Szia!
Még én is barátkozom a DragStarral hiszen csak Július elejétől vagyunk együtt. Igaz az enyémen széles kormány van ami nagyon kényelmes hosszú túrán, de szűk megfordulásoknál a karom rövidsége miatt lassabban megy. A lábtartó az is furcsa mivel az enyém classic és ezen trepni van így nincs olyan szabadon a bokám mint a sima lábtartón. De amúgy kényelmes a motor, de a virgácsról nem tudom mennyire kényelmes mivel olyanon még nem ültem. Egy utánzaton ültem, ami azt hiszem Keeway volt 250 de az nekem kicsi volt, pedig nem vagyok egy magas ember a magam 176 magasságával és rövid lábbaimmal és karjaimmal. De azt csak egy próbára adták ide, hogy megnézzem mi a hiba jelenség. Nem lehet a motoromra egy rossz savam sem, csak meg kell szoknom, hogy az eddigi 130 le és 110Nm forató nyomaték helyett van 64Le és 88Nm forgató nyomatékom. De eddig sem száguldoztam, és emiatt is váltottam a csopperra, mert az közelebb áll hozzám. De pozitívan csalódtam benne. Ahhoz képest, hogy nagyobb darabb mint mondjuk a Virgács, nagyon kezes jármű csak érezni kell a határait és a terjedelmét. Fogyasztásávalis meg vagyok elégedve. eddig 4 litertől 5,3 ig fogysztot, teljesen nyitott csővel. De gondolom a virgács sem eszik többet. Remélem sikerült kissebb támpontott adnom levelemmel.
Skultéti elvt.:! Mi a megszólítás tárgya? Nekem aztán nincs Dragom. Nem is lesz. Ellenben,ha az anatómiád kipróbálná a nagyobbik virgácsot, rögtön képbe kerülök. Sajnos nem valószínű,hogy az idén sort kerítünk egy próbára de sose lehet tudni,hogy mikor lesz alkalmas egy Üllő-Ócsa stb. kanyargás.
Furcsa nekem ez a kibicelés, de jól esik. A hahun a piros, amelyik többet futott, az a befutó nálam. A kék nagyon nem gyerebe. Az itteni aprón van egy januárban meghírdetett '93as évjáratú 1.1es. Homályos a fotó és 750000 az ára. Nekem ezek jönnek be.
Skacok
Lassan végéhez közelít a motor választásom.
Nagyon úgy néz ki hogy a holnapi nap döntök, és el is hozom valamelyiket.
De addig is, csak hogy nehogy elüljön a téma. Hát jó volna ha megírnátok a véleményeteket . Ti melyiket választanátok, és miért? Vagy melyiket nem? És miért?
Az unoka testvérétől vette. Rájött hogy nem igazán motoros, meg ideje sincs elég. 2-év alat ment vele 2 ezret. Egy olajjal. A gyári kipufogóját, és az oldaltáskáját adja hozzá.
A KM óra reális lehet.
Szia üdvözlünk.
Nem jól látod, nem folyamatosan ti vagytok a témán. Hónapok óta nem emlegettünk. Egyébként mindenkit örömmel látunk itt.
Igaz sokan lecseréljük az 535-ösöket. De azt hiszem ez természetes. Én például vagy 25 év után kezdtem újra motorozni, s nem mertem kezdésnek nagyobbat venni. Vissza kellet szoknom. Sőt eredetileg egy 250-es virgácsra gondoltam. Csak lebeszéltek róla. Ha la az égnek!
Kikezdeni nem kezdtük ki egymást. Időnként vitázunk be, be szólunk egymásnak. A világ politikában sem értünk mindenben egyet. De azért még tiszteljük, kedveljük egymást. Évente többször is találkozunk személyesen is. S nem rekesztünk ki magunk közül senkit, aki normálisan közelít a többiek felé. És tiszteletben tartja a másikat.
Üdv.Megint ülök a kamionban a határnál és gondoltam bele olvasok a fórumba.Láss csodát a sógorral meg velem foglalkoznak.Válaszom csak annyi szerintem az igazmondás a legmagasabb szint csak itt nálunk hamar elnyomják handabandázással.A sógor mindíg joggal kritizál.Úgy húsz éve megjósolta,hogy mi lesz magyarországon.Nem hittem neki,sőt anibe kezdett azt kiröhögtem.Most én hitelcsapdás vagyok,ő pedig kurva könnyen él.(a kis geci).Ide is azt jósolta,hogy mind legserélitek a lánymotorokat és ki kezditek egymást mint ahogy őt is.Úgy néz ki ez is bejönni látszik.Ja ,az elkékült kipufogó az a sokszor sokáig tartó hajtás eredménye minden motornál zocca!
