Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudomásom szerint, az alu-küllős gépek mérföld órásak, na most vagy a kerekeket cserélték (minimális esély), vagy az órát (akkor meg a km-állás nem biztos hogy valódi). A kipuffja biztos hogy jól szól, ez a legdrágább cucc hozzá. Elvileg gyárilag kéne legyen rajta bukócsőnek.
Kérdezd meg tőle a fémplaketten szereplő pontos típusszámokat.
Kilóméterre, állagra a kép alapján elég jó. Az ára... ha igaz a km, még elfogadható is lehet akár. Ill alkudni kell belőle. Sztem is szebb a drótküllős kivitel, illetve ami nekem fura, hogy 97-es létére egydugattyúsak a féknyergek. Sztem ebben az évjáratban már drótküllősek szoktak lenni kétdugattyús féknyereggel. De Blackiex ezt jobban tudja. És még a motor közelében is van. A tankon a kis kerek matrica jó eséllyel sérülést álcáz. És tényleg csupasz, mindent szermányolni kell rá. Nekem van pl bukócsövem hozzá és egyéb kiegészítő ha aktuális lesz szólj. Illetve itt tudunk bukócsövet is csináltatni, nem csak jó bőrtáskát.
A küllős kerekes szebb, ez az alu kerék kicsit típusidegen nekem.
Sziasztok S.O.S Be keresek Yamaha Virago 535 re gyári kormányt!Valaki ebbe tud segíteni hol tudnám beszerezni?Nagyon Fontos Várom válaszotokat!Üdv
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_1100-7372997
Srácok érdekelne a véleményetek erről a motorról.
S hogy tud-e róla valaki valamit?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_1100-7372
997

Ezt írta a gazdája:
Szia!

A motor 2005-ben Olaszországból lett behozva, akkor vettem, azóta az enyém.
Felújítva, illetve a blokk megbontva nem volt.
Sajnos a szervízkönyve nincs meg nekem sem.
Ez európai kivitel, az órája km/h-s
Én itt a pécsi Red Baronnál szervizeltettem, náluk cseréltettem benne olajat (idén nyáron).
Légszűrőt is cseréltettem, meg teljes átvizsgálást is meg szokták csinálni.
Karburátort is kitisztíttattam, mert múlt télen nem volt beindítva. Akkumulátort is náluk vettem hozzá.
2 éve kardánolajat is cseréltek benne, a műszakit is ők csinálták rá.
A motoron Silvertail kipufogórendszer van, hangja erősebb a gyári kipufogónál.
Köszi az infókat.
A csomagtartó és a bukó keret az új motorra kel majd. Mivel olyat néztem ki egyenlőre amin nincs. De még nem 100% hogy ez lesz. Sőt ha meg lesz akkor megnézem, hogy az 535-ösömről nem tudom-e áttenni.
Majdnem biztos voltam benne István !
Ha közelebb lett volna az árverés talán érdemes lett volna próbálkozni, de így sok a bizonytalanság, meg a járulékos költség.
Remélem lesz olyan idő hogy tudsz menni egy próbakört !
Kíváncsi vagyok a végeredményre.
Szia Tamás .
Látom már válaszoltak de , én átálítottam mind a két csapot egyszerre. Ne aggodj az önindító miatt nálam 4 éve csinálta néha,
szerintem nem romlott még számottevően az indítási képessége.
Most már hidegebb van sürübb az olaj azért hibázik sürübben.
Nyáron meglátod tök ritkán fogja csinálni.
hétvégén ha van időd néz ki odaadom a gyári könyvét és a szevizkönyvét persze pendrive legyen nálad.
A helyzet az ,hogy az új átiratásán dolgozom és nincs igazolás a banki jelzálog törléséről, eredetvizsgát is csináltatnom kell a gyereknek is gondja van a sulival azt is szállítanom kell mert BP-ről haza intézkedni és Debrecenben nincs bérlete és ha buszjegyet vesz az még drágább mint a benzin. Szóval nem bisztos, hogy itthon leszek mikor jönne a futár.
Ha leveszed a deklit és ránézel benyulsz a mágnes mögé ameddig lehet észre veszed ha nagyon ki lóg a lóláb.
Ha meg cserélni kell a szab futót mint Hogennek akkor már érdemesebb postázni mert nekem minden van hozzá és eladó mert eladtam a virgácsot.
A kutya egyébként itt van elásva:

