Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem egyébként bejön a sor 4-es chopper. Még ha nem is sorolom a klaszikus chopperok közé.
Van egy gyerekkori barátom a Mátra motoros baráti társaságban akinek egy Honda 500-asból van a chopperja. Kulival.
Gyerekkorban a Rigája is chopper volt.
A CB750 blokk köré nagy divat volt az amcsiknál choppert építeni. Ezerféle futóművel megoldható, volt szerencsém hazai építéshez is, amit piszok kellemes volt vezetni. Szóval nem ügy.

Ezt a problémát, hogy Virago 1100 csak 97-ig volt, felejtsd már el...
Hát, szépnek ugyan szép. De nem lehet egy élet biztosítás ezzel közlekedni. Ő sem kapkodja el a kikanyarodást.
Eltudom magunkat képzeli amint egy ilyennel, plafonig felpakolva elindulunk a balcsira.
Bocsi az előző hozzászólásért, kérdésért.
Már megint nem olvastam végig a komenteket, és úgy reagáltam.
Az enyémmel semmi, ez ismerősé, ami javításra jött hozzám. Pár hozzászólással lejjebb már leírtam.

"A bronz a hajtókarcsapágyból, az alu darabkák forrása még ismeretlen.

Elment a kenés. Az olajpumpa szűrője eltömődött, hála a drága hekkelő elődöknek, akik nem bántak csínján a szilikon tömítőanyaggal és a kikopott tűszelepnek, aminek köszönhetően benzin jutott az olajba. Hiába no, velem egyidős motor, amire nem figyelt oda nagyon egyik gazdája sem az elmúlt 80 ekm alatt.

Felújítjuk, eddig legalábbis ez a terv. A melót nem én végzem hely, idő és célszerszámok híján, hanem szakszerviz. Kiveszem a blokkot, a gazdi pedig intézi a többit. A blokk széthúzása után majd többet tudunk."
Tényleg mi lett a motoroddal? Mitől voltak az olajban fémforgácsok?
Nyugodtan kibicelj!
Soha nem lehet tudni honnan, és mikor jön a tuti tip.
A mocoik biztos jók. Bár jobb lett volna, ha a hirdetéseket másoltad volna ide. Akkor csak rákattintok és már látom is.
Engem a márka nem nagyon érdekel. Jó ne legyen kínai. Egy a lényeg classzikus chopper forma legyen. Még a Honda goldvin jöhet szóba, a kényelem miatt. De azt meg Bea szavazta le. Mondván egy motor legyen szép is, ne csak jó.
Tehát a lényeg. Elől nagy vékony kerék, meredeken álló tank. Tacskó kormány, plexi, hátámla, és egyebek. Ja és nem árt, ha sok márkatárs is van. Az alkatrész ellátotság miatt.
Tehát ilyet keresünk. A 1100-as Virágó tetszik igazán. Csak ebből eladó csak 97-es van. S ők sem igazán akarják eladni. Nem igazán válaszolnak az emailra.
A HD sporter úgy jött a képbe, hogy azt még most is gyártják. De a minőségéről még megoszlanak a vélemények. Ennek még utána kell járnom. Kicsit úgy tűnik mintha savanyú lenne a szőlő. Akinek csak a haverjainak van, az szidja. Akinek van az dicséri. Úgyhogy még utána kell járnom a témának.
A teszteket amiket olvasok. Sor négyes fannok kipróbálják, és hanyatt esnek tőle. S leszögezik, hogy amint megöregszenek, akkor nekik is lesz ilyen.
Köszönöm a segítségeket. Egyenlőre úgy tűnik, megoldódott a probléma. Átnéztem a gyertyákat és 2 különböző fajta volt benne...-.- Az előző tulaj nem tudom mit alkotott de az egyik hengerbe a rendes BPR7ES volt a másikba pedig BP8ES. Kicseréltem, azóta jó az alapjárat, nem rángat és nem is durrog.
Félreértesz. NEM a műszaki tartalom vagy a stílus miatt sokallom a hétszázezret és tartom reálisnak a 4 kiló körüli árat, hanem mert ezek a használtpiacon kb. ennyiért mennek. GPZ széria megkímélten 300-350 körül, LTD-k 400-500 között, ha szépek.

A KZ motorokkal semmi bajom, nem nekem való ugyan, mert jobban szeretem a Browning-elv alapján épült, atombiztos blokkokat ("Csináld elég erősre, majd duplázd meg"), amiket kihívás gallyra vágni.

A motorok piaci ára ritkán tükrözi a valós használati értéket, pl. egy mindennapos szaladgálásra és hétvégi túrázásra kitűnő és jó értelemben roppant igénytelen Kawa ER-5 300-400 ezer körül nevetségesen olcsónak mondható, egy hasonló korú Ducati Monster 600-as csörgőkígyó pedig gyakran a duplájába fáj és 20 ezrenként viheted szervizelni...

