Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3 lappal korábban már megírtam, bocs ha nem írom le megint.
neked nem a másik kipuval van a gondod?
ha a gyárit kiheréled, még nem lesz nagyobb a teljesítménye, csak max nem fog eltömődni, mert nincs ilyen kis rész ahol a kátrány elzáródást okozhatna.
a nem gyári az meg szerintem nem arra a gépre jó de mindegy. azt viszont nem ajánlom hogy szétvágd, mert míg nem ismered az milyen addig jobb ha nem nyúlsz hozzá. A gyáriról lásd fent írt hozzászólásomban utalásnál megtalálod, hogy szedd ki, ha még benne van. Képet is találsz.
Neked meg a váltó olajod nem megfelelő azért csúszik a kuplung, és azoknak is akiknek beragad. ideje cserélni egy másikra!
szeva
múltkor már leírtam és képet is raktam be, hogy mit kell csinálni a benzincsappal, de mégsem hallgat rám senki pedig 100%, hogy az a gondja. nekem is volt ilyen és fillérekből megoldottam, annak ellenére, hogy megvetették velem feleslegesen a tűszelepet, és mivel nem tudtam hol kapok drágán adta a köcsög yamaha azt a kis szart. ami 3 km_et volt a motorban mert nem a tűszelep a probléma hanem a benzincsap és visszacseréltem az eredetire ami benne volt korábban. De minek is kérdezitek ha utána meg meg sem javítjátok a problémát...
vagy javítsam meg én nektek, mikor 3 forint a 2 csavar, meg alá kell még rugós alátét?
a szerelők nem értenek ehhez...
mondanak mindent de nem az a baja... hogy az úszó szar meg a tűszelep... semmi bajuk nincs elhihetitek! a benzincsapot kell megszerelni hogy azon ne folyjon mellé a lé mint ahogy normálisan kéne. de ha nem hisztek nekem akkor ti bajotok... ha meg ennek ellenére sem jó akkor valamit figyelmetlenül hagytatok a korábbi leírásomban.
Nem nagyon fogok idejönni segíteni mert úgysem hallgattok arra aki a tutit mondja... aztán egymástól veszitek majd a hülyeséget. és ott maradtok a hibával amit még a szervizes mukitok sem tud megoldani (mert annyira ért mindegyik hozzá...pedig egyszerű a megoldása és olcsó, csak végig kéne pontosan menni azon amit leírtam mit hogyan kell (lépésről lépésre. Ha így sem tudjátok akkor tényleg add el egy 5 Ft-os probléma miatt mert az majd jól jár aki megveszi... csak majd mond meg, hogy nem voltál hajlandó venni 5 Ft-ért csavarokat, hogy ezt a gondot megoldjad.. azóta mióta megcsináltam magamnak többet nem eresztett a benya a gépből... és azóta már mentem jónéhány km-et a géppel.... mióta az történt...és nem fogyott el korábban a lé mint ahogy a fogyasztásom volna...
helló hogyan szedjem szét a gyári kiput hogy a " katalizátort" ki szedjem belőle
Sziasztok!
Kispest környékén keresek egy motorszerelőt,aki ki tudná ütni a szervizre figyelmeztető inspectet. Egy XT 125ről lenne szó. Ha valaki tud ilyet írja meg nekem! Előre is köszi!
nem a kuplung nem csuszik hátt most van 8000 de kösszi a segítséget
Hány kilométer van a gépedben? Na meg ha kihúzatod tő gázig akkor menyit forog a főtengelyed? Egyébként ha vissza lapozol egy pár oldalt akkor megtalálod a választ,(roligold )irkált egy pár mondatot erről. De azt tudom még mondani,hogy ha leveszed a kipufot a hengerről szétszeded a könyöknél és ha bele világitol egy erős lámpával ha a belelógó cső körül van (valami fém háló szerűség) na akkor vágd szét és azt szed ki. De ha nincs ilyen akkor ne vágd szét . Kérdem a kuplungod nem csúszik? Mert nekem most csúszik és ha oda rántom neki 6000-fölött akkor nem megy az istennek sem csak pörög mint állat.De ha szép lassan húzom neki akkor gyorsul szépen.
Sziasztok ! Holnap készülök a motorba váltó vagy hajtómű olajat cserélni (nem tudom mi a neve :D ) Valaki megtudná mondani milyen olaj kell bele és menyii ? Köszi

Msn : matuja11@hotmail.com --- de még nem döntettem el hogy marad vagy eladom !
mivel segédmotor, 40 nél többet nem mehet utána ha meg akarom hajtani 8000 től nincs benne erő.
add el olcson! és vegyél 1 másikat!
vagy ha nem is adod el nem nagy pénz 1 másik karbi!
Hello miért akarod kivenni a katalizátort nem megy, vagy melegszik ?Mert ha melegszik arra van egy jobb ötletem .
írd meg az msn címed, egy haveromnak megadom őt lehet érdekelné később
Lehet az lesz a sorsa mivel szeretnék nagyobbat , csak hát van rajta egy két dolog amit megakarok előtte csinálni ! :P
Meg hát egy vevő kéne :D:D
add el a francba :P
Hát nem tudom mert volt már szerelőnél ő tűszelepet cserélt de ugyan ugy csöpög ő se tudta megcsinálni ! Azért nem tom mit csináljak már !
szed szét és nézd meg hogy nincs e benzin az uszoban! lehet kijukadt!
vagy nézd meg hogy ha a uszo a hején van és még nem tedted fel a karbi aját hogy finoman felnyomod az uszot ütközésig hogy zár e a tüszelep!
ha nem zár takaricsd ki vagy cserére szorul majd
Ja értem , megkocoltam de seemi ugyan úgy csöpög ! :S
Vmi más ötlet ?
És köszi az eddigi segítséget ! :)
helló a kipufogó első dobját hogyan vágjam szét hogy ki tudjam szedni a "katalizátort" ?
lehet felakadt a uszo azért mondtam hogy kopogtazsd meg
Nem szedtem szét ! Csak alul azon a kimenő nyiláson csöpög és csöpög a benzin ! :S
amikor öszeteszed utána kopogtazsd meg a karbi alját oldalrol vagy alulrol és hejreugrik ha nem álitotad el a uszoszintet! nekem is volt már oylan
Sziasztok ! Valaki megtudná mondani mire jó a Tzr gyári karbiján az uszóház alján lévő kimenő nyilás ? Folyamatosan ott csöpög a benzin most szétszedtem de nem tudom mi okozhatja ?
Valaki vmi ötlet ?
Köszi előre is !?
Szia a külön olajzón úgy tudol állítani,hogy leveszed azt a burkolatot ami alatt a szivattyút találod és a bovdent és az állító csavarját , van egy össze jelölés a szivattyú és a bovden csatlakozón nálam ez 3-mm rel túl van állítva.Ja ha feszíted a a bovdent akkor + adsz ha lazítod akkor negatívba állítod a menyiségét az olajnak. DE vigyázz negatívba nagyon ne állítsd mert beragadhat a dugód.
Itt a tel szám:06 70 459-6036
Sziasztok!
Hogyan tudok állitani a különolajzón hogy kevesebbet vagy többet kapjon?Valaki magyarázza el nekem legyenszives!