http://youtu.be/ocfh3gIxU_g
A következő olajcsere előtt szólj. Szívesen leírom, mit lehet tenni vele.
Ahhoz, hogy a bendix-hez hozzáférj, le kell nyilván ereszteni az olajat és levenni a váltókat felőli deklit, ezért okosság a kettőt összeidőzíteni.
Köszi! Lesz mit olvasnom. Világításkapcsoló nincs, de úgy vettem észre csak a hátsó lámpa ég gyújtáson. A tompított csak akkor gyullad ki,ha beindult a motor. Ezt a megoldást nagyon hiányoltam a Katanán, ezért kapcsolót építtettem be. Amúgy azt csináltam amit írtál. Hagytam lepörögni és újra próbáltam. Olyan is volt,hogy azonnal indult de mintha nem engedtem volna el a start gombot. Pedig de. Akkor is adott ki némi őrlő hangot, de rövid ideig. Van mit kitapasztalnom.
A bukókeret az gyári, és 2 fajta van. Ha nagyobb kell, csináltass rá.
A csomagtartót a "hájvéjhókosat" megkapod a shoxban, de az egy kis szar. Így keress a neten:
http://www.ebay.com/sch/i.html...
A 81-83 közötti XV más játékszer ám... Viccből írtam a sok okosságot a Virago.ro-ra? :)
A két csapnak az a lényege, hogy ne egyszerre álljon le a két henger, ha fogy a szósz. Ha elkezd dadogni, először a jobb oldalit kell átállítani RES-re, majd úgy 10-20 km után (fogyasztásfüggő) a bal csapot is.
Igen, kanadai, nem amcsi. Az amcsinál 95 MPH-ig van a külső skála, belül picivel pedig a km/h.
Az öregebbik XV mechanikus bendix-szel (szabadonfutó nélkül), két benzincsappal, egy darab nagy első tárcsával, központi rugós háromszög lengővillával, 36mm-es teleszkóppal és más műszeregységgel jött ki.
Amit az enyémen látsz, az a 84 utáni dizájn: két kisebb tárcsafék, dupla rugóstag, egy benzincsap, majd pediglen 86 után elektomágneses bendix, kerek díszítésű blokkdeklik.

A sikertelen indítózás előfordul. Két szabályt kell betartani, hogy minimalizáld.
1. a villany véletlenül se legyen bekapcsolva indítózáskor
2. ha felpörög, de nem kap össze a fogaskerékpár és reszelő-daráló hangot ad, engedd el a gombot azonnal, várd meg, amíg leáll az indítómotor forgása, csak utána nyomj rá újra.
Köszi!
A tiéd kasztnira eléggé más gép, mint az újabb XV-k.
Nekem van hozzá egy karbantartási könyvem, anno begyűjtöttem minden ilyet.
http://s1.toldacuccot.hu/letol...
Sziasztok
az 1100-as virgácshoz lehet valahol, hátsó csomagtartót venni? Vagy csak készíttetni lehet.
No és a motort védő bukó keretről is ugyan ez a kérdésem.
Tudja valaki hogyan lehet egy korábbi hozzászólást törölni?
Ha esetleg olvasol Gyula! Mindkét benzincsapot használni kell tartalékra állítás esetén? Persze más válaszát is megköszönném. A 350es Cezeten van két benzincsap meg egy Y és úgy megy a betáplálás. Gondolom a virgácson egy karbi egy benzincsap! De miért? Esetleg a tank formája nem tesz lehetővé belül összefolyót? Nézem blackiex gépét, dupla tárcsa dupla teló hátul. Nekem egy tárcsa, egy teló. Pedig Gyula azt mondta amcsi kivitel. A váznyakon egyébként juharleveles műszaki vizsga matricát látok, tehát kanadai ez is. Meg elsődlegesem km/h és csak belül mérföld. Elsőre ilyen dolgokat fedeztem fel. Már nekem is volt sikertelen indítózás. Gyula azt mondta ez még nem szabadon futós. Na ezek vannak.
Illetve marad a régi.
Annak addig volt értelme, amíg 20-25 eFt / év alatt nem nagyon volt biztosítás. De meg kell nézni a kalkulátorokat: pl. K&H-nál XV750-re 4-6000 Ft éves szinten, adóval együtt.
Pécshez,mert írtam h most itt melózunk pár hétig,és h a közelből is jó lenne ha tudnék szerezni lehúzót.és írták h te közel vagy pécshez de te meg írtad h sajna nincs lehúzód. na érted...ennyi
Közel? Mihez?