Ezen vagyok túl, de azért köszi.. Azt vettem észre, hogy az új fejlesztésű gumik rengeteg talán szilikátot tartalmaznak, ezért nem tapad rájuk a festék!
Ja, igen... Bocsánat, elsiklottam felette, hogy XJ 700 X. Az X valóban vizes.
A beragadt fékdugattyút nagy fogó segítségével kell megmozgatnod. Minden erőszakoskodás előtt a dugattyú tövét érdemes alaposan megfújkálni WD-40-nel és kicsit állni hagyni.
Használj egy darabka rétegelt lemezt vagy effélét. A falapkát tedd a féknyereg külső oldalára, hogy a fogó pofája ne deformálja el az alumínium házat és nyomd beljebb a dugattyút.
Ettől kicsit kimozdul a megragadt helyzetéből. Ezután a féket pumpálva megpróbálhatod a dugattyúkat megmozgatni. Célszerű többször hagyni, hogy kimásszanak, majd WD-40-es fújkálás után újra benyomni a dugattyúkat a helyükre. Ettől a mozgatástól kicsit megkönnyebbül a járásuk.
Amikor szétszeded, pumpáláskor a szemközti, könnyebben mozgó dugattyút időnként vissza kell nyomni a fogóval. Annak nincs értelme, hogy az egyik dugattyú már kiugrott, a másikból meg csak fél centi látszik, mert úgy nem fogod tudni kivenni. Törekedj arra, hogy mindkettőből minél több lógjon ki, ezért a könnyebben mozgót időnként told vissza a fogóval.
A magas alapjárat sok levegőre utal. Ha mindig magas az alapjárat és nem ingadozik, az állítócsavarral egész egyszerűen vedd lejjebb, ott van a karbisor közepén egy kézzel tekerhető csavar.
A porlasztókat valóban nem ártana kitakarítani, de ez nem ide veló terjedelmű leírás lenne.
Nem részvényekkel fogok kereskedni azt régen csináltam még a hőskorban , most a deviza és árútőzsdét akarom csinálni.
Fönököm évek óta nyomja tőle lestem el szép lassan , hogy mennek a dolgok. Április óta gyakorlom virtuális pénzzel és eddig +60 % hozamnál tartok ezért akarok valódi pénzzel játszani.
Nem könnyű pár mondatban elmagyarázni,de te is gyakorolhatsz ha érdekel tölsd le a plus500 (www.plus500.hu)programját egy email címmel regisztálhatsz kapsz 5 millát és gyakorolhatsz valós ídőben az alapokat magyarázza a progi.
Micsoda nyomozás! Igen 85-ös a kis dög és amcsi piacos. Mérföldes az órája is. ÉS igen egy az egybe Virago, kivéve a motorját mert az sor négy. Viszont nem léghűtéses hanem vizes!
Egy hatalmas véletlen folytán leltünk rá...
Nagyon nem sokat tudok még mesélni róla, mert kb 10 km-t mentem vele. Nem is nagyon akartam zargatni, de egy biztos hogy nagyon akar menni... :D Régebben volt egy SV 650-ünk (2004) és én csak ahhoz tudok hasonlítani, de a hatalmas korkülönbség ellenére igen igen csak ott van. Tényleg nagyon meglepődtem én is.
Egy a lényeg, hogy amíg nincs összeszedve rendesen nem is szeretném nagyon hajtani. :(
A problémák kiküszöbölése után viszont nyakunkba vesszük a világot...
Első nagy probléma a fék amiről már tudtok is. Bár ezt ma reggel szétkaptam és hát az évszázadok alatt összegyűlt dzsuva alól 1 óra volt a kiszabadítás .
Amire jutottam: Az egyik dugattyú szépen mozog amikor behúzom a féket. A másik viszont meg se akar mozdulni bármit is csinálok vele (az a fele ahova csatlakozik a fékcső). Ilyenkor mi van?! Gondolom annak is szépen kellene mozogni...
A másik aggasztó dolog a számomra, hogy nagyon magas az alapjárat (2000-2500) és így rendesen melegszik is a víz. Arra van valakinek egy tippje?! A szerelő azt mondta hogy hajtani kell és majd beáll, sokat állt és lekoszolódott. De félek hogy valami baja lesz...
Érdekelni érdekel, de nem tudom, hogy pontosan mikor lesz akkor. Az okt 5-6. hétvégén egy motoros haver telkén leszünk, így ez a hétvége nekem nem lesz jó, de pl az utána lévő 12-13. hétvége két napja közül jó lehet az egyik.
Köszönöm a tájékoztatást.
A hátsó hengernél lévő inbuszokat már néztem, és gondoltam, hogy így működik.
