Fogalmam sincs.
De talán nem is nagyon érdekel.
Majd kipróbálom, és ha megfelel akkor nem gond ha fojtott. Gondolom akkor kevesebbet is eszik.
No meg azért, ha 20-ra van fojtva azt azért meg érezném az 535-ös után. Talán.
De szerintem általában úgy szokott lenni hogy papíron le van fojtva, ( a bizti miatt) közben meg eltűnt belőle a fojtás.
Zsocca!
Csak a teljesség kedvéért, mert nem biztos, hogy azt fogod kapni valójában, ami a papírokban áll!...az én 535-öm is 20KW-nak volt vizsgáztatva papíron( 1987.11.havi!).
XV 750: 20/37/41 KW
XV 1100:20/37/45KW...hogy állapítod meg ránézésre, hogy nem egy fojtott kivitelt próbálnak éppen rádsózni fojtatlanként? A motorrevü 1993-as motorkatalógusában megtalálod a felsorolást..
Sziasztok! Lenne egy két dolog eladó,hát ha valakit , vagy valakinek az ismerősét érdekelné. Lenne egy tankbőr , meg egy 535-ös önindító.Az önindítónak a hátsó pajzsa el van törve, de alkatrésznek tökéletes, mert más baja nincs.Sajnos az enyémen nem ilyen van. A tankbőr nem tudom mire való, talán VN-re.
Köszi.
Most már nekem is rémlik valami. Hogy tavasszal volt róla szó.
S hogy a nagy többség meg kérdő jelezte a Km-et.
Nagyon hihetetlen, hogy ennyi idősen ilyen kevés Km-el rendelkezzen. Bár a kipufogó könyék sem mutat sok km-et
Már írtam neki. S kérdeztem a szervízkönyvet. Az meghatározó lenne. Még nem reagált.
S jó lenne személyesen is látni a gépet. Csak elég messze van tőlem.
Egyébként már eldöntöttem, hogy ha cserélek akkor az csak 1100-as lehet, és 90-es évek végéből származót. S szép állapotút.
Ha ilyent nem találok vagy nem tudom meglépni akkor maradok a kicsikémnél.
"bár azt is be kel valjam. Hogy kicsit arra is vágyom, hogy az utazó sebességemnél, 90-110 Km/h- nál ne fütyüljön a motor.
Vagy is ne pörögjön olyan 5000-et, hanem csak 3000-et."
Fordulatszámok 100 km/h-nál
XV 700 / 750: 3800
XV 1000: 3400
XV 1100: 3300
Hát lehet, hogy jó az ötlet.
bár azt is be kel valjam. Hogy kicsit arra is vágyom, hogy az utazó sebességemnél, 90-110 Km/h- nál ne fütyüljön a motor.
Vagy is ne pörögjön olyan 5000-et, hanem csak 3000-et.
Bár igazán nem tudom megindokolni, hogy miért is vágyom egy 1100-asra.
Mivel nem akarok gyorsabban, közlekedni. A Gyorsulásom is megfelelő. S előzésnél sem kell vissza kapcsolgatnom.
Szóval nem tudom, hogy miért, de nagyon izgatja a fantáziámat egy 1100-as. Sőt a meredekebben álló tank, a fordulatszámmérő, és a tömlő nélküli kerék is tetszik.
Lehetséges, hogy véghez viszem majd a cserét. De kicsit félek attól, hogy majd ráfázom. Most van egy kicsi, de szép és megbízható motorom. Aminek előttem is jó gazdája volt.
Az új meg mindig lutri.
"A 750-es 57 LE 58 Nm (6000-es fodulaton) 236 Kg 1983-as a legfiatalabb.
Az 1100-as 62 LE, 86 Nm (3000-es Fordulaton) 248 Kg 1999-es a legfiatalabb."
Ki kell javítsalak. A 750-esből három generáció van. 81-83, 84-85, 86-98. A szakirodalom jobbára csak két csoportra osztja őket, 83 előttiekre és 87 utániakra. A 83 előtti központi rugós, keskeny tankos volt, a 87 utáni pedig az 1100-essel azonos küllemű csepptankos, dupla rugóstagos, dupla tárcsafékes.
A ráncfelvarrást 84-ben hajtották végre, az önindítóból a javított változatot (elektromágneses bendix) pedig 86 óta alkalmazzák. 87 után kapott Hitachi porlasztók helyett Mikuni karbikat az összes nagy XV.
