Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Más témában lenne kérdésem hozzád.
Tudod e véletlenűl,hogy xvs 1100 kabin hol kell állítani az alapjárati keverék képzést?
Megnézném az égés képét üveggyertyával az uj vason de nem találltam még meg hol kell állítani. Arra a csavarra gondolok ami az 535-ön a kicsi gumidugók alatt volt a karbi jobb oldalán.
Az ülés lötyögését okozhatja az is hogy a nyeregtáskát nem tartóra, hanem a sárvédőn átvetve teszik fel. Ilyenkor a a táska bőrvastagságával leszűkül az ülés és a sárvédő közti hely, és úgy erőltetik a helyére az ülést. Emiatt a tartó gumibakok deformálódnak (összenyomódnak). Később, ha leveszik a nyeregtáskát az összenyomódott bakok már nem támaszkodnak,és lötyögős lesz az ülés.
Szia Tormy! 10kor én elhúztam és csak most olvastalak. Egyébként én is ismerem az Isaszeg és Nagytarcsa közti utat. Tényleg jó kis út, kiváló aszfaltminőséggel.
Azért érzed műanyagnak az ülést, mert műanyag. Nem fémlemez van a szivacs alatt. De azt hiszem az 535 esetén is. Mindenesetre orvosolható a dolog.

A LED-es segédfényszóró nem jó másra, mint menetfénynek, arra bőven elegendő a LED is. Két halogén fényszórót pluszban nem lehet feltenni, azt nem bírja el a rendszer. A LED izzók is tudnának amúgy annyit világítani a két kis lámpában, hogy pl. távolságira kapcsolt főfényszóró mellett jól kiegészítse a világításodat 20-25 méteres távon belül. De alapvetően láthatósági fényről van szó, mint a BMW-n a fényszórót körülvevő gyűrű.

A karbi akkor olajpárás kívül, ha nem mosták a vasat túl gyakran és alaposan. Az olajcsövek felső szeménél is előfordulhat egy kis olajköd, ha nem tarakítják rendszeresen a motort és ha a tömítőgyűrűk már öregecskék.

Én speciel jobban szeretem, ha nem kiglancolt motort látok az eladónál, így jobban megfigyelhetők az olaj-benzinszivárgások, ha akar se tud átverni. Ha a találkozó előtt patika tisztaságúra lepucolja, ott helyben 10 perc alatt nem fog kiderülni, hogy hol és mennyit szivárog a blokk.

De nyilván csak olyan motort vegyél, aminek a gazdája is megbízható és gondos. A motorvásárlás sajnos ilyen játék, rengeteget kell mászkálni, gyakran feleslegesen, míg megtalálod a neked tetszőt.
Rakvál bele (nem olcsó) led égőket.
Ki
Ha végeztél a Gyulánál, és van még kedved motorozni, csörögj rám, tudok egy jó kis utat Isaszeg felé zsír új aszfalttal.
Ok.
Jó. jöhetsz nem megyek ma sehova.
Köszi! Zsámbék,Tök irányában lenne dolgom és utána feléd mennék haza. Úgy jó? Kb. dél körül.
Hagyad kíírom cd-re.
Mindjárt tisztázom,hogy tudok e pendrive-ot szerezni és írok megint. Nekem ugyanis nincs.
Elnézel felém is ?
Nagyon köszönöm a kimerítő válaszokat.
Akkor nem igazán izgatnak ezek a dolgok. Később tudom majd orvosolni. A féket vagy felcsiszolom, vagy cserélem. A lámpát szerintem le fogom venni. A ledesnek nem sok értelmét látom. Szerintem nem túl nagy lehet a fénye.

Sibra
Igazán irigylünk. Csodálatos helyen motoroztál. Felismertük a helyszínt a fotókról. Klasz volt tegnap is az idő. Mi is örömmel motoroztunk volna. Csak sajnos nem vagyunk otthon. S ide autóval jöttünk. Tegnap autóztunk 220 kmet. Sajnos az úszás is kimaradt.
Kipróbáltunk két motort.
A 63 ezres. Hát sajnos neki az unoka tesója adott el egy olyan motort ami nem igazán van egybe. A hengereken átizzadtak a tömítések. S a karbi is olajos volt kívülről. Hogy az honnan?
A másik a fehér, ugyan csak nem volt kímélve. Sérülés volt a tank oldalán. Nem volt rajta bukó keret. Nem igazán akarta beindítani. Azt mondta, hogy cseptöltőn volt az aksija és most ép a lemerítési fázisban.
De meg próbáltuk. Se kép se, hang. mondtam, hogy akkor bika kábellel. Azt mondja hogy oké, de akkor nem tudunk menni hanem csak alap járaton fog pöfögni a gép. Mivel a generátor nem tud annyit tölteni amennyi az aksinak és a motornak is elegendő lenne.
Bikával sem indult. Erre megláttam, hogy a piros pillanat leállító félig van átkapcsolna azért nem indít. Átkapcsoltam, hát tekert. Nehezen de beindult. Aksival is.
Bemelegítés után mentem vele egy km-et. Mikor leállítottam végig tapogattam a blokkot. (fekete) S észrevettem, hogy az olaj visszavezető csövek csatlakozásánál olajos a blok teteje.
Szerintem bukott a motor. Ettől a tank sérülés, a bukókeret hiánya, és sérülhetett a visszavezető cső is. Tehát tegnap eredménytelenül csesztük el a napot és autóztunk 220 km-et. Pedig azért vagyunk itt hogy a gerincemet rendbe tegyem úszással.
Kedden még autózok, vagy 800 km-et, s ha akkor sem találok rá álmaim motorjára, akkor átütemezem a projektet áprilisra.
Nagyon csalnak a hirdetési fotók. Tegnap anyám mikor meglátta az első motort, akkor csak annyit mondott, hogy "fiacskám az a szép motorodat, erre förmedvényre képes lennél lecserélni?"
Mondtam neki, hogy ha én foglalkoznék ezzel a géppel ez is ugyan olyan szép lenne mint az 535 ösöm.

Ezúton is mindenkinek köszönöm a vélemény nyilvánításokat, és a segítségeket. S ígérem többet nem zargatlak benneteket már ezzel a témával. Legközelebb már csak akkor jelentkezem ha már meg van az új kedvenc.
Mivel vissza néztem a hozzászólásokat és látom hogy szinte csak velem van tele a fórum.
Üdv: Mindenkinek.
Gyönyörű idő ígérkezik ezért gurulok egyet. Amikor kalmi írt a lassú bemelegedésről eléggé csodálkoztam és hitetlenkedtem, de tényleg. Nekem nagyon furcsa,hogy ilyen sokáig(10perc) fogható a henger. A Katanát sosem melegítem, de 3 utca után már alig lehet hozzányúlni a bordákhoz és mire kiérek Gyálról már foghatatlan. Pedig több az olaj is, meg olajhűtője is van. Kicsit más az indulási protokoll a Viragonál de majd megszokom ezt is.
Köszi
Az elsőkkel nincs bajom. Hatásosnak éreztem. Viszont a hátsókat jóval gyengébbnek éreztem mint a 535-ösömön. Az ülés meg mindkettőnél mozgott. Annak ellenére, hogy fixen voltak rögzítve. Mégis olyan volt mintha az ülés alja, a merevítése műanyqag lenne és ezért hajladozik, nyeklik, nyaklik?
Milyen motorod van amire a fényszoró kell? Nekem van komplett egy 535-re való, csak az a furcsa alakú pici rugó hiányzik bellőle ami kitámaszt a belsejében ,de azt a régiből átrakhatod.
1. Az ülés mindenkinek mozog?
- Nem, csak ha nincs rendesen meghúzva a két csavarja elöl. Hátul pedig egy gumiszilent segíthet, ha laza.

2. A hátsó fék mindenkinél csak lassít? Sokkal rosszabbnak éreztem mint az 535-ösömön.
- Nem, az enyém konkrétan blokkol, ha rálépek erőből. Egy betétcsere megoldja.

3. A plusz két lámpa nem teszi tönkre a generátort, vagy a fesszabályzót?
- Nem tesz neki sok jót. Le kell cserélni az izzókat LED-esre és meg van oldva. Vagy le kell szerelni.
Na, most ez már jobb leszen...
na, ezek kicsik lettek, majd felteszem rendes méretben is.
Ma még egy utolsót kirándultunk Szlovákiában, 1000 méteren már nagy volt a köd, és esett egy kicsit az eső. De azért szép volt, és élveztük. Ki tudja, legközelebb mikor mehetünk motorozni.
A többi kérdésedről meg is feledkeztem. Nem csak a hátsó, de az első is csak lassít(megint csak a Katanához képest) és együtt használva is. Az ülésem nem mozog.
Sajnos még nem tudom megnézni.
Szevasztok!
Gratulálok mindenkinek az új motorhoz! Sajna itt a szar idő, és csak a garázsban lehet "motorozni." Kapott egy kavicsot a fényszóróm és cserélni kéne. Nézegettem párat és láttam hogy van síma üveggel is. Van valakinek tapasztalata hogy mi a különbség a síma és a bordás üveges között. Fényerő, szórás stb.
Az ég egy adta világon semmi szükség a plusz lámpákra. Úgy gondoltam a Katanának jó a világítása(tényleg jó) addig a percig amíg el nem indultam Gyulától haza a sötétben. A szakemberek által külön szarnak mondott kék tónusú(xenon hatású) izzó van a gépen, de én mondom nem is lehetne jobb a világítása. Gyula biztos tudja milyen Wattszámú, én nem néztem de tökéletes. A plexit majd megnézed és ha kell neked adom.
Meg kell nézni, rá van írva.