Senki nem hibáztat téged.
Én minden esetre köszönöm, ha valaki segít keresni, és be linkel ide egy, egy hirdetést.
De attól még nem hiszem, hogy le van zsírozva a dolog.
Már én is futottam bele ilyen csalás szagú hirdetésbe. Szerintem nem jó taktika , hogy mi itthon dühöngünk, hogy kitaposnánk a belét.
Én egyszerűen megírtam neki, hogy mivel úgy gondolom hogy csalás az egész, ezért a hirdetését és a levelezésünket továbbítottam a rendőrségnek. S ha majd lezajlott a vizsgálat, akkor majd esetleg jelentkezem.
S lőn csoda törlődött a hirdetés.
Kösz
Ez is járható módszer.
Az éleken azért gondolkodtam mert kisebb a surlódás, és szerintem nem nagy kunszt viszintesbe állitani, de a tied egyszerűbben kivitelezhető.
Végyé, azzal a módszerrel az - lehet - a hiba, hogy ha az éleket nem pontosan vízszintbe állítod, akkor a tengely elkezd gurulni a lejtőn, ezért jobb ha a tengelyt a helyén hagyod, és úgy egyensúlyozol. Annyira pontosan nem tudod beállítani az éleket hogy ekkora átmérőn ne mutasson lejtést valamerre. Ha kiveszed a telókból a kereket, akkor támaszd fel a tengely két végét, úgy, hogy ne mozogjon (pl. vmilyen villába) és csak a kerék tudjon forogni. szerintem így pontosabb értéket kapsz.
Kicsit ironizáltam. A rozzant sufnit Viktoriánus háznak, a kiégett tarackot dús vegetációnak, a tiszta éghajlatot meg ködös albionnak.(Angliát így is szokták nevezni) Ezzel azt szerettem volna érzékeltetni,hogy szerintem nincs Angolhonban a Drag Star. Remélem így tiszta! Amúgy meg kint élve életveszély Magyar rendszámos motorral közlekedni,mert mocskosul utaznak rá a Bobbyk. Nehogy már az itthoni bagatell kgfb. fizetése mellett Angliában használja a motorját a delikvens! Turistaként is nagyon jó ha az embernél ott van a kompjegy,hogy mikor érkezett mert azt elfogadja a Yard mint igazolást, hogy nem ott élsz. Persze csak maximum 90 napig.
Üdv
És ahhoz mit szólnál ha kiveszem a kereket és tengelyestől felteszem 2 élre?
Igaz akkor a tengely sugarával magasabban lenne mint a helyén de szerintem az nem számitana.
Ez egyszerűbbnek tünik mint a fékleszerelés.
A sulyokkal viszont gondba lennék, ez ami most van úgy tűnik fel van ragasztva a felnire a küllők és a perem közé.
Ha azt leszedem mivel tegyem fel ujra, vagy lehet kapni rendes bepréselhetű sulyokat?
Ott meg a préseléssel leszek gondba.
Viszont az alapkérdés még megválaszolatlan, mi a jelenség ha nincs rendesen kiegyensulyozva a kerék ?
Ha a gumi üt csak, akkor meg kell nézni, hogy a belső a helyén van-e, valamint hogy a külső "kijött-e" mindenhol. Van egy gumicsík az oldalán, ennek mindenhol a felni élétől egyenlő táv.-ra kell lennie.
Fabesz, az én elsőmben is van egy kis ütés oldalirányban, de a felni viszi át a gumira. Nekem is kb. fél cm. Korábban kaphatott a felni valószínűleg, én elvittem egy szerelőhöz, aki szétszedte a küllőket, és utána azokkal helyre húzatta a felnit. Sokat kivett belőle, de azt mondta soha nem lesz tökéletes, azonban ez elenyésző.
Semmit nem érzek lassú és gyors menet során sem.
Ezzel a gumival 12000 km-t mentem, és nem kagylós a kopás.
Emeld fel a motor elejet es vedd le a feknyerget. Vedd ki a tavtartokat is a tengelyrol ami a szimmeringbe megy. Ha csak az egyik oldalon van (most nem emlekszem hogy is van) a lenyeg hogy a kerek forgasat semmi ne akadalyozza. Csakis a csapagyakon forduljon. A kerek anyat se huzd meg. Igy mar a kerek eszrevesz nehany grammnyi elterest. Vedd le a kerek sulyokat. Vard meg amig
megallapodik es tedd a sulyt a legfelso pontba. Csinald ezt addig amig szinte minden pontba megall a kerek es nem kezd el forogni semerre sem.
A lenyeg amire figyelj hogy a kerek a leheto leg szabadabban forogjon el. Semmi se akadalyozza a forgasat.
Mi is igy centirozunk csak nekunk van egy speci tengely amin pici csapagyak vannak es igy 2 grammot is eszrevesz. Dolgoztam digitalissal is de azt utaltam mer csalt neha. Soha nem biztam benne.
Ha megporgeted a kereket akkor latod is hogy ut e a gumi vagy felni. Felnit is konnyu kicentirozni.
Ha nem ragaszkodsz a Yamahához, akkor érdemes megnézni ezt a dolgot.
Igaz, 750-es, de bika erős, hibátlan, ismerem a tulajt, betegesen odafigyelt a gépre. A szépsége magáért besszél.
Az ára asszem 850.e.
Itt van Sárospatakon, nekem az asszony nem ment bele, hogy annak idején plusz 300-at beletegyek a motorvásárlásba, ezért lett 500-ért a Virago.
de ezzel is max. elégedett vagyok.
Én csak az 1100-es yamaha hirdetését találtam egyből gyanusnak mert csak azokat nézegettem de tényleg kikéne taposni a belét.