Ami az XV 1000-t illeti, 84-87 között készült csupán és jellemzően amerikai piacra, az XV 700-zal együtt. Az ezres ugyanazt a főtengelyt kapta, mint a 700-as és a 750-es, tehát a rövidebb löketűt, csak a furatot vették nagyobbra. Ettől függetlenül van hozzá alkatrész.
Az XV 1100 esetén a hosszabb löketű főtengely miatt lett fajlagosan alacsonyabb a teljesítmény és emiatt adja le alacsonyabb fordulaton a max. nyomatékot is.
További felesleges szájtépés nélkül:
- XV 750-ből 1988 utániakat nézegess
- XV 1000-ből 1986 utáni, elektromos bendix-szest szabad csak venni
- XV 1100-ből minden évjárat játszik.
A gyári kipufogót nem lehet egy picit módosítani.
Az 535-ösön elég volt egy pár plusz luk, és már jobb is lett a hangja.
Nem túl hangos. Műszakin simán elmegy. De azért a gyalogosok meg hallanak.
Vagy felejtsétek el a sok cuccot. Minek?
Pár éve egy hosszúhétvégés nyaralásra ketten alig fértünk be a kocsi csomagtartójába. Akkor otthon kipakoltuk a cuccot: jobbra amit felvettünk, balra amit nem. Megdöbbentő volt.
Most motorral voltunk Horvátországban, 7 éjszaka.
Még a lányom notiját is elvittem, mert annyi hely maradt az egy szem sporttáskában, amit felpókoztam a csomagtartóra. Az egyik oldaltáskába a cipőket, esőruhát, a másikba az útra kaja, pia. Kész..
KI
A nyár elején már rajta volt a hahun. Valami nagy duma volt,hogy amerikai tulaja idehozta de amikor visszament már nem vitte magával. Szegeden volt és 1090000volt a meghirdetett ár úgy rémlik. Nézegettem én is de nagyon cukormázos volt a hozzávaló történet. Akkoriban volt kevesebbért is,meg nem is tudom. Valahogy nem volt szimpatikus a szöveg hozzá. Persze tévedhetek. Na most légy okos! Lehet,hogy még többért volt kirakva,mert a haveromnak is mutattam és ő az Intrudert is odaadta volna annyiért, pedig az jóval fiatalabb,bikább, első tulaj,stb. Ennyi.
Nem jött össze, mivel nem volt raktáron, több hónapot kellett volna várni a " legyártására ", természetesen nem a magyarországi importőr hibája. Most azon ügyezek, talán érdemesebb lenne Amerikából rendelni , néhány forgalmazó 400 $ körül hirdeti kedvezményesen, csak ugye a vám + ÁFA / Magyarország jobban teljesít ... /, a postaköltséggel számolva még így is jóval olcsóbb lenne... vagy más megoldást keresek. Ezt a két hónapot még lopakodó üzemmódban tölti a motor .
A legnagyobb XV szerintem jó választás. Nem bántam meg, pedig néha az őrületbe kergetett a drága, igaz, többnyire a hozzá nem értésem miatt, reményeim szerint jövőre " összeáll " a gép. Nagyon dinamikus, mozgékony, jól motorozható, stabil gép. Terhelhetősége 243 kg, ez állítólag több, mint a Gold Wing hasznos súlya. " Erőből " minden megoldható, előzésnél ritkán kell visszaváltani, " villanymotor " effektus. A fogyasztása baráti, a KRESZ szabályait betartva nekem nagy plexivel 5 liter, persze meghajtva képes jó pár literrel többet bevenni. Ebben a kategóriában kevés ilyen teljesítményű gép van, pár új cruiser megszégyeníthető, ha éppen erre van gusztusunk. Megbízható, a " betegségeit " e fórumon már többször kitárgyaltuk. A formája ? Szubjektív, van akinek tetszik, és van akinek ... Szóval próbálj ki egyet, ha bejön , és rendben van, csalódás mentes motort fogsz vásárolni... Ja , és a kipuffal kezdeni kell valamit, mert egy izmosabb kávédaráló megalázza ... Egyébként csak ajánlani tudom.
A sima 1000-es ről hittem hogy valami féle kis szériás, hogy csak amerikai piacra gyártották. S esetleg itt kevesebb és drágább hozzá az alkatrész.
Mindegy mert, ha már lúd akkor legyen kövér. Tehát legalább az 1100-as.
