csá
a gépem 2005 juniusi. igen kipufogora gondoltam.egyébként csak folytás lett kiszedve meg ki lett belezve a kipugogo a nagy változás 1000km után lessz ami nem sokára benne lessz mert egésznap a városba logok a mocival ha rossz idö van ha nem.
Mostanság nem nagyon tudtam a gép közelébe jutni..
Ahogy olvastam akkor végre lettek hajtva a fontosabb változtatások a gépeden.
Amúgy mikori évjárat a masina?
nem tudna nekem valaki mondani valamilyen sport kp-t a tzr 50-re (ha lehet ugy mond ne gagyit mondjatok). ja és jó lenne ha árat is mondanátok hozzá ha tudtok
Szerintem TZR bár ez már inkább csak szubjektív döntés, mert az Aprilia is elég jó moci.. Techinkailag, vagyis inkább megbízhatóságban talán egy hajszálnyit jobb a TZR mert az japán az Aprilia meg mégiscsak olasz.........
ki lett szedve a mocimbol szedve a folytás és huzz 6000-töl mint az állat, a végsebessége 80km/h de még nem szabad 6500-tol jobban pörgetnem mert még bejáratos egyébként még jobban fog menni a mocim mert még benn van egy folytás. de igy is megy mint egy vad állat, a gyorsulása az pedig most is elképesztö gyors (és milyen lessz ha már a másik folytás is ki lessz belöle véve.). szerinted az rs 50-es vagy a tzr50-es a jobb?
JA pontosítok: gyárilag csak 1,3 Kw... szóval ez nevetséges, mert kb 2 Lóerő lehet.
Viszonyításképp egy "90-es Simson S51-es 3,5 LE, szóval nagyot kell hoznia egy folytáskivételnek...
A megadott gyári 1,6Kw teljesítmény viszont olyannyira harmatgyenge, hogy az még egy 50-es Simson 3,5LE-s teljesítményét is jócskán alulmúlja, szóval tuti hogy valami barom állat folytást raknak bele... Kíváncsi leszek ha megszabadultál tőle mennyit és hogyan fog menni.. Majdhogynem 2-szer erősebbnek kell lennie!!
na most hétfön visszük a motorbol kivenni a folytást mert meg lett végre a jogsim is mopedre. pár nap mulva meg mondom hogy mennyivel is tudd menni az a nyanvatt motor(elsöre rögtön nem huzom neki mert igy is hamar szettük ki belöle a folytást), mert egyszerüen mindenki mást mond rola. valaki azt mondja hogy 75-nél többet nem megy valaki azt mondja megy 100km/h-val és akkor még sorolhatnám
Nem vagyok nagy szakértője a motoroknak, de egyszer próbából vissza kötöttük a gyári elektrónikáját és utána 50-nél megtorpant. Még egy kicsivel sem ment többet.
Nekem is tetszenek ezek az újak, viszont szerintem a régebbiek mint ha kissebb testüek lettek volna. Annak idején még nagyon szerettem volna egy TZM50-et. Ami lényegében ua., csak kis kerekekkel.
az nagyon jó ha megy mint a mérgezett egér . alig várom hogy kilegyen szedve az enyémböl a folytás, igy hogy csontva le van folytva nagyon hervadtul meggy, 50km/h-ra is alig tud fölgyorsulni . ha megnézed egyébként a 2005-ös modellt szerintem szép esztétikailag.
Azt mondták a nagy szakik, hogy ha nagyobb karbi kerülne bele, akkor még rá lehetne rakni egy lapáttal.
Iszonyúan szerettem.
Esztétikailag eléggé gány volt, de ment mint a mérgezett egér.
Én annyit tudok ehhez a támához hozzá fűzni, hogy nekem volt egy 94-es évjáratú. És volt benne egy Daytona gyújtás plussz egy JMCA kipufogó. És ha jól emlékszem 90-eket lehetett menni vele. Ráadásul már nem emlékszem, hogy mekkora, de az ajánlottnál jóval kissebb karbival.
Már régen volt!
akinek tzr 50ese van az írja meg nekem hogy mennyivel tud menni folytás nélkül és mindenféle tuning nélkül. kiváncsi vagyok a véleményetekre is a tzr-ről.
Gondolok itt pl. Arrow-ra v. Polini-re. Az árukat sajna nem tudom.
a gépem 2005 juniusi. igen kipufogora gondoltam.egyébként csak folytás lett kiszedve meg ki lett belezve a kipugogo a nagy változás 1000km után lessz ami nem sokára benne lessz mert egésznap a városba logok a mocival ha rossz idö van ha nem.
Mostanság nem nagyon tudtam a gép közelébe jutni..
Ahogy olvastam akkor végre lettek hajtva a fontosabb változtatások a gépeden.
Amúgy mikori évjárat a masina?
mit érdemesebb venni szerinteteksepiát vagy jogot?
ki lett szedve a mocimbol szedve a folytás és huzz 6000-töl mint az állat, a végsebessége 80km/h de még nem szabad 6500-tol jobban pörgetnem mert még bejáratos egyébként még jobban fog menni a mocim mert még benn van egy folytás. de igy is megy mint egy vad állat, a gyorsulása az pedig most is elképesztö gyors (és milyen lessz ha már a másik folytás is ki lessz belöle véve.). szerinted az rs 50-es vagy a tzr50-es a jobb?
Viszonyításképp egy "90-es Simson S51-es 3,5 LE, szóval nagyot kell hoznia egy folytáskivételnek...
Yamaha TZR 50
A megadott gyári 1,6Kw teljesítmény viszont olyannyira harmatgyenge, hogy az még egy 50-es Simson 3,5LE-s teljesítményét is jócskán alulmúlja, szóval tuti hogy valami barom állat folytást raknak bele... Kíváncsi leszek ha megszabadultál tőle mennyit és hogyan fog menni.. Majdhogynem 2-szer erősebbnek kell lennie!!
Nekem is tetszenek ezek az újak, viszont szerintem a régebbiek mint ha kissebb testüek lettek volna. Annak idején még nagyon szerettem volna egy TZM50-et. Ami lényegében ua., csak kis kerekekkel.
az nagyon jó ha megy mint a mérgezett egér . alig várom hogy kilegyen szedve az enyémböl a folytás, igy hogy csontva le van folytva nagyon hervadtul meggy, 50km/h-ra is alig tud fölgyorsulni . ha megnézed egyébként a 2005-ös modellt szerintem szép esztétikailag.
Iszonyúan szerettem.
Esztétikailag eléggé gány volt, de ment mint a mérgezett egér.
Én annyit tudok ehhez a támához hozzá fűzni, hogy nekem volt egy 94-es évjáratú. És volt benne egy Daytona gyújtás plussz egy JMCA kipufogó. És ha jól emlékszem 90-eket lehetett menni vele. Ráadásul már nem emlékszem, hogy mekkora, de az ajánlottnál jóval kissebb karbival.
Már régen volt!
válaszaitokat elöre is köszönöm