ha petya145-nek akarsz írni akkor jobb ja erre katt: http://www.sportmotor.hu/motor...
és akkor kap is üzenetet, hogy válaszoljon neked.
kiput a jelölt helyen átvágni fűrésszel kőrbe, de középen ne, (csak addig bevágni mig az anyag falát át nem vágja aztán forgatni a kiput, és azért figyelni, hogy mikor forgatva és vágva van, ne spirálba legyenek a vágások, ezt pl. egy alkoholos filccel meg lehet a vágás nyomot jelölni és annak mentén vágni a falat. Az, hogy az a piros az ábrán jelzett vonal a rajzon a megfelelő oldalon van-e, azt nem tudom már volt vagy 6 éve... de valószínűnek tartom hogy ott kéne vágni, a körbevágás után a katalizátort kiszedni, és a helyére egy lapos lemezt felhegeszteni ponthegesztéssel, majd egy kb. 13-as fúróval azt kifúrni.
Összehegeszteni a kiput, a szétvágott felület mentén, ügyelve arra, hogy a korábbi vágás előtti pozíció megmaradjon, minden irányban és szögben illetve szétvágott (fűrészelt anyag a kialakult anyag hiány miatt távolság 1-1.5 mm megmaradjon majd így összehegeszteni a két darabot.
Ha dugót gyűrűt cserélsz, amennyiben ez indokolt, azt a hengerhez kell mérni.
Az állapotát nézd meg milyen a henger és a dugó fala is. Ha karcolás van rajta a legkisebb esetén is, akkor hengerfelfúrás és új dugók a henger felfúrt méretére választva.
Azért a kiput, ha megfogod és a végére állítod a kis gázkiáramlón ami kijön, azért jöjjön ki. "Lehet szerintem nincs benne", de mi van ha mégis? Megint csak szívatod magad akkor. Inkább győződj meg róla, pénzbe nem kerül. mibe tart levenni... kb. 5 perc
Váltóba ami tuti megfelel:
flakon elöl: SAE 10W40, hátul: "API SM" szint legyen rajta, JASO MA2 Mindland.hu valami 2500 felet pízért adja nemsokkal. nem ragad meg és nem csúszik meg a kuplung. (legalábbis nekem nem csinálja) Lepróbálva tzr50-be. http://midland.hu/termek/4_ute...
Szerintem benzin nem lehet a kipuban mert a csonkoknál nem rendesen tömít mert kicsit olajos (de nem egetverően. Max nagyon kicsit fújhat ki. Nem csöpög belőle az olaj,és látványosan sem füstöl a tömítéseknél. (nem lehet látni). Ha benzin lenne a kipuban gondolom csöpögne ki belőle. )
Holnap még a gyertyát megnézem,hátha az a baja.
A blokkba milyen olajat ajánlsz?
Azt is lecserélem,és a dugót,gyűrűt is. Gondolom nem lehet egetverő összeg.
imádom hogy a nagyobb jelet minuszra írja ez a nyavalyás hozzászólás szerkesztő nehogy formázó karakterek legyenek benne....
vagy átirányítási kód.. csak így meg rendesen nem lehet leírni semmit.
-13V-feszültséget, de már nem indíja a motort.
ha a feszültség csökken a tizedek látványosan (nem töltve az akkut, és nincs rákötve a motorra, csak a multi..) folyamatosan akkor az az akku valószínű már kuka.
Mondanám, hogy hozd el az akkudat, és ráteszem meg kimérem, hogy jó-e. De valószínű nem BP- vagy annak közeli településénél lax. a meg Tolna megy-e nem éppen a közelben van...
...ha csak nincs ism. aki jár erre...
Nekem az a 10 perces töltés nagyon gyanúsan karcsú.
Nekem legalább 2-3 órát teszteli (tölti-meríti) mire kijelzi, hogy jó vagy már használhatatlan illetve megpróbálja megjavítani, ha lehet... És a tesztet minden töltés kezdéskor elvégzi.
Aksi még mindig kérdéses, hogy az jó-e.
van mikor csak azt méred, hogy az akku adja a
a kezelési könyv azt írja hogy motor beindításakor szivatóval kell indítani viszont minnél hamarabb azt vissza kell tólni-
a kipufogód lehet televan benzinnal, szereld le, csurgasd ki- volt nálam is ilyem mikor a benzincsap eresztette a benzint én meg inditóztam alig mente a gép.... ment egy kicsit aztán megált.. stb..
Most volt kiégetve 3hete kb.
A katalizátor kivételén már gondolkodom mert nem sok értelmét látom. Inkább csak a hátrányát.
A szívató is elvileg szét volt esve,és attól füstölt is mint az állat. Tegnap óta már nem füstöl annyira. Lehet attól lett egy kicsit jobban,de még mindig nem az igazi.
Lehet a katalizátorod is el van dugulva.. (ekkor szokott lecsökkenni a teljesítmény, és minnél többet használod a gépet annál gyengéb lesz, mert egyre kissebb az a szabad hely ahol a gáz ki tud áramlani...
Kiégetés vagy kataliuzátor kiműtése segít ez utóbbi szakértelmet igényel mivel hegeszteni is kell, meg fúrni, de utána sose lesz ezzel a részével gond.
Nem bejáratos.
Tegnap szétszedtük,de a hengert nem. A gyertyán ráégett olaj volt.
Az alapjárat 1800-ra van beállítva. Üresben pörög a gép,de sebességben csak 5000-ig pörög fel minden sebességben,kivéve akkor megy tovább,ha jön egy lejtő. Akkor is max 7000-8000-ig pörög fel.
A tankba is van elég benzin.
A tegnapi "pucolás után" már kicsivel jobb lett.
Holnap veszek bele egy új gyertyát,és ha akkor sem lesz jobb akkor jön a henger szétszedése.
Petya145 megoldódott már a kipufogó problémád?Én most pont abban a cipőben járok mint te,csak én nagyobb hengert meg karbit raktam rá és gyári kipufogóval nagyon nagyot lép ,de ha felrakom a másikat az csak visszafogja,pedig azt mondták hogy 70es és a feletti hengerekhez való.
Na ismét hozzád fordulok ! :) Na ma motorral mentem hazajöttem rá 2-3 órára akartam indítani és ugyan ezt csinálta hogy semmi nem történt gyújtásra rakás után ,rajtahagytam vártam bevillant minden aztán rátoltam az önindítót és megint elaludt ! Felraktam töltőre most az aksit de töltötte egy 10 percet aztán befejezte szal teli van!
A töltő tutti jó ,aksi akkor megint csak ha minden igaz jó.
Akkor forduljak villamosