Helló
Nekem a 600 ás volt az előző motorom. 6000 es fordulattol megindult mint egy ökör, a sebring dobbal üvöltött. Soha nem volt semmi baja amíg 1 hülye liba el nem gázolt. Utána naked bike ként hasznaltam ,aztán megnosultem. Kenyelmetlennek éreztem hosszabb távon mert a kezemen volt a testsúly.
A virgács jobban tetszik, a V2 kis fordulaton is húz.
Na meg szebb is.
V2 forever
Menj át az ő fórumukra(nem végleg) és szerintem fognak segíteni neked. Mostanában kicsit inaktívak, de ha kérdezel biztos lesz autentikus válaszoló. Egyébként az ucsó bejegyzés pont egy eladási hirdetés.
Nem kevés pénzt mertem volna rátenni, hogy Te fogsz válaszolni. :)
Akkor nem is nézem a 600-asokat csak a 750-et.
Nem tudod véletlenül hogy egy doboz + pletni + tartó milyen árban lehet? Lehet ilyesmit használtan venni? Mindenképp szeretnék rá dobozt, csak akkor olyat nézek amin már alapból van ha ezek drága cuccok.
Ez a boci! Így nevezik a tulajdonosai az elejének formája miatt. Kiforrott konstrukció, én nem tudok típushibáiról. Az én gépem blokkjának evolúciója, soha rosszabb ne legyen. Jó erős túra,kicsit sport gép. Maradj a 750es-nél!
Úgy tűnik van egy komoly érdeklődő a kis Virgácsra. Azt szeretném kérdezni tőletek hogy van-e valakinek tapasztalata a suzuki gsx-f 750-el esetleg 600-al? Tegnap ráültem egyre és beleszerettem.
Legközelebb kérd meg az eladót, hogy jelölje meg ajándéknak az árút. Olyankor meglepő módon simán házhoz hozza a posta. Mióta Brumi mondta, én is így rendelek USA-ból, és műxik.
Sziasztok,
Megjött az amerikából rendelt blendix tajvanból :)
Egész hamar ideért, de sajnos még csak egy levél van a kezemben, hogy a Posta 9eFt-ért vállalja, hogy elrendezi a vám-áfát-t (amit persze nekem kell fizetni)
Ezt persze nem kérem, de most futkoshatok majd hivatalról hivatalra egy szaros 50 USD-s cucc miatt...
Brühühühüm...
Természetesen engem sem az érdekel, mivel hűtik (illetve jobb a vízhűtés), de az a fekete radiátor a gyönyörű krómozott blokkok előtt, az kiábrándító... Nekem... De szerencsére egy csomó embert nem zavar..
Eddig egy motoron láttam olyat (de ha agyon ütnek, sem jut eszembe, hol, lehet, hogy épített motor volt), hogy a hűtőt beforgatták egészen a motorblokk alá-mögé és ventilátor hajtotta a levegőt. Az tetszett, mert nem látszott, de hogy a venti milyen hangos, azt nem tudom..
KI
Abban tökéletesen igazad van és vitán felül áll, hogy egy 25 éves motoron sok olyan alkatrész van, ami már csak a kora miatt is problémás lehet, függetlenül attól, mennyit töltött országúton az a jószág.
Ettől függetlenül a tapasztalataim - főképp szervizelés terén - azt súgják, hogy ha pl. egy 2005-ös VL800 és mondjuk egy 95-ös XV 750 közül lehetne mazsolázni, az utóbbit válasszam.
Visszatérve hozzád Zsoccca, nagy hibát követtél el,hogy nem próbáltad ki a trudit Barcson. Lenne viszonyítási alapod amikor nagyobb gépet próbálsz ki. Ott szinte felesleges a váltó. Mindegy hanyadikban van, 30al vagy 90el gurulsz. 160ig nagyon kell kapaszkodni olyan erő van benne. Persze csak ha téped a száját. Egyébként békés igénytelen(szervizelés szempontjából) jószág.
Így van...a jelenlegi motorjához mértem! Blackiex!...a régiek valóban erősebbek, de pörgősebbek is. Én szeretem,ha egy chopper, vagy cruiser nem csak fordulaton kel életre, hanem alulról is felkalapálja magát...a másik az ,hogy idős! hiába megkímélt, az összes nem látható cucc ( pl.szimmeringek, kerékpántok belső része.stb.) rizikós!.. csak akkor derül ki, milyen állapotban van valójában, amikor szétszeded! ...ha jól emlékszem, Zsocca fiatalítani is akart....ez az lenne? Egyébként fél órával tényleg elmúltam kettő
Nem vagyok a sornégy és a 6000 fölé pörgetés híve, ezért én inkább az ugyanilyen kozmetikával készült V2-es tesóit szeretem, de a Maxim mindettől függetlenül igen pofás és jól sikerült motor. Kardán, lég-olaj hűtés, DOHC. Aki a custom pufát szereti, de a sornégy barátja, annak ideális társ. A CB750-ekből sem csak az istenkáromlás miatt faragtak anno annyi choppert, ugyebár.
No igen. Nekem ez is tetszik!
Nekem mindegy, hogy levegős, vizes, injektoros, vagy karbis, vagy sor négyes, vagy V-2-es, vagy V-4-es, Csak meredeken álljon a tank, viszonylag magasan legyen a kormány, lépcsős legyen az ülés, elől nagy vékony kerék, hátul vastag tömzsi kerék, és menjen mint a golyó!
"Gondold át..annyi lóerő, mint a virgács, és majdnem 100kg-al nehezebb"
Ezt te gondold át, kérlek... :)
Az 1984-1991 közti Honda VT 750 C menetkész tömege 242 kiló. Ez mindössze 7 kg-mal nehezebb a 750-es XV menetkész súlyánál katalógusadatok szerint. Nem mellesleg 63 LE-t ad le 7000 f/percnél, szemben az XV750 55 LE-vel.
A fiatalabb custom motorokat ne keverjük ide, az új V2 blokkok egészen más karakterűek, javarészt más furat-löket aránnyal, én a hétszázasommal olyanokat szoktam reggelizni (értsd: alázom őket a négysávoson). A nyolcvanas években nem csak OLYAN kellett, hogy legyen a japán custom bicikli, mint a Harley, hanem erősebb és gyorsabb, kisebb hengerűrtartalom mellett.
Más korszak, más cél, más megvalósítási mód. Az újabb 750-es Shadow-k 43-44 LE-sek csupán! Az 1100-es Dragstar 62 LE. A 800-as Intruder Volusia 51 LE.
Ezzel szemben a régi Shadow 63 LE, a régi Kawasaki Vulcan 750 65 LE. Magasabb fordulaton adják le ezt a teljesítményt, ki kell őket pörgetni, már csak ezért sem vehetőek egy kalap alá a mostaniakkal.
Olvastam, köszi. megbeszéljük.