Van belőle epres illatosított is. Bakker az vajon milyen kárt okoz már a mechanikának az az "illat" anyag... ?
Na ettől kezdve mikor megláttam, hogy van ilyen (IPONE) termékük, azóta nem veszem létező márkának figyelembe. (Nem is használtam mert eleve túl drága ez a márka.) Minnél több felesleges adalékot kap egy olaj, annál gyengébb az egyéb és fontos tulajdonságai mint a hőelvezetés, a surlódáscsokkentés... (mint ezen tulajdonságokból vesződik el, csökken a megfelelő hatékonyság) annak a terméknek. Mivel képesek ilyen irányú gondolkodásra, hogy termékük alapvető minőségén rontanak, csak azért, hogy reklámfogás címen keresettebbé váljon a márkája... számomra elgondolkodtató vajon milyen termék lehet akkor a többi.
Egyedül sisak plexi ápolót (viztaszító) vettem tőlük, de még azt sem használtam.
Már az, hogy az olajakat szinezik az is egy olyan alkotó anyag ami (piros, kék, zöld...) rontja az olaj eredeti hatékonyságát. ha hozzáveszem ezt az illatanyagot, még kevésbé hatékony az olaj.
igaz az, hogy sajnos talán az összes gyártó színezi az olajait Lehet egy mint minőségi kategória mutató.
Nekem a shell vsx 2T (JASO FC, ISO-L-EGC) - piros volt.
Mol dynamic Moto 2T (JASO FD, ISO-L-EGD) - kék.
A ppt bemutatón kívül sehol nincs információ a termékről milyen kategória.a leírásuk elavult azt írják a legmagasabb kategóroia a JASO FC, ez már 6 éve elavult, de legalábbis már ennyi ideje biztosan kapni a JASO FD-t.
Ha ilyen apróságokra nem figyelnek, akkor mire? Nem kéne frissíteni a ppt- fájlt, az különösen nem tetszik hogy nem írják le az összetevőket a teméknél sehol, de ami a legfontosabb a JASO osztályos besorolása nincs feltüntetve. Erre egy külön fájlt kellletőlteni, ami összetételt szintén nem tartalmaz, de az ott elavult tartalom alapján az FC számukta a legmagasabb szint, illetve az MA. Már van MA2-is! ! ! Én minden esetre nem vennék tőlük terméket. Miért kel külön letőltenem egy 40 MB-os bemutatót, ami elavult infókat tartalmaz ahhoz hogy megtudjam terméke milyen minőséget képvisel... Számomra ez egy visszataszító-meredendőel elytasítást von magával a terméket illetően. 5600-ért adják az FC-kategóriűs olajat amit tzr50-125-re, RS 50-re ajánlanak. Ezért a pénzért már a futárdíjjal együtt a MOL-tól is 1-et megvehetek az hézhoz jöt ennyi pénzért és magadsbb kategória, vagyit csak jobban járok, még érte sem kell mennem, ami jóval olcsóbb és jobb kategóriás olaj. Aki minőséget venne és pénzt szeretne spórólni az IPONE olajat szerintem inkább ne vegyen. Akinek meg mindegy az meg megérdemli.
fél éves yamaha tzr 50 esem láncát rendszeresen fújom jó minőségü lánc sprével, a csapok viszont berozsdásodnak. Mit ajánlotok rá? Paraffinos kezelés jó?
Hello a gyujtás beálítás nálam azt jelentené,hogy a gyujtás pontot hova kell (pontosan) álítani azt tom ,hogy holtpont elé de menyivel (1-0,7)-között és hogyan. Órás mikrométerem van stroboszkopom, nincs sajnos. Mindezt azért kérdezném mert a minap kivettem a gyertyát és nem őz barna volt hanem szürkés fehér tudom,hogy azis lehet,hogy kicsi a hőértéke a gyertyának de ez volt benne eredetileg is. Tehát a kérdés az lenne, hogy van-e valami jelzés a motor blokon és a ledkereken és az holvan?
Az volt a durva, hogy leírd a digitális km-et + még mellé írod, hogy fedélzeti computer..
így viszont úgy tünt mintha valami átalakított gép lenne.
A svájci annyiban másabb, hogy néhány Világítással több van neki (elől 2 izzó, vagyis 2x16W + a rendszám megvilágítás, teljesen feleslegesen amúgy... meg az én esztétikai megállapításom alapján csúnya a rendszámtábla világítás, egy ilyen motorra másfajta formát vagy megoldást készítettem volna. pl üvegbiztusíték formájú izzó. így kisebb helyet is igényelne, ami jobban mutat...
Hát kérem az enyém egy full extrás svájci csoda járgány!
Viccet félre téve nem félrevezetni akarom a tömeget. Aki utána olvas, az tudja, hogy ez a computer dolog abból áll hogy egy kijelzőn leolvasható a sebesség és a megtett út. Ha valakinek volna Honda lead-je cserébe, akár ráfizetéssel is én benne volnék. Még egyszer elnézést a téves információért.
"fedélzeti computer" - ez mit jelent? képet tegyél fel pl ide.
Egy műszerfal az a digitális km óra miat még nem fedélzeti computer, de még egy bringás km óra miatt sem.
Nem értem ezt a megnevezést.
Elmagyaráznád, mit tud a fedélzeti computered? légkondi vezérlés, tolatóradar-kamera? Elektromos ablakemelő vezérlés? hibakereső- meghatározó kódot hová írja ki? digitális km kijelzőre? Hol van csatlakozás kivezetés az ellenőrző műszernek a fedélzeti computer-ből?
Rendszer ellenőrző-hibajelző Led ami a műszerfal tartozéka és ez alapból nem fedélzeti computer rész:
1. index működtetés visszajelző led,
2. motorolaj szint visszajelző led,
3. Üres állapot "N"-neutral váltó jelző led.
