Nagyon szép ez a virgács.
S az ára is elfogatható szerintem. 1 125 000 Ft
+Menyi lehet, mire magyar rendszámot kap?
S mit lehet tudni a mociról? Menyi Km van benne? Milyen évjáratú?
Megpróbálom én is megtudni. Bár még nem nagyon kell kapkodnom.
Mivel a jelenlegi anyagi keretem. 800 000
Egy hónap múlva, 1 200 000
Egy év múlva 3 milla felet.
De a következő szezont, már egy nagyobb kényelmesebb motorral szeretnénk kezdeni.
A Drag 250-en nem az index a spéci, hanem a tartókonzol.
Vegyetek egy olyan redszámtábla tartó keretet, amin van oldalsó fül az indexnek.
B verzió: lapos vasból hajlíthattok is a mostani keret mögé egy ilyet, fúrtok pár megfelelő lyukat, felcsavarozzátok és jónapot.
Sziasztok!
Hát ez már több mint vicc. Motoroknak,autónak,na meg a motoros /Andi/ elvesztése.
Én ma a Balaton egy részét meg a Velencei tó -t jártam körbe,jobb let volna Veletek,későn észleltem,nem értem vólna időben a találka helyre.
Mi is haza értünk.
Kellemesen elfáradtunk. Zsibog a seggünk. Hisz reggel héttől 17- ig motoron ültünk.
Mindenkinek köszönöm, hogy együtt töltöttük ezt a klassz napot.
Tominak külön köszönöm, azt hogy megtervezte ezt a vad regényes útvonalat. S azt is hogy kipróbálhattuk az 1100-as virgácsot.
A páromnak annyira tetszett, hogy most már biztos nem kerülhetem el a motor cserét. Azt mondta, hogy a nagy virgácson észre sem vette az úthibákat. Hiába mondtam neki, hogy valószínűleg azon a szakaszon sokkal simább volt az út. De nem hisz nekem.
Így hát a következő szezont szerintem egy nagyobb, nagy testű, kényelmesebb motoral kezdjük majd. Az pedig nagy valószínűséggel 1100-as virgács lesz. Mivel csak ennek tetszik a formája. Bár általában ember tervez, isten végez.
A motoros szezont szerintem még ne temessük. Hisz a meterológia szerint, még a november eleje igen csak motorozható lesz. Ma még jócskán izzadtam is. S nem győztük leszedni magunkról a ruhát.
Nekem biztos,hogy nem. Azért kértem el a barátom motorját mert az enyémnek szept.2án lejárt a műszakija. Nos a kölcsön gépnek már júniusban lejárt. Ezt add össze! Persze ez indulás előtt 1 perc el derült ki.
Tiszta szerencse, és csoda, hogy egyáltalán ment. Igaz durrogva csattogva , de ment! Először azt hittem gyertyahiba!
A másik, hogy ilyen karburátort még nem szedtem szét, de mondom figyelek , és nagy baj nem lehet , és összehasonlítom a két karbi alkatrészeit. De ahogy a fúvókákat tartó részt levettem azonnal láttam mi a baj. A haver roppant mód örül neki!
Egy nem regisztralt 535-os markatars kerdeset szeretnem tolmacsolni: "Felszerelheto-e a 250-es Dragstar hatso iranyjelzoje a Virago 535-re? Hatso taskatartok felszerelese miatt utban vannak az 535 iranyjelzoi."
Elore is kosz a valaszt.
Az úszóházban található és az alapjárati, és a főfúvókát tartalmazó alkatrészről van szó, kettő darab négyes csavar fogja, és a síber aljához egy bronz csavar. Az a csavar le lesz cserélve a jövő héten saválló inbuszra!
Megmondom őszintén, zsong a fülem és nagyon elfárasztott az Intruder nevű dög. Most mintha távolodott volna tőlem a V2 érzés. Brutálisan torol meg minden hibát, amit a Katana észre sem vesz. A karom majd leszakad, az üléspozíció először kényelmesebbnek tűnt, de hosszútávon megfordult a dolog. Alig vártam,hogy hazaérjek! Joci meg azzal fogadott,hogy "ugye milyen kezes, könnyen irányítható?" Úgy érzem mintha ma ültem volna másodszor kétkerekűn. Azért jót mentünk. Elismerésem minden motorostársamnak. A 250es kisvirgács 2személyel sem akadályozott a haladásban. Tisztelet neki és minden V2vel motorozónak.
Ma nekiduráltam magamat mert már búsuló juhász alakját öltötte a barátom, amiatt, hogy az egyik henger nem megy rendesen! No a helyzet az volt, hogy az utolsó karburátor takarításnál rosszul tettek vissza egy tömítést az alá a rész alá, ami két négyes csavarral és egy bronzcsavarral a siber alsó végéhez van csavarozva. No az a tömítés volt elcsúszva csekély 8 mm-t! Helyretettem, és olyan alapjárat van, hogy a kvarcórának nincs olyan pontos!
És csodálkozom azon, ahogy gyorsul ez a kéthengeres csopper.
S az ára is elfogatható szerintem. 1 125 000 Ft
+Menyi lehet, mire magyar rendszámot kap?
S mit lehet tudni a mociról? Menyi Km van benne? Milyen évjáratú?
Megpróbálom én is megtudni. Bár még nem nagyon kell kapkodnom.
Mivel a jelenlegi anyagi keretem. 800 000
Egy hónap múlva, 1 200 000
Egy év múlva 3 milla felet.
De a következő szezont, már egy nagyobb kényelmesebb motorral szeretnénk kezdeni.