Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy látom a szivocsonkod is ki van már repedezve rendesen. A rajta levö bilincset meg általában szinte teljesen össze lehet huzatni a csavarral...
Levélben kérdezz meg mindent és a google fordítóprogramját használva én is azt használom , mindent megtudsz. Az a lényeg hogy nyelvtanilag helyesen írd magyarul és a legegyszerűbben fogalmazz, kerülve a körmondatokat.
A honosítás ha minden papír Ok akkor egy százas cak-pakk.
Simán el lehet intézni, én is ezt fogom tenni ha elmegy az enyém.
Köszi a gumicsöves ötleteket. Megoldani megoldottam már, igaz hogy fatipli+gumicső párossal, de úgy gondoltam jobban nézne ki egy gyári dugó. Mindegy ez legyen a legnagyobb baj a vasammal.

Én nem adnék ezért a motorért 860-at, uccsó évjáratosakat is ki lehet fogni (és az öntött felni sem tetszik), vagy ausztiából stb behozni. Az enyém is ausztriából behozott motor, a fickó akitől vettem (Nagykanizsai) direkt virago behozatallal foglalkozott.
Ha valakinek kell az elérhetősége, megvan még, bár nem biztos hogy foglalkozik még a dologgal.
Vagy ha Karcagra lejutok a találkozóra, akkor az enyémet is meg lehet nézni jó messziről
Szia!

Szép motor ez az 1100 virgács. De a km adatai nem stimmelnek. Egy 1996-os évjáratú motorban biztos hogy 19000 km van. :) Nekem is tetszenek, és én is gondolkodtam rajta, de én végül a
DragStar 1.1 mellett döntöttem, mivel nem vagyok egy kis termetű emberke és lefényképeztek egy 1.4 intruderen ami szintén olyan vékony felépítésű mint a Virago és láttam nem nézek ki rajta esztétikusan. Én eddig meg vagyok elégedve a draggal. Remélem nem bántottalak meg írásommal.

Üdvözlettel: Gábor.
860 ezer minden, csak nem drága egy 1100-esért. 1 misi körül mennek. Ha nem az ország másik felén lenne, már mennék érte.

Az önindító pofonegyszerű jószág, ha csak ennyi baja van, nem rossz bolt.
Vettem egy darab ilyen gumicsövet és rányomtam egy 3 centis darabot a csonkra. A másik végébe csapágygolyót nyomtam, patentül tömít.
Csak egyszeruen kosd ossze a masik henger ugyanilyen szinkron poccsel. Egy darab gumicsovel vagy benzincsovel. Meg egyenletesebb is lesz a jarasa alapjaraton.
Nekem van de a posta tobbe lenne.
Tudja valaki, hogy hol lehet kapni "gumicsöcsöt" a szívócsonkhoz.
Az enyém széjjel van repedezve. (a szívócsonkon levő réz szinkron kiállásokat lezáró bigyó)
A sarki motorosboltban kiröhögtek a kérdésemmel.
Zsocca!

Csak akkor vegyél motort ha jót találsz. Fabesz is kifogta a jót.
Először nem ártana kipróbálnod, hogy kényelmes-e neked a típus.
Ha gondolod a legközelebbi közös guruláson cserélhetünk egy darabon, hogy kipróbáld az 1100-ast (én meg mehetek végre egy 535-el).
Én azt mondom neked, hogy november, december a legjobb idő a motorvásárlásra. Száraz napon ki is tudod próbálni, és alkudni akkor lehet a legnagyobbakat. Aki akkor adja el, az meg van szorulva, vevő meg sehol....
Pár éve én is néztem Szegeden egy ugyanilyen színösszeállítású 1100-est, egy öreg árulta. Nem mondom, hogy ez volt! Futóval mentm le de üresen jött vissza. A kormánnyak valamilyen okból hegesztve volt. A lábtartó is, hogy ne forduljon el a bukócsövön, nemes egyszerűséggel odahegesztette. A krómon jól nézett ki, talán még a salak sem volt leverve róla. Az biztos, így már neem fordult el. Szép nagy nyúlfarkas kulcstartóval és tükörsima gumikkal. Aztán elmondta, hogy ő a második tulaj de jól ismerte az elsőt is, valami helyi cigánygyerek volt. Csak az valami sport motort akart és vett biztos nem volt széthajtva...
Én azt mondom, hogy várj türelmesen nem kell így szezon vége fele beleugrani semmibe. Majd tavasszal keresgélj. Én is így találtam rá a mostanira, kb 3 utcával arréb! Csak tíz évig nem volt kitolva a napfényre ezért nem ismertem.
Voltak cuccai, harlija is volt. Ez a koma hordta kamionnal a sláger rádiósokat az országjáró turnén még annó.
Zsocca!

A jászberényi Yamaha szervízről tudnék neked mesélni, hogy akartak lenyúlni anno az 535-ös kapcsán...arra nekem pozitívumként ne is próbáljon senki hivatkozni .
Igen, ezt a gépet nem érdemes megnézni, nekem majd 20000 ft-ba fájt.
Nagyon köszönöm az infót.
Már azon törtem a fejem, hogy mikor és hogyan tudnék elmenni Szegedre megnézni.
De ezek után felejtős.
Egy kicsit gyanús az is hogy menyi mindent árul egyszerre.

Akkor tuti, hogy ezt a motort néztétek meg?

http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
A felsoroltak mind igazak.
De most nem valami nagy a választék 1100-es ból.
Te tudsz esetleg valami szépet és jót, és még olcsóbbat is?

Esősorban ezt nézegetem.

http://aprod.hu/hirdetes/yamah...

Csak nagyon furcsa a Km óra állás.
És csak szegeden lehet megnézni. S jelenleg nincs rajta műszaki.
Igen én is néztem már ezeket.
Nagyon szépek, és jónak is tűnnek.
Mivel a német eladókban meg lehet bízni. Ők nem szoktak trükközni.
Csak egy baj van itt azt sem tudom megnézni, hogy milyen évjárató a gép. Arról nem is beszélve, hogy írni sem tudok neki.
No meg azt sem tudom miként lehetne behozni, és honosítani.
S hogy a végén menyiben állna meg.
A motor egyáltalán nem karcmentes, van rajta karc bőven. De ez a legkissebb baja. Ha jól emlékszem már vagy 7 éve kivonta a forrgalomból. Az egyik henger sehogysem akart beindulni, 10 perc járatás után az egyik hengertalp alól elkezdett folyni az olaj. A tank belül totál rozsdás. Most hirtelen ennyi jut eszembe, és az a baj hogy a koma ezeket mind elfelejtette közölni.
1: öreg, azt mondtad fiatalt szeretnél.
2: amerikai verzió mérföldes órával.
3: indítási nehézségek (azért akarja kicserélni a szénkefét, pedig lehet tök más baja van).
4: drága
Ezt már 62 -en tették aukció figyelésre.

http://www.ebay.de/itm/Motorra...
Vannak azért jó 1100-sek is.

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_1100_virago-7180312
Újra a véleményetekre lennék kíváncsi.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_1100_v
irago-7180312

Beszéltem a hirdetővel, s elmondta, hogy sajnos a szervízkönyve nincs meg az előző tulajtól már nem kapta meg.
Elmondása szerint a kilométeróra a valós adatott mutatja.
Nagyon tiszteletre méltóan azt is elmondta, hogy nem rég szabadon futó cserén eset át. A Jászberényi Yamaha műhelyben csinálták. És eredeti alkatrész került bele, mivel nincs belőle után gyártott. És az eredeti alkatrészen is módosítottak a japcsik. Mivel ez már erősebb.
No meg hogy eladás előtt még az önindító szénkeféjét is ki akarja cserélni. Ja és hogy valami behúzó is ki lett már cserélve.
Ez is jó ötlet.
Csak nem ismered Beát.
Valamikor ugyan robogózott. De nincs A-s jogsija.
Utál vezetni. Még a kocsit sem hajlandó néha vezetni.
No meg a motor vezetés után sem érdeklődik. Nagyon jól érzi magát hátul. Szerintem túl jól is. Az idei 7000 km-ből kb csak 500 km-et mehettem egyedül.
Bár lehet ez jó is. Ha ott van sokkal megfontoltabban vezetek. Meg valahogy a gép is stabilabb.
Egyébként szerintem nem hordunk magunkkal sok cucott. (Lásd a fotó)
Egyik oldal táska a kötelező felszerelésekkel megtellik. Eü csomag, Tartalék belső gumik. Defekt javító spré. Kár bejelentő nyomtatvány, Stb
A Mási oldal táskában van a víz, irtok, fényképező gép, meg ruha.
A Tank táskában ruha nemű, meg egy egy könyv.
Hátsó csomagtartón van a sátor, két gumimatrac, pumpa, hálózsákok, stb.
Itthon én is meg szoktam nézni, hogy mire volt szükség és mire nem. Nagyon kevés amire nem volt szükség.
Sőt útközben néha még mosni is szoktunk, és kaját sem sűrűn hordunk magunkkal.
Ergó kell a nagyobb vas.