Ok. nem annyira nehéz dolog az, szerintem belehet nyulni a mágnes mögé és ha ki van laszulva a szab futó akkor érződik.
Így néz ki a dolog a csavarok a fogaskerék és a szab futó között vannak.
Én Pécsi vagyok és a kósa félék erre nem járnak -egyébként sem politizálok inkább motorozok és imádom az adrenalint meg ahogyan az arcomba csap a menetszél úgy 160-körül!
Van a blokknak az a jellegzetes nyekergő vagy mit tudom én milyen hangja. Az enyémnek is pont ilyen. De furcsa leírni,hogy "enyémnek" de nagyon örülök az öreg vasnak.
Van, aki házhoz jön, nézz körül a neten. Hozzám is kijöttek a Honda végett tavaly ősszel. Ha jól emlékszem, valahonnan a 15, vagy 16. ker. ből, az érdi az nem jön ki motorhoz, azt ne hívd. Ugyanis ha pl javítás alatt van, vagyis pillanatnyilag üzemképtelen, akkor házhoz mennek, csak nem reklámozzák.
A felni es a muszerfal kozt nincs osszefugges, a pontos tipusszamban van kodolva a kerek.
Pl. Az enyem XV 700 SS, ebbol az XV egyertelmu, a 700 szinten, az elso S a felni tipusa (S=spoked, azaz kullos), a masodik S az evjarat kodja (1986).
Az XV 1100 CU ertelemszeruen ontott alufelnis (C=cast) es 1988-as.
Köszi Gyula! Nem parázok különösebben mert mondtad,hogy mi a helyzet vele. Most egy szabad hétköznapra várok,hogy el tudjam vinni eredetvizsgálatra. Rohadjon meg aki megtiltotta a mobil eredetvizsgálatot! Volt két haverom is aki házhoz ment. Most aztán várhatom az eső elállását, meg egy laza napot a melóban. Szombaton dolgom van, de vasárnap valamikor kereslek.
A kollégámnak van egy gyári eladó együtt szereltük fel az újat a helyére, tehát garantáltan gyári és hibamentes. Egy tizes+postáért a tied azt mondta.
Neki hosszabb kellet azért cserélte le.
Tudja valaki, hogy hányas körmöskulcsot kellene vennem kell az 535-ös kormányszár anyájához?