Itt Skultéti elvtárs jelentkezik, a gépteremből.
(Zsocca, Gipszjakab, remélem, hogy ezt a csomót most már sikerrel kibogoztátok, tényleg.)
Más:
Teljesen megszólítva éreztem magam - Katana, Gipszjakab-, mivelhogy teljesen rákattantam az ezereggyes Dragstar-ra. A Viragoval egyébként majdnem teljesen elégedett vagyok, barátságos darab, nagyon türelmesen és megbocsátóan vette a kezdő motoros ügyetlenségeimet. Az anatómiám azonban nem tudott megbarátkozni az ülés-kormány-pedálok méretkombinációval. Arra a következtetésre jutottam, hogy nagyobb méretek ezt megoldanák (vagy csak ezt találtam ki ürügynek, már nem is tudom). A Yamaha márkát nem akarom elhagyni (majd egyszer külön megírom, hogy miért), új motort nem akarok, a cruiser műfajt megszerettem.
Van erről véleményetek? Üdv
Tisztelt Gábor.
Az előző hozzászólásomat még akkor írtam amikor a tiédet még nem olvastam.
De ezúton is elnézésedet kérem ha megbántottalak. Nem volt szándékomban. Csak célozni szerettem volna a reglap kitöltésére.
Itt a nagy többségnek valamilyen szinten ki van töltve. S ez nem rossz.
Ez nem azt jelenti hogy elvárunk mindenféle személyes adatott. Nem vagyunk mi MNB.
Bőven elég ha az életkorod, a megye ahol laksz és a motorod meg van adva. S az is jó ha a motorodról legalább egy fotó fel van téve.
A megye azért jó, hogy tudjuk hogy ki merre van az országba. Ha gurulást, vagy találkozót szervezünk akkor azt úgy tesszük, hogy évente legalább egyszer mindenki közelében legyen egy.
Az sem kötelező, hogy ezek az adatok folyamatosan fen legyenek.
Van itt olyan aki amikor csatlakozott, és szóltunk neki akkor kitöltötte. Aztán személyesen is megismerkedtünk, a gurulásokon. S ő letörölte az adatait. Akkor már senki nem szólt érte. Mivel már tudtuk, hogy ki van a nik név mögött.
Az hogy olvasod a fórumunkat, annak szerintem mindenki örül. Ez csak azt bizonyítja hogy jó a fórum.
Van itt mindenféle motoros. Sőt olyan is akinek ép most nincs motorja. Nem számít. Mindenkinek örülünk, és szívesen látjuk itt, és a rendezvényeinken is. Még autóval és családostul is örömmel látunk bárkit.
Abban hogy kölyök korodtól motorozol, abban igen csak egyezünk.
Jó magam is már nagyon kis srácként megfertőződtem a motorozástól, és a benzingőztől. (Bár mostanában az alternatív hajtás is élénken érdekel)
Már 8 évesen kikönyörögtem magamnak egy Komár mopedet. Amit csak egy sóder bányában lovagolhattam. Még nem ért le róla a lábam. Így sokszor elestem a megállásoknál.
Aztán számoltam a napokat mikor leszek már 14, hogy jogsit szerezhessek rá. Úgy hogy most, hogy felemelték a korhatárokat sajnálom is a mostani gyerekeket.
Aztán jött egy másik benzines szerelem, és csak most három éve tértem vissza a motorhoz.
Egyszóval elnézést az otromba megjegyzésemért! És remélem személyesen is találkozunk jövőre valamelyik guruláson.
Remélem Gipszajabot nem sértettem meg.
Neki is köszönöm a véleményt és a segítséget. Csak célozni próbáltam, (és ezt nem is neki írtam), hogy itt általában ki vannak töltve a reglap. Senki nem szeret egy teljesen ismeretlen nóním emberekkel beszélgetni.
Ha megsértettem ezzel, akkor ezúton elnézését kérem. S én abban bízom, hogy kitölti a lapját, és még rengeteg hozzászólását olvashatjuk itt.
Kedves Zsocca!
