Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az olaj már megvolt,de nem raktam bele. Akkor ezek szerint jobb is.
Tettem bele másikat,de azzal is szívók! Pedig van egy haverom,és ő is azt az olajat használja az Apriliához.
Most nekem is szaggat,nem akar menni. 5000-es fordulat fölé nem akar menni. Max akkor,ha jön egy lejtő. 40-el döcögök mindenhol Tök idegesítő.
Az olaj lehet a hibás,vagy valami dugulás keletkezhetett?
Ezt használom: Repsol
...Utángyártott alkatrész Repsol márkájú motorkerékpárhoz Moto 2T Scooter 0.5L...
Ha éppen akkor akarod indítani mikor még aznap nem mentél vele, és nincs a műszerfalon világítás, akkor kimerült az akku.. töltsétek fel próbáljátok ki. Ha nincs töltőd az akku árus is feltölti némi pízért. vagy talán ingyé, feltéve ha jó az aksi.
Általában 1 aku 1 év max 2 év, de nálam már a 3. évet nyomja...
viszont én folyton karbantartó töltőt használok..., nem is volt olcsó de így a 3. évre már behoztta az árát. meg jó az másra is amit tölteni lehet
van egy másik akkum az 5 éves de az már nem igen jó.nem indít az indítóról. szal a másikról kéne nyomni de azzal inkább nyáron volt allkalmazásban a PC venti hogy hűtsön...
nem kell nekem energia zabáló traszformerszes szoba venti .
MEG ne vedd azt az olajat! Fúj a legrosszabb azzal szoptam 200 km-en át.
Amúgy az VSX 2T és nem VSX 2 nam mindegy. a Shellnek nincs JASO FD olaja ott ne is keresd.

Akinek van az a mol.hu
(ha netről veszel 4-et, akkor ingyen kihozzák neked és jóval olcsóbb mintha a kútnál vennéd. Mol Dynamic Moto 2T én ezt nyomtam bele a visszaúton fúl gázzal 4-es úton, Haway, pizsi, fanta...

Aztán a Midland.hu: Midland synqron 2T.
és a további olajak amit jelzéseket keress a JASO FD, API TC+, ISO-L-EGD. de ami mindenképpen legyen rajta a JASO FD, ISO-L-EGD
Az API TC azmég kevés az még gyenge kell a + hogy megfelelő legyen a többi jelzés mellett.
Ezeket a jelzéseket keresd. drágáb olajok de kurvajók. faszán megy a gép, ja és mi volt ez amit eddig használtál, mert akkor azt vagy leengeded, mert ezekkel nem szabad keverni. Ha a korábbi JASO FC. De mindenképpen full syinetic-et kell venni.
Én nekem kb. 10-20 km-re gyengébb lett a menetteljesítmény mert kevertem, és a míg ki nem fogyott addig sz@r volt nagyon, de azárt kevertem mert nagyon kevés volt már benne, aztán mikor már csak az új volt az mennyei mikor teli gázzal repeszthetsz a JASO FD miatt.
Amúgy ez az olaj milyen? Jó,vagy nem valami jó?
Advance VSX 2 ( JASO FC; API TC; ISO EGC)
A helyzetjelzőt azt én is úgy látom értelmetlen,ha már jó lesz a tompított fényem. Ki is iktatom
Holnapra elvileg megjön a halogén 35/35w-os izzó
Amit szerintem csak hétfőn fogok megvenni mert holnap Velencére akarok menni
Velence
Meg untam a kicsit meg 2 személyt is akarok vinni
ŐŐ nem hiszem hogy az akkuval lenne probléma mert ha tegyük fel rárakom gyujtásra nem világ leveszem megint fel akk már jóó de nem mindig vmikor várni kell vele egy kicsit! Az önindító ha indítok szépen indít. És ezt csak néha néha csinálja szóval nem mindig..
De lehet h neked van igazad ..:D
Yamaha TZR50-hez keresek kiegyenlítő tartályt, valamint kipufogó tömítést.
A képen látható tartály kellene. A motor jobb oldalán található. Gyártási év kb. 1990-1997.
Ajánlatot emilben kérek.
E-mail címem: kistvan55@citromail.hu