Annak idején elmentettem azt a lapot ahol te is vetted az ütve csavarozót. Valószínűleg beszerzek egyet. A későbbiekben is jól jöhet. A matt fekete szín jó lehet. Szétnézek a piacon, a hőállók között.
Téged most nem érdekel az őszi Virágós gurulás?
Szívesen megnéznénk a HD-det.
Az egész kipufogót egyben fogod tudni levenni. A hengereknél van két préselt rézkarika szerű tömítés, amit ideális esetben nem kell cserélni, legalábbis nekem nem kellett. Minden csavar könnyen oldható, kivétel kettőt, a hátsó henger 90 fokos leömlőjéhez csatlakozó két imbuszcsavart. Ezt hagyományos imbuszkulcsal esélytelen meglazítani. Minimum félcolos dugóba foglalt imbusz szár kell, jó nagy hajtókarral, de nekem csak ütvecsavarozóval mozdult meg. Nagyon be tudnak rohadni. Hozzáteszem hagyományos imbuszkulcsokból egyet eltörtem, egyet elnyaltam....
Ja és mégvalami... szerintem ne ezüsttel fújjad, inkább selyem feketével, abból is vannak igazán jó festékek.
Lenne egy kérdésem.
Azt tervezgetem, hogy a rossz idő beálltával, leveszem a kipufogót, és a közép dobot le festem hő álló ezüstre. Ne rozsdásodjon.
Szóval a kérdésem az, hogy ahol lekötöm a kipufogót, ott van valami tömítés, tűzkarika, amiből érdemes újat vennem?
Szia Gyula
Előzőekben írtad, hogy a tőzsdézés miatt, akarod eladni a motorod.
Hogyan tervezed? Mit tudsz a tőzsdézésről?
Honnan lesznek infóid, a részvény piacró, vállalkozásokról, befektetésekről, s egyebekről?
Egy időben én is gondolkoztam rajta. De információ hiány miatt nem mertem belekezdeni.
Köszönöm az infókat.
Nagyon szép és jó motornak tűnik.
Kár hogy régen, és keveset gyártottak belőle.
Én nem értem. Mostanában nem tudnak szép motort gyártani.
Vagy nagy böte országúti cirkáló. A túra gépek, inkább magas endúró formájú. A sport gépek, meg mind valamiféle ronda darázsra hajaz mostanában. Lehet, hogy műszakilag jók, de hogy nem szépek az is biztos.
Én úgy látom, hogy a 80-as években tudtak szép motorokat gyártani.
Mivel 700-as, ebből nyilvánvaló két dolog:
1. Amcsi piacos
2. 84-87 közötti
Esetünkben ez 85-86, azaz csak két évig gyártották, tehát nagyon ritka és csak az USA kapott belőle. Ezért nem találsz tesztet.
Az XV700 módosított vázára épült, a futómű és a külső elemek zöme (műszerfal, kormány tájék, ülés, kardán szöghajtás, stb.) megegyezik azzal.
A blokk léghűtésű, hengerenként öt szelepes, DOHC sor négy, 86 LE/66 Nm, mindez persze 9000 fordulat körül. Hézagot állítani szopás, elvégre 20 szelep nem kevés. A fogyasztása 5-6.5 közt mozog, átlagosan 6 liter körül isznak, de erősen csuklófüggő. 100-as tempónál 4700 körül forog, 3.2 sec alatt van százon, a végsebessége 190-195 km/h körül van.
Hali!
Feleslegesé vált a régi lábtartói kompletten. (Kivéve a fékpedált, mert azt hasznosítottuk.) 30.000.- 750-re és 1100-ra jó. Eredeti gyári kormány: 15.000.- Tel.: 06 30 2500 444
Köszi az adatlapot.
Rá kerestem a motorodra a netten.
Hát nem semmi. Nagyon szép formájú gépezet. Nagyon hasonlít a Virágóra. Már mint formára. Csak a tiédben egy sor négyes szív dübörög.
Sajnos teszteket, vagy adatokat nem találtam róla.
Mesélhetnél nekünk a kicsikéről. Hogy megy? Mit tud? Hogy fogyaszt? Menyire megbízható? Stb.
Oké
Akkor már Bp-ről vagytok ketten.
Felteszem a Nógrádi motorosok lapjára is. Remélem innen is leszünk egy páran. De akár hárman is jót túrázhatunk.
Szerintem addig kell kihasználni a jó időt amíg be nem köszönt a fagy.
Szia!
Részemről OK.
Ha nem esik az eső ,főleg ha van a környékről több résztvevő,bár ahogy nézem nem olyan sok a jelenkező.
Én ott leszek.
Az útvona szerintem jó.
Gyertek Minél Többen.