Igaz az adatlapom nincs kitöltve, mert úgy vagyok vele, hogy az amber számít és nem az amit láttatni akar a kitett fényképek, és adatok alapján. Elnézést, ha ezzel megbántanék valakit. És köszönöm azok jó indulatát, kik kiálltak mellettem, és képesek befogadni ebbe a társasdágba így ismeretlenül is. Tudod én kölyök korom óta rajongok a motorokért és motorozom, mint ittt sok más is rajtam kívül. :) Olvasgatom ezt a fórumot és még sok mást is, és ha tudok segítek motoros társamon. Én anak előtt az FJ fórumon voltam mert egy 1200 FJ-m volt amit idén sikerült lecserélnem egy DragStar 1100-re. Most néha a DragStar fórumon is hozzá szólok, persze ha van mihez, mivel az is haldoklik. Ezért olvastam a tieteket. De nem a motorom a lényeg szerintem, hanem az, hogy milyen ember vagyok és milyen szándékkal fordulok motoros társam felé. Én azért akartam neked segíteni, hogy el tudd dönteni mit is szeretnél. Én is mikor elhatároztam, hogy szeretnék egy csoppert akkor a Suzuki VS 1400 Intruderbe voltam "bele szerelmesedve" mivel ismeretségi körömben is van olyan átépítve. Nem akartam meghallani mások szavát mert úgy gondoltam, én tudom. Persze ha az embernek valami megetszik, akkor akár mekkora szaktudása van nem számít. De rájöttem, hogy a motorostársak, család is segíteni akar és rájöttem igazuk van. Nem a régi és magas áron kitartott motorokat kell néznem, hanem a fiatal és jóállapotú motorokat kell keresnem. Én is sokat megnéztem, mielőtt erre a motoromra rátaláltam hála Istennek érte. Mivel nem vagyok egy vékony alkat nem mutattam jól a Vs-en de a Drag illik hozzám, és jó is. Az FJ-m nem volt fiatal, és amikor kellett valami alkatrész hozzá az minden évben egyre drágább volt, mivel a Yamahának van egy nagyon jó szokása az évek múlásával emeli az alkatrész árukat, hogy ezzel is rávegyen a fiatalításra. De tényleg csak a jó szándék vezérelt abban amikor segíteni próbáltam neked. De megigérem, neked, hogy többé nem teszem. De azoknak akik kiálltak mellettem, nagyon szívesen segítek bármiben amiben csak tudok.
Motorszám alapján 1993-as, ennyi látszik csupán.
Százezerrel minimum drágább, mint a többi, amit már néztél, bizonytalan a múltja (az olaszok elhasználják a gépeiket, nem nagyon foglalkoznak ápolással), nincs is olyan kirívóan jó állapotban.
Részemről lezártam a témát, tanácsot kértél , többen válaszoltunk , tied a döntés. Igen, tudom mi a C típusú ellenőrzés, mivel magam is osztályvezető beosztásban dolgoztam , nagyjából képben vagyok a " holdudvaros " dolgokban . Csak ismételni tudom : NE NÉZZ MEG SEMMILYEN ADATBÁZIST ! Még egy jó tanács ! Te kérdeztél a fórumon, Gipszjakab fórumtársunk megtisztelt téged a válaszával , ráadásul segítő szándékkal írta a hozzászólását. Ezzel te vagy egyetértesz, vagy nem, majd eldöntöd. De, finoman fogalmazva " udvariatlanság " úgy reagálni, hogy " véleménye nem túl sokat nyom nálam ... a szél sugallataira nem szoktam hallgatni." Azért, mert az adatlapja nincs kitöltve , még nem kell páncélos haverunk szintjére " emelkedni ".
Hát ez éppen nem ide való.
De a párom rangjával, és beosztásával tényleg nem érdemes olyan dolgokba bele néznie amibe nem szabad. Ugyan is nem csak egy motor árát veszítheti. Stb
Néha érdemes mérlegelni.
Gondolom tudod, hogy mi az a C tipusú ellenőrzés.
Szép munka ez, még ha nem is izlésem minden részlete. Biztos hogy ő is olvassa a fórumot, mert tavaly tett fel képeket az átalakításról a sportmotorra. El is mentettem a képeit, mert tetszett a bátorsága ahogy a tanknak esett.
Ne nézze meg senki a nyilvántartásban ! Mi mindannyian törvénytisztelő állampolgárok vagyunk, jog követő magatartást tanúsítunk. Meg amúgy sem ér annyit !
