Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, mikor nyáron szétszedtem kitisztítani, láttam ezeket a furatokat.
A pillango szelep elott (szivotorok felol) van egy pici furat ahol az alapjarati keverek csavarral allitod a mennyiseget. Kozvetlen a pillango szeletnel van tovabbi 3-4 pici furat ahol az uzemanyag kilep mielott a suber megemelkedik. Ezek a pici furatok a terheles fuggvenyeben vannak elhelyezve ahogy latod majd amennyire nyitod a pillango szelepet ugy lesznek lathatoak egymas utan a pici lyukak. Ezeken nem tud annyi uzemanyag aramlani mint amennyi levego mar aramlik mivel az alapjarati fuvoka kicsi.
Ebay tele van vele!
Próbáltam nyitott és gyári dobokkal is pont a napokban, mivel műszakira vittem. Teljesen mindegy volt, a nyitottal és a zárttal is ugyanúgy viselkedett. Az az érdekes, hogy az alapjárat stabil, és magasabb fordulaton is tökéletes, csak elindulás környéki minimális gázadásra elszegényedik, és néha kihagy, prüszköl, ami hideg hatására egyre rosszabb. Ha jól emlékszem nekem 44-es az alapjárati, és 170-es a főfúvókám. Kipróbálom a tű emelést, ha nem segít, az alapjáratin fogok növelni. Köszi a tanácsokat!
Vagy az alapjarati fuvokat emeld kisse mondjuk 2.5-ot vagy az uszoszinten emelj de csak vagy 1 mm-t. 1500 fordulatig nagyon pici gazallasnal meg a suber nem kezd emelkedni igy a tu nem is szol bele.
Mivel japan a karbi szerintem barmelyik motoros boltba ha bemegy az alapjarati fuvokaddal es megmutatod nekik akkor adnak szerintem meg ingyen is. Vagy vegso esetben rendelsz.
45-ös fúvóka elég szokott lenni két ekkora hengerre. Csak teljesen nyitott csőnél merészkednek 50 környékére.
Keihin CV karbi van rajta 44-46 os alapjáratival, és 160-180 közötti főfúvókával.
http://www.braigasen.com/Stand...
Az alapjárat stabil, közvetlen felette hagy ki. Ez a tű is lehet.
Nem tudom, mit lehet HD-nál tenni, nem tudom eleve, milyen porlasztó van rajta és mekkora fúvókákkal.
Gyárilag fix pozíciójú, de alátétes trükkel emelhető. Lehet kipróbálom. Szerinted épphogy alapjárat felett, 1000-1500 között már játszik a tű? Aszittem ott szinte minden még az alapjárati fúvókán keresztül megy.
Attól is leállhat, ha túldúsul, de látatlanban nincs okosabb ötletem, mint a tű emelése.
Onnan gondolom, hogy igen, hogyha teljesen betekerem leáll, és minél kintebb tekerem annál jobban felpörög, de ettől függetlenül a problémámat nem oldja meg. Viszont pici szivatóval meg tökéletes.
Ha lesz a hétvégén valami jó idő, én is összeszedem magam.
Biztos, hogy a HD karbin kifelé kell tekerni a CO csavart, hogy dúsuljon?
Márpedig nap közbeni 10 fokig én tolom!
Azt,hogy hideg van motorozni.
Valamit nekem is kell csinálnom a HD karbi beállításával, mert ahogy egyre hidegebb van, egyre inkább dadog, kihagy az alapjárat felett kb 1500 as fordulatig. Nyáron a nagy melegben alig csinálta, de most már szinte idegesítő. Ha adok neki pici szivatót, akkor jó, ebből arra következtetek, hogy szegény a keverék alapból. Erre utal az is, hogy 4,5 liter fölé nem lehet vinni a fogyasztást. Viszont a CO csavart hiába tekerem kifele, nem javul a helyzet. Arra gondoltam, hogy az alapjárati fúvókát kéne kissé megnövelni. Mit gondoltok?
Nagyvasnál vagy a motoroázisban próbálkozhatsz.
Sziasztok!

Levegőszűrőt is szeretnék venni egy újat és leveleztem is online boltokkal, de állítólag ez a fajta nincs benne a katalógusukba... Valaki tudna segíteni?! Ebay-en találtam, de először megpróbálnám itthonról.
Olvastam én is. Szerintem nem indok a motorosok fellökésére a félelem. Stoppoljon le és hívja a 911et. Abban a rendőrállamban pillanatokon belül jön egy járőr és lehet megmagyarázni a félelem okát. Főleg,hogy van felvétel is. Mi a ráktól félt ennyire? Barom! Fegyvert nem fogtak rá. Egyszerűen hihetetlen.
Állítólag hátul ült a kisgyerek a kocsiban, meg a felesége, és az életüket féltette a csóka. Nem is csodálom. Azért ebből a szemszögből nem volt a legszebb a finálé kezdete sem, de csak a kisgyerek miatt mondom ezt.
Máskor három sarkonként jön egy kék fehér Crown Victória szembe a NY. utcákon. Ilyenkor persze nincs sehol. Érdemes a kommenteket elolvasni!(aki vágja Shakaspeare nyelvét)
Hali!
Kerekeket szeretnék cserélni a gépen. (535) Hátra bele lehet rakni valahogy olyan felnit, amelyik nem kardán hajtású volt eredetileg? (Kawa)
És mi minden van még itt :) tudod, kell egy jó bróker ;)
Ezt nem igazán értem?
Nem igaz, hogy NY-ban senkinek nem volt egy fegyvere, hogy kilője a kerekét a RR-nek. Nem kellett volna fél órán át követni.