Ez elvileg igaz és lehetséges. Gyakorlatban még nem hallottam senkitől ilyen jellegű meghibásodást. A kardánra lerakódó por kikezdené a szimmeringet?...akkor előbb megjelenik az olaj , minthogy a bejutó por, vagy esetleg víz megegye a fogaskerekeket...szerintem..mellesleg a kardánt könnyű tisztán tartani a dragnál
Kösz a világos választ!
Ha valakinek van két jóképű membránja, akkor arra tehát vevő vagyok. Vagy esetleg tipp a gyors beszerzéshez?
A német ebay-n van sok eladó membrán, önállóan is, tolattyúra szerelve is (az utóbbi persze drágább). Csak a gumimembrán cseréje a meglévő helyére különös macerát vagy trükköt jelent?
Kösz a segítséget!
Lassan eladó lesz a kis Virgácsom. Abban kérném a segítségeteket, hogy szerintetek mit lehet reálisan elkérni érte? Nem árulgatni szeretném hónapokig,hanem eladni. 2000-es évjárat és gyakorlatilag hibátlan.
A kérdésben benne van a válasz. A lyukas membrán a gyűrődésének megfelelően több vagy kevesebb levegőt enged magán átszivárogni. Ha alapjáraton pöfög, nem mozog a membrán, nem változik a "lyuk" keresztmetszete, amin falsot kap. Ha odarántasz neki, a membrán fel-felugrik, gyűrődik, nem pont ugyanúgy fog visszamászni a helyére... Gondolom érthető. Ezzel ugye az első kérdést is megválaszoltam: a membrán lyukas (a gumibevonatot elveszített vászon nem tömít), tehát csereérett.
Szia Laci!
Mi sem megyünk, mert bepályáztunk a Roger Watersra, amúgy 23.-ig félárú az állójegy (2db esetén), ha érdekel valakit.
Kicsit drágállom a szelidi 3500 ft-os napijegyet...
Tisztelt kispest30
Jenő, legyen szerencséd a cserével, kíváncsian várjuk legközelebb, de egyedül már nincs annyira kedvem menni, pedig jó hely csak társasággal az igazi.
Halihó!
1.
Azt gyanítom, hogy a porlasztó két membránja cserére szorul, de nem vagyok benne biztos. A mellékelt két fényképen annak kellene látszania, hogy mindkét membrán a nagyobbik átmérője mentén néhány helyen meggyengült, a vászontról levált a gumi borítás. Ez cserét jelent? Vagy nem? Véleményetek?
2.
Köszönet Blackiex-nek: a Virago.ro karbi szinkronról és keverékbeállításról szóló írásai tök jók. Az U-csöves manométert megcsináltam, praktikus - Pestlőrinc környéki kollégáknak felajánlom használatra. Csak azt nem értem, hogy egy-egy sikeres beállítást követő erősebb gázfröccs után miért egy másik egyensúlyi állapot áll be - azaz eltérő nyomások?
Mindegy, a membrácsere után- ha szükséges egyáltalán - újra nekifutok.
Üdv
Szia Laci!
Sajnos /vagy hála Isten/ én nem tudok menni ,mert a vas nagyobbitást intézem.Remélem az utóbbi a hála Isten lesz a kifejező, mert nem csalódok benne.
Jó szórakozást, széles uta Neked és Minden csapattársnak.
Üdv.
Hali,
Valamelyik estére igyekszem leugrani.
Ismeritek a karcagi szélmalmot? És a Zádor hidat a puszta közepén? Ha még nem láttátok őket és ott jártok feltétlen nézzétek meg. És van egy kálváriadomb is a közelben.
A blokkban kiképzett bemarás, ahová a henger beül, nem biztos, hogy egyforma átmérőjű. A 400-as hüvelye velszeg kisebb, így nem esélyes, hogy a félliteres henger csak úgy rácsusszan.
Végre kicseréltem a telóban az olajat, és raktam bele egy 5cm-es csövet előfeszítésnek. Eddig ha ráültem maradt 56mm rugóutam, most simán megvan a 100mm. Olajból 15w került bele. Ég és föld a különbség, nagyon tetszik így. Már nem emlékszem kitől jött az ötlet, de ezúton köszönöm. Aki olcsón akar teleszkópolajat, itt talál: http://www.olajsziget.hu/marka...
Valaki alakított már át 400-ast 535-re?
Tudomásom szerint a blokk (és minden más) ugyanaz, csak a lökettérfogatot csökkentették le a Japán belpiaci szabályok miatt.
Elképzelhető, hogy egyszerűen a hüvely és dugó cseréjével 535-ös lesz a 400-as ból
Nem nevezném magam régi dragosnak, de ha leállításnál és indításnál erősen, fémesen csattan, akkor az indító szabadonfutója bármikor kiszállhat a műsorból.
Mi a helyzet?....megvan a sárkány?...mit lehet tudni róla?