Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is...............
Nekem a link bemásolása után a Műmájer mese író topik jött be.
Köszönöm a felajánlást.
Holnap magammal viszem melóba. Ugyan nem tudom mikor végzek. Mivel most kaptam a telefont, hogy lerobbant a kocsim. Tehát holnap reggel a műhelyben kezdek.
De délután amikor beértem hívlak. S ha még melóban vagy akkor rá lehet nézni. Bár én alumínium öntvénynek nézem.
S elvileg Bontós Pityu ma feladta nekem a bontott lábtartót.
Légyszi írd már le nekünk, hogy neked mi az ami a HD-ben tetszik, és mi ami, nem!
Tudod nekem is eszembe jutott már a HD. Csak kicsit óckodom tőle, mivel szerintem a nagy rése csak legenda. De ha esetleg bebizonyosodik, hogy tényleg egy nagyon jó moci. Sőt annyival jobb is mint amennyivel drágább, akkor lehet hogy én is összehozom rá a keretet.
Mondjuk nekem csak az 1200-es jöhet szóba. Mivel szinte állandóan két személlyel motorozok, s elég sokszor felpakolva is.
Szia Kalmi !
Küldenél egy mailt mert a gép megette a címedet vagy Skypén dumálnék ...
Tisztelt Motoros Társaim!

Először is Bocsi az OFFért!

Szakdolgozatomhoz kérném segítségeteket az alábbi motoros kérdőív kitöltésében!
Csak 2 perc az egész!
Köszönöm szépen azoknak akik kitöltik!

(A RIPET PONT HU-S RÉSZ KÖZÜL TÖRÖLD A SPACE-T!.. máshogy nem tudtam belinkelni!)

ripet. hu/feedback.php?kid=e08390d00aff53e039a3961ec13998b4
Persze,hogy emlékszem. Ő aki nem műanyag lemenni Görögbe motorral. Annyit kell módosítanom a tapasztalatok után,hogy egyet kell aludni Montanában,(régi térképeken Mihajlovgrad) mert utána jön 110km. szerpentin és annak kipihenten kell nekimenni nem 700 km.el a seggünkben. Éjjel 3kor bóbiskoló lovak az út közepén a megfelelő citrommennyiséggel a kanyar közepén, szóval királyság.
Emlékszel ákos haverom motorjára. Amikor a Nőtincsi tónál megálltunk. A fekete spori. Arra én nem mondanám, hogy chopper. Inkább valamiféle classic bike. Pedig ugyanaz az alapja mint az enyémnek. Egy előret olt vagy sima lábtartó, egyszemélyes űlés vagy kettő, csomagtartó vagy nem, magas kormány vagy klasszikus, alu kerék vagy küllős... ezek határozzák meg, mi lesz egy sportsterből.
Nagy megnyugvás számomra,hogy azt írod"nem chopper." Mert mi van ha bejön az érzés? Annak idején megfogadtam,hogy ha choppert veszek az csakis nagyvirgács lehet. Nem mintha az 535 nem lenne elég,csak kicsi nekem. Szóval ha megüt az érzés és vennem kell egyet akkor sem mondok ellent magamnak.
Úgy legyen!
Tisztelt kalmi79
Sokunk irigyelheti /jómagam is/ azt a feelinget, amit neked a motorra ülés biztosít.
De azért én is már kapisgálom...
Komoly összefoglalót szerkesztettél annakidején az előző viragodról most meg a jelenlegi harliról.
Nekem az a tisztelet imponál, ahogy kevesek tudnak viszonyulni a seggük alatt brummogó kétkerekűhöz.
Nekem eltérő a Tiedtől a véleményem a imidzs (látványvilág)dússágát illetően, de ezt is már tudattuk egymással anno.
a mostani 535-ösömbe tervezem a következő 50.000 km-t. is hajtani, tehát nekem ez jelenti a vasat, amire szívesen ülök bármikor.
Többen is közülünk a magasságuk végett, vagy a súlyuk miatt kénytelenek nagyobb erősebb gépre váltani, de így is megmaradtak a fórumunk értékes tagjának lenni, /hosszan lehetne a neveket sorolni/ ezúton is köszönöm a hűségüket, bízom benne, hogy a továbbiakban is jól érezzük magunkat egymás társaságában.
Valamelyik nap olvastam a használtautón egy 1200-as spori hirdetést, ez volt a szöveg:
"Nem egy gics motor nincsenek sasok meg rojtok meg egyéb csodálatos dolgok...."
Olyan jót nevettem rajta!

Amúgy milyen sporiban, vagy akár csak összegben gondolkozol? Csak hátha tudok segíteni tapasztalatokkal...anno körbejártam a témát rendesen!
Ja és még valami. Ha megszorulnék, és el kéne adnom, vagy ne adj isten ellopnák, vagy mittudomén... újra csak a yamahához nyúlnék. 250-es vagy 535-ös Virago. Ha pedig nagyok közül választhatnék csakis Wild Star 1600. Számomra ezek a szépek, ezekben látok stílust.
ne ez már igen! köszi szépen!
Szaddi!

Én nem egy paraszt hárlis vagyok, hanem akár egy exviragos normális motoros. Ez az első olyan szezonom, amikor nem azon gondolkodom, tavasszal mikor hirdessem meg a gépemet, és mi legyen a következő, mert számomra nincs következő. Egyelőre. Nem. Nem azért mert a hárli ilyen jó, egyszerűen hozza azt, amit sosem kaptam meg más akár japán de olasz motortól sem. Él a gép alattam. Nem erős, nem is igazán nyomatékos, saját karaktere van. Mikor beindul és a szivatót alapra teszem és teljesen rendszertelenül jár a blokk alattam és össze vissza remeg a vázban, teljesen elönt a boldogság. Elcsépelt már, de ez a motor él. A többi pedig működik. Itt az alapvető különbség. Egyébként meg nézz rá a 45 fokos levegős V2-esre. Gyönyörű blokk, megbízható. Nem 80-100 ezret megy el hiba nélkül, hanem 200-250 ezret. Fogyasztása 4,5 liter/100 km. A motort úgy alakítod ahogy akarod. Az ebayen rogyásig vannak az alkatrészek, a japán motorokhoz való alkatrészek árának gyakran feléért, harmadáért. Olyan kipufogót, légszűrőt, űlést, tankot, lámpát, kormáynt teszel fel amilyet akarsz, ezáltal teljesen egyedivé tudod varázsolni a gépedet. Minden sporin két dolog közös, a váz és a blokk. Azon kívül végtelen a variációk száma. És igen, azért az is jól esik, hogy a buszsofőr, vagy akár az autóban ülő utasok a lámpánál mindig az épphogy ketyegő, remegő blokkot figyelik kieső szemmel, és azon mosolyognak, vajon mikor áll le. Nem, ez nem áll le.
Jól esik az elismerő pillantások, sosem néztek rám irigyen, mindenkinek tetszik, mert ez nem egy sok a ezer motorból, hanem egy szelet amerika. Olyan szabadságérzetem van rajta, hogy sokszor csak mosolygok mikor megyek vele teljesen céltalanul bolyongva. A munkahelyemről sosem jövök egyenest haza, mert az túl hamar lenne, inkább kerülök vagy a város felé, vagy újpest felé. Mindegy csak sokat tudjak rajta ülni! És ez nem hárli elsősorban, ez sportster. Nem csopper, ez egy motorkerékpár. Ha ilyet veszel, akkor olyan mintha egy megbízható, mindennap jól használható veteránmotort vennél. Időutazás!
Boccs, a sok dumáért, de szeretem, és megvédem!
Olyan ramaty állapotban van az első fékem, hogy így senkinek nem adom oda. Jövő tavasszal ha kész lesz, elviheted akár egy egész napra is!
Legyen!
Én azért 17 óra körül szeretnék pestre érni, ami neked 18 órát jelent a bányászvárosba.
Benne vagyok. A szokásos benzinkút?
kb meddig tart a zút? tudod egyke gyerek kutyája...!
megoldom majd, csak terveznék 1 picit.
Én szombat 11 órai indulásra gondoltam BP-ről, és úticél lehetne a Mátra. Arra még együtt nem voltunk.
Zsocca!

Ha megvan atörött lábtartó és nem alakul ki a másik, hozd be a műhelybe, hátha össze lehet szerkeszteni..
Ha minden jól megy akkor én Pénteken motorral megyek Miskolc tapolcára. Majd innen, Vasárnap Felsőzsolcán csatlakozom az Olaszliszkai felvonulókhoz.
Remélem meg jön a lábtartó és nem kell kocsival mennem.

http://www.gojmotorosok.hu/index.php?page=viewevent&eventid=
766
Hidd el, nem vagyok tőle hanyattesve, még így 2 év után sem, de szeretem :)
Jó pár dolog tetszik rajta a Virgácshoz képest, jó pár dolog meg nem..
Ez egy ilyen játék..
Ki
Szia Laci!
Én a többség akaratát elfogadom.
Különben motorozásnak Eger és környéke szerintem ok.