Üdv! Nekem M800 van! csak a mérete okoz problémát! 188 cm magas vagyok és szerintem 170 cm az ideális az ülés poziciójához! Gondom semmi a kuplung bowdenen kívűl! Igénytelen igásló!
400 viragóhoz képest előrelépés! Azért néha visszasírom a kecsességét! A c800 tetszetősebb de erre volt kes! Ami szar hogy izgalmas lesz a hátsó gumi cseréje! Anyaga: A műanyagok könnyen karcolódnak! Más negatívumot nem tudok!
Hozzátenném, hogy ne hajkurászd feltétlen az 1200-ast. A 883 is elég jó erőben van és nyomatékos. Általános, normális tempójú motorozáshoz, országúton előzésekhez és autópályás tartós 130-140 km/h-hoz bőségesen elég a kistesó is. 1200 ast akkor vennék, ha állandóan sok csomaggal és utassal túráznék.
a kinézete miatt szerettem bele.na mind1.már többször meggyőztem magam h egy 1200as spori lesz a következő...ha jól rémlik neked nem szimpik a sporik!?
Még nem vettem ki az akksit. Ha megyünk akkor ott a helyem. Meg aztán megtekinteném a kisdragot is! Sartiban van egy szalonállapotú. Egy Holland fickó hagyta 4éve kinn a motorját,mert nem volt kedve a visszaúthoz. 14000km van a verdában,4500€ az ára,de a kutyának nem kell mert drága a honosítás Görögországban. Érdekes a törvénytisztelet eme formája ott ahol soha nem basztat a yard semmiért. A motorkölcsönzős akinél a drag pihen nem is értette amikor kérdeztem,hogy mi a probléma a Holland rendszámmal? Ő meg azon csodálkozott,hogy sok Magyar jön nyaralni SK meg D rendszámú kocsival. Mondom neki ez az EU! De nem. Náluk meg sem fordul senkinek a fejében Bulgár rendszámú verdával nyomulni, hiába az 1/5 része a felelőségbizti, műszaki,stb.
Sziasztok!
Szerintem is kellene még az idén gurukni.
Zoccca ugyan már szevezte de előb 6-ára,legutób 19-re,most nem tudom holtart.
A hétvégén ha jóidő lesz OK.
Tisztelt Katana750
Az október eleje még nem a téliesítés ideje (nálam legalábbis), pedig a három napja a 0 fokban kissé tartottam az indítási gondoktól, de az akkum az éjjeli hideg ellenére 10,9 volttal! biztosan indított.
Terveim szerint legalább november közepéig mindennap járok is vele.
A következő hétvége meg kimondottan csábít a gurulásra.
12-én ki ér rá, és merre kanyarjunk?
Nem tudom a kisvirgácsnál milyen a benzincsap. Az enyémen nincs zárt állás. Ha neked van akkor a legtisztább arra állítani. Télen úgyis elpárolog a karbiból a benzin.
Benzintank tele, akkumulátor ki, és szobahőmérsékleten tárolni. Havonta egyszer feltölteni! Ez a hosszú élet titka. Ma még gurultam egy kicsit a jó időben,de lassan én is téliesítek.
Sziasztok
Nem vitték el a kis virgácsot, úgyhogy most már elrakom télire. A kérdésem hogy van valami extra amit tudni kell a téli tárolásról? a benzincsap pl. milyen állásba legyen?
Köszi!
Köszi, hogy megosztottad velem a tapasztalatodat. Különben a váltás néha nekem is hangos. De minek nyúljak bármihez is hozzá, mikor minden rendben működik érted... :) Amúgy pont most számoltam ki, hogy én már 4350km mentem el ezzel az olajjal, amikor én 3ezernél cserélek. Lehet csak az én fülem finnyás rá... De azért most hétfőn kicserélem. :) Még se egy mai gépezet.
400 viragóhoz képest előrelépés! Azért néha visszasírom a kecsességét! A c800 tetszetősebb de erre volt kes! Ami szar hogy izgalmas lesz a hátsó gumi cseréje! Anyaga: A műanyagok könnyen karcolódnak! Más negatívumot nem tudok!