4. Hűtővíz túlmelegedés visszajelző (motor túlmelegedés) led.
5. Digitális km kijelző, 2 db kék led háttér megvilágítással (fénye sötétben látszik).
6. Analog fordulatszámjelző hátul cserélhető 2 megvilágító izzóval.
Van belőle epres illatosított is. Bakker az vajon milyen kárt okoz már a mechanikának az az "illat" anyag... ?
Na ettől kezdve mikor megláttam, hogy van ilyen (IPONE) termékük, azóta nem veszem létező márkának figyelembe. (Nem is használtam mert eleve túl drága ez a márka.) Minnél több felesleges adalékot kap egy olaj, annál gyengébb az egyéb és fontos tulajdonságai mint a hőelvezetés, a surlódáscsokkentés... (mint ezen tulajdonságokból vesződik el, csökken a megfelelő hatékonyság) annak a terméknek. Mivel képesek ilyen irányú gondolkodásra, hogy termékük alapvető minőségén rontanak, csak azért, hogy reklámfogás címen keresettebbé váljon a márkája... számomra elgondolkodtató vajon milyen termék lehet akkor a többi.
Egyedül sisak plexi ápolót (viztaszító) vettem tőlük, de még azt sem használtam.
Már az, hogy az olajakat szinezik az is egy olyan alkotó anyag ami (piros, kék, zöld...) rontja az olaj eredeti hatékonyságát. ha hozzáveszem ezt az illatanyagot, még kevésbé hatékony az olaj.
igaz az, hogy sajnos talán az összes gyártó színezi az olajait Lehet egy mint minőségi kategória mutató.
Nekem a shell vsx 2T (JASO FC, ISO-L-EGC) - piros volt.
Mol dynamic Moto 2T (JASO FD, ISO-L-EGD) - kék.
A ppt bemutatón kívül sehol nincs információ a termékről milyen kategória.a leírásuk elavult azt írják a legmagasabb kategóroia a JASO FC, ez már 6 éve elavult, de legalábbis már ennyi ideje biztosan kapni a JASO FD-t.
Ha ilyen apróságokra nem figyelnek, akkor mire? Nem kéne frissíteni a ppt- fájlt, az különösen nem tetszik hogy nem írják le az összetevőket a teméknél sehol, de ami a legfontosabb a JASO osztályos besorolása nincs feltüntetve. Erre egy külön fájlt kellletőlteni, ami összetételt szintén nem tartalmaz, de az ott elavult tartalom alapján az FC számukta a legmagasabb szint, illetve az MA. Már van MA2-is! ! ! Én minden esetre nem vennék tőlük terméket. Miért kel külön letőltenem egy 40 MB-os bemutatót, ami elavult infókat tartalmaz ahhoz hogy megtudjam terméke milyen minőséget képvisel... Számomra ez egy visszataszító-meredendőel elytasítást von magával a terméket illetően. 5600-ért adják az FC-kategóriűs olajat amit tzr50-125-re, RS 50-re ajánlanak. Ezért a pénzért már a futárdíjjal együtt a MOL-tól is 1-et megvehetek az hézhoz jöt ennyi pénzért és magadsbb kategória, vagyit csak jobban járok, még érte sem kell mennem, ami jóval olcsóbb és jobb kategóriás olaj. Aki minőséget venne és pénzt szeretne spórólni az IPONE olajat szerintem inkább ne vegyen. Akinek meg mindegy az meg megérdemli.
ez teljesen jó láncra: http://www.rockymountainatvmc....
alkalmazás elött le kell tisztítani a láncot.
így viszont úgy tünt mintha valami átalakított gép lenne.
A svájci annyiban másabb, hogy néhány Világítással több van neki (elől 2 izzó, vagyis 2x16W + a rendszám megvilágítás, teljesen feleslegesen amúgy... meg az én esztétikai megállapításom alapján csúnya a rendszámtábla világítás, egy ilyen motorra másfajta formát vagy megoldást készítettem volna. pl üvegbiztusíték formájú izzó. így kisebb helyet is igényelne, ami jobban mutat...
Viccet félre téve nem félrevezetni akarom a tömeget. Aki utána olvas, az tudja, hogy ez a computer dolog abból áll hogy egy kijelzőn leolvasható a sebesség és a megtett út. Ha valakinek volna Honda lead-je cserébe, akár ráfizetéssel is én benne volnék. Még egyszer elnézést a téves információért.
Gyertya hézag (anód-katód): 0,6-0,7 mm (gyári könyv szerint)
Mást mit tudsz még állítani?
Egy műszerfal az a digitális km óra miat még nem fedélzeti computer, de még egy bringás km óra miatt sem.
Nem értem ezt a megnevezést.
Elmagyaráznád, mit tud a fedélzeti computered? légkondi vezérlés, tolatóradar-kamera? Elektromos ablakemelő vezérlés? hibakereső- meghatározó kódot hová írja ki? digitális km kijelzőre? Hol van csatlakozás kivezetés az ellenőrző műszernek a fedélzeti computer-ből?
Rendszer ellenőrző-hibajelző Led ami a műszerfal tartozéka és ez alapból nem fedélzeti computer rész:
1. index működtetés visszajelző led,
2. motorolaj szint visszajelző led,
3. Üres állapot "N"-neutral váltó jelző led.
4. Hűtővíz túlmelegedés visszajelző (motor túlmelegedés) led.
5. Digitális km kijelző, 2 db kék led háttér megvilágítással (fénye sötétben látszik).
6. Analog fordulatszámjelző hátul cserélhető 2 megvilágító izzóval.
"fedélzeti computert" ennek nevezed?
Eladó lett a Tzr-em:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tzr_50-5092647