Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ahogy a gyári könyvekben is, minidg a teljes kapacitás RÉSZEKÉNT van feltüntetve a tartalék.

Pl. XV750: 14.7 / 2.5 liter
Sziasztok,
Azt nézegetem, hogy a leírásokban az 1100-es üzemanyag kapacitása 16,3l-re van írva, tartaléknak meg 3 liter. De gondolom a két szám nem összeadandó, hanem a 16,3 az összes, ebből 3l a tartalék. Tartalékra állítás után tudtam tankolni bele 13 litert.
Eközben a Yamahánál ...http://totalbike.hu/tesztek/2013/09/11/yamaha_mt-09_2013/
Mi most indulunk.
Majd Vasárnap sátor bontás után megyünk Debrecenbe.
Előtte hívunk.
Hali, nalam meg mindig tervben van! Idojarasra is javulast josolnak. Ti mikor mentek ki es erintitek Debrecent?
Sztem meg mindenki az utolso km-eket tekeri ezert kong a forum az uressegtol.
Köszönöm
Ennek nem esek neki, akkor nyikorog tovább.
Mi újság Skacok?
Meghalt a fórum?

Készül valaki Karcagra?

http://www.infokarcag.hu/hir_o...

http://www.programtur
izmus.hu/...

Szétszedni csiszoló vászonnal felcsiszolni a dob belsejét is és a ferodol felületét. zsirtalanító sray-vel lemosni a dobot is és kész.
Sziasztok

Mit lehet azzal kezdeni, hogy a hátsó fék lenyomáskor nyikorog kicsit ? Eddig is csinálta, nem annyira zavaró,mert nem nagyon használom, csak ha jönnek megnézni a motort akkor ne kössenek bele.
Ja hat lehet az a legjobb megoldas.
Üdv RC51. Hidd el hogy jön a benzin de rendesen. Képet nem tudok csinálni mert a gépben lévő aksi lemerült. Most már nem agyalok rajta holnap elviszem szerelőhöz.
A szivocsonknal nem volna szbad semminek folynia. Akkor sem ha nincs a bilincs egyaltalan meghuzva. Semmi anyagnak nem szabad ott kijonnie mar csak azert sem mert nincs ott tulnyomas. A motor fordulattol es pillango szelep allasatol fuggo depresszio miatt ha repedt a szivocsonk akkor falsot sziv de akkor sem jon ki semmi ott. Itt vakarom a fejem hogy mi is a hiba ott. Csinalj mar par fotot ha tudsz.
Megpróbálom szétszedni és majd meglátom hogyan tovább.
Meg kell nézni hol folyik és rendesen összerakni vagy ha repedezett akkor csere.
Nekem a karburátor alján lévő bilincs alól jön a benzin. Ez a bilincs köti össze a karburátort a szívócsonkkal.
Na most ha jobban megnézed, két foto van két különböző gimiról. Az egyik a karbi tetején van és a légszűrő felé csatlakozik, a másik a karbi alján van és a hengerfejhez csatlakozik. Neked gondolom a felső ereszt.
Ki kell cserélni a gumit vagy megnézni,hogy miért fuj ki a benzin.
Ott nem lenne szabad semminek kiszivárogni.
Igen erről a bilincsről van szó. A karburátor teljesen vagyis ütközésig benne van a szívócsonkban. Amikor a bilincs csavarját tekerem hol jobbra hol balra, a benzin a bilincs alatt is és felett is több helyen kifúj. Az alapjárattal nincs semmi gondom. Én ugyanis már régebben össze kötöttem a két szívócsonkot egy darab benzin csővel. Lehet hogy ebből kifolyólag jó.
Erről van szó.
Kettő lehetséges, vagy ki van repedezve a gumi csonk és kifuj mellete a benzin vagy nincs a helyén a gumi könyök. A multkor a szerelőd szét szedte a karbit és valamit nem jól rakhatott vissza. Ha látod,hogy hol jön a permet akkor meg van a szivárgás helye csak azt kell megkeresni,hogy miért szivárog.
Elviekben ott fars levegőt kéne szívni neki, nem értem miért nincs alapjárati problámád e miatt.
Üdv brumeszkosz. Megpróbáltam kitörölni a belső részt, de mivel csont száraz volt így nem tudtam kitörölni belőle semmit. De valószínű hogy rájöttem a probléma okára.A karburátor alját és a szívócsonk környékét brigéciollal lemostam. Majd szárazra töröltem. Ezek után beindítottam és vártam a fejleményeket. Vettem egy 16-ledes fejlámpát hogy a legeldugottabb helyre is belássak. Egyszer csak megjelent az olajos benzin. A szívócsonk felső részébe bele van dugva a karburátor.Ezt egy bilinccsel szorítják össze hogy ne legyen szivárgás. Namármost ezt a bilincset akárhogy meghúzom, permet szerűen fújja ki az olajos benzint. Most azon meditálok mi lehet a rossz.
Hello,
Szerintem semmi, mert nem találok ilyen topicot azóta se. :(
A vázon lévő kerek nyiláson le kell nyúlni egy rongyal és kitörölni belőle azt a szutykot ha van benne. Szerintem onnan jön.
Köszi a tanácsot. Holnap megejtem a tisztítást.
Oda vissza szokott gőzőlni a karbi és ha ritkán van takarítva akkor valahol utat talál magának és ugye csak lefelé folyhat a lé.