Köszönöm!
17113] szeptember 8. 22:55 - Ebben hozzászólásban írtam meg izzóra a megoldásodat.
írtam már korábban is, hogy amennyiben nem világít az egyik állásban a duplaszálas izzó akkor az vagy kiégett vagy elszakadt. ahogy írtad is, hogy elvan szakadva.
A helyzetjelző éretlmét még mindig nem értem. ha a motor beindul az is csak akkor világít. Így meg teljesen felesleges, a kis 16W fényét elnyomja a mellette lévő 25W. Egy felesleges töbletfogyasztó. Ami megterheli az akkut és a töltés elektronikát, illetve egyesek szerint több az üzemanyag fogyasztás egy légkondi miatt autóban, akkor így minden plusz energia több üzemanyagot igényel, vagyis ez a 2x16W is töbletfogyasztással jár. Minimális de letetne csökkenteni, azzal, hogy kiiktatod, meg amúgyis teljesen felesleges.
Ízzót BA20D-halogént vegyél. Keress olyan üzletet ahol van, vagy tudnak szerezni. Ha nincsen csak a hagyományos akkor ne vedd meg. Hamar vehetsz megint újjatat. a halogének visznt jól bírják.. és 35W/35W-osat keres bár nem hiszem h. lenne 25W-ben. (kék üvegeset, ha van azt felejtsd el. Azok üvegbúrás és aluf, vagy más fém foncsoros burkolatban használhatóak, ha van egyáltalán ehez a foglalathoz. Xenon pedig 35W-ban a halogén hőjétől is kevesebbet ad le. Ehhez meg a motor elektrinika töltő rendszerét kell átalakítani generálosra. És akkor olyanfénnyel mész amit nem szégyelsz , és legalbb esti közlekedésre is allkalmaz a motor, mert tuti, hogy mindig látod majd az utat. még ha jönnek szemben is...
autósok xenonnal, ami nincs beállítva nekik hova világítson.
Volt hogy annyira le kelett lassítanom kb 15 km/h-ra hogy mire újra láttam az útból valamit csak hogy ne legyen bokor amibe belehajtok, mert a szemben jövő gyökér annyira elvakít. Kiváncsi lettem volna mit szolna ha a motort pont elé vittem volna.. csak mer nem látom merre megyek miatta.
Szia zsland az e-mail címem:szilagyi.70@citromail.hu
Benzin elfolyásod tuti, hogy azért van ez 100%!
Vetesd vissza vele a tűszelepet mivel a problémát nem oldotta meg a cserével, így az az ő költsége. ha ő volt a b@lf@sz és nem ért hozzá. Van ezen a téren tapasztalatom hogy mi okozza. szal ne hagyd magad átverni, ha meg nem számít az a pénz fizetheted nekem is . így is van pont elég köcsög szerelő, nehogymár az ilyenre keljen ráfizetni mikor filléres összegből megoldható amit meg ő csinál az meg sz@rt sem ér.csak felesleges költségbe ver.

A rugós alát is azért kell a csavar alá, hogy egyrészt az is feszít, másrészt rázkódás ellen stabilizálja a csavart. jobb feszítést az a rugós lemezes feszítésre. így nem fog magától elengedni.
viszont mondent ahogy szétszedsz ugyan abban az ellentétes sorendben rakd össze.
Valószínű annyira nincs már szufla az akkudban, hogy a műszerfalat bevilágítsa. Próbáld ki egy másik tuti jó akkuval, ha van kölcsönbe. Tölstsétek fel, hogy indítóval is tudjon majd indítani.
Nézd meg, akkor is csinálja-e mikor mentél egy hosszabb utat... "nem 2 métert..." leállítod a gépet és akkor ad-e műszerfalra áramot frissen rákapcsolsz, ilyenkor kéne adjon műszerfal világítást. Akkura rátöltötten mikor mentél a géppel 6000 rpm felett. (ekkor már tölt az akkura, de persze azért nem árt ha mész egy kicsit a géppel. mert ha ki van merülve akkor jócskán kell töltenie... hogy feléledjen vagy akku karbantartót ráködsz talán az helyrehozza, ha nem akkor akku csere.
ha az műszerfal világításod nincs akkor önindítóról indítás tuti, hogy nincs. Ha van műszerfal világításod, akkor még kérdéses, hogy az akku, gyenge és azért nem indítja, vagy más elektromos illetve mechanikai gondja van.

