. Tesztelni pedig ugy tudod hogy muszerrel mered az ellenallast mikor uzemanyagba martod es akkor szakadast kell mutatni mikor pedig nincs akkor 0 ohm.
Sziasztok Urak!

Na, ma kicsit szétszedtem a motoromat, kiszedtem a tankot.

Kib@szott munka. Mivel nekem csak alsó tank van, így először ki kellett szednem az akksit, utána a dobozát. Ez volt a legszarabb.

Aztán a tankot, de ehhez ki kellett szednem a hátsó kereket. Végül kijött, de megizzadtam.

A tank tetejéről, jobb oldalon jön le egy kis cső, ez a tank felől fújni tuid, de szívni nem. Egy kis szelep oldja meg, a cső közepe táján.

Szóval a tank.....

Nekem nem működött a "tartalék" kapcsoló, ami a jobb kéznél van (Res-On) kimértem, mindig áram alatt van, így mindig "működik".

Lecsavartam a tank alján lévő két csavart, és kiszereltem azt a kis kütyüt... El van törve. És le van szakadva róla a vezeték. Holnap elviszem a villamossági szerelőhöz, nézze meg, jó-e.

Igazából azt nem értem, hogy ez a kis szar felnyúlik kb. 6 cm magasságban a tank belsejében, és ha a benzin ez alá csökken, ahol ez a kis henger van, akkor kéne kikapcsolnia a benzinszivattyút, amit nekem kell a jobb oldali kapcsolóval "on" állásba kapcsolni ilyenkor? És ekkor beindítom ismét a szivattyút? Vagy hogy a rákba működik?

na a fotók:

Az 1-2 az a kis szar, amit a tank aljára kell beszerelni.
A 2 db gyújtótrafós tételedet lövöm. Emilre dobd át az adatokat, hogy mennyit utaljak, és hova.
Ugyan a mostani témákhoz teljesen nem passzol(off) de eszembe jutott,hogy nagyon régen nem írt littlerock meg thor535. Tud valaki valamit róluk? Littlerock eltűnése sem törvényszerű a motor eladása után, de a barcsi hmcs. is hiányzik. Nagyon jó, hogy az országban mindenhol vagyunk és ehhez ők is hozzátartoztak. Littlerock sokaknak segített szerelési kérdésekben is és vitázni is civilizáltan tudott. Hiányoznak a fórumból. Legalábbis nekem.