Sziasztok!
Na megvan ,mivel én egyedül motorozok , a kistesó /650/mellet döntöttem.Fiatal ,szalon állapot,6300km/valósnak tűnik/egy év garancia ,trepnis lábtartó,plekszi,oldaltáskák. Akicsikét beszámította,szerintem nem csináltam rosz bótot.
Remélem ez a véleményem nem változik.
Üdv.
Én nem a kora hanem a mérete, és az ereje miatt cserélnék nagyobbra. No meg a nagyobb teherbírás is jó volna. Sátorral, és minden cucunkal együtt már a terhelhetőség határán vagyunk a kis virgácsommal.
De számomra az is fontos hogy tetszen. Egyenlőre az összes többi motor jóval robosztusabb, s nem tetszik.
Lehet hogy valamikor majd megtetszenek a curzorok. De egyenlőre várok. Hátha újra elkezdik gyártani a nagy Virágót.
Én tavasszal a 900-as Kavaszakit is nézegettem. Injektoros. Jobban alakul a fogyasztása. Csak hát az is Curzor forma.
Hali!
Majd az idő eldönti, hogy van-e valami bibi a Drag kardánhajtása körül, vagy nincs...az meg, hogy ki milyen motort választ, mit tart fontosabbnak ( konstrukciót, külső megjelenést, vezetési élményt,stb), továbbra is azt mondom, ízlés dolga!....olyan ez, mint amikor párt választasz...biztos volt mindenkinek olyan barátnője, aki takarékos volt, jól főzött és minden bizonnyal jó anya is lett volna, mégsem őt választotta, mert pl. egész egyszerűen egy másik lány szebb volt...
Ültem már 400,500,535,750 xv és 1100drag nyergében, de egyik xvnél sem tapasztaltam hogy a kúpkerék foga megkopott volna. De a dragnál igen. Amikor kiengeded a kuplungot hangos csattanással feszülnek össze a fogak. Egyszer ültem egy BMW lt1200 nyergében, 40000 km volt benne, és ott is hallottam a csattanást. Nekem úgy tűnik az anyag minőségekben lehet a hiba.
1999-ig gyártották, annál fiatalabb tök felesleges. Az állapot számít, nem a kor.
Ez nem autó. A legtöbben úgy használják, ahogy ti: hobbijárműként. Megvigyázottat kell venni, XV-nél nem számít, mennyi idős.
Csak azért, mert a gyártási éve 20XX-szel kezdődik, az nem jelent semmit. Lásd Mercedes W124 kontra Mercedes W210.
Az új nem mindig jobb.
Mert a Futár Motorosboltból származik. Ott méret után adnak utángyártott membránokat, a gyártó ismeretlen. Olcsó húsnak híg a leve, de ha okosan bánsz vele, ez is használható. A gumi peremét és a hornyot, amibe beleül a cserekor be kell kenni gépzsírral. A lehúzáskor azért szokott megsérülni, mert az új, tisztán gumi anyagú membrán kiugrik a horonyból, nem ül be a helyére és könnyen elcsípődik.
Ha gépzsírt kentek a horonyba, az a helyére tapasztja a membránt, amíg ráilleszted a fedelet és nem lesz gubanc.
A legjobb membránokat még mindig a németek árulják a motorradbay-en, de ezt már huszonötezerszer elmondtam.
A kis virgács hátsókerekének a beállításához rovátkák vannak a láncfeszítő aluminium idomon. Két oldalon egyformára kell állítani.
Hátha kell ez az infó valakinek.
A kezelési könyvben benne van.
Van fent a képes motoron egy bontott 535-ös , a komplett karburátort adják 25E-ért érdemes lenne megkérdezni hogy milyen benne a membrán. Mert ha jó már megérte , lesz hozzá plusz alkatrész /tűszelep,úszó,fuvóka/
Sziasztok!Azért mert nem írok , folyamatosan olvasom a fórumot. Általában éjjel , mikor befejezem a munkát.A membránnal kapcsolatosan írok. Már próbáltam ezeket a membránokat , az egyik kb 500km,a másik kb 800km utat bírt ki. A széleinél körbeszakadt mind a kettő. Olyan vastag a gumi a szélén, hogy elvágja a fedél, mikor lehúzom.
Most indulunk Tiszaőrsre.
Szombaton pedig átugrunk Debrecenbe. A Sibra által ajánlott táska gyártóhoz.
Ha valaki megcsörget akkor örömmel találkoznánk, s dumálnánk, veletek Debrecenben.
Brumi!
Azt kívánom neked, hogy sikerüljön a cserés, ha igazán akarod.
Tavasszal én is gondolkoztam egy 1100-asba. De a Virágótól nem találtabb szebbet, kecsesebbet.
