Azért gondolom hogy még többet fognak kekeckedni a vizsgán ,mert minden engedély nélkül átépített jármű levizsgáztatása 250 000 ft
büntetést von maga után ./ha lebuknak / A műszakilag nem megfelelő jármű levizsgáztatása pedig 500 000 ft.
Szeptember 6-8-ig a Faaker See-re megyünk Ausztriába, európa egyik legnagyobb HD találkozójára. Eddig úgy néz ki, hogy hatodikán péntek reggel indulnánk, és 8. án vasárnap este jönnénk. Akit érdekel, jelezze. http://www.hogeuropegallery.co...
Anno többször is voltam Szorospatakon, jó bulik voltak.Szerintem most is jó lesz, csak az odavezető út szar nagyon. Bocsó Feri egyébként az egyik alapítója a north-nak...ót ismered, nem?
Az volna a kérdésem, hogy egy 750-es vagy egy 1100-as virago telója, első kereke, illetve fékrendszere átszerelhető-e egy másik motorba?Nekem konkrétan egy 1.4-es Intruderbe kellene...gondolkoztam még 1100-as drag star-on is, de arra semmit sem találtam, megoldani meg lehet, mert találam már olyan eladó Intrudert, de nem tudom, hogy milyen alkatrészekből lett megcsinálva...valakinek valami vélemény?
Igen , azt még akkor el is vitte innen valaki a fórumról valami 20 ezer jó forintért....sajnos fogalmam sincs, hogy honnan tudnál elérhető áron szerezni, azt hiszem, én is innen vettem, éppen csak véletlen akadtam rá, de sajna az 535-höz volt, nekem meg 250-es van, meg azóta egy intruder...
Egyáltalán nem baj.
Ha tolod surlódik, egy picit. De ha mész vele akkor a tárcsa által keltett szél egy picit eltartja a betéteket.
Legalább is én így tudom.
Jó lett a hátsó táskád! Felírtuk mi is a tel számot. S lehet hogy rendelünk csak egy kicsit szélesebbet, hogy a sátrunk is bele férjen.
Brumi tudna ezekről a szabályokról mesélni.
Műszaki vizsgán szinte mindenbe belekötöttek. Bukócső és egyebek.
Egészen addig míg azt nem mondta, hogy oké akkor viszem máshová műszakiztatni. S lőn csoda egyből megfelelt úgy is a motor ahogy volt.
Nem érdekes egy kicsit?
Nagyon köszönöm a választ.
Ezek szerint csak a fékbetétek másik oldalát, ahol a dugattyúkkal érintkezik. ott kell egy picit bezsíroznom, és meg is szűnik a nyikorgás.
Nekem állandóan súrlódik a fékbetét a tárcsához, ha tolom a motort, hallani is. Ez baj? ha fel van emelve a motor, és megforgatom a kereket, sokáig forog, tehát ez a súrlódás nem akadályozza a gurulást.
Sziasztok Zemberek!
Mindenki szabin,vagy motorozik?nagy a csend a fórumon.
Jövő hétvégén 22 - 25 Szelidi Tó Motoros tali,jó lenne összehozni egy csapatot/Barcsi vagy Robinzon hoz hasonlót/ Vélemény?
Ez viszonylag egyforma távolságra van a többségnek.
Az idén már úgyis az egyik utólsó lehetőség.
Aki már volt az előzőkön mondjon véleményt, meg arról is ,hogy kinek jó,vagy nem.Az időjárás jó nak igérkezik.
Szabályok? Ebben az országban? Arra mondják rá, hogy nem felel meg, amire akarják. :)
Ezt sajnos nem lehet tisztességesen leírni a jog nyelvén. Túl sok a változó és túl kevés a hozzáértő eber odafent.
Szia! Lehet, hogy későn írok, de a 750-hez új, vagy használt előretolt lábtartót keresek. e-Bay -on 100.000.-től már lehetne rendelni, de nem akarom elhinni, hogy nincs olcsóbb megoldás. Kérdés: meg van még a Tiéd amit régen hirdettél? Ha nincs és netán van valami ötleted, hogy hol lehetne venni, vagy csináltatni azt megköszönném. Kösz.
büntetést von maga után ./ha lebuknak / A műszakilag nem megfelelő jármű levizsgáztatása pedig 500 000 ft.
http://www.hogeuropegallery.co...
Anno többször is voltam Szorospatakon, jó bulik voltak.Szerintem most is jó lesz, csak az odavezető út szar nagyon. Bocsó Feri egyébként az egyik alapítója a north-nak...ót ismered, nem?
Azon múlik, hogy kapok-e szabit vagy nem.
http://www.piratesfamilymc.hu/...
Az volna a kérdésem, hogy egy 750-es vagy egy 1100-as virago telója, első kereke, illetve fékrendszere átszerelhető-e egy másik motorba?Nekem konkrétan egy 1.4-es Intruderbe kellene...gondolkoztam még 1100-as drag star-on is, de arra semmit sem találtam, megoldani meg lehet, mert találam már olyan eladó Intrudert, de nem tudom, hogy milyen alkatrészekből lett megcsinálva...valakinek valami vélemény?
Igen , azt még akkor el is vitte innen valaki a fórumról valami 20 ezer jó forintért....sajnos fogalmam sincs, hogy honnan tudnál elérhető áron szerezni, azt hiszem, én is innen vettem, éppen csak véletlen akadtam rá, de sajna az 535-höz volt, nekem meg 250-es van, meg azóta egy intruder...
A hétvégén erre a találkozóra készülünk.
Volt már itt valaki? Vagy most készül valaki közülünk?
Ha tolod surlódik, egy picit. De ha mész vele akkor a tárcsa által keltett szél egy picit eltartja a betéteket.
Legalább is én így tudom.
Jó lett a hátsó táskád! Felírtuk mi is a tel számot. S lehet hogy rendelünk csak egy kicsit szélesebbet, hogy a sátrunk is bele férjen.
Műszaki vizsgán szinte mindenbe belekötöttek. Bukócső és egyebek.
Egészen addig míg azt nem mondta, hogy oké akkor viszem máshová műszakiztatni. S lőn csoda egyből megfelelt úgy is a motor ahogy volt.
Nem érdekes egy kicsit?
Ezek szerint csak a fékbetétek másik oldalát, ahol a dugattyúkkal érintkezik. ott kell egy picit bezsíroznom, és meg is szűnik a nyikorgás.
Remélem, Blackiex-nek hiszel, ha már nekem nem akarsz....
Mindenki szabin,vagy motorozik?nagy a csend a fórumon.
Jövő hétvégén 22 - 25 Szelidi Tó Motoros tali,jó lenne összehozni egy csapatot/Barcsi vagy Robinzon hoz hasonlót/ Vélemény?
Ez viszonylag egyforma távolságra van a többségnek.
Az idén már úgyis az egyik utólsó lehetőség.
Aki már volt az előzőkön mondjon véleményt, meg arról is ,hogy kinek jó,vagy nem.Az időjárás jó nak igérkezik.
Ezt sajnos nem lehet tisztességesen leírni a jog nyelvén. Túl sok a változó és túl kevés a hozzáértő eber odafent.
Jó lenne megismerni pontosan a szabályokat ,nehogy meglepetés érjen valakit .
Ami nincs lerajzolva, az egy 800 mm-es cső, amire a füleket kell hegeszteni. A füleknél fogva kell felcsavarozni a blokkra.
http://www.youtube.com/watch?v...
13:10-től nézd figyelmesen.