Köszi az infót elgondolkodtató amit írtál.
Sajnos a paramétereit egyiknek sem ismerem pontosan.
Az 1100-as, és a 750-es tesztjei is nagyon jók. Elég bizonytalan vagyok. Hisz most csináltatok hozzá hátsó táskát, s közben az eladáson is gondolkozom.
Igen az 535-ös a leg szebb, a leg arányosabb. Nekünk még a méretével sincs bajunk. Csak a terhelhetőségen. Mindennel felpakolva, szerintem már a súlyhatár plafonján vagyunk. Ezért is üthet fel annyiszor a hátsó teló. Engem ugyan nem zavarna de az utasomat már igen. Hisz ő kapja a ló rúgásokat.
Mindenki mástól is kérdezném, hogy erről a motorról tud-e, valaki valamit? Vagy hogy mi a véleményetek róla?
Én voltam a szerencsés :) Le is tárgyaltuk, hogy névről már ismerős vagy a fórumból. A kulcs meg frankó lett, nagy öröm volt, hogy kiszúrtuk, hogy másolnak, így már nem az egyetlen kulcsot hagyom el, ha véletlen... :)
Ha már nagyobb Virago-ba gondolkodsz mindenképp, felejts el az 1000-t, 1100-t és vegyél 750-t! Sokkal jobbak a paraméterei. Az 1000 és 1100 Virago már a piacra kerülésekor is messze elmaradt a konkurencia mögött. ( súly, lóerő,nyomaték,sebesség,stb.)Egyébként nekem az volt a bajom velük, higy esztétikailag a legszebb Virago az 535-s, csak méreteiben kicsi. Ja...még valami, az 1000 és 1100 is létezik fojtott kivitelben ( 20 és 27KW), tehát, attól, hogy köbcentire nagyobb, még nem biztos, hogy izmosabb is
Sziasztok lenne egy kérdésem.
Az 1000-1100-as virógók közül melyikből gyártottak többet? S melyik a kis szériás (belpiacos)? Vagyis melyik a műszakilag kiforrottabb, jobb?
Reméljük is!
Ez egy jó csapat. Ne hagy itt minket! Legalább megírod a tapasztalataidat a 650-es Dragról. S reméljük a legközelebbi összeröffenésünkön megcsodálhatjuk a géped.
Egyébként leíhatnád, hogy miként is jött össze ez az adás vétel.
Az tudjuk már, hogy a tiédet 600- ba számolta. De ményi volt a Drag, és menyi idős? No meg milyen a gép? Milyenek a paraméretei? STB
Én egy szép utolsó kiadású 1100-as Virgácsra vágyom. Bár még nem jártam elégé körbe a témát. De csak ez a típus tetszik igazán.
Gyengébb a 650es mint az 535ös? Azt hittem egy pár lóval több van benne,ha már annak a blokknak a továbbfejlesztése! Különben meg nem érdekes. Egy rokonomnak volt 650es dragja és bejárta fél Európát vele hibátlanul.
Jenő!
őszintén örülök! Meglásd, jó kis gép lesz! A klubban jó pár emberke ilyennel gurul, nem panaszkodnak rá, pedig halottam a 650-ről minden félét máshonnan...a fogyasztása meglepően jó és a 40 LE egy személlyel elég..
Köszönöm, pont ezt néztük ki mi is, csak nem tudom, mennyi idő alatt ér ide. Szoktatok nézni egy német oldalt is, de nem találom, mi is volt az (valami yamaha meg parts vagy ilyesmi), gondoltam onnan előbb megjön.
Bár épp most kaptam USA-ból csomagot (szélvédőre szerelhető kis táska), egy hét alatt ideért.
Köszi:
KI
Sziasztok!
Köszi a gratulák ,remélem rászolgál.
Most nézem reggel a szélvédőt hoy írtam,mentségemre a tyukszart sem X-el írják./ha jól tudom/
Az első 150 km megtettem vele egy se...-el,igaza van Robin -nak ez egy más kategória/hát még az 1100/vol város ,országut , hegyi szakasz, jól tette a dolgát,kényelmes ,előzéshez van tartalék erő,ez egy könnyen kezelhető vas,szerintem már össze is szoktunk.
Maradjon így,vagy legyen jobb.
Üdv.
Ok
Engem a Sibra táskája indított a táska készíttetés felé.
Tegnap reggel gondolkoztam, hogy megéri ez a plusz 150 Km-et hogy személyesen rendeljük meg. Mivel a telefonos megrendelés alapján is elkészítette volna.
Most azt mondom, hogy akár többet is meg ért volna. Ugyan is így nem egy szabvány típus táska lesz. Hanem kimondottan az én kívánságaim szerit, és az én motoromhoz méretezve készül a táska.
Pl. Én kértem, hogy a sátrunk miatt 65 cm hosszú legyen. S a rögzítési pontok is az én motormhoz igazodnak. No meg félig szögletes, és félig henger lesz. Hogy jobban illeszkedjen háttámlához.
Én is kíváncsi leszek rá. Mivel ilyet még nem láttam, más motoron.
Amúgy nagyon rendesnek tűnt a srác. Az oldaltáskámat is megjavította ott helyben. Meg majd a díszítést is össze hangoljuk az oldal és a hátsó táska között.
Buminak üzenem: Van neki egy nagyon szép 1000-es Virágója eladó.
Sajnos a paramétereit egyiknek sem ismerem pontosan.
Az 1100-as, és a 750-es tesztjei is nagyon jók. Elég bizonytalan vagyok. Hisz most csináltatok hozzá hátsó táskát, s közben az eladáson is gondolkozom.
Igen az 535-ös a leg szebb, a leg arányosabb. Nekünk még a méretével sincs bajunk. Csak a terhelhetőségen. Mindennel felpakolva, szerintem már a súlyhatár plafonján vagyunk. Ezért is üthet fel annyiszor a hátsó teló. Engem ugyan nem zavarna de az utasomat már igen. Hisz ő kapja a ló rúgásokat.
Mindenki mástól is kérdezném, hogy erről a motorról tud-e, valaki valamit? Vagy hogy mi a véleményetek róla?
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...