Az 1100-as Virágó meg mind idősebb mint az enyém.
Elmegyunk egy fontos dolog mellett. Nem vagyok az 1100-es drag ellen. Jo motor, de lehet ujabb, lehet szebb, a Virago sokkal atgondoltabb jatekszer. Nem a kicsikkel kell osszehasonlitani, amik az XV koncepcio modositott darabjai, hanem az eredeti Burke/Ueno tervezte vassal.
Nem mondom, hogy a sokkal gyengebbre sikerult 650-es draggal sem lehet bekeben egyuttelni, de sokkal tobb odafigyelest igenyel. Ha minden vasarnap van idod motort pucolni es atnezni, minden apro zajra szervizzel reagalsz, orok darab lehet. Ehhez kepest az oreg xv egy igaslo.
Itt van hozzá membrán asszem 15/db. Én a német e-bay-ről vettem olyat amit ragasztani kellett Szerintem megveheted azt is nyugodtan, nem kell nagy szakértelem hozzá!
Sok -sok örömöt fog okozni, biztos vagyok benne!
Köszi
Mennyiért számította be a kereskedő? Ha nem titok.
Gratula!
Na megvan ,mivel én egyedül motorozok , a kistesó /650/mellet döntöttem.Fiatal ,szalon állapot,6300km/valósnak tűnik/egy év garancia ,trepnis lábtartó,plekszi,oldaltáskák. Akicsikét beszámította,szerintem nem csináltam rosz bótot.
Remélem ez a véleményem nem változik.
Üdv.
Cruiser-t akartál mondani - gondolom - mert cursor pl.a számítógépnek lehet
De számomra az is fontos hogy tetszen. Egyenlőre az összes többi motor jóval robosztusabb, s nem tetszik.
Lehet hogy valamikor majd megtetszenek a curzorok. De egyenlőre várok. Hátha újra elkezdik gyártani a nagy Virágót.
Én tavasszal a 900-as Kavaszakit is nézegettem. Injektoros. Jobban alakul a fogyasztása. Csak hát az is Curzor forma.
Most indulunk Debrecenbe a táskáshoz.
Majd az idő eldönti, hogy van-e valami bibi a Drag kardánhajtása körül, vagy nincs...az meg, hogy ki milyen motort választ, mit tart fontosabbnak ( konstrukciót, külső megjelenést, vezetési élményt,stb), továbbra is azt mondom, ízlés dolga!....olyan ez, mint amikor párt választasz...biztos volt mindenkinek olyan barátnője, aki takarékos volt, jól főzött és minden bizonnyal jó anya is lett volna, mégsem őt választotta, mert pl. egész egyszerűen egy másik lány szebb volt...
Ma sajna dolgozom, csak este fél 7 körül leszek otthon. ha nektek jó, csörgess meg 20/3489szásznyolcvan
Ez nem autó. A legtöbben úgy használják, ahogy ti: hobbijárműként. Megvigyázottat kell venni, XV-nél nem számít, mennyi idős.
Csak azért, mert a gyártási éve 20XX-szel kezdődik, az nem jelent semmit. Lásd Mercedes W124 kontra Mercedes W210.
Az új nem mindig jobb.
Ha gépzsírt kentek a horonyba, az a helyére tapasztja a membránt, amíg ráilleszted a fedelet és nem lesz gubanc.
A legjobb membránokat még mindig a németek árulják a motorradbay-en, de ezt már huszonötezerszer elmondtam.
Hátha kell ez az infó valakinek.
A kezelési könyvben benne van.
Most indulunk Tiszaőrsre.
Szombaton pedig átugrunk Debrecenbe. A Sibra által ajánlott táska gyártóhoz.
Ha valaki megcsörget akkor örömmel találkoznánk, s dumálnánk, veletek Debrecenben.
Brumi!
Azt kívánom neked, hogy sikerüljön a cserés, ha igazán akarod.
Tavasszal én is gondolkoztam egy 1100-asba. De a Virágótól nem találtabb szebbet, kecsesebbet.
Az 1100-as Virágó meg mind idősebb mint az enyém.
Nem mondom, hogy a sokkal gyengebbre sikerult 650-es draggal sem lehet bekeben egyuttelni, de sokkal tobb odafigyelest igenyel. Ha minden vasarnap van idod motort pucolni es atnezni, minden apro zajra szervizzel reagalsz, orok darab lehet. Ehhez kepest az oreg xv egy igaslo.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Itt van hozzá membrán asszem 15/db. Én a német e-bay-ről vettem olyat amit ragasztani kellett Szerintem megveheted azt is nyugodtan, nem kell nagy szakértelem hozzá!