Megkapja azt ami kell neki. Sőt jövőre Metabond is lesz, hála Robinnak! A külsőségek engem hidegen hagynak. Holnap minden iratomat átnézem, utána körmös pacal bográcsban. Gondolom az idei utolsó garden party.
Viszont lenne még egy Of-os kérdésem.
A Kocsim gázos. S szükségem volna egy mágnes szelepre. Pontosabban arra a szelepre ami közvetlenül a tartálynál van.
Tehát nem -e tudod? Vagy valaki innen nem-e tudja, hogy honnan lehetne egy ilyen kis kék szelepet beszereznem?
A reduktornál lévő szelepem van. De a tartálynál lévő más méretű.
Így jár az aki keveset használja a kocsiját motoros szezonban.
Nekem lenne egy kérdésem.
Végül is akkor mi különbség van műszakilag egy 93-94-es, vagy egy 97-es 1100 as virágó közt?
Gondolok itt a szabadon futó, vagy az önindítóra.
Ugyan is van szimpatikus hirdetés 94-es évjáratban is.
mán meggyógyúltam. ha nem rakod még el, szombaton gurulhatunk egyet. bár jobban örülnék ha nyugaton is nyargalnátok.
egy füredi velőspirítósra vendégem vagy a hatlépcsősben!
vagy a turné végén egy szuper hambi tatán a faldfelamerikában!
a pénzről majd utána beszélünk!
Minden lejár basszus? Figyeljetek már oda!
Fél üveg pezsgő lent van! :) Sima szerda este....
A katanád több odafigyelést és karbantartást igényalne. Nem mai a hölgy!
Komoly vesszőfutásokon megyünk mostanában keresztül. Jocó barátom, meg én. Kedden Tóalmásról kifelé jövet 14év és1,128340km megtétele után úgy gondolta a kormány összekötőm,hogy feladja a további szolgálatot és kiszakadt a helyéről. Szerencsére lassan gurultam és üres voltam már. A jobb első kerék kifordult jobbra és levitt az útról. Nem sokon múlott, de nem borultam fel. Egy Rába steiger visszarángatott az útra mire jött a mentés. Röpke 4,5 óra és már gurultam is haza. Jocó barátom esete kicsit más. Személyzeti okokból rá kellett ülnie a konténeres M.A.N. gépjárművére, persze belefutott egy kontrollba. Na mi történt? Szeptemberben lejárt a jogsija. Hopp egy 20as! Így kocsikázunk mi. Nem tudom mi jön még? Figyelek nagyon.
Ismét hali!
Esélyesnek tűnik, hogy tartja magát a száraz idő pénteken is (www.idokep.hu). Nem gondolkodtok egy "ezévi utolsót követő utáni legutolsó" gurulásról? Útvonaltippem nincs, csak kedvem
Hali!
Az 535-ösöm előző tulajdonosa megemelte a kormányt kb 100 mm-rel, de nekem ez nem kényelmes. Ha valakinek van 2 db elfekvő EREDETI kormánytámasza (a rajzon 12+15 tételek, 42X-23442-00-38
és 4H7-23441-00-38), akkor arra vevő lennék. M10-es menetű a szár.
Üdv
Hát nekem szembetűnő volt a különbség.
Mondjuk a pontos paramétereket nem ismerem. De nekem úgy tűnt, hogy a spori az 535-össel azonos méretű.
Az árban és a korban igazad van. Én is azért kezdtem gondolkozni a sporin mert fiatalabbat szerettem volna. És a másfél milla is megléphető lenne.
Viszont a nagy Virgács már kész van. Úgy értem, hogy megveszem és kész. Max egy plexit teszek rá még.
A HD-nél meg azzal kel kezdenem, hogy veszek hozzá egy normális kétszemélyes ülést, háttámlát, kormányt, plexit és egyebeket. Ugyan Sporit még nem próbáltam, de mindenkitől azt hallom, hogy nagyon kemény a rúgózása. Engem ugyan nem nagyon zavarna. De én ugye keveset motorozok egyedül.
A méretbeli különbség ezeken a fotókon talán jól látható. Bár nem ez a döntésem igazi oka. Hanem a kényelem.
Köszi az infót.
Már kezdtem azon gondolkodni, hogy pár héten belül elmegyek valamelyik motorért. Főleg Bea döntött. Ő mondta, hogy neki ott hátul ég és föld. Az 1100-ason szinte észre sem vette az út egyenlőtlenségeket.
No meg nekem is tetszett, hogy 100-nál még csak berregett. S mikor oda húztam neki sokkal jobban elkezdet tolni.
Azért olyan óriási nincs. Az enyém mellett néztük Tormy 1100 asát. Mivel az enyém le van ültetve, és kicsi tank van rajta, illetve nincsen rajta sok biszem-baszom, ezért alapból minimálisan kisebbnek tűnik.