Fényes nappal 25W ugyan milyen autóst zavarna?
Ha pedig este mész és ez a hatalmas fényerő zavarja őket akkor valószínű rosszúl van beállítva a távolsági. Ugyanakkor leszarnám a helyedben hagy zavarja őket, ha az ő 65W-juk és xenonjuk a mi szemünkbe vakít, mi semmit nem látunk az útból míg ők látnak a milyenkétől. ők a veszélyzóna okozóik nem pedig te. Hagyjad hagy villogjanak. én visszavillognék.. Hogy mivn b@ze nem látsz?
Egyszer majd te is villogni fogsz mikor1000 géped lesz és olyan hanggal suhansz el mellettük, hogy megsüketül egy hétre.
Tzr 50 hez keresnék bontott alkatrszt minnell hamarabb UDV
Hát hallod nincs kizárva hogy ez a baja :D
Hát igen időközbe rájöttem hogy amennyire ezek a szerelők értenek hozzá annyira én is .. :D
Amúgy azt hiszem 1500 ft mondott a tűszelepre..
Majd sztem holnap délután szétszedem .. ránézek ...
Köszönöm segítséged!
Amúgy van még egy kis gondom ! Azt csinálja a gépezet h rárakom gyújtásra és nem történik semmi nem ég a műszerfal +nincs önindító, de tolásra eltudom indítani .. Ezt csak ritkán csinálja
Belehet ázva vagy mi .?
Köszi ! és bocsi a sok kérdésért.!
Újra itt

Megnéztem az izzókat,és mindegyikben el van törve a szál. Holnap veszek másikat. A lámpa beállítás is majd akkor látszik jobban. De szerintem csak azért villogtak mert erős volt a (25W-os izzó) fénye.

Az msn-em kuka. Ezer éve nem használom már. Nem tudom a jelszóm :D Na meg azt se melyik mail címem használtam :D
Max csinálok valamikor egy újat. Csak nem tudom mikor lesz rá időm.
Amúgy ti milyen benzint tankoltok bele? 95,vagy 98?
Mi az, hogy ovális és ezért szorul? Képet adjál!
Az azért szorul mert a dugatyú ferdén áll benne amit a tömítés tart úgy.
Érdemes megnézni a féktárcsáidat, hogy mennyire ferdén kopott, illetve az, hogy a fékbetétek hogyan koptak.
Ha szükséges a tárcsákat és a betéteket is cserélni kell.

Biztonsági rendszerrel használt alkatrésszel ne hekkelj, az életed függhet tőle, hogy meg tudsz e állni vagy sebességet csökkenteni időben megfelelő hatékonysággal.
Neked nem véletlenül TDR 125-öd van? Mert, hogy ha alkatrész kell akkor pedig nem értem miért a tzr-be írsz.
Szerezz be a yamahátóljavító készletet. Ezt után gyártottat nem fogsz kapni, készülj fel nagy kiadásra.
a legolcsóbban úgy úszhatod meg, HA A DUGATYÚKKAL NINCS GOND, hogy ugye mivel amúgyis szét kell szedni a féknyerget, elmész egy O-Ring gyártóhoz és legyártatod a tömítéseket, viszed a mintát, és a féknyerget, hogy méretet tudjon venni, mekkora kell illetve hova kell illeszkednie. A dugattyún lévő tömités azt már nem biztos, hogy megcsinálja, de ha igen, akkor olcsón megúszod. Ha nem tudja megcsinálni akkor felejtős a gyártatás, mert akkor az egész készletet meg kell venned.
A készlet tartalma 2 dugetyús javítószett esetén:
2 dugatyú,
2 db dugatyú tömítés,
1 db féknyereg tömítés a két, fél féknyereg pár közé.
Sz@r a benzincsapod szoritása, HIDD EL NEKEM! ! !

