Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2011.okt. 28 43 -as hozzászólás egy megnem fizetett zsenitől.
Lett ide feltéve gépészeti rajz, keres rá vagy fordulj Blackiex- hez. De szerintem már unja,hogy mindig újra fel kell tennie neki mert az emberek nem találják.
oks! köszi! értem én..csak az a kérdés h milyen célszerszámmal lehet lehúzni?! Pontos méretet nem tudtok véletlenül? csak mert hátha van ilyen szerszáma a havernak,csak nem mind1 mekkora...
T.Urak!
(Ez politikailag nem korrekt megszólítás, de célszerű, nem? Van egyáltalán női hölgy a fórumosok között?)
Elmentem ma még egy utolsót motorozni, nehogy azt gondoljam magamról, hogy pacal vagyok - bocs Kalmi. Tulajdonképpen jó volt, eltöfögtem a belvárosban, itt-ott, ökörködtem üres parkolókban, stb. Egyébként meg nem volt jó, mert a nap nem sütött és kicsit már hideg is volt.
Sebaj, jövőre is lesz jó idő. Üdv mindenkinek.
Szia Tamás.
A multkor végül is csak megnezte az ember. A héten hívott ,hogy holnap jön és elvinné. Egyenlöre ez a helyzet . Ha elmegy megírom ide a fórumra.
Más: ha egyszer lenne kedved eljönni Joco haveroddal egy kis "teázásra" szívesen látlak titeket.
Szerintem a személyid is le lesz járva!
Köszönöm a jó tanácsot.
Ezzel kezdtem. A gáz szervíztől vettem a motortérbe való szelepet.
De a tartálynál lévő nekik sincs.
De már megoldottam. Szétszedtem a két szelepet és a kettőből összeraktam egyet. S most már működik a kocsim gázzal is.
szaddi ha belépsz az adatlapomra ott a profil képekre kattintva közelebbről meg szemlélheted a képeket amiről beszéltünk brumeszkosszal.
Sajna ezt így kel ,de a szerelőd pik-pak kicsipénzért megcsinálja és megúszod a nagyobb bajt. De lehet más a gond. Mondjuk ezt könnyű orvosolni.
na itt lesz a baj.a speckó lehúzással.bíztam benne h csak simán leveszem a deknit,aztán valamilyen kulccsal meghúzom azt ami kilazult...így viszont már segítséget kell kérnem. köszi az infókat!
A három csavar hátulját látod egymáshoz képest 120 fokos elrendezésben. Meghúzni ugy kell hogy leveszed a mágnest speckó lehúzóval és a tuloldalról megszorítod.
Na ugye! Így mindjárt más.
Megmondom őszintén h nem igazán értem a képen bejelölt 3 csavarról van szó? hogy érted a 120fokos eltolást? hogy tudom levenni vagy meghúzni?
Igen ez egy Mitsubishi Zéro alkatrésze és nyírja az amcsikat Midway-nél.
Brumi! Ez a kép valami tévedés. Ez egy Mitsubishi alkatrész Ott van a 3 gyémánt!
A három kérdéses csavar 120 fokos eltolásban hátulról látszik. Na azokat nézd meg.
itt van az enyémről készűlt kép.
Ezek a fotók a 2000 évjáratról vannak de nyagyon hasonló a Tiédhez. A lényeg az hogy a három csavar a mágnes hátulján van mert oda van felfogatva a szabadon futó. Valahogy sasold meg nagyobb bontás nélkűl hogy mi a bibi.

Ha megtalálom kűldök még sajátkészítésű fotokat is.
basszus!Köszi az infót! akkor nem kicsit bas.tál rá! nem mertem így menni vele,pedig először a szerelőm kérdezte is h lemegyek-e vele hozzá(20km) de mondtam neki h inkább nem kockáztatok.
Hű! a deknit simán leveszem,imbuszkulcs kell hozzá csak.meg a váltókart leveszem az ok...de utána?milyen szerszám kell a szabadonfutó csavarjaihoz?vagy egyáltalán mi fogad,ha leveszem a deknit?
Üdv szaddi. Valóban az általad le írt hangot hallottam,csak én azt hittem hogy a kuplung zörög. Mentem is vele rendesen. Aztán egyik pillanatról a másikra egy piszok nagy csattanás, és már nem is mentem sehova. A szabadon futóból csak a kis fogaskerék úszta meg. Mivel ki csavarodott belőle a három felfogató csavar, ez forgás közben be akadt. Majd a csavarfejeket leszakítva teljesen hazavágta a szabadonfutót,szét darálta a tekercset és a forgórészt is. Hála brumeszkosznak segített be szerezni az alkatrészeket. A tekercset azt nem mert újra tekercselték 26000Ft-ért. Ez a kis figyelmetlenségem anyaggal-munkadíjjal számlára 147500Ft-ba került. Úgy hogy inkább nézzél utána gyorsan mi lehet probléma, nehogy úgy járjál mint én.
Elolvastam mégegyszer amit írtál én így jártam és szerintem 90%
hogy a szabadonfutó. Nehasználd és ne is nagyon inditgasd. Ha van egy kis érzéked a szereléshez a baloldali deklit vedd le miután ujra leengedted az olajat és nézz rá a szabadon futóra.
Véletlenűl nem úgy kezdődött,hogy eleinte csak időközönkét fémes konzervdoboz szerű lemezhangja volt és utánna egyszercsak sürübben jelentkezik, néha abba marad de rövid menet után ujra elöjön.
nekem ez volt és a szabadonfutó lemezfedele lazult fel. A három rögzítő csavar fellazul és beleverődik a nagyfodaskerékbe aztán elszabadul és szétbaszza a generátortekercset is . Így járt Hogen is. Sürgősen megnézetni mielőtt nagyobb kárt csinál.
Ha meg lesz a gond és pótalkatrész kell írjál mert 99% százalék,hogy a beszerzési áron megválok a kincseimtől. De majd itt közzé teszem a listát.
sziasztok!
Furcsa hangos zörgése lett a motoromnak.
Először azt hittem h az előttem haladó kocsinak zörög a kipufogója.aztán amikor elhagytam kiderült h a motoromnak van ilyen rossz hangja.Mintha egy fém karikát húztam volna a kipufogóra,ami a rezgéstől zörög.
kis hallgatózások után megállapítottuk,h az első hengerből jön a hang,bár nem vagyok benne biztos.Vezérműlánc feszítőket kivettem,ellenőriztem.semmi bajuk.olajat leengedtem,semmi fémforgács.kipufogót is levettem,de abban sem zörög semmi.maradt a henger.mi lehet? a vezérműlánc?
ja még annyit,h hidegen nem csinálja.amint megyek vele kb 30 méter után egyre,hangosabb,és utána már alapjáraton,üresben vagy sebességben,vagy behúzott kuplunggal is ugyan úgy zörög folyamatosan.

Valakinek ötlete? (sajnos a szerelőm 20kmre lakik,nem merek legurulni így hozzá)
Eszembe jutott,hogy Gyula azt mondta jelezni fogja mi történt az öreg virgáccsal. Vajon elvitték? Tud valaki valamit?