Hogy olcsóbb a virago? biztos? 95 ös virgácsot kapsz mondjuk 800 ezerért? 2005 ös sporit kapsz 1,5 M-ért. Nincs különbség, csak az egyik 8 éves, a másik 18. Ja és mégegy. A spori mikor 18 éves lesz akkor sem fogsz kevesebbet kapni érte, mint amennyiért vetted 8 évesen!
Este birkaszámolgatás helyett arra gondoltam amikor a 7végén mentünk fel a hegyre, szépen 1500-as fordulaton (az ütemek szinte megszámolhatóak) tolta felfele magát mint egy gőzgép. Rá kellett jönnöm, hogy én lassan jobban szeretek vele közlekedni. Cirkálni.
Menj be egy gáz autó szervizbe és bízd inkább rájuk
Viszont lenne még egy Of-os kérdésem.
A Kocsim gázos. S szükségem volna egy mágnes szelepre. Pontosabban arra a szelepre ami közvetlenül a tartálynál van.
Tehát nem -e tudod? Vagy valaki innen nem-e tudja, hogy honnan lehetne egy ilyen kis kék szelepet beszereznem?
A reduktornál lévő szelepem van. De a tartálynál lévő más méretű.
Így jár az aki keveset használja a kocsiját motoros szezonban.
Amit a szabadonfutóról tudni vélsz, rosszul tudod, ez nem 535-ös.
1981-1983 közt volt bajság velük, de ott is a mechanikus BENDIX szarakodott, nem is volt benne szabadonfutó.
1988 után minden XV 750-1100 egyforma motorikusan.
Végül is akkor mi különbség van műszakilag egy 93-94-es, vagy egy 97-es 1100 as virágó közt?
Gondolok itt a szabadon futó, vagy az önindítóra.
Ugyan is van szimpatikus hirdetés 94-es évjáratban is.
egy füredi velőspirítósra vendégem vagy a hatlépcsősben!
vagy a turné végén egy szuper hambi tatán a faldfelamerikában!
a pénzről majd utána beszélünk!
Amúgy meg gyüjcsé sok pénzet!
Fél üveg pezsgő lent van! :) Sima szerda este....
A katanád több odafigyelést és karbantartást igényalne. Nem mai a hölgy!
http://www.swamotorsportwareho...
Ilyen:
http://i.ebayimg.com/t/Yamaha-...$T2eC16JHJGUFF
h0WuIpZBR-jCyMmRQ~~60_35.JPG
Esélyesnek tűnik, hogy tartja magát a száraz idő pénteken is (www.idokep.hu). Nem gondolkodtok egy "ezévi utolsót követő utáni legutolsó" gurulásról? Útvonaltippem nincs, csak kedvem
Az 535-ösöm előző tulajdonosa megemelte a kormányt kb 100 mm-rel, de nekem ez nem kényelmes. Ha valakinek van 2 db elfekvő EREDETI kormánytámasza (a rajzon 12+15 tételek, 42X-23442-00-38
és 4H7-23441-00-38), akkor arra vevő lennék. M10-es menetű a szár.
Üdv
XV 1100 tengelytáv: 1525 mm
A rugózásban valóban igazak az állítások. A sportster kemény mint a veszedelem! :)
A sportster egy "sportszer"!
Mondjuk a pontos paramétereket nem ismerem. De nekem úgy tűnt, hogy a spori az 535-össel azonos méretű.
Az árban és a korban igazad van. Én is azért kezdtem gondolkozni a sporin mert fiatalabbat szerettem volna. És a másfél milla is megléphető lenne.
Viszont a nagy Virgács már kész van. Úgy értem, hogy megveszem és kész. Max egy plexit teszek rá még.
A HD-nél meg azzal kel kezdenem, hogy veszek hozzá egy normális kétszemélyes ülést, háttámlát, kormányt, plexit és egyebeket. Ugyan Sporit még nem próbáltam, de mindenkitől azt hallom, hogy nagyon kemény a rúgózása. Engem ugyan nem nagyon zavarna. De én ugye keveset motorozok egyedül.
A méretbeli különbség ezeken a fotókon talán jól látható. Bár nem ez a döntésem igazi oka. Hanem a kényelem.
Már kezdtem azon gondolkodni, hogy pár héten belül elmegyek valamelyik motorért. Főleg Bea döntött. Ő mondta, hogy neki ott hátul ég és föld. Az 1100-ason szinte észre sem vette az út egyenlőtlenségeket.
No meg nekem is tetszett, hogy 100-nál még csak berregett. S mikor oda húztam neki sokkal jobban elkezdet tolni.
Hogy olcsóbb a virago? biztos? 95 ös virgácsot kapsz mondjuk 800 ezerért? 2005 ös sporit kapsz 1,5 M-ért. Nincs különbség, csak az egyik 8 éves, a másik 18. Ja és mégegy. A spori mikor 18 éves lesz akkor sem fogsz kevesebbet kapni érte, mint amennyiért vetted 8 évesen!