1. Benzint ereszd le teljesen!
2. Szed le a benzin elforgató műanyag elemet (imbusz csavart csavard ki, húzd le a műanyagot),
3. Szed le háromszög idomot.
4. Ved ki a két kis csavart (M2 vagy M3-as menet) a benzincsapról és vegyél helyette új 2 másikat rugós anyákkal hozzávaló méretben egy csavarboltba.
4.1 Vágd méretre az új csavarok hosszát.
4.2 A gyári csavart egy nagy lendülettel a karodtól elentétes oldalú válad fölött dobd el neked háttal.
4.3 Ha a menet nem jó a furatokban, akkor azt is azonos menetfúróval hozd helyre mindkét furatnál, hogy a menet a lehető legjobb szorítást tudja végezni, és ne tegye tönkre az új csavarok menetét.
4.4 Kend be zsírral a menetet, hogy ne rohadjon be.
4.5 tedd vissza a rugós lemezalátétet, és a szoritó anyát amit korábban a gyári csavarok tartottak.
5. Csavard be a méretre vágot csavart ameddig csak lehet úgy, hogy az új rugós alátét legyen a csavar feje és a menet furat között, majd ugyanezt a másik csavarral is.
6. Ted vissza a háromszög burkolatot a vázra.
7. Ted fel a csap elfordító műanyag elemet. és szoritsd rá a csap csonk központfuratába az imbuszcsavart.
8. nyisd ki a tankzárat.
9. Tölsd fel benzinnel.
10. Zárd be a tankzárat.

Mennyi volt a tűszelep? Grat a szerelődnek kérd vissza a régi tűszeleped (semmi baja annak) és ad vissza neki az újjat. Kérd viszza a tűszelep árát nem az okozza a gondot. A balfék szerelő lehúzott téged. Ha nem ért hozzá ne kérjen el pénzt sem alkartészre sem óradíjra. Mellesleg az egész kb. 3 Ftból megoldódik.
Ha van méretre vágó szerszámod, és szükség esetén menetfúró.
Nekem van kapcsolási rajzom! :D dobj egy e-mailt és átküldöm :)
Szép napot mindenkinek lenne egy kérdésem hozzátok,hogy nem -e lenne valakinek egy kapcsolási rajza a tzr50-es gépről. Na ez természetesen elektromos . Mert ugyanis nekem azt csinálja a gép ha felkapcsolom az országútit (a hosszú) fényt akkor nem világit teljes fénnyel,meg persze ez van ha csak (fény kürtölök)?Tudjátok a sárga gombal.Valami ötlet vagy tanács.Ja a kapcsolási rajz ha lehet nyomtató barát legyen.
Tzr 50 hez keresnék bontot lábtartott elso fekkart ! SÜRGŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐS Irjatok :D
Sziasztok ! Olyan gondom van hogy a tzr ből folyik a benzin .! A karburátor alján (úszóház vagy nem tudom minek nevezik és annak az alján van egy ilyen kimenő csatlakozás na most itt csöpög a benzin ! Szerelőnek nevezetű emberke cserélt vmi tűszelepet .! De a benzin ugyan úgy csöpög . Nem tudjátok véletlen hogy mit csináljak vagy mi okozza a bajt ?
Köszönöm előre is válaszotokat !
Sziasztok! Nekem olyan gondom lenne, hogy a hátsó fékmunkahengerem enyhén szólva szar, ovális a dugattyú lyuka, ezért megszorul a dugattyú. Nem tud valaki nekem bontottan ajánlani egyet, vagy valami helyet ahol feljavitják? Előre is köszi!
helló a féktárcsa meg vann még a hátsó érdekelne