Bár lehet hogy még várok egy kicsit míg újra elkezdik gyártani ezt a szuper sikeres szériát.
Hát nem hiszem hogy olyan könnyű engem lebeszélni valamiről, amit a fejembe veszek.
Csak még nem döntöttem el teljesen.
De ha váltok akkor lehet hogy felkérlek, hogy csinálj nekem is olyan hátsó csomagtartót amilyen a tiéden volt.
Utána néztem az adatoknak. S nem találom jobbnak a 750-est.
Bár itt valaki írta, hogy ő mindkettőt kipróbálta, és a 750-es mellet döntött.
A 750-es 57 LE 58 Nm (6000-es fodulaton) 236 Kg 1983-as a legfiatalabb.
Az 1100-as 62 LE, 86 Nm (3000-es Fordulaton) 248 Kg 1999-es a legfiatalabb.
az 1100-as hátsó telója biztos nem fog felütni, én+a párom 180kg vagyunk (mondjuk az oroszlánrésze én vagyok), de a hátsó teló még nem ütött fel. Az első már hajlamosabb, bár azt most tuningoltam egy 5cm-es előfeszítéssel, azóta már nem üt fel az sem.
Ha kényelmes neked az üléspozíció, akkor szerintem nagyon fogod szeretni az 1100-ast.
Néztem én is a dragstarokat, de igazából nekem a virago sokkal motorzhatóbbnak tűnt, pedig tetszett a dög nagy tankja és mérete dragnak.
Tisztelettel kérdem "írástudó" barátaimtól, létezik-e H3 foglalattal 25W
körüli izzó ?
De talán nem is nagyon érdekel.
Majd kipróbálom, és ha megfelel akkor nem gond ha fojtott. Gondolom akkor kevesebbet is eszik.
No meg azért, ha 20-ra van fojtva azt azért meg érezném az 535-ös után. Talán.
De szerintem általában úgy szokott lenni hogy papíron le van fojtva, ( a bizti miatt) közben meg eltűnt belőle a fojtás.
Csak a teljesség kedvéért, mert nem biztos, hogy azt fogod kapni valójában, ami a papírokban áll!...az én 535-öm is 20KW-nak volt vizsgáztatva papíron( 1987.11.havi!).
XV 750: 20/37/41 KW
XV 1100:20/37/45KW...hogy állapítod meg ránézésre, hogy nem egy fojtott kivitelt próbálnak éppen rádsózni fojtatlanként? A motorrevü 1993-as motorkatalógusában megtalálod a felsorolást..
Most már nekem is rémlik valami. Hogy tavasszal volt róla szó.
S hogy a nagy többség meg kérdő jelezte a Km-et.
Nagyon hihetetlen, hogy ennyi idősen ilyen kevés Km-el rendelkezzen. Bár a kipufogó könyék sem mutat sok km-et
Már írtam neki. S kérdeztem a szervízkönyvet. Az meghatározó lenne. Még nem reagált.
S jó lenne személyesen is látni a gépet. Csak elég messze van tőlem.
Az összehasonlítást is a te írásod alapján végeztem. Már sok nagyon jó írást találtam tőled.
http://www.virago.ro/category/...
Egyébként már eldöntöttem, hogy ha cserélek akkor az csak 1100-as lehet, és 90-es évek végéből származót. S szép állapotút.
Ha ilyent nem találok vagy nem tudom meglépni akkor maradok a kicsikémnél.
Vagy is ne pörögjön olyan 5000-et, hanem csak 3000-et."
Fordulatszámok 100 km/h-nál
XV 700 / 750: 3800
XV 1000: 3400
XV 1100: 3300
bár azt is be kel valjam. Hogy kicsit arra is vágyom, hogy az utazó sebességemnél, 90-110 Km/h- nál ne fütyüljön a motor.
Vagy is ne pörögjön olyan 5000-et, hanem csak 3000-et.
Bár igazán nem tudom megindokolni, hogy miért is vágyom egy 1100-asra.
Mivel nem akarok gyorsabban, közlekedni. A Gyorsulásom is megfelelő. S előzésnél sem kell vissza kapcsolgatnom.
Szóval nem tudom, hogy miért, de nagyon izgatja a fantáziámat egy 1100-as. Sőt a meredekebben álló tank, a fordulatszámmérő, és a tömlő nélküli kerék is tetszik.
Lehetséges, hogy véghez viszem majd a cserét. De kicsit félek attól, hogy majd ráfázom. Most van egy kicsi, de szép és megbízható motorom. Aminek előttem is jó gazdája volt.
Az új meg mindig lutri.
Az 1100-as 62 LE, 86 Nm (3000-es Fordulaton) 248 Kg 1999-es a legfiatalabb."
Ki kell javítsalak. A 750-esből három generáció van. 81-83, 84-85, 86-98. A szakirodalom jobbára csak két csoportra osztja őket, 83 előttiekre és 87 utániakra. A 83 előtti központi rugós, keskeny tankos volt, a 87 utáni pedig az 1100-essel azonos küllemű csepptankos, dupla rugóstagos, dupla tárcsafékes.
A ráncfelvarrást 84-ben hajtották végre, az önindítóból a javított változatot (elektromágneses bendix) pedig 86 óta alkalmazzák. 87 után kapott Hitachi porlasztók helyett Mikuni karbikat az összes nagy XV.
Ami az XV 1000-t illeti, 84-87 között készült csupán és jellemzően amerikai piacra, az XV 700-zal együtt. Az ezres ugyanazt a főtengelyt kapta, mint a 700-as és a 750-es, tehát a rövidebb löketűt, csak a furatot vették nagyobbra. Ettől függetlenül van hozzá alkatrész.
Az XV 1100 esetén a hosszabb löketű főtengely miatt lett fajlagosan alacsonyabb a teljesítmény és emiatt adja le alacsonyabb fordulaton a max. nyomatékot is.
További felesleges szájtépés nélkül:
- XV 750-ből 1988 utániakat nézegess
- XV 1000-ből 1986 utáni, elektromos bendix-szest szabad csak venni
- XV 1100-ből minden évjárat játszik.
Az 535-ösön elég volt egy pár plusz luk, és már jobb is lett a hangja.
Nem túl hangos. Műszakin simán elmegy. De azért a gyalogosok meg hallanak.
Azon leszek, hogy kipróbálhassak egyet.
KI
Pár éve egy hosszúhétvégés nyaralásra ketten alig fértünk be a kocsi csomagtartójába. Akkor otthon kipakoltuk a cuccot: jobbra amit felvettünk, balra amit nem. Megdöbbentő volt.
Most motorral voltunk Horvátországban, 7 éjszaka.
Még a lányom notiját is elvittem, mert annyi hely maradt az egy szem sporttáskában, amit felpókoztam a csomagtartóra. Az egyik oldaltáskába a cipőket, esőruhát, a másikba az útra kaja, pia. Kész..
KI
Miért nem veszel egy motorkulit? Megmarad a szép virgácsod , ha meg sok cuccal mentek akkor elhúzod.
Mi a helyzet a VH kipuffal?
Sikerült megvenni/felrakni, milyen a hangja?
Mindegy mert, ha már lúd akkor legyen kövér. Tehát legalább az 1100-as.
Bár lehet hogy még várok egy kicsit míg újra elkezdik gyártani ezt a szuper sikeres szériát.
Csak még nem döntöttem el teljesen.
De ha váltok akkor lehet hogy felkérlek, hogy csinálj nekem is olyan hátsó csomagtartót amilyen a tiéden volt.
Utána néztem az adatoknak. S nem találom jobbnak a 750-est.
Bár itt valaki írta, hogy ő mindkettőt kipróbálta, és a 750-es mellet döntött.
A 750-es 57 LE 58 Nm (6000-es fodulaton) 236 Kg 1983-as a legfiatalabb.
Az 1100-as 62 LE, 86 Nm (3000-es Fordulaton) 248 Kg 1999-es a legfiatalabb.
Van amerikai és európai (küllős), az uccsó évjáratokból.
az 1100-as hátsó telója biztos nem fog felütni, én+a párom 180kg vagyunk (mondjuk az oroszlánrésze én vagyok), de a hátsó teló még nem ütött fel. Az első már hajlamosabb, bár azt most tuningoltam egy 5cm-es előfeszítéssel, azóta már nem üt fel az sem.
Ha kényelmes neked az üléspozíció, akkor szerintem nagyon fogod szeretni az 1100-ast.
Néztem én is a dragstarokat, de igazából nekem a virago sokkal motorzhatóbbnak tűnt, pedig tetszett a dög nagy tankja és mérete dragnak.
KI