Ne haragudj Laci de én kötött program helyett valami csak gurulósra gondolnék a hétvégén. Tegnap írtam kalminak,hogy komponáljon valami fasza útvonalat,de még nem volt reakció. De a Zsoccca-féle ceredi irányt is bevállalnám!
a hétvégével kapcsolatosan megjegyezném 20-22 fokot jósólt ma a Lajos. tiszta, száraz időt.
lehet, hogy ez lesz a totti!
még az is lehet, hogy jönne egy "haverem", aki a sor4 oldalt erősíti.
ja ma este SOA!
Tisztelt Zsoccca
Sajnos az ilyen tesze-tosza autós mindenhol eléd kerülhet.
Tavaly én sem tudtam kivédeni az "enyémet"
örüljünk, hogy csak ennyivel megúsztad, meg csak egyedül voltál utas nélkül.
Ha jól látom, van rajta jobb oldali lábtartó. (A fékpedálnál lévő)
Tehát nekem ez kellene.
Sürgős lenne.
Tel számom: 06 20 475 8051
Hívj, és megbeszéljük, hogy hogyé adod, és hogy miként jut el hozzám.
Tisztelt fórumtársak
Aki nem csak a tökét markolászná hétvégén, hanem gurulna csapatban is, döntsük el hova legyen az út.
Az én javaslatom: http://egriprogramok.hu/hu/ese...
Ha esetleg van jobb ötlet, beszéljük meg.
Én 19- re tervezem.
Remélem az idő is jó lesz, és a láptartó gondokat is meg tudom addig oldani.
No és két útvonal javaslatom is lesz. Majd dönt a csapat, vagy az időjárás.
Sziasztok
Van- e valakinek feleslegesé vált, eladó gyári lábtartója?
Nekem egy jobb oldali kéne. Ami a fékpedálnál van.
Ha van valakinek nyugodtan hívhat a 06 20 475 8051-s számon is. Sürgős lenne.
Hétvégén túrázni készülünk Miskolc felé.
Ugyanis túl vagyok a Virágómal az első, és remélem utolsó esésemen, illetve karambolomon.
Történ ugyan is hogy itthonról indultam Bea elé a munkahelyére, hogy majd kerülünk vagy 50 km-et.
Ment előttem egy személykocsi. Majd a parkolóból elkezdett tolatni egy kocsi. De csak annyira jött ki, hogy lássa a forgalmat. Az előttem haladó öregúr megijedhetett, mert leblokkolt, s megállt.
Nekem vész fékeznem kellett. de még ezt kivédtem. Tovább mentünk, s még gondoltam is rá, hogy érdekes itt a fórumon volt róla szó, hogy vész fékezés alkalmával mindig jobbra indul el a motor hátulja.
No mentem mögötte vagy 500 m-et, s a következő lámpánál újra beblokkolt ellőttem. Vissza pörgetve az eseményeket nem emlékszem, hogy bármelyik alkalommal is láttam volna féklámpát virítani. Szóval már csak arra lettem figyelmes, hogy már nagyon közel van hozzám és áll. Újra vész fékezés. Első hátsó blokkol. Motor keresztbe csúszott, vagy 80 fokot. (Ha egyenesen csúszik akkor neki megy az első kerekem.) Így hirtelen megálltam a farától olyan fél méterre. Amint megtapadt a gumi átdobott a paripa. Rá estem a kocsi csomagtartójára, a moci plexije meg a lökhárítónak ütődött. S el is tört. No meg a jobb lábtartóm is letört.
Az autós előrébb ment vagy 20 métert, s ott nézegette a kocsiját.
Én egyből mondtam neki, hogy z a második beblokkolása volt. Erre ő, hogy be kéne tartani a követési távolságot. Főleg egy nagy motorral. Azzal beült a kocsiba és elment.
Egy párhuzamos útról egy rendőr látta az esetet. S ő jött oda. És kérdezte, hogy sikerült megegyeznünk. Mondtam, hogy nem volt miről. a kocsin én nem láttam sérülést, s igazából meg én jöttem hátulról. Ha ügy van belőle akkor esetleg csak 50-50% os lehet a felelősség. Én minden képen, valamilyen szinten hunyó vagyok, mivel én voltam hátul.
Érdekesség, hogy egy fél évvel az unoka húgom fia ugyan így járt, és ugyan ezen a helyen, az 535-ösével. Csak neki sikerült az első kereket, és a a telókat is össze törni.
Egyszóval sürgősen szükségem volna egy gyári jobb oldali lábtartóra. Előre is köszönöm a választ vagy a hívást.
Na ja! Egyébként a Best of Rock Fm a többi hasonló csatorna sorsára jutott. Amíg Görögbe voltam megszűnt. Csütörtökön lenézek a Crazy Mamába,de szerintem a klubnak is vége. Minden rock rádió kinyíródik. Vajon ez a karmájuk?
Attól nem félek,hogy hanyatt vág de kipróbálnám a nyomatékosságát,(az 1.4es trudi után)pulzálását, hátha átérzem a Harley életérzést. Csak nyitottan a világra!
