Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok köszönöm.
Ha felháboritóan olcsó kötelező biztositást akarsz kötni: http://www.trabantklub.hu/twk/...
Még egy kép, hogy jobban látható legyen.

http://goo.gl/9d71hg
Uraim!
Akit érdekel az adatlapomra kattintva megnézheti az eladó alkatrészek listáját és árát.
Mindet a német ebay-ról vettem és annyiért adom amennyibe nekem is kerűlt. A postaköltséget a vevő állja.
A Drag forgórésze ilyen, a tengely tövében van 3 furat, menettel. Oda kell a 3 lehúzó csavarnak belekapaszkodnia.
Kétévente célszerű vagy 12-15 ezer kilométerenként ellenőrizni.
A beállítási adatokat megtalálod a Virago.ro oldalon a Típusok címszó alatt.
Hát ez ránézésre nem passzol de majd megnézem személyesen sk kézzel.
Gratulálok! Nem döntöttél rosszul. Jól megvigyázott és jóféle motort vettél.
Ha meg tudod oldani, hogy újabb lyukakat fúrsz rá, akkor át lehet alakítani.
Sajnos pontos méretet nem tudok mondani, csak képem van a cuccról.

http://goo.gl/OLRfJh
Köszönöm. Ma nőnap van és (leírni is szégyellem)"intimtorna illegal" koncertet fogunk megtekinteni. Pedig én motoroznék mint az állat! Sziasztok!
Vettél egy veteránt? 30 éves! Mondjuk nem látszik rajta. 10-nek se néz ki...
Na ma a gratulációk estéje van, igy hát gratula a legújabb gyáli vashoz, sok örömöd legyen benne. A Gyuláét vetted meg? Az nagyon szép vas...
Eszembe jutott valami!
Az 535-ös Virago szelepeit kell állítani, és ha igen milyen időnként?
Mert kérdeztem a barátomat de mióta a motort megvette még nem állították.
Ha tudtok valami adatot legyetek szívesek idevésni. Köszönöm.
Tisztelt fórumtársak! Hazaértem az öreg750es virgáccsal. Mindig is szerettem volna Viragó tulaj lenni, most Gyula döntése miatt sikerült. Imádni valóan viselkedik a gép, semmi olyan durvaság,intolerancia nincs benne amit az 1,4es Intruder esetében tapasztaltam. Balckiex sokaknak javasolta a 700-750es virgácsot és végül én fogadtam meg az ajánlását. Nagyon állat a hangja és szépen megy. Természetesen a Katana megmarad és amint kitavaszodik megy vizsgára.
Én ma még elmentem utoljára egy karikát kb 30 km-t. Felmelegítettem a motor és váltóolajat, majd hazajöttem és mindkettőt leengedtem, A lábtartókat és a kormányt leszereltem és befaroltam vele a téli helyére a tároló helyiségbe. Azt hittem beszarok mire betettem, mivel 90 fokban kell bejátszani oda. Lehet nem egy nagy motor ez, de minden vasból van rajta, brutálisan nehéz egy 535-öshöz képest. Azt fél kézzel rángattam ide oda.
Jencike! Írtam emailt. Olvasd!
Köszi!
Szia !
Gratulálok a viragohoz.
A katanat nem vizsgáztatod le inkáb veszel egy igazi motort?
Szia Brumi!
Én is gratulálok,sok sikert hozzá.
A klubba belpni nem olyan egyszerü,előtte inni kell./én mint öreg klubtag tudom/
Katana! Lemaradtam valamiről?
Köszi a gratuláció. Mindjárt az elején kérdezném.
Az xv 535 generátor mágnes lehuzója passzol e a az xv 1100 -hez?
Egy pár hozzászólással előbb itt van a fotója a fórumon.
A 10 perc letelt rég! Gratula hozzá, legyen legalább annyi örömöd benne mint a Katanában!
Mellé, vagy helyett?
Gratula hozzá! Illetve holnaptól.
Gratula mindket tranzakciohoz. Ha barmi segitseg kell keress.
Behozom a szobába az asszony mellé!