Inkább polgár pukkasztás mint vonzódás, csak ebben az esetben a polgár te meg a hasonlóan gondolkodók vagytok. Szerintem semmi horrorisztikus nincs abban,ha egy ilyen gép sor 4es. Engem nem zavar a magas fordulat sem és elvagyok a V2 hang nélkül is. Egyszerűen nem kedvelem a kliséket. Speed motornál ugyanígy vagyok. Imádom a TL1000 Suzukit, pedig V2. Az a pénz amit blackiex reálisnak tart egy ilyesmi gépért szerintem nevetségesen kevés. Különbözően nézünk a motorokra, ez van. Nekem a te motorod a régi tankkal sokkal jobban bejön, persze lehet,hogy csak a színbéli eltérések miatt. De nem mégsem. A gyári az igazi nálam. Zsocccát meg szerintem nem bántja,hogy meglódult a fantázia az ő zsebére!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy 96-os xv1100-es viragot és olyan problémám van, hogy amikor gyorsítok akkor elkezd rángatni meg durrogni a kipufogó. Mintha nem kapna elég üzemanyagot. Valamint az alapjárat is nagyon gyenge, piros lámpánál vagy ha behúzom a kuplungot akkor hamar leáll pedig az alapjárat állító csavar teljesen be van tekerve. Valószínüleg a karbiban kéne keresni a probléma fő okát mert ezelött elég sokat állt a motor, esetleg a fúvókák vannak eltömődve kicsit vagy az üzemanyag dúsításon kéne változtatni, nem tudom, remélem tudtok segíteni hátha találkoztatok már hasonlóval, gondoltam megérdeklődöm, ha nem muszáj nem szedem szét vaktába a karbit. Köszi előre is.
A nyolcvanas évek eleji japán "csopper" felfogás, és a sor négyes blokk! Az eladónk pedig megfűszerezi ezt egy 700 ezres árral!
Hihetetlen. Elég beütni hogy "Harley 1983" a keresőbe és kijön miről koppinthattak volna a japánok az akkori időkből... hogy jött létre ez a torzó? Bocs Katana, nem fogom tudni megérteni miért vonzódsz ehhez.
A bronz a hajtókarcsapágyból, az alu darabkák forrása még ismeretlen.
Elment a kenés. Az olajpumpa szűrője eltömődött, hála a drága hekkelő elődöknek, akik nem bántak csínján a szilikon tömítőanyaggal és a kikopott tűszelepnek, aminek köszönhetően benzin jutott az olajba. Hiába no, velem egyidős motor, amire nem figyelt oda nagyon egyik gazdája sem az elmúlt 80 ekm alatt.
Felújítjuk, eddig legalábbis ez a terv. A melót nem én végzem hely, idő és célszerszámok híján, hanem szakszerviz. Kiveszem a blokkot, a gazdi pedig intézi a többit. A blokk széthúzása után majd többet tudunk.
Köszi Robág -csak a felső gőzölt de majd szombaton Villány felé ki kormolom és kigőzölöm mind a kettőt -Villányban adok neki egy kis vörösbort és kíváncsi leszek annak milyen színű lesz a gőze ,-köszi -széles utat gumifákkal!
De jó kibicelni. Beszállok! Az itteni apróban kutakodtam és király gépeket találtam neked. Fogadd szeretettel az én ízlésem szerinti verdákat! Rögtön az első oldalon egy Kawasaki LTD 1100. 1983ból, 96lóval! Persze sor 4 Kemény 7kilóért. Nem sok márkatársad lenne, akárcsak nekem. Ha úgy gondolod beteg vagyok, akkor második oldal, Honda vt 750 c2 spirit. 2007es, 1.3milka. Nekem ez a legszebb chopper, vagy mi. A hátsó üléséért Bea nem biztos,hogy megdicsérne. Aztán a hatodik oldalon egy Kawa. VN900. 2006os 1.298ért. Asszem ilyet próbáltál ki. A vége pedig, egy Honda Magna 750 2001es 1,6 ért. (elég sok) Suzukikat direkt nem írtam,hogy ne legyek részrehajló. Pedig van trudi,meg volusia meg persze Gyula 750es gyönyörűsége.
Hupi !
Mind a kettő cső közös dobból jön.
Ha valamelyik dobból "gőzszerü füst" jön az nem füst hanem ahogy írod gőz.
Oka lehet hogy az adott csőben kicsapódott a pára és ahogy melegszik szépen kiszárad, közben gőzölög.
A hengerek melegedését úgy tudod megnézni, hogy mind két henger azonos felületét tapogatod. Ha egy oldalról fogdosod akkor az egyiknél közvetlen a hengert, a másiknál a vezérmű lánc felületét tapizod.
Érthetően: Ha az1. hengert jobb oldalon fogdosod a 2. hengert bal felől fogd meg.
Mindenkinek nagyon köszönöm a sok, sok infót.
Mostanában kapok hideget, és meleget egyfolytában.
Vannak akik nagyon szidják a HD-t. S vannak akik istenítik.
Egyet már most is tudok. Ha Hd mellet döntök, akkor, 2007 utáni legyen (injektor) S custom. És 1200-as.
De még bizonytalan vagyok. De mire a büdzsé összejön addigra bennem is kirajzolódik, pontosan, hogy milyen is kell. Nem fogom elkapkodni.
A segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy 96-os xv1100-es viragot és olyan problémám van, hogy amikor gyorsítok akkor elkezd rángatni meg durrogni a kipufogó. Mintha nem kapna elég üzemanyagot. Valamint az alapjárat is nagyon gyenge, piros lámpánál vagy ha behúzom a kuplungot akkor hamar leáll pedig az alapjárat állító csavar teljesen be van tekerve. Valószínüleg a karbiban kéne keresni a probléma fő okát mert ezelött elég sokat állt a motor, esetleg a fúvókák vannak eltömődve kicsit vagy az üzemanyag dúsításon kéne változtatni, nem tudom, remélem tudtok segíteni hátha találkoztatok már hasonlóval, gondoltam megérdeklődöm, ha nem muszáj nem szedem szét vaktába a karbit. Köszi előre is.
http://www.youtube.com/watch?v...
Komoly hagyományokra épülő "sportág". :)
A nyolcvanas évek eleji japán "csopper" felfogás, és a sor négyes blokk! Az eladónk pedig megfűszerezi ezt egy 700 ezres árral!
Hihetetlen. Elég beütni hogy "Harley 1983" a keresőbe és kijön miről koppinthattak volna a japánok az akkori időkből... hogy jött létre ez a torzó? Bocs Katana, nem fogom tudni megérteni miért vonzódsz ehhez.
Ennyi pénzért akár az évszázad üzlete is lehet...
Elment a kenés. Az olajpumpa szűrője eltömődött, hála a drága hekkelő elődöknek, akik nem bántak csínján a szilikon tömítőanyaggal és a kikopott tűszelepnek, aminek köszönhetően benzin jutott az olajba. Hiába no, velem egyidős motor, amire nem figyelt oda nagyon egyik gazdája sem az elmúlt 80 ekm alatt.
Felújítjuk, eddig legalábbis ez a terv. A melót nem én végzem hely, idő és célszerszámok híján, hanem szakszerviz. Kiveszem a blokkot, a gazdi pedig intézi a többit. A blokk széthúzása után majd többet tudunk.
Kiderült honnan származnak?
Talán jövő tavasszal az enyém is újra piacra kerül... Kivéve ha a "single carb" felállás tényleg teljesen új karaktert ad neki. Akkor megtartom. :)
Minden a megbeszélt helyen lesz.
Mind a kettő cső közös dobból jön.
Ha valamelyik dobból "gőzszerü füst" jön az nem füst hanem ahogy írod gőz.
Oka lehet hogy az adott csőben kicsapódott a pára és ahogy melegszik szépen kiszárad, közben gőzölög.
A hengerek melegedését úgy tudod megnézni, hogy mind két henger azonos felületét tapogatod. Ha egy oldalról fogdosod akkor az egyiknél közvetlen a hengert, a másiknál a vezérmű lánc felületét tapizod.
Érthetően: Ha az1. hengert jobb oldalon fogdosod a 2. hengert bal felől fogd meg.
Mostanában kapok hideget, és meleget egyfolytában.
Vannak akik nagyon szidják a HD-t. S vannak akik istenítik.
Egyet már most is tudok. Ha Hd mellet döntök, akkor, 2007 utáni legyen (injektor) S custom. És 1200-as.
De még bizonytalan vagyok. De mire a büdzsé összejön addigra bennem is kirajzolódik, pontosan, hogy milyen is kell. Nem fogom elkapkodni.
Szombaton én is benne lennék egy gurulásba.
Feltettem az adatlapomra a mail címemet, ott elérsz. A skype-ot mostanság nem használom!