Sziasztok Viragosok! Húsz év kihagyással ismét visszatértem a motoros társadalomba egy XV 535-ös kiséretében,nem kis örömöre!
Arra szeretnélek kérni benneteket ha valaki tudna magyar szervízdoksival kisegíteni nagyon megköszönném!
Üdv.Minden motorosnak!
Sziasztok-körbe értem az ellenőrzéssel a motoromon -a membránok jók-a karbiszinkron jó-a gyertyákat kitisztítottam és felcseréltem őket -az 1-es hengernél 10km után fekete kormos az egyész -a 2-es hengeré tökéletes őzbarna -alapon jól megy jól gyorsul nem durrog de 120-nál nem megy jobban -a keveréket kellene beállítanom -biztosan tudtok tippet adni hogy üveggyertya nélkül hogyan tudnám beállítani -köszi!
Nagyon sajnálom az esetedet. A csuklórándulás néhány bal, és jobb egyenesből adódik, amit elhelyeztél a csóka fején?
Drukkolok, hogy minél hamarabb talpra tudd álítani a vasadat.
Ha valaki ma este szeretne gurulni egyet a Velencei tóhoz megyünk fürdeni. 19:30-kor indulunk pestről a lágymányosi hídtól. Aki jönne, SOS hívjon engem. Most találtuk ki Ákos haverommal a Sportster fórumról. 06 húsz 322 negyven 28
Tiszteletem mindenkinek, sajnos forumozni nem nagyon van időm, reggeltúl estig meló van! Ma felűltem a motorra aztan egy balfék egy kereszteződésbe szemből nekem jőtt frontálisan, szerencsére én allóhelyezetben voltam az idióta meg épp hogy elindult, egy darabbig tolt hátrafele amig el nem burultunk, szerencsére a barátnőm meguszta, a bukkó jól vizsgázott, rajtam meg csak 2 karcolas es a csukóm megrándult, a motor az siralmas, a villák elgörbűltek, fékkarok letőrve, tank behorpadva, gondolom a keéknek is annyi meg még ilyen dolgok, a fickó beismert a vétségét ,holnap megyünk a biztositóhoz. A motort el is vittük egy szervizbe ahol hivatalosan megtudják csináni, aztán még hogy a biztositó mennyi kártéritést igér vagy fizeti a javitást azt még nem tudom. De ahogy néztem az árakat nem lesz olcsó! Csak gondoltam megosztom veletek a történteket, kellemes napot mindenkinek es vigyázzatok egymásra az uton
Uraim'A segitségeteket szeretném kérni,virago 1100-as motoromhoz keresek öninditó behuzó automatát.Ha ötleteteitek vannak azt is megköszönöm,nem akarok túl drága pénzen a yamahától rendelni.De ha nem lesz más megoldás akkor elkerülhetetlen.Elöre is köszönöm a hozzászolásaitokat.Űdv
Sajnos nekem most elég sűrűk a napjaim.
Nem igazán tervezgetek most motoros programokat.
pedig egyszer már végre jó lenne Siroki találkozót is megnézni.
Hisz itt van a közelben, és ráadásul a híre is igen jó!
A gyújtásvezérlőre menő csatlakozókat javaslom kipucolni, ugyanígy a vészleállító gombot is. Kontaktspré. Csodákat tesz.
A gyújtás vezérlő a jobboldali buborékban van ugye? És ennek a csatiját érdemes befújni kontakt sprével?
És a vész leállítót elég kívülről, az illesztéseknél befújkálni, vagy valahogy el kel távolítani a burkolatot?
S ha igen akkor miként lehet sérülés mentesen hozzáférni a kapcsolóhoz?
Két állítócsavar van összesen minden XV karbin. Az egyik az alapjáratot állítja, a másik a keveréket. Ahogy mondtam, a szívócsonk környékén van a keverékszabályozó, mint mindegyiken.
Ott lapul a szívatókar tövében, egy ferde szögben elhelyezett réz, kereszthornyú csavar.
Tudsz mutatni egy képet, hogy melyik az a csavar? Nekem a legalsó rovátkába van és még így is szegény. Gyertya a gyári japán-német füzet szerint: eredeti japán NGK CR6HSA
Szia! én most állítottam be a karbit gyári adatokra jó lett a gép xv 125 99es ,a tű felülről a 4dik rovátka,alapjárat keverék csavar 2egész 3/4 re kicsavarva ,7-es gyertya
Nagy gratula a motorhoz, és sok balesetmentes kilométert nektek!