Szia !
Mint már jeleztem természetesen nem hagyom el a csapatot,számomra nem a márka a fontos hanem a motorozás és a TÁRSASÁG.
Pl.szerintem kellene még az idén szervezni egy rövidebb/vagy akár hosszab/ gurulást.
Akár meg is szervezhetnéd.
Egyenlőre nem lesz motorozás. Úgy néz ki belevágok a tözsde bizniszbe és kell minden töke, de ha minden jol alakul pár év múlva lesz másik. Triumph Rocket III ami most tervbe van.
Akkor a 450000 reális lenne ?
Gratulálok az új motorhoz, és örülök, hogy bevált. S hogy jót gurultál az új márka társakkal.
De azért remélem nem hagysz itt minket! Mi nagyon szívesen látunk magunk közt más márkával rendelkező motorost.
Úgy látszik, hogy a Dragosoknak sokkal zártabb a társaságuk. Ugyanis mi virgácsosok nem is tudtunk a túráról.
Pedig jól jött volna. Mivel a hétvégén szép volt az idő. Hozzánk meg az anyósomék jöttek vendégségbe. Hát szívesebben szabadultam volna el itthonról, egy nagyon fontos gurulás véget.
Hát a táskával egyáltalán nem akartam gumicsontot adni a fórumnak.
Én csak azért tettem fel, hogy ha valakinek táskára van szüksége akkor lássa, hogy olcsón is lehet szépet, jót kapni. De már kicsit bánom, hogy feltettem a fotókat. Többet ígérem nem teszek ilyet.
A rallyes balesetet azért kérdeztem, mert jól ismerem a srácot. A Navigátora, 2008-ban még az én navigátorom volt. Én képeztem mi. Mivel akkor volt kezdő.
Szóval én nem találtam meg a híreket. S azért kérdeztem rá mert kíváncsi voltam, hogy milyen blődségek jelentek meg a sajtóban. S köszönöm is a linket.
Nekem Marci elmesélte. Természetesen az ő szempontjából.
Mi nem ütközhettünk volna vele. Mivel ha minket megállít valaki, hogy várjunk egy picit mert egy Rallye autó jön szembe, akkor mi megvárjuk míg szabad, biztonságos, lesz az út.
Persze egy testőr sofőr ezt nem teheti, mivel az út zár lehet csali, csapda is. Viszont azt sem tanítják sehol, hogy ilyen esetben villogó fénnyel, mint egy őrült úgy kel tovább menni. S hogy innentől javasolt lenne az egész út felületet használni. Vagyis a bal oldalt is.
Véleményetek kérném : lehet eladnám a mocimat szerintetek mennyit lehet kérni érte.
83-as 750. láttátok egy páran szerintem élég tipp-topp állapotban van.
Én 400000-450000 ft. ra gondoltam volna. Reális-e ez az ár ?
Köszönöm ha segítetek.
Üdv. Gyula
Sziasztok Virago-sok!
Az új moci-val már 1700 km.tettem meg, jól viselkedi.
Csináltam rá csomadtartót, 1" gázcsőből bukócsövet lekrómoztattam,szerintem jól lett.Brumi barátunk segítségével még rakok rá pótlámpákat és ennyi./esetleg a kipuf-hoz hozzányúlok mert így nagyon varrógép hangja van/ Fogyasztása 4 liter alatt van.
Tegnap a Dragosokkal Robin barátunk meghívására résztvettem egy guruláson,amit nagyon élveztem,több mint harminc moci gurult eggyüt,ez nem semmi.Kb. 1/3-a 650-es volt többsége kétszemélyel,azt mondták,hogy nincs velük semmi probléma.
Külömben ez a Dragos társaság /is/ rendes, korrekt.
Egyenlőre ennyit.
Üdv .Mindenkinek.
Szia Robi!
Köszi szépen ,nekem is tetszik /egyre jobban/és főleg,hogy jól teszi a dolgát, köszi a meghivást,szuper jó vólt és énis bízom benne,hogy még több ilyen guruláson résztvehetek.
Tisztelt Zsoccca
Ha jól látom megint egy véget nem érő gumicsontot adtál az (egyébként tök jó) tatyóddal, de mivel a rallys balesetet is kérdezted, igen én is örülök, hogy mi, amikor nemrég arra motoroztunk ott veletek Szécsénytől Hollókőig, megúsztuk.
Találtam rá egy cikket videoval: http://www.hir24.hu/baleset-bu...
tanulságos a kommentekből is mazsolázni...
Láttam már préselt bőrt. S azt is tudom, hogy készül.
Megnyugtatlak ez nem az. De ha netán tényleg préselt bőr akkor nagyon jól leplezi.