Ennek a motornak meg jött a motor és a tipus száma.
Ugyan ez a gép már kieset a szórásból. No nem azért mert nem bíznék az eladóban. Viszont olaszból lett behozva 2005-ben. És az olaszokban nem igazán bízok.
Tehát csak arra lennék kíváncsi hogy ebből a két számból, mi mindenre lehet következtetni.
A központi nyilvántartóban tuti hogy nem fogja megnézni. Nem is kérném rá. Sőt ő sem tenné. Annyit nem ér.
Az olajal én is így vagyok. Szigorúan cserélem 6000 enként.(Repsol 15-50) Plusz olaj szűrő plusz metabond 12 ezrenként. S légszűrő is 12 ezrenként csere. Plusz szelephézag ellenőrzés és állítás 12 ezrenként. Viszont nyugodt lelkiismerettel is fogom eladni.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy ki tudja megnézni a központi nyilvántartásban. :))))
Én nem ajánlanám senkinek.
Egyébként Zsoccca, mivel én is Holdudvaros vagyok, ha tudok, segítek valamiben.
Én az olajcserével úgy vagyok, hogy mivel az egész művelet 8000,- Ft, így 6000 km-enként mindenképpen lecserélem, jó fajta árura.
Ennyit megérdemel ez a megbízható jószág, mert meghálálja. Volt, hogy amikor az Adria-túráról hazajöttem, még csak 4500 km volt az olajban, de mivel indultam Ausztriába, meg Németországba, és ott jött volna össze a 6000 km, ezért lecseréltem az olajat.
De mikor le volt engedve szereléskor az olaj, mert kuplung kopóréteget cseréltünk, az olajat ha nem is, de a szűrőt akkor is kicseréltem. Mert az még fontosabb. Mondják a nálam jobban hozzáértők.....
Nem a holdudvaron kell megnézni... Egy barátom, aki a barátjától hallotta, neki egy ismerőse mondta, hogy a központi nyilvántartásban rendszám alapján sok okos dolgot lehet megtudni ... Én soha nem csinálnék ilyet !
Zsoccca! Elég szigorú vagy az újonnan bemutatkozás nélkül kommentelőkkel. Gipszjakab egy ideje jelen van a Drag fórumon, de annyira halott az a cég,hogy szerintem mások is olvasnak onnan minket csak nem szólnak bele mert mittudomén. Mivel úgy tűnik a virgácsosokból(egy részükből) dragos lesz idővel, bíztassuk őket,hogy nyugodtan fedjék fel magukat. Az elején én sem töltöttem ki a reglapot mert azt sem tudtam mi a módja. Brumi mégis szóba állt velem és lassan a többiek is. Kíváncsi lennék Dragjanó meddig hezitált mielőtt írt volna nekünk,hogy jönne(velünk) Barcsra! Na ma ennyire futotta tőlem.
Még én is barátkozom a DragStarral hiszen csak Július elejétől vagyunk együtt. Igaz az enyémen széles kormány van ami nagyon kényelmes hosszú túrán, de szűk megfordulásoknál a karom rövidsége miatt lassabban megy. A lábtartó az is furcsa mivel az enyém classic és ezen trepni van így nincs olyan szabadon a bokám mint a sima lábtartón. De amúgy kényelmes a motor, de a virgácsról nem tudom mennyire kényelmes mivel olyanon még nem ültem. Egy utánzaton ültem, ami azt hiszem Keeway volt 250 de az nekem kicsi volt, pedig nem vagyok egy magas ember a magam 176 magasságával és rövid lábbaimmal és karjaimmal. De azt csak egy próbára adták ide, hogy megnézzem mi a hiba jelenség. Nem lehet a motoromra egy rossz savam sem, csak meg kell szoknom, hogy az eddigi 130 le és 110Nm forató nyomaték helyett van 64Le és 88Nm forgató nyomatékom. De eddig sem száguldoztam, és emiatt is váltottam a csopperra, mert az közelebb áll hozzám. De pozitívan csalódtam benne. Ahhoz képest, hogy nagyobb darabb mint mondjuk a Virgács, nagyon kezes jármű csak érezni kell a határait és a terjedelmét. Fogyasztásávalis meg vagyok elégedve. eddig 4 litertől 5,3 ig fogysztot, teljesen nyitott csővel. De gondolom a virgács sem eszik többet. Remélem sikerült kissebb támpontott adnom levelemmel.
Üdv. Gábor