Üdv. Mindenkinek.,
Ja, ja. Igen.
A régit kinyomatod úgy hogy közben az újat töltöd rá. S a mikor már a tiszta olaj jelenik meg a leeresztő csőben akkor kész. Így nem levegősödik fel a rendszer.
De lenne egy észrevételem is. Tudod itt szívesebben válaszol az ember egy olyan fórum társnak aki el mer magáról árulni valamit. Vagyis valamennyire kitölti a reglapját.
Üdv, és minden jót!
S remélem nem sokáig maradsz ennyire ismeretlen!
On: valami ötlet (gumicserén) kívül a fehér peremesítésre? Megcsináltam, de gusztustalanul ledobta magáról, az első kör után...
A beragadt fékdugattyút nagy fogó segítségével kell megmozgatnod. Minden erőszakoskodás előtt a dugattyú tövét érdemes alaposan megfújkálni WD-40-nel és kicsit állni hagyni.
Használj egy darabka rétegelt lemezt vagy effélét. A falapkát tedd a féknyereg külső oldalára, hogy a fogó pofája ne deformálja el az alumínium házat és nyomd beljebb a dugattyút.
Valahogy így:
http://assets.hemmings.com/sto...
Ettől kicsit kimozdul a megragadt helyzetéből. Ezután a féket pumpálva megpróbálhatod a dugattyúkat megmozgatni. Célszerű többször hagyni, hogy kimásszanak, majd WD-40-es fújkálás után újra benyomni a dugattyúkat a helyükre. Ettől a mozgatástól kicsit megkönnyebbül a járásuk.
Amikor szétszeded, pumpáláskor a szemközti, könnyebben mozgó dugattyút időnként vissza kell nyomni a fogóval. Annak nincs értelme, hogy az egyik dugattyú már kiugrott, a másikból meg csak fél centi látszik, mert úgy nem fogod tudni kivenni. Törekedj arra, hogy mindkettőből minél több lógjon ki, ezért a könnyebben mozgót időnként told vissza a fogóval.
A magas alapjárat sok levegőre utal. Ha mindig magas az alapjárat és nem ingadozik, az állítócsavarral egész egyszerűen vedd lejjebb, ott van a karbisor közepén egy kézzel tekerhető csavar.
A porlasztókat valóban nem ártana kitakarítani, de ez nem ide veló terjedelmű leírás lenne.
Nem én vagyok az.
Nem részvényekkel fogok kereskedni azt régen csináltam még a hőskorban , most a deviza és árútőzsdét akarom csinálni.
Fönököm évek óta nyomja tőle lestem el szép lassan , hogy mennek a dolgok. Április óta gyakorlom virtuális pénzzel és eddig +60 % hozamnál tartok ezért akarok valódi pénzzel játszani.
Nem könnyű pár mondatban elmagyarázni,de te is gyakorolhatsz ha érdekel tölsd le a plus500 (www.plus500.hu)programját egy email címmel regisztálhatsz kapsz 5 millát és gyakorolhatsz valós ídőben az alapokat magyarázza a progi.
Jó lenne legalább annyian össze jönni mint tavaly.
Micsoda nyomozás! Igen 85-ös a kis dög és amcsi piacos. Mérföldes az órája is. ÉS igen egy az egybe Virago, kivéve a motorját mert az sor négy. Viszont nem léghűtéses hanem vizes!
Egy hatalmas véletlen folytán leltünk rá...
Nagyon nem sokat tudok még mesélni róla, mert kb 10 km-t mentem vele. Nem is nagyon akartam zargatni, de egy biztos hogy nagyon akar menni... :D Régebben volt egy SV 650-ünk (2004) és én csak ahhoz tudok hasonlítani, de a hatalmas korkülönbség ellenére igen igen csak ott van. Tényleg nagyon meglepődtem én is.
Egy a lényeg, hogy amíg nincs összeszedve rendesen nem is szeretném nagyon hajtani. :(
A problémák kiküszöbölése után viszont nyakunkba vesszük a világot...
Első nagy probléma a fék amiről már tudtok is. Bár ezt ma reggel szétkaptam és hát az évszázadok alatt összegyűlt dzsuva alól 1 óra volt a kiszabadítás .
Amire jutottam: Az egyik dugattyú szépen mozog amikor behúzom a féket. A másik viszont meg se akar mozdulni bármit is csinálok vele (az a fele ahova csatlakozik a fékcső). Ilyenkor mi van?! Gondolom annak is szépen kellene mozogni...
A másik aggasztó dolog a számomra, hogy nagyon magas az alapjárat (2000-2500) és így rendesen melegszik is a víz. Arra van valakinek egy tippje?! A szerelő azt mondta hogy hajtani kell és majd beáll, sokat állt és lekoszolódott. De félek hogy valami baja lesz...
A hátsó hengernél lévő inbuszokat már néztem, és gondoltam, hogy így működik.
Annak idején elmentettem azt a lapot ahol te is vetted az ütve csavarozót. Valószínűleg beszerzek egyet. A későbbiekben is jól jöhet. A matt fekete szín jó lehet. Szétnézek a piacon, a hőállók között.
Téged most nem érdekel az őszi Virágós gurulás?
Szívesen megnéznénk a HD-det.
Ja és mégvalami... szerintem ne ezüsttel fújjad, inkább selyem feketével, abból is vannak igazán jó festékek.
Azt tervezgetem, hogy a rossz idő beálltával, leveszem a kipufogót, és a közép dobot le festem hő álló ezüstre. Ne rozsdásodjon.
Szóval a kérdésem az, hogy ahol lekötöm a kipufogót, ott van valami tömítés, tűzkarika, amiből érdemes újat vennem?
Előzőekben írtad, hogy a tőzsdézés miatt, akarod eladni a motorod.
Hogyan tervezed? Mit tudsz a tőzsdézésről?
Honnan lesznek infóid, a részvény piacró, vállalkozásokról, befektetésekről, s egyebekről?
Egy időben én is gondolkoztam rajta. De információ hiány miatt nem mertem belekezdeni.
Nagyon szép és jó motornak tűnik.
Kár hogy régen, és keveset gyártottak belőle.
Én nem értem. Mostanában nem tudnak szép motort gyártani.
Vagy nagy böte országúti cirkáló. A túra gépek, inkább magas endúró formájú. A sport gépek, meg mind valamiféle ronda darázsra hajaz mostanában. Lehet, hogy műszakilag jók, de hogy nem szépek az is biztos.
Én úgy látom, hogy a 80-as években tudtak szép motorokat gyártani.
1. Amcsi piacos
2. 84-87 közötti
Esetünkben ez 85-86, azaz csak két évig gyártották, tehát nagyon ritka és csak az USA kapott belőle. Ezért nem találsz tesztet.
Az XV700 módosított vázára épült, a futómű és a külső elemek zöme (műszerfal, kormány tájék, ülés, kardán szöghajtás, stb.) megegyezik azzal.
A blokk léghűtésű, hengerenként öt szelepes, DOHC sor négy, 86 LE/66 Nm, mindez persze 9000 fordulat körül. Hézagot állítani szopás, elvégre 20 szelep nem kevés. A fogyasztása 5-6.5 közt mozog, átlagosan 6 liter körül isznak, de erősen csuklófüggő. 100-as tempónál 4700 körül forog, 3.2 sec alatt van százon, a végsebessége 190-195 km/h körül van.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://p1.bikepics.com/201
0%5C...
További rizsa:
http://motosvit.com/Yamaha%20X...
Feleslegesé vált a régi lábtartói kompletten. (Kivéve a fékpedált, mert azt hasznosítottuk.) 30.000.- 750-re és 1100-ra jó. Eredeti gyári kormány: 15.000.- Tel.: 06 30 2500 444
Rá kerestem a motorodra a netten.
Hát nem semmi. Nagyon szép formájú gépezet. Nagyon hasonlít a Virágóra. Már mint formára. Csak a tiédben egy sor négyes szív dübörög.
Sajnos teszteket, vagy adatokat nem találtam róla.
Mesélhetnél nekünk a kicsikéről. Hogy megy? Mit tud? Hogy fogyaszt? Menyire megbízható? Stb.
Akkor már Bp-ről vagytok ketten.
Felteszem a Nógrádi motorosok lapjára is. Remélem innen is leszünk egy páran. De akár hárman is jót túrázhatunk.
Szerintem addig kell kihasználni a jó időt amíg be nem köszönt a fagy.
Részemről OK.
Ha nem esik az eső ,főleg ha van a környékről több résztvevő,bár ahogy nézem nem olyan sok a jelenkező.
Én ott leszek.
Az útvona szerintem jó.
Gyertek Minél Többen.
Üdv. Mindenkinek.,
Tessék. Teljes felújító szett két féknyeregre Kanadából. 13 eFt postával együtt.
A régit kinyomatod úgy hogy közben az újat töltöd rá. S a mikor már a tiszta olaj jelenik meg a leeresztő csőben akkor kész. Így nem levegősödik fel a rendszer.
De lenne egy észrevételem is. Tudod itt szívesebben válaszol az ember egy olyan fórum társnak aki el mer magáról árulni valamit. Vagyis valamennyire kitölti a reglapját.
Üdv, és minden jót!
S remélem nem sokáig maradsz ennyire ismeretlen!