Nyilván, aki pofára választ motort, nem belbecsre, az teljesen máshogy éli meg.
XVSikoly!

Lehet szét van repedve a gumicsonkod a karbin, és falsot szív (hidegindítóval odafújsz és ha megemelkedik az alapjárat, az erre utal).
Én azt javaslom szedd szét azt a karbit, jó móka lesz a téli szezonra , és nemcsak hogy megismerkedhetsz vele, hanem a következő néhány évre elfelejteheted a szívásokat ha felújítod.
Hello!

Távgyógyitásból eröt merítve, a te géped alapjárati rendszere lehet teljesen eldugolva. Lehet próbálkozni üzemanyagrendszer tisztító szerekkel (SPURI és egyebek), de valószinüleg , csak a Mechanikus tsiztítás távolítja el a kicsi átméröjü fúvókák faláról a ho´sszú állás alatt benzinböl kiválló lerakódást. Mèg a sürített levegös pisztoly Sem szokott eredményt hozni.

Üdv

István
Megtaláltam a kulcstartót és a legfontosabb üveget is, köszi szépen.
Valamivel ízesitve van talán marcipánnal , nem bírtam rá jönni és minél többet ittam belőle annál nehezebb volt megfejteni, így abba is hagytam. Holnap fojtatom, de szerintem marcipán ízű.
Az is lehet,hogy mandula, megyek megkóstolom.
Brúnó!

én itt vettem:
langauto.hu
a webshopjukon 30% kedvezmenyt adnak, nekem a hátsó fékbetétem itt volt a legolcsóbb
(nincsen tulajdonom az üzletben)
Óvjad azt a párnacihát,ha egy Horex ára arany van benne, mert ki tudja nem olvassa a fórumot egy olyan bátor társaság mint amit a Brazil videón láttunk Remélem már kihűlt a tepsiben!
A Horex engem is mozgat... Bár az aranyat el kéne adni a párnacihából ha az ember kis akarná fizeti ezt a kiváncsiságot magának.


www.darazsgarazs.hu
Jók a V gépek, bár én mindenen jól tudom magam érezni. Régebben nekem is csak V2-k voltak. Kicsik nagyok egyaránt. Az utóbbi években surrogok csak 4 hengerrel.
Az SP 2 mindenesetre rajta van a listámon.

www.darazsgarazs.hu
Természetesen tisztelem az elfogultságodat, hiszen bizonyára oka van. A magam részéről pillanatnyilag a vr6os Horex ami fel tudja kelteni az érdeklődésemet. De régen is tetszettek a technikailag ritka,nehéz konstrukciók KZ1300, meg a Honda 6hengerese és persze a Benelli sei, de ezt már taglaltam.
Régen nagy vágyam volt egy TL1000S. Aztán inkább ugyanannyi pénzből egy SV650 lett, csak újabb évjáratban, de ennek már lassan 10 éve... Nagy V2 fan vagyok. Számomra az egyetlen elfogadható hengerszám és elrendezés, legyen az chopper, vagy sportgép!
Láthatod mit csinált a virgácsból ha a fotó feltöltésére kattintasz, most meg Sportster faragás a tevékenysége. Fantázia és kézügyesség egyaránt jelen van nála, de anyagiakra is szükség van az effajta kreativitás kiéléséhez.
Keveseknek adatik annyi tehetség és tudás hogy jobbat tudjanak létrehozni a gyári állapotoknál. Ettől függetlenül vannak ilyenek.
Kalmi ilyen?

www.darazsgarazs.hu
Kivéve az olyan notórius faragókat mint kalmi79. Nekem egyszerűen nincs fantáziám holmi átalakításhoz, úgy vagyok vele,hogy olyanok konstruálták a gépemet akik értenek hozzá és ennyi. Meg is vagyok békélve a gyári kialakításokkal.
Nekem is nagyon tetszik a SUZUKI TL .
Egyike lesz a jópofa Retro motoroknak. Egy szépen megvigyázott darabbal lehet majd pár év múlva legalább úgy páváskodni mint most a VTR 1000 SP 2-vel.
Már aki érti mire gondolok a páváskodás alatt
Egy szép gyári gép mindig vonzza a tekinteteket
www.darazsgarazs.hu
Oda megy is! De a V4es Magnáról mi a meglátásod? Mégiscsak nyolcvan akárhány ló és Zsoccca igényeit figyelembe véve(utas,csomag,stb.) kell az erős gép!
Ja... a nagy tankom eladó!
Annyit még a témához, hogy nekem sportmotorba is csak V2 kéne!
Menjen sor4 a ladába!