A plussz két lámpa ha pl kettő 45watt körüli izzó van benne az már eléggé csúcsra járatja a generátort bekepcsolt világítás mellet.
Rövidtávon nem okoz gondot, de jobban terhelődik a gen tekercse és így hamarabb öregszik a szigetelő lakk rajta ergo hamarabb fog bekakilni.
Srácok lenne kérdésem a nagy virgácsosokhoz?
Az ülés mindenkinek mozog?
A hátsó fék mindenkinél csak lassít? Sokkal rosszabbnak éreztem mint az 535-ösömön.
A plusz két lámpa nem teszi tönkre a generátort, vagy a fesszabályzót?
Nem keveset. A megafonos kipuf. fasorban sincs az enyémhez képest hang ügyében, és a 80tól piros km. órát sem irigylem. Amúgy ott van. Talán a plexit leveszem majd, mert egy kicsit fáradt de más változást nem tervezek.
Ha valakit érdekelne, Yamahás korszakomból megmaradt egy teljesen új bontatlan csomagolású hátsó lánckerék Yamaha viragó 250 ccm motorkerékpárhoz. Ha vkit érdekel, írjon és küldök képet is, fogszámot is számolok, ha kell, írjatok megeggyezünk !
A történet nem rövid, viszont hosszú.(és igaz) Kitöltetlen adatlappal írt egy srác Erdélyből(Sepsiszentgyörgy) és tanácsot kért,hogy milyen gépet vegyen. Savage vs. Virago. Akkoriban Brumi volt kicsit bizalmatlan hangulatban, mert az előző héten volt néhány kéretlenül pofátlan igazságmegmondóember. Kapott a gyerek rendesen, de blackiex és kalmi79 nem tartott a bojkottálókkal. Ekkor írta kalmi,hogy ő leszarja a kutyája nevét meg,hogy mikor lett motoros ha normális a hangnem. Innen jött az amit én írtam. Mert a reglapon ilyen kérdések is vannak. A srác egyébként el lett látva instrukciókkal, de nem jelentkezett többé sajnos.
Köszi az együttérzést.
Egyébként nekem is szimpatikusabb a bordó. Amelyik 63 ezret futott.
Holnap körbe járjuk a gépeket.
Nem hagyhattam ki a lehetőséget. A szüleim felajánlották, hogy elvisznek kocsival. Majd haza kísérnek. S a végén vissza hoznak ide üdülni.
Már a második nap úsztam le az 1250 méter. Kezd izomlázam lenni. Viszont javul a derék fájdalmam. Illetve múlik.
Szia
Hamarosan meg lesz az 1100 as virgácsom. Legalább is bízom benne, hogy holnap az egyik megfelelő lesz.
Szóval jövőre, valamelyik közös guruláson szívesen odaadom kipróbálásra. Ugyan is tudom, hogy mit jelent. Én is néztem már mindent. Nem tudtam hogy milyen is legyen. Csak annyit sejtettem, hogy 1000 cm3 felet legyen, és chopper formájú legyen.
Aztán Tormi, az őszi Pilisi guruláson ideadta a nagy virgácsát. S az asszony egyből hanyatt eset a motortól. Hogy az menyivel kényelmesebb, menyivel simábban megy, stb. Én meg kimondottan szeretem, ha az asszony hanyatt esik. Tehát egyből el is döntöttem, hogy ez lesz a következő motorunk.
Akkor le fogom szedni róla. Bár még nem tudom mekkora izzók vannak benne.