Eszemben sincs,hogy győzködjelek bármiről is. Főleg ha H-D a végcél. Hagyd meg a virgácsot amíg gyűjtöd a zsetont! Olyan szép,karcsú motor. Egy másikkal,ha mellé nyúlsz csak elkúrod a lét javításra gyűjtés helyett.
hát nálam is csak a külön lámpás jöhet szóba. amúgy tetszik a drag is. 175 magas és 85 kiló körül. 1200spori a választottam...csak közbe jött ez a kis "szemét" és most nemtudom eldönteni,h gyüjtsek még a sporira vagy vagyek pár évre egy ilyen suzukit.aztán utánna úgyis HD lesz [
Őszinte leszek én is. Tudom,hogy a Honda és a Yamaha presztizsben felette áll a Suzukinak. Megoldásaik dizájnosabbak,talán jobban fejlesztenek technikailag. Azonban társaságbéli tapasztalat,hogy a legproblémamentesebb motorok(kategóriától függetlenül) a szuzik. Lehet,hogy a sor4 blokk miatt,de elképzelhetetlen az alapjárat elmászása a Katanán. Ez csak egy példa. De a haver trudija elég nagy V2. Úgy rázkódik alapon,hogy még "nézni is tereh" de szerintem azt sem tudja a Jocókám,hogy hol az állítócsavar. Szóval ilyenek a szuzik mifelénk. Nekem nagyon szimpik.
lehet, hogy ez lesz a totti!
még az is lehet, hogy jönne egy "haverem", aki a sor4 oldalt erősíti.
ja ma este SOA!
Sajnos az ilyen tesze-tosza autós mindenhol eléd kerülhet.
Tavaly én sem tudtam kivédeni az "enyémet"
örüljünk, hogy csak ennyivel megúsztad, meg csak egyedül voltál utas nélkül.
Tehát nekem ez kellene.
Sürgős lenne.
Tel számom: 06 20 475 8051
Hívj, és megbeszéljük, hogy hogyé adod, és hogy miként jut el hozzám.
Aki nem csak a tökét markolászná hétvégén, hanem gurulna csapatban is, döntsük el hova legyen az út.
Az én javaslatom:
http://egriprogramok.hu/hu/ese...
Ha esetleg van jobb ötlet, beszéljük meg.
Remélem az idő is jó lesz, és a láptartó gondokat is meg tudom addig oldani.
No és két útvonal javaslatom is lesz. Majd dönt a csapat, vagy az időjárás.
Van- e valakinek feleslegesé vált, eladó gyári lábtartója?
Nekem egy jobb oldali kéne. Ami a fékpedálnál van.
Ha van valakinek nyugodtan hívhat a 06 20 475 8051-s számon is. Sürgős lenne.
Hétvégén túrázni készülünk Miskolc felé.
Ugyanis túl vagyok a Virágómal az első, és remélem utolsó esésemen, illetve karambolomon.
Történ ugyan is hogy itthonról indultam Bea elé a munkahelyére, hogy majd kerülünk vagy 50 km-et.
Ment előttem egy személykocsi. Majd a parkolóból elkezdett tolatni egy kocsi. De csak annyira jött ki, hogy lássa a forgalmat. Az előttem haladó öregúr megijedhetett, mert leblokkolt, s megállt.
Nekem vész fékeznem kellett. de még ezt kivédtem. Tovább mentünk, s még gondoltam is rá, hogy érdekes itt a fórumon volt róla szó, hogy vész fékezés alkalmával mindig jobbra indul el a motor hátulja.
No mentem mögötte vagy 500 m-et, s a következő lámpánál újra beblokkolt ellőttem. Vissza pörgetve az eseményeket nem emlékszem, hogy bármelyik alkalommal is láttam volna féklámpát virítani. Szóval már csak arra lettem figyelmes, hogy már nagyon közel van hozzám és áll. Újra vész fékezés. Első hátsó blokkol. Motor keresztbe csúszott, vagy 80 fokot. (Ha egyenesen csúszik akkor neki megy az első kerekem.) Így hirtelen megálltam a farától olyan fél méterre. Amint megtapadt a gumi átdobott a paripa. Rá estem a kocsi csomagtartójára, a moci plexije meg a lökhárítónak ütődött. S el is tört. No meg a jobb lábtartóm is letört.
Az autós előrébb ment vagy 20 métert, s ott nézegette a kocsiját.
Én egyből mondtam neki, hogy z a második beblokkolása volt. Erre ő, hogy be kéne tartani a követési távolságot. Főleg egy nagy motorral. Azzal beült a kocsiba és elment.
Egy párhuzamos útról egy rendőr látta az esetet. S ő jött oda. És kérdezte, hogy sikerült megegyeznünk. Mondtam, hogy nem volt miről. a kocsin én nem láttam sérülést, s igazából meg én jöttem hátulról. Ha ügy van belőle akkor esetleg csak 50-50% os lehet a felelősség. Én minden képen, valamilyen szinten hunyó vagyok, mivel én voltam hátul.
Érdekesség, hogy egy fél évvel az unoka húgom fia ugyan így járt, és ugyan ezen a helyen, az 535-ösével. Csak neki sikerült az első kereket, és a a telókat is össze törni.
Egyszóval sürgősen szükségem volna egy gyári jobb oldali lábtartóra. Előre is köszönöm a választ vagy a hívást.
http://www.meisterrock.com/sza...
http://www.jolhallod.hu/zeneka
...
(Nem azért, mert én is ezt csináltam)
Ki
Ui: lassan-lassan lehet egy volt Virago- lett H-D levlistát indítani