Nincs ezzel semmi baj, csak akkor te nem hagyományos értelemben vett choppert keresel. Az meg hogy a HD sznob márka, szerintem nem igaz, bár azért van benne valami. Mióta birtoklom a gépemet, nem lettem más ember, egyetlen Harley-s pólóm sincs, se alsógatyám. Nem azért vettem ilyen motort, hogy villogjak, hanem mert nekem a klasszikus felépítés kell, és semelyik más gyártótól nem kapom ezt meg.
Hát ez az!
Vasárnap kipróbáltuk Fabesz 1.1-es Virágólyát. És szomorúan tapasztaltuk, hogy kisebb a hátsó ülés, mint az 535-ösé.
Beát nem zavarta csak engem. Az öle nyomta a derekam. Az 535-ösön meg észre sem veszem hogy ott van. Csak remélni tudom, hogy nem minden 1100-ason ilyen az ülés.
Egyébként jó üdülést kívánunk!
De azért még ne vermeld el télire a motorod. Hisz tavaly is valamikor októberben volt a Pilisben a Virágós gurulás. Ha jól emlékszem. Tehát még idén is lehet jó idő. Még gurulhatunk együtt egy nagyot.
A fórumunknak nagyon hiányzik Lori Erdélyből. Mi van vele?
Ő tutira biztosítaná nekünk a folyamatos témát.
Nagyon szép a motorod Kalmi.
De. És most nem akarlak megbántani de nekem más az ízlésem.
A motor szép. Ilyen tetszik. Kecses, és stb.
De nekem ez a márka kicsit sznobnak tűnik. S én azzal kezdeném, hogy feltennék rá egy tucat dolgot. Pl. Jó nagy hátsó ülést háttámlával. Két nagy oldal táskát, rojtos, és szegecses díszítéssel. S egy jó nagy hátsó utazó táskát. Ez is rojtos, és szegecses. Jó ez csak több napos utazáskor lenne rajta. No és a kuplungra is kéne rojt. Ja és a plexit se felejtsem el. És már kész is a karácsonyfa. Ahogy te nevezed. Csak hát nekem így tetszik. S számomra így praktikus. Mivel mi ketten motorozunk. És nagy rész több napos túrákra járunk. És persze visszük a fél háztartást.
Egyébként köszi hogy felhívtad a figyelmem a HD-re. Innentől azokat is figyelgetem.
Gyártanak normális levegős V2-est, úgy hívják Harley Davidson.
Ha igazi "chopper"-t keresel, ott a Sportster 72. Ennél eredetibb megjelenésű klasszikus chopper nem létezik a piacon jelenleg.
Nem vesztem el, olvasom a fórumot minden nap. Mostanában nem volt olyan téma amibe értelmesen beleszólhattam volna. Hétvégén beröffentettem a gépet, (Aug.20.án mentem vele utoljára) egész simán indult. A jó időt kihasználva gurultam egy utolsót(valószínűleg) az idén. Pénteken indulok Görögországba, de autóval. A műanyag barátaimat nyáron a kánikula,most meg a rossz idő akadályozta. Az utánfutón motorlevitelt meg én nem támogatom(szintén műanyagság) ezért egyénileg lehúzok a mediterrániumba. Csodák csodájára a fiam is akar jönni, így most a haveri helyett családi nyaralás lesz. Bukót viszek és bérelek valami terepmotort Yamaha dt vagy Suzuki drz majd meglátom. Maradok a Virago fórum őszinte híve T.T.
Ebben igazad van.
A mostani sorozatban gyártottak sajnos inkább cruiser-ek mint chopperek. Sajnos.
Én továbbra is olyat keresek ami kecses. Elől legalább 19-es vékonyabb a kerék hátul pedig egy kisebb 15-ös. V-2-es motor, meredeken álló tank.
Sajnos ilyen csak a Virágó van. No meg a régebbi Intrúderek.
Én nem tudom miért nem gyártanak manapság ilyeneket. Szerintem most is sikeres széria lenne.
No most indulunk haza felé. Egy kisebb kitérővel. Estér felnézek még ide. Valószínűleg jól meg fogunk ázni.
Mi simán megszáradunk, csak a mocit sajnálom. Olyan csúnyán össze tudja csapni magát. S újra matázhatom. Mondjuk én a törölgetését is ugyan annyira élvezem mint a motorozást vele.
Zsocca!
Ha már "igazi" chopperről beszélünk, szögezzük le, hogy olyan gyárilag nincs...az igazit építeni szokták.
Egyébként az elvárásaidnak megfelelő motorok jelenleg is kaphatóak, Yamaha 1300-1900, Kavasaki, Moto-Guzzi..
Srácok!
Lenne egy kérdésem a fórumozókhoz.
Sokan azt mondják, hogy az igazi chopper csak V-2-es léghűtéses, és karburátoros lehet.
Nekem az a véleményem, hogy a chopper is haladhat a korral. Technikailag fejlődhet. Csak formailag tartsa meg a sajátosságait.
Ha netán most elkezdenék újra gyártani a Virágókat, egy modernebb motorral. Pl Vízhűtés, injektor, egyszerre fogó ABS-es fék, de kinézetre nagyon hasonló lenne mint a mostani akkor én biztos, hogy vennék belőle. Még hitelre is. Ha nem tudnám máshogy megoldani.
Nektek mi a véleményetek róla?
Már én is körbe fotóztam. Majd otthon áttöltöm a fotókat.
S ha valakit érdekel az elérhetőséget is meg tudom adni.
Az ár kimagaslóan jó.
Csak viszonyításként.
A Szorospataki találkozón a bőrösnél láttam egy hasonló táskát. Méretben hasonló volt. Viszont formában nem passzolt a motoromra. S a rögzítését is meg kellet volna még oldanom.
No ez a táska használtan volt 70 000 Ft. Újonnan a bőrös 130 000 Ft-ért vállalta volna az elkészítését.
No ez a Debreceni srác meg méretre, motorhoz igazított formával, elkészítette 32 000 Ft
Ez adódik abból, hogy csak másod állásban foglakozik a bőrrel.
Szia Fabesz
Még nem értünk haza. Tiszaőrsön vagyunk.
A táska nagyon jól vizsgázik. Sokkal könnyebb bele pakolni, és stabilabban is áll. No meg sokkal stílusosabb.
Az árra összesen 32 000 Ft volt. Ha szétnézel a piacon akkor láthatod, hogy mennyire baráti az ár.
Méretei: 65X30X34 Cm es
Szia Zsocca!
Renben hazaértetek? Milyen a táska, jól bírta? Nagyon tecccik, beletetted a bogarat a fülembe... megírnád a fő méreteit, meg hogy mennyibe került? (ha nem vagyok indiszkrét )
Felteszem a képeket:
Én most tavasszal a felújításnál ürítettem nullára a tankot.
A felsőbe kb 13L megy, az alsóba meg kb 1,5 L. Tehát sajna nem megy bele 16L sehogy sem (legalábbis az enyémbe).
Nincs ezzel semmi baj, csak akkor te nem hagyományos értelemben vett choppert keresel. Az meg hogy a HD sznob márka, szerintem nem igaz, bár azért van benne valami. Mióta birtoklom a gépemet, nem lettem más ember, egyetlen Harley-s pólóm sincs, se alsógatyám. Nem azért vettem ilyen motort, hogy villogjak, hanem mert nekem a klasszikus felépítés kell, és semelyik más gyártótól nem kapom ezt meg.