Csak abban lehet bízni,hogy az embereknek van annyi realitásérzékük,hogy olcsó és egyböl pénzt kér elöre és ettől menenkülni kell!
Nagyjából ugyan az a sablon szöveg. Ha szétnéztek a többi kategóriában, ott is hirdet motorokat gyanúsan olcsón. Szívesen kitaposnám a bélrendszerét aztán a száján visszatömködném. Vagy csak nagyon unatkozik, vagy komoly lehúzások is állhatnak már mögötte. Érdemes lenne utánanézni....
Én nem is róttam fel neked hibaként. Azért rakta fel tegnap mert én már vagy két hete jelentettem a moderátornak és biztosan letiltották, de volt olyan balfasz,hogy ugyan azt a képet rakta fel és még a rendszám is látszik.
Nekem egyből gyanusan olcsónak tünt az ára!
Ez alap. A külföldön levő motor eleve nem pálya. ahogy arra terelődik a szó, hogy küldj pénzt előre, bármilyen címen (szállítás, foglaló, egyéb), azonnal abba kell hagyni a levelezést.
A hirdetésben Budapest szerepel és magyar rendszám van a motoron. Nem tudhattam. Nem akartam félrevezetni senkit, ezt remélem tudjátok.
Persze hogy érdekel.
Hirdeti most is?
Én minden esetre köszönöm, ha valaki segít keresni, és be linkel ide egy, egy hirdetést.
De attól még nem hiszem, hogy le van zsírozva a dolog.
Már én is futottam bele ilyen csalás szagú hirdetésbe. Szerintem nem jó taktika , hogy mi itthon dühöngünk, hogy kitaposnánk a belét.
Én egyszerűen megírtam neki, hogy mivel úgy gondolom hogy csalás az egész, ezért a hirdetését és a levelezésünket továbbítottam a rendőrségnek. S ha majd lezajlott a vizsgálat, akkor majd esetleg jelentkezem.
S lőn csoda törlődött a hirdetés.
Ez is járható módszer.
Az éleken azért gondolkodtam mert kisebb a surlódás, és szerintem nem nagy kunszt viszintesbe állitani, de a tied egyszerűbben kivitelezhető.
Nem láttad a szmájlit!
És ahhoz mit szólnál ha kiveszem a kereket és tengelyestől felteszem 2 élre?
Igaz akkor a tengely sugarával magasabban lenne mint a helyén de szerintem az nem számitana.
Ez egyszerűbbnek tünik mint a fékleszerelés.
A sulyokkal viszont gondba lennék, ez ami most van úgy tűnik fel van ragasztva a felnire a küllők és a perem közé.
Ha azt leszedem mivel tegyem fel ujra, vagy lehet kapni rendes bepréselhetű sulyokat?
Ott meg a préseléssel leszek gondba.
Viszont az alapkérdés még megválaszolatlan, mi a jelenség ha nincs rendesen kiegyensulyozva a kerék ?
Köszi
Semmit nem érzek lassú és gyors menet során sem.
Ezzel a gumival 12000 km-t mentem, és nem kagylós a kopás.
kb fél cm-t. Menettulajdonságban nem érezni semmit de szemre látszik. Köszi
Emeld fel a motor elejet es vedd le a feknyerget. Vedd ki a tavtartokat is a tengelyrol ami a szimmeringbe megy. Ha csak az egyik oldalon van (most nem emlekszem hogy is van) a lenyeg hogy a kerek forgasat semmi ne akadalyozza. Csakis a csapagyakon forduljon. A kerek anyat se huzd meg. Igy mar a kerek eszrevesz nehany grammnyi elterest. Vedd le a kerek sulyokat. Vard meg amig
megallapodik es tedd a sulyt a legfelso pontba. Csinald ezt addig amig szinte minden pontba megall a kerek es nem kezd el forogni semerre sem.
A lenyeg amire figyelj hogy a kerek a leheto leg szabadabban forogjon el. Semmi se akadalyozza a forgasat.
Mi is igy centirozunk csak nekunk van egy speci tengely amin pici csapagyak vannak es igy 2 grammot is eszrevesz. Dolgoztam digitalissal is de azt utaltam mer csalt neha. Soha nem biztam benne.
Ha megporgeted a kereket akkor latod is hogy ut e a gumi vagy felni. Felnit is konnyu kicentirozni.
Évek óta nem használja a srác, egy kis cross motorral jár dolgozni, ez ott áll a garázsban neki.
850-ért nem rossz vétel.
Ha nem ragaszkodsz a Yamahához, akkor érdemes megnézni ezt a dolgot.
Igaz, 750-es, de bika erős, hibátlan, ismerem a tulajt, betegesen odafigyelt a gépre. A szépsége magáért besszél.
Az ára asszem 850.e.
Itt van Sárospatakon, nekem az asszony nem ment bele, hogy annak idején plusz 300-at beletegyek a motorvásárlásba, ezért lett 500-ért a Virago.
de ezzel is max. elégedett vagyok.
Üdv. Zoli
Csak abban lehet bízni,hogy az embereknek van annyi realitásérzékük,hogy olcsó és egyböl pénzt kér elöre és ettől menenkülni kell!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
h
ttp://www.kepesmotor.hu/kawas...
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Nagyjából ugyan az a sablon szöveg. Ha szétnéztek a többi kategóriában, ott is hirdet motorokat gyanúsan olcsón. Szívesen kitaposnám a bélrendszerét aztán a száján visszatömködném. Vagy csak nagyon unatkozik, vagy komoly lehúzások is állhatnak már mögötte. Érdemes lenne utánanézni....
Nekem egyből gyanusan olcsónak tünt az ára!
A hirdetésben Budapest szerepel és magyar rendszám van a motoron. Nem tudhattam. Nem akartam félrevezetni senkit, ezt remélem tudjátok.