Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezzel vigyázzatok!
Én írtam neki. Első emeil, hogy angolul levelezzünk, ok benne vagyok, második email arra hogy hol tekinthető meg a motor, Angliába mert itthon dolgozott és kivitte de kint nem tudja eladni és ha érdekel akkor írjam meg a szállítási címet és bla bla... Na az a vége,hogy küldjem a pénzt a szállítási költségekkel együtt és küldi a motort, 5 napom van ,hogy kipróbáljam és visszaküldhetem ha nem tetszik.
Aki nem hiszi írjon egy mailt neki de pénzt sose senkinek elöre, még nekem se!
Köszi.
Jónak néz ki meg szép is, de én Virágót szeretnék.
Azt hiszem, egyenlőre nem erőltetem. Majd figyelem a piacot folyamatosan. S tavaszig kiderül. De az sem baj ha maradok az 535-ösömnél.

Most indulunk a Kékestetőre. Az elhunyt motorosok emlékművéhez.

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4
707

Utána vizslás falunap. Ahova, meghívtak minket motorsokat. Motorral érkezőknek ajándék babgulyás és üdítő.

http://vizslas.hu/hirek/falunap-2013

Mindenkinek szép és kellemes Motoros hétvégét kívánunk!
Bea és Zsoccca
Zsoca, ne agyalj annyit.

http://www.kepesmotor.hu/yamah...

Erre kérdezz rá.
Ok
Bár kicsit idegenkedem ettől.
Fotó és levél váltás után licitálnék a motorra. Aztán emelgetem a tétet, hogy enyém legyen a moci. Aztán megnyerem. Elütök egy csomó embert a vásárlástól. Majd kimegyek érte, és akkor derül ki, hogy nem is olyan szép, és jó mint ahogy a fotókon látszódott.
No akkor mi van? Ja és személyesen már a Gugli fordítót sem használhatom.
Tehát ezért gondolom, hogy talán nem egy teljes motor megvételével kéne kezdenem a Ebay-os vásárlásomat.
De majd csak lesz valahogy. Szerencsére nem szorít a cipő. Hisz van egy szép és jó kis 535-ösöm amivel addig is motorozhatok.
Ha meg esetleg befigyel szép, jó, és olcsó 1,1-es, akkor az már hab lehet a tortán.
Üdv Urak
Miről lehet megismerni ha az első kerék nincs kiegyensúlyozva?
Nemrég gumit cseréltem, még nem volt érkezésem gumishoz menni, (nem is tudom vállalnák-e a kiegyensúlyozást).
Lényege hogy a sulyok maradtak a helyükön és nem veszek észre semmi különöset.
Eddig is volt hogy bizonyos útaszakaszokon bizonyos sebességnél kicsit berezonált ( le és fel) az eleje, de ezt az út felületének minőségére fogtam eddig.
Semmi vész. Levélben mindent egyeztetel és ha passzol akkor licitálsz. Ha megnyerted beűlsz az autóba , viszed a pénzt és vagy saját lábán vagy futón haza hozod. De kérdezd Katanát Ő már csinált ilyet.
Bumi
Én még egy pici alkatrészt sem vettem az Ebay-ról.
Lehet, hogy nem egy komplett motorral kéne kezdenem?
Az enyémen is ugyan ez a gumi alkatrész volt kirepedezve.
Nekem Robin62 kente be valamilyen fekete krém állagú gumival.
Jól néz ki, és jó is.

A Virógo 1,1-es sel kapcsolatban:
Már én is gondoltam a külföldi vásárláson. De nekem egyenlőre túl bonyolultnak tűnik. Ezért érdekelne az ügyintézőnek az elérhetősége.
Az igazán jó dolog volna ha eljönnél Karcagra.
Debrecentől, már nincs is olyan messze.
Egyébként a Motoros tali után Vasárnap megyünk a hátső táskáért Debrecenbe. Ha minden igaz és kész lesz.
Nem dehogy bántottál meg.
Köszönöm, hogy megírtad a véleményedet. Én is fentartásokkal fogadoma túl kevés Km-et. Sőt itt már informálta a motorról és az eladóról.
Az 1.1-es Drag nekem is tetszik. Csak a Virágó jobban. De még szerencse, hogy nem mindenkinek ez tetszik. Akkor nehezen tudnék venni jó áron.
HÁÁÁt nagy nehezen rábeszéltél a próbára.
Mikor is lesz a következő gurulás?
Köszi
Bár nem hiszem, hogy ezt láthattad. A fényképeket lementettem, és ránagyítottam. Nem látok rajta ilyen buherát.
De köszi a tanácsot is. Tuti hogy nem fogom elkapkodni. Már tavasszal is megfogalmazódott bennem, hogy kéne egy nagyobb. Csak akkor még nem tudtam, hogy milyen.
Most már tudom, hogy milyent szeretnék. De ha nem találok olyant, akkor inkább maradok a jelenleginél.
Az legalább szép és jó is. Még ha kicsit kezd is kicsi lenni.
Ezek szerint közel sem biztos, hogy jól meg lett javítva a szabadonfutája?
Köszi az infót.
Ha netán valamikor valami más okból ép ott járok akkor talán meg nézem. De ezek után nem hiszem, hogy plusz Km-et megyek miatta.
Ezek szerint a kevés km az igaz lehet csak hát rengeteg időt állhatott a motor. S álltó helyében jobban tönkre megy mintha egy gondos gazda használná.

Sajnos én most nem tudok olyan 1100-as Virágó hirdetést ami, miatt érdemes lenne az 535-ösömet lecserélni.
Viszont ha valaki ráakad egy jó eladó 1100-asra, akkor örömmel venném ha itt felhívná rá a figyelmemet.
Az ugy kivalo!
Az átlátszó benzincsőben van kb 2cm hosszan benzin ez olyan mintha állandó karbiszinkronom lenne mert kicsit mozog gázadásnál de nem megy sehová
RC51-köszi a a csonk tippet -én is összekötöttem egy benzincsővel és működik a dolog O32]
ennyit látsz a membránházból leszedett tankkal
Bezony le kell venni hozzá a karbikat (néhányszor volt szerencsém)
Ilyenkor irigylem az 535 tulajokat.
Mekkora meló, ill. macera a karbikban lentebb tenni a tűt 1100-esen? Tankot meg légszűrőházat levenni a legkevesebb. Karbit ki kell venni? Ha igen, akkor marad akkorra ha letettem a vasat. Csak akkor meg nem tudom már kipróbálni.
Hosszabb, nagyobb tempónál (autópályán) idővel bekormozza a 6-os hőértékű gyertyát is.
Köszi az infót.
Igen. Szebb lesz picit a jarasa alapjaraton.
Akkor teljesen meg vagyok nyugodva!
A kép régi, azóta már komplett karbifelújítás-gumicsonk csere is volt.
Amúgy belülről nem volt kirepedve a csonk, csak kívűlről, el is raktam tartalékba, jó lesz alátétnek .
Xv 535-nél is összelehet kötni a két szinkron dugó végeit?