Az eladok 90%-a utalja az emailt, ehhez szokj hozza. Sok motort adtam-vettem, van tapasztalatom. Szerintem en vagyok az egyetlen barom, aki ugy hirdet, hogy mail-ben varom az erdeklodest. Nem is zaporoznak a levelek.
Köszi az infókat.
Nagyon sokat segítesz vele.
Egy a baj a mostani virgács eladókkal, hogy nem igazán hajlandóak kommunikálni. A találkozót, meg egyenesen lehetetlen összehozni.
Az egyik hirdetésben városnak az van megadva, hogy vidék.
Kérdeztem emailban, hogy merre van ez a vidék város, hol lehet megnézni a mocit. Erre a válasz csak annyi volt, hogy békés megyében.
No erre kikerekedett a szemem. Szerintem nem is akarja eladni. Erre csak azt írtam, hogy akkor indulok is. Tehát pontosan Békés megyében találkozunk.
Erre már nem is jött válasz.
Szerintetek? "Háá Margíít Nooormális?"
Erre vannak a szerelők, basszus, ha te magad nem tudod átnézni.
Egyetértek, minél idősebb, annál bizonytalanabb, de a megvásásrlás helyén nagyon sokminden kideríthető, ami a későbbiekben problémát okozhat, illetve a vétel után nem tilos rögtön lecserélni az olajat és bekukkantani a blokkdekli alá. A bontatlan blokk a legfontosabb jel, amit a gyári, piros szélű papírtömítés megléte elárul.
Ha a kedves kolléga is így tett volna, akinek a motorja most hajtókarosan, kiterítve fekszik a garázsomban, nem kellene azon agyalnunk, hogy megáll-e a generál 100-150 rugóból.
Az, hogy egy motor alattad fog-e szétesni, vagy sem, az előző tulajokon múlik. Igyekezni kell olyat vadászni, aminek csak 1-2 gazdája volt max, nem hajtották esőben-mocsokban. A kor továbbra is félrevezető, álljon itt példának az ismerettségi körömből az a 2004-es Suzuki VZ800, ami majd 2 deciliter olajat megeszik százon, füstöl és kopog, mint a veszett fene. Generál nélkül az ilyet nem is lehet eladni, egy épeszű vásárló a kék füstfelhőből egyből tudja, merre van a kijárat.
Keress nyugodtan egy csillivilli 750-est vagy 1100-est (750-es ajánlottabb, kevesebb a problémás részlet rajta), nézd át alaposan és ne foglalkozz vele, hogy 16 éves vagy sem. Ha nem zajos, nem füstöl és nincs rajta barkácsolva, nem lesz baj. Az újabb motorokból már úgyis kispórolják az anyagot. Lásd a fent említett VZ-t...
Csinos darab, 2007-ben én is majdnem elk_rvultam egy ilyenre. De miután a kiszámoltam, hogy a 10 éves hitel alatt összesen 3.8 milliómba fájna, hogy hazavigyem, vártam egy évet és megvettem az XV-t.
A VF széria 1982-től készül. A VF sportos pofázmányú kivitelét (F) Interceptornak, a naked fazonút (S) Sabre-nek, a custom szabásút (C) Magnának hívták már a kezdetektől.
A Honda V4-ek 1984-ig voltak problémásak. A kenési rendszer és a vezérműtengely anyaga nem volt a legtökéletesebb, alacsony fordulaton alig kapott olajat a hengerfej és eldarálta szép lassan a tengelyt. Ezt utólagos módosításokkal és megfelelő olajjal lehetett kompenzálni a régi vasak esetén is.
A második generáció a Super Magna. 87-88 közt gyártották és ki lett javítva a kenési gond. Jellegzetessége a hátsó telikerekes futómű és a meredeken felfelé álló kipufogódobok.
A harmadik generáció 1993-tól készült 2003-ig. Ezek a legszebbek és a legkidolgozottabbak. Az árukon is látszik.
Hatalmas plusz velük szemben a bivalyerős blokk, széles fordulatszám-tartományon használható teljesítmény és custom stílusú motorhoz képest elképesztő gyorsulás. Ellenben roppant bonyolult blokk, az otthoni szögelést el kell felejteni, ha ilyenre vetemedik az ember.
Még szerintem lesz túrás idő idén, kipróbálhatod a vasat.
Nekem is ez tetszik a legjobban (nem véletlen választottam).
Valamelyik nap kérdezi a kollégám:
-milyen motort vennél ha nyernél a lottón?
Mondtam neki hogy nem vennék másikat, mert imádom ezt, amíg megbízhatóan működik nem kell másik.
Véletlenül kézbe vettem a motorom forgalmiját és ha már ott volt ki is nyitottam. Szeptember 2.-án lejárt a műszakija. Az idén már nem foglalkozom vele, úgyis vége az idénynek. Majd tavasszal levizsgáztatom. Addig pihi van.
2013 10 19-es Motoros túra.
Mivel úgy néz ki most hétvégén még jó lesz az idő, motorozzunk még egy jót! Amíg az idő engedi.
Terv:
Gyülekező: St tescó parkoló 10.30 órakor.
Indulás: 11,00
Útvonal: Szécsény. (Kajálási lehetőség) Hollőkő felé, át Pásztónak.(Sütizési lehetőség)
Majd, fel a Mátrába Kékestetőre.
Gyöngyös- Gyöngyössolymasi sziklás bányató (Sétálási lehetőség)
Szurdokpüspöki. Innen a régi 21-esen Sálgótarján. (Hazatérési lehetőség)
Akinek van kedve gurulni, legyen szombaton 10 órára a Tescó parkolóba
Ez a Nógrádi motorosok lapján van fent.
Ha valaki Bp-ről jönne, akkor Szécsényben találkozhatnánk. S Gyöngyösolymosnál válnánk el.
Tudom hogy elég későn szólok. De ha van valakinek kedve, hót jöjjön.
Ez a 750-es shadow spirit gyönyőrű motor, 5 évvel ezelőtt majdnem ilyet vettem, csak nem akartam hitelt felvenni egy motorra (tán 2,5 milla volt újonnan)
Sokkal testesebbnek tűnt mint egy virago, bár a hátsó ülés tényleg nem túl utasbarát.
Erre gondoltál?
Szépnek nagyon szép.
Csak nem sokkal nagyobb mint az 535-ösöm. Félek egy pár év és megint ott vagyok, hogy nagyobb motor kell. (Inkább a teher bírás, mint az erő és a sebesség miatt)
S Való igaz erre még tennem kéne egy kétszemélyes ülést, háttámlát, csomagtartót és oldal táskákat.
Más:
Szombati motorozás érdekel valaki?
A Héten meg javítottam a motorom, és most már majd be motorozok.
Csütörtökön ültem rajta először a bukás óta. S olyan furcsa volt. Mintha már több éve nem motoroztam volna. Aztán elkapott a száguldozhatnék. Csak szerencsére a párom ott volt mögöttem, és olyankor nem ildomos.
Dehogy nem az én pályám.
Nagyon is tetszene. Csak már benőtt a fejem lágya. És ismerem magam. S tudom, hogy rövid időn belül kinyírnám magam vele. Nem tudnám megállni, hogy időnként ne húzzak neki nyélgázt.
Hát igen az állapot. Ez az ami lutri, S mindnél idősebb, szerintem annál bizonytalanabb. Nem tudom kideríteni ténylegesen menyi a Km benne. S hogy az előző gazdái hogyan is bántak vele. És nem szeretném, ha egy régebbi hanyagság nálam boszúlná meg magát. Tehát ezért szeretném ha az anyagi keretemhez mérten mindnél fiatalabb legyen.
A Dragsztárral az a bajom, hogy már nem chopper forma. De nem baj előbb utóbb megtalálom a motoromat. De akkor sem szakad rám az ég ha marad az 535-ös.
A 80as évek elején gyártott v4es Honda motoroknak voltak kenési problémáik. Az a Magna sokkal későbbi. De mit mondasz arról a fekete gyönyörűségről ami szintén Honda, V2 750es és 1,3 az Ára? vt c2 spirit. A chopperek második oldalán látható és gyönyörű! Sajnos ránézésre a hátsó ülése kicsi.
Nincs jelentősége. Ha tegnap is gyártották volna, akkor sem lenne jobb, mint a 14 évvel ezelőtti.
A Drag Star pedig ugyanez a blokk, csak kicsicsázva. 81 óta készül, 86 óta szinte változtatások nélkül. Egy ilyen konstrukciónál az évjárat nem mérvadó, csak az állapot.
A V4-es magnát nézegettem még a télen. De ezek is öregecskék. Plusz azt az infót kaptam, hogy a vezérmű tengelyük olajzása nem igazán megoldott. Így ez tipus hiba.
Egyébként az erő a dinamizmus nekem bejönne. Viszont Bea azt mondta, hogy ennek nincs olyan szép V2-es hangja.
S tudod nálunk én csak annyit mondhatok, hogy parancs értettem őrnagy asszony. Kérek engedélyt meghunyászkodni!
Telefonozz veluk, ne e-mailezz.