Üdv az uraknak!
Találtam egy hirdetést,belinkelem hátha érdekel valakit! http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Katana!
A Bezdani kaját jövő héten Abaligeten is megbeszélhetjük!
Robág!
Az üveggyertyázás még mindig aktuális lenne,csak sajna időm nincs rá!A tel. számod elmentettem!Neked Abaliget tervben van?
Hááát nem tudom.
A szindróma az, hogy gondol egyet és nem ad szikrát indítózáskor. Csak teker az önindító. Az lehet a vészleállítótól? (Tolásra viszont pöcre indul.) Tehát egyből ad szikrát is.
Aztán gondol még egyet, és indít önindítóval is.
A Robinzonon többen az elektronikára gyanakodtak. Sokat törtem ezen a fejem.
S lenne egy kérdésem, a műszaki emberekhez.
A rendszeres toló rajtos indulás, meg zavarhatja az elektronikát úgy, hogy az önindítózáskor nem ad áramot a trafóknak?
Ugyan is az a megfigyelésem, hogy akkor jelentkezik ez a hiba amikor kímélni akarom az önindítót, és lejtőn állandóan begurulok.
Kb egy hónap tolórajtolgatás után egyszer csak, indítózáskor nem ad szikrát. S csak tolórajttal hajlandó indulni.
Fogyasztásra én is egész jól kijöttem, 4,6-ra számoltam mikor Szécsénynél tankoltunk, viszont nem úsztam meg, hogy rakoncátlankodjon a moci :) Hazafelé mikor mögötted mentem megint elkezdet durrogni, előre is, hátra is, pedig azt hittem, az MCV kikötésével megoldottam ezt a jelenséget, de ezek szerint nem :( Szóval kérdezném a tapasztaltabbakat, mitől lehet, hogy gondol egyet a verda (általában melegen, akár már sok gondtalan kilométer megtétele után), és elkezd kihagyni az egyik henger, duttog légszűrőre, kipufogóra is, de ha sikerül felküzdeni 3500 fordulat fölé, akkor óramű pontossággal megjön a másik henger is és megy mint a rakéta, csak nem szabad aláengedni a fordulatot, mert akkor megint dirr-durr... Aztán ha egy kicsit kínozom így akkor egy idő után, hol hosszabb, hol rövidebb, simán elmúlik a jelenség és megint kimegy a világból. Még az MCV kikötése előtt egyszer mikor jelentkezett végigpróbáltam hengerenként a gyertyacserét, de az nem hozott megoldást. Ötletem sincs mostmár mi lehet, ha van tipp szívesen kísérletezek :)
Keresek XV 750 1996-hoz első lábtartót 2db ,fékpedált rudazattal,váltópedált.Az enyémen előretolt van és így nem megy át a hatósági műszakin.Gyárit nem kaptam hozzá.Esetleg csere is érdekel,mert nem vagyok magas és kicsit kényelmetlen az ami most fent van,bár nagyon szép.
A hétvégi túra után ma dolgozni is motorral mentem. Mostanság értem haza, de előtte megitattam a lovakat a soroksári Tesco-Shell kútnál, mert már 324-nél járt a napi számláló. Tartalékra még nem kellett tenni és 15.06liter ment utána. Nagyon elégedett vagyok. Mi lesz itt még, ha elkezdem a Metabond kúrát? Lehet benzinkutat nyitok?
A dadogó, kihagyó gyújtás okozhatta a kormosodást.
Nem hiszem, hogy a sok olaj miatt lett volna ilyen, az olaj nem porszerű kormot hagy, hanem kátrányszerű égésterméket.
Nézd meg a most benne levő gyertyákat úgy 30-50 km múlva.
A felesleges olajat meg ereszd/szívd ki a blokkból, mert örvényfékként hat és ha a dugattyú is csapkodja, akkor abból baj is lehet. Ha 1-2 deci a többlet, az nem fáj, de fél liter már necc.
Igen tudom hogy az akksinak van fenékzárlata,-de ha a gyertyának a szigetelt részére kormos salak ég rá és arra olaj vagy dús benzin kerül akkor koromslusz vagyis fenékzárlat jön létre ,ezt meg lehet próbálni kiégetni gázon de inkább újat kell venni az a tuti!
Valaki irigykedett a telen hogy milyen fasza nekem most meg en irigykedek (jo ertelembe) hogy milyen fasza kirandulasokat hoztok ossze. Jo kajak jo csapat meg jo ido. Es meg egy goldwing is figyel ott. Jo nektek. Csak igy tovabb!
Hát sajnos keveset néztem a fórumot, mert szívesen mentem volna. De ezentúl kicsit aktívabban figyelek. Motor szerencsére rendben van 1-2 apró esztétikai sérülést el kéne még tüntetnem.
Udv Mindenkinek! En is szerencsesen hazaerkeztem.(4 ora alatt :-) Jo volt a buli es jo volt vegre szemelyesen is talalkozni! Az ut hazafele a Matraban szuper volt, gumihegyezos dontogetos. Az Alfoldon a hosszu technikas egyenesek ellen meg zenehallgatas es dinamikus tempo.
Remelem a kovetkezo alkalommal ismet csatlakoznak "ujak"
Nagyon szuper volt, koszi megegyszer!
Kis kihagyás után előkerültem :D Sikerült összerakni a baleset után a motort és már csak úgy mennek a Km-ek. Na meg bővült a park egy MZ TS 125 géppel 8eKm 31 éves.Pöc-röf
Megvolt a nagy generálom és elég szegényen ég. Gyertya szép fehér... Nem tudja valaki hogyan tudom dúsítani ?(XV 125 /97 évi) Kerestem használható leírást de még sajnos nem találtam...
Sziasztok!
Én is hazaértem szerenycsésen ,kicsit bosszúsan,mert a végén egy pacsira megállhattunk volna,majd legközelebb.
Jól éreztem magam ,jó csapat,az új kollégák is,köszi mindenkinek.
Képeket én is készitettem,hogy feltudom e tenni az még nem biztos.
Szervezzük a következő talit.
Üdv.NEKTEK.
Sziasztok, természetesen mi is hazaértünk.
Egyszerűen nagyszerű volt a csapat A-Z-ig. Nagyon jól éreztük magunkat veletek. Nekünk sajnos az augusztus eleje nem jó, mert a fiamék nyaralnak, és nem lesz aki ellássa a kutyákat, de ha nem így lenne, azonnal rálőnék, hogy megyünk. A képeket mindjárt felnyomom én is valahova.
KIRÁLY VOLT A BULI!
Nagyon jók. Kimondottan a fotók tetszenek.