Üdv mindenkinek! Brumeszkosz gratula az új géphez, nekem nagyon tetszik. Ami szép az szép meg kell hagyni. Sok sikert hozzá . Olvastam hogy lenne lámpád az 535-re , ha aktuális akkor megbeszélhetnénk.
Ezen még nem gondolkoztam, az enyémen van bukócső rajta pihentető lábtartó. És a rendes lábtartó hejett trepni van.Én is 176cm vagyok, amikor zsibbadok fölteszem a lábam előre és tolom a levegőt talppal, mint a nagyok. A motorod nagyon faxán néz ki, nekem tetszik a tankon lévő bőr, a többit én is levenném. Kíváncsi leszek a táskatartóra. Hátsó bukócsövet nem csináltatsz?
Esetleg előre tolt lábtartó, nagyon király? Hány centi vagy?
Mert én 175 és majd nem rövid a lában. Az elöző tulaj levette és olyan magas volt mint én.
Most egy darabig nem tudom megmérni a lámpát mert nincs itthon a motor táskatartót csináltatok rá meg a fojtást rakatom vissza a kipuf végébe és így tegnap elvittem a Papp&Társához és most ott van. de ha kész lesz majd írok.
1100 drag, mint neked. És most látom neked is az a fajta lámpád van mint amit én is kinéztem. Ebből a fajtából van sík üveges és bordás, csak nemtudom melyik a jobb. Hamár itt tartunk megmondanád hány centi átmérőjű a te lámpád, ami a dragon van. Amit ajánlottál az nem kell, nem illik rá, szerintem. A reglapomat fel akartam újítani csak elfelejtettem, majd pótolom.
Én az 535-öst sem nevezném lány motornak. Egy vas ami 6 másodperc alatt fent tud lenni 100-on az csak lányos pasi alatt lányos. Attól függ hogy ki ül rajta és hogyan kezeli.
Van aki egy női biciglin is férfias.
Engem sem zavar, ha nincs teljes kigancolva. Legalább akkor látszanak a hibák.
Mi egyenlőre nem sajnáljuk az üzemanyagot, hogy megtaláljuk az új paripánkat. Hisz nem rövid időre vesszük.
Azt keressük, hogy egy motornál minden klappoljon. Az eladóban is meg tudjunk bízni, és a motoron ülve is azt érezzük, hogy ő lesz az utazásaink hű társa.
Az 535 ösnél így volt. Szimpatikus, és bizalom keltő volt az eladó. A motoron pedig nem találtunk hibát. És be is jött, Eddig 3 év alatt mentünk vele 25 ezret. De szinte egy mellé pöffenés se sem volt.
Kedden még megnézzük két motort. Aztán ha egyik sem lesz igazán meggyőző akkor marad a motor vásárlás áprilisra.
Pedig örömmel simogattam volna a télen két motort. Ez már majd nem olyan lett volna, mintha két nővel szeretkezne az ember.
Megtudnátok-e mondani, hogy XV 750 SE-hez lehet-e kapni bontható szemes vezérműláncot? Vagy szét kell dobni a blokkot a cseréhez?