Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na meg ez elég jó vétel lenne...ha könnyű lepapírozni: http://www.expressz.hu/harley-davidson-sportster-1200-custom-chopper-1-
200-cm-2008-47144500/
ha már meglenne rá a pénzem,én tuti h ezt megvenném(aztán alakítanék rajta)itt vann több kép róla: http://aprod.hu/hirdetes/harle... bár kicsit jobban bejönnek a "csont küllősek" .az injektorosoktól meg tartok kicsit.bár ha jó árban találok majd,tuti h nem gondolkodok rajta sokat
Valaki szombaton egy közös gurulásra?
Nem túl korai indulással...
Vagy ez. Már injektoros!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/harley_davidson/harley_da
vidson_sportster_883-7232157

Neked Zsocca mindenképp a CUSTOM tipust ajánlom, ami nagy lapos tankos és előretolt lábtartós gyárilag!
Amúgy 1,9 milláért amit linkeltél, drága...
Akkor itt van ez inkább:
Spori 1200
Teszel rá egy kényelmesebb kormányt, két oldaltáskát és mosolyogva kimész a világból, és elfelejted a többi motort.

Azért arra érdemes figyelni, hogy egy spori gyárilag 1200-as, vagy utólag lett átalakítva. Az utólagosan fúrt motorokat nem ajánlom, csak a gyáriakat.
Induljunk ki abból, hogy Zsocca a párjával évek óta motorozik 535-ösön. Na azért ahhoz képest egy 1200-as spori helyben, nyomatékban és teljesítményben is előrelépés. A az utas lábtartó lejjebb helyezkedik el, a vezetőé pedig sokkal előrébb (ennél a tipusnál, mert van olyan fajta, amin a vezető lábtartó hétra van hozva a comb közepével egy vonalba, de nagyon idétlen és szerintem kényelmetlen).
A 883-asok nyomatékban jobbak mint az 535, csúcsteljesítményben is, de a nagyobb önsúly miatt a két személyes gyorsulása kb olyan mint a viragoé. Az 1200-asnál nincs vita. Az megy mint a barom. KB az 1100-as virgáccsal lehet egy szinten. A sportstereknél 2003-ig a blokkot fixen a vázba csavarozták, ezért kicsit jobban ráznak (állítólag) mert ahány 2003 előtti tulajjal beszélek mindegyik azt mondja, hogy nem gáz. 2004 től a blokkot gumibakokkat függesztették a vázba, innentől kezdve sokkal finomabban jár és nem ráz. 2007 től álltak át injektorra. Ha nem fontos a nagyon alacsony alapjárat és az ehhez társuló hang akkor érdemesebb injektorost venni (2007 vagy ez utáni) mert az nem érzékeny az időjárási változásokra. Őszintén megmondom semmiféle típushibáról nem tudok. RC50 panaszkodik állandóan erre-arra de a környezetemben meg csak mennek és mennek a sporik, minden hiba nélkül. Apró hülyeségek előfordulhatnak, de zsebbe nyúlós komoly dologról én még nem hallottam. A fogyasztásuk 4-5 és 5-5 liter között van akár 1200 asról, akár 883-ról van szó.
Jó motorok ezek, de egy virago fórumon senkivel nem fogok arról vitát nyitni, hogy érdemes e ezt venni vagy nem.
Szerintem sporit akkor vegyél ha a szíved diktál, és bejön ez a forma és felépítés. Ha ezek hidegen hagynak, vegyél japó gépet, azok is nagyon jók.
Egyetértek, hosszú távon két személynek nem a legkényelmesebb.
Rendben, nem gond, a megbeszeltek szerint tokeletes lesz. Koszonjuk szepen, kellemes napot
Zsocca!

A sporikat szerintem nyugodtan felejtsd el, ha 2 személyes túrákat tervezel. Túl szép lenne ennyiért egy nagy HD. Picit más árban mozognak a túrázós HD-k, erről ikormos biztos többet tud mondani.
Sziasztok-kb egy hónapig nem mentem a virgácsommal és most hogy kicsit hűvösebbre fordult az idő ,egyik reggel beröffentettem és az egyik kipufogómból fehér gőz szerű füst jött kb 5 percig és az egyik hengeren lassabban melegedett mint a másik -öt perc után megszünt és rendesen gerjedt ahogyan kell -ez a jelenség lehet valami gond előjele vagy ez így normális -előre is köszi a válaszokat!
Meg nem tudom de valoszinu felrakom youtube-ra mert ott HD minoseget lehet.
ja bocs h beleszóltam,csak én is pont ezen a témán lovaglok egy ideje
Előre is köszönöm.
Nagyon kíváncsi vagyok.
A vidit, hogyan és hol tudod küldeni?
ez szerintem az egyik legjobb évjárat.én is 2004-2006ig nézegetem őket.ezek még karbissak,viszont már nem ráznak annyira mint a 2004 előttiek....ezeket is csak hallomásból,utánajárásból és nem tapasztalatból tudom! Viszont szerintem ez kicsit drága!
vagy h az istenfáját!
A megborult apáca vajon mit gondolt közben? "Aztahétmeganyolcàt!"
Epp most javitok egy 1200-est. Csinalok egy vidit es atkuldom neked elmondva a velemenyemet. Kalmi eleg alaposan beleasta magat ebbe a temaba es lehet emiatt o sokkal tobbet tudna mondani mint en.
Kalmi
Erről mi a véleményed?

http://www.kepesmotor.hu/harle...

Szégyen ide, vagy oda. Valamikor tettem olyan kijelentést, hogy nekem nem lesz soha HD-m. Mert az csak marketing, és státusz szimbólum. (Hümm "soha ne mond, hogy soha")
De most szeretnék egy újabb, és nagyobb choppert. De sajnos nincs. A virágó 1100-ast 99-ig gyártották. Eladó 97-es van. S azokat sem nagyon akarják eladni. Csak fél szavakban válaszolnak az emailra.
Így hát el kezdtem nézegetni a HD ket. De sajnos még elég keveset tudok róluk.

blackiex, és Rc hez lenne egy kérésem.
Írnátok nekem a HD sportersz 1200-asről valamit.
Pl. Hogy milyen a Virágó 1100-ashoz hasonlítva?
Karbis, vagy injektoros?
Mennyit forog 100 Km/h-nál?
Menyit fogyaszthat?
Menyire megbízható?
Van-e típus hibája? (Mint a Virágónak a szabadon futója)
Ha sikerűl akkor kimegyek a reptérre, egy kicsit problémás lesz a péntek, de ha nem sikerűlne akkor minden a megbeszéltek szerint lesz a helyén.
Akkor megismétlem
Az adatlapon meg találod az email címet, de írhatsz erre az email címre is. majercsak56@gmail.com
üdv Hogen.Megveszem a töltődet,milyen elérhetőséged van arra,hogy a cimemet elküdjem neked.
Sajnálom de nem találok semmit.