3 lappal korábban már megírtam, bocs ha nem írom le megint.
neked nem a másik kipuval van a gondod?
ha a gyárit kiheréled, még nem lesz nagyobb a teljesítménye, csak max nem fog eltömődni, mert nincs ilyen kis rész ahol a kátrány elzáródást okozhatna.
a nem gyári az meg szerintem nem arra a gépre jó de mindegy. azt viszont nem ajánlom hogy szétvágd, mert míg nem ismered az milyen addig jobb ha nem nyúlsz hozzá. A gyáriról lásd fent írt hozzászólásomban utalásnál megtalálod, hogy szedd ki, ha még benne van. Képet is találsz.
szeva
múltkor már leírtam és képet is raktam be, hogy mit kell csinálni a benzincsappal, de mégsem hallgat rám senki pedig 100%, hogy az a gondja. nekem is volt ilyen és fillérekből megoldottam, annak ellenére, hogy megvetették velem feleslegesen a tűszelepet, és mivel nem tudtam hol kapok drágán adta a köcsög yamaha azt a kis szart. ami 3 km_et volt a motorban mert nem a tűszelep a probléma hanem a benzincsap és visszacseréltem az eredetire ami benne volt korábban. De minek is kérdezitek ha utána meg meg sem javítjátok a problémát...
vagy javítsam meg én nektek, mikor 3 forint a 2 csavar, meg alá kell még rugós alátét?
a szerelők nem értenek ehhez...
mondanak mindent de nem az a baja... hogy az úszó szar meg a tűszelep... semmi bajuk nincs elhihetitek! a benzincsapot kell megszerelni hogy azon ne folyjon mellé a lé mint ahogy normálisan kéne. de ha nem hisztek nekem akkor ti bajotok... ha meg ennek ellenére sem jó akkor valamit figyelmetlenül hagytatok a korábbi leírásomban.
Nem nagyon fogok idejönni segíteni mert úgysem hallgattok arra aki a tutit mondja... aztán egymástól veszitek majd a hülyeséget. és ott maradtok a hibával amit még a szervizes mukitok sem tud megoldani (mert annyira ért mindegyik hozzá...pedig egyszerű a megoldása és olcsó, csak végig kéne pontosan menni azon amit leírtam mit hogyan kell (lépésről lépésre. Ha így sem tudjátok akkor tényleg add el egy 5 Ft-os probléma miatt mert az majd jól jár aki megveszi... csak majd mond meg, hogy nem voltál hajlandó venni 5 Ft-ért csavarokat, hogy ezt a gondot megoldjad.. azóta mióta megcsináltam magamnak többet nem eresztett a benya a gépből... és azóta már mentem jónéhány km-et a géppel.... mióta az történt...és nem fogyott el korábban a lé mint ahogy a fogyasztásom volna...
Sziasztok!
Kispest környékén keresek egy motorszerelőt,aki ki tudná ütni a szervizre figyelmeztető inspectet. Egy XT 125ről lenne szó. Ha valaki tud ilyet írja meg nekem! Előre is köszi!
Hány kilométer van a gépedben? Na meg ha kihúzatod tő gázig akkor menyit forog a főtengelyed? Egyébként ha vissza lapozol egy pár oldalt akkor megtalálod a választ,(roligold )irkált egy pár mondatot erről. De azt tudom még mondani,hogy ha leveszed a kipufot a hengerről szétszeded a könyöknél és ha bele világitol egy erős lámpával ha a belelógó cső körül van (valami fém háló szerűség) na akkor vágd szét és azt szed ki. De ha nincs ilyen akkor ne vágd szét . Kérdem a kuplungod nem csúszik? Mert nekem most csúszik és ha oda rántom neki 6000-fölött akkor nem megy az istennek sem csak pörög mint állat.De ha szép lassan húzom neki akkor gyorsul szépen.
Sziasztok ! Holnap készülök a motorba váltó vagy hajtómű olajat cserélni (nem tudom mi a neve :D ) Valaki megtudná mondani milyen olaj kell bele és menyii ? Köszi
Msn : matuja11@hotmail.com --- de még nem döntettem el hogy marad vagy eladom !
szed szét és nézd meg hogy nincs e benzin az uszoban! lehet kijukadt!
vagy nézd meg hogy ha a uszo a hején van és még nem tedted fel a karbi aját hogy finoman felnyomod az uszot ütközésig hogy zár e a tüszelep!
ha nem zár takaricsd ki vagy cserére szorul majd
Sziasztok ! Valaki megtudná mondani mire jó a Tzr gyári karbiján az uszóház alján lévő kimenő nyilás ? Folyamatosan ott csöpög a benzin most szétszedtem de nem tudom mi okozhatja ?
Valaki vmi ötlet ?
Köszi előre is !?
Szia a külön olajzón úgy tudol állítani,hogy leveszed azt a burkolatot ami alatt a szivattyút találod és a bovdent és az állító csavarját , van egy össze jelölés a szivattyú és a bovden csatlakozón nálam ez 3-mm rel túl van állítva.Ja ha feszíted a a bovdent akkor + adsz ha lazítod akkor negatívba állítod a menyiségét az olajnak. DE vigyázz negatívba nagyon ne állítsd mert beragadhat a dugód.
neked nem a másik kipuval van a gondod?
ha a gyárit kiheréled, még nem lesz nagyobb a teljesítménye, csak max nem fog eltömődni, mert nincs ilyen kis rész ahol a kátrány elzáródást okozhatna.
a nem gyári az meg szerintem nem arra a gépre jó de mindegy. azt viszont nem ajánlom hogy szétvágd, mert míg nem ismered az milyen addig jobb ha nem nyúlsz hozzá. A gyáriról lásd fent írt hozzászólásomban utalásnál megtalálod, hogy szedd ki, ha még benne van. Képet is találsz.