Egyébként nem igazán érdekel. Még ha az lenne is, akkor is meg éri nekem. Most ép azon töröm a fejem, hogy még mit csináltassak vele.
Senkit nem akartam rábeszélni táskára. Most már kicsit bánom, hogy feltettem a fotókat. Akinek ilyenre van szüksége hát keresse, meg magának a lehetőséget.
Uf, Uf,
Most én beszéltem!
Ez mese. A hasított bőr olyan drága a piacon,hogy ennyiből nem lehet kihozni. Én is vettem a fáradságot és elmentem megnézni, préselt bőr de a jobbik fajtából. Nekem a táskáim hasított marha bőrből vannak még a békebeli vasutas időkből, íygy van kéznél összehasonlítási alap. Nem fikázni akarom mert tényleg faszául dolgozik a mester, csak préselt börből.
Ledarálják a gyártás során keletkező hulladékot és ragasztóanyagot keverve hozzá magas hömérsékleten nyomás alatt állítják elő ezt a tipusú bört.
Jogos a felvetés.
De mikor átvettem a táskát, ott volt velem Fabesz is. És ő ismeri a préselt bőrt. Mivel neki az oldal táskája abból van. S ez nem olyan.
A táska két réteg 3 mm-es marha bőrből készült. A két réteg között van valamilyen merevítő van. alaktartás véget.
Az ár szerintem azért ilyen baráti, mert a valahogy olcsón juthat hozzá a bőrhöz. S nem telhetetlen. "Mint a bankok." Nem a többi táska árát nézi, hanem ráteszi a saját profitját és kész.
Tehát aki táskában vagy bármi más bőr dologban gondolkozik az nyugodtan felveheti vele a kapcsolatot. Biztos nem fog rosszul járni.
Sziasztok! A hozzászólásokat olvasva látom,hogy mekkora sikere van a táska project-nek. Igazán szép és igényes munka . De a fényképek és a szinte irreálisan alacsony ár alapján én úgy látom,hogy az anyaga egészen biztos,hogy nem valódi marhabőr ,hanem préselt anyag. Ez sokkal keményebb,sprődebb anyag mint a valódi bőr. Nem kritizálni akarok mert tényleg szép! Azért írom ezt le, hogy nehogy valakit később csalódás érjen.
Ha jól látom, akkor ez egy utólag beszerelhető injektor.
Számomra ez már buher. Ez soha nem lesz olyan jó, és megbízható mint a gyári dolgok. Amiket a mérnökök fejlesztettek ki a motorral együtt. És jó sokat tesztelték is.
Én Salgótarjáni vagyok. S nincs állandóan fent a motoron. Csak ha több napos sátras túrára megyünk.
De valószínűleg idén ősszel is lesz virágós gurulás. S ha előre megbeszéljük akkor oda felteszem és megnézheted.
Mint már jeleztem természetesen nem hagyom el a csapatot,számomra nem a márka a fontos hanem a motorozás és a TÁRSASÁG.
Pl.szerintem kellene még az idén szervezni egy rövidebb/vagy akár hosszab/ gurulást.
Akár meg is szervezhetnéd.
Akkor a 450000 reális lenne ?
Én csak ezt találtam viszonyítási alapnak.
Miért akarod eladni? Mire vágysz helyette?
S üdvözlünk a fórumon. Remélem gurulásokon, a találkozókon is láthatunk majd!
De azért remélem nem hagysz itt minket! Mi nagyon szívesen látunk magunk közt más márkával rendelkező motorost.
Úgy látszik, hogy a Dragosoknak sokkal zártabb a társaságuk. Ugyanis mi virgácsosok nem is tudtunk a túráról.
Pedig jól jött volna. Mivel a hétvégén szép volt az idő. Hozzánk meg az anyósomék jöttek vendégségbe. Hát szívesebben szabadultam volna el itthonról, egy nagyon fontos gurulás véget.
Én csak azért tettem fel, hogy ha valakinek táskára van szüksége akkor lássa, hogy olcsón is lehet szépet, jót kapni. De már kicsit bánom, hogy feltettem a fotókat. Többet ígérem nem teszek ilyet.
A rallyes balesetet azért kérdeztem, mert jól ismerem a srácot. A Navigátora, 2008-ban még az én navigátorom volt. Én képeztem mi. Mivel akkor volt kezdő.
Szóval én nem találtam meg a híreket. S azért kérdeztem rá mert kíváncsi voltam, hogy milyen blődségek jelentek meg a sajtóban. S köszönöm is a linket.
Nekem Marci elmesélte. Természetesen az ő szempontjából.
Mi nem ütközhettünk volna vele. Mivel ha minket megállít valaki, hogy várjunk egy picit mert egy Rallye autó jön szembe, akkor mi megvárjuk míg szabad, biztonságos, lesz az út.
Persze egy testőr sofőr ezt nem teheti, mivel az út zár lehet csali, csapda is. Viszont azt sem tanítják sehol, hogy ilyen esetben villogó fénnyel, mint egy őrült úgy kel tovább menni. S hogy innentől javasolt lenne az egész út felületet használni. Vagyis a bal oldalt is.
Nekem szintén egy 81-es 750-esem van de 500.000 ezerért sem adnám el.
Véleményetek kérném : lehet eladnám a mocimat szerintetek mennyit lehet kérni érte.
83-as 750. láttátok egy páran szerintem élég tipp-topp állapotban van.
Én 400000-450000 ft. ra gondoltam volna. Reális-e ez az ár ?
Köszönöm ha segítetek.
Üdv. Gyula
Az új moci-val már 1700 km.tettem meg, jól viselkedi.
Csináltam rá csomadtartót, 1" gázcsőből bukócsövet lekrómoztattam,szerintem jól lett.Brumi barátunk segítségével még rakok rá pótlámpákat és ennyi./esetleg a kipuf-hoz hozzányúlok mert így nagyon varrógép hangja van/ Fogyasztása 4 liter alatt van.
Tegnap a Dragosokkal Robin barátunk meghívására résztvettem egy guruláson,amit nagyon élveztem,több mint harminc moci gurult eggyüt,ez nem semmi.Kb. 1/3-a 650-es volt többsége kétszemélyel,azt mondták,hogy nincs velük semmi probléma.
Külömben ez a Dragos társaság /is/ rendes, korrekt.
Egyenlőre ennyit.
Üdv .Mindenkinek.
Köszi szépen ,nekem is tetszik /egyre jobban/és főleg,hogy jól teszi a dolgát, köszi a meghivást,szuper jó vólt és énis bízom benne,hogy még több ilyen guruláson résztvehetek.
Üdv . Jenő.
De komolyan, én köszönöm..
Ki
Szép a mocid! Remélem, még sok-sok kilométert tesztek meg együtt és abban is bízom, hogy sokszor gurulunk még együtt!
Ha jól látom megint egy véget nem érő gumicsontot adtál az (egyébként tök jó) tatyóddal, de mivel a rallys balesetet is kérdezted, igen én is örülök, hogy mi, amikor nemrég arra motoroztunk ott veletek Szécsénytől Hollókőig, megúsztuk.
Találtam rá egy cikket videoval:
http://www.hir24.hu/baleset-bu...
tanulságos a kommentekből is mazsolázni...
Ismerjük a táskádat. Nem mostanában készült, az biztos.
Nem lehet hogy azóta finomodott a bőr kikészítése, s ettől finomabb?
Megnyugtatlak ez nem az. De ha netán tényleg préselt bőr akkor nagyon jól leplezi.
Egyébként nem igazán érdekel. Még ha az lenne is, akkor is meg éri nekem. Most ép azon töröm a fejem, hogy még mit csináltassak vele.
Senkit nem akartam rábeszélni táskára. Most már kicsit bánom, hogy feltettem a fotókat. Akinek ilyenre van szüksége hát keresse, meg magának a lehetőséget.
Uf, Uf,
Most én beszéltem!
Ledarálják a gyártás során keletkező hulladékot és ragasztóanyagot keverve hozzá magas hömérsékleten nyomás alatt állítják elő ezt a tipusú bört.
De mikor átvettem a táskát, ott volt velem Fabesz is. És ő ismeri a préselt bőrt. Mivel neki az oldal táskája abból van. S ez nem olyan.
A táska két réteg 3 mm-es marha bőrből készült. A két réteg között van valamilyen merevítő van. alaktartás véget.
Az ár szerintem azért ilyen baráti, mert a valahogy olcsón juthat hozzá a bőrhöz. S nem telhetetlen. "Mint a bankok." Nem a többi táska árát nézi, hanem ráteszi a saját profitját és kész.
Tehát aki táskában vagy bármi más bőr dologban gondolkozik az nyugodtan felveheti vele a kapcsolatot. Biztos nem fog rosszul járni.
Számomra ez már buher. Ez soha nem lesz olyan jó, és megbízható mint a gyári dolgok. Amiket a mérnökök fejlesztettek ki a motorral együtt. És jó sokat tesztelték is.
De valószínűleg idén ősszel is lesz virágós gurulás. S ha előre megbeszéljük akkor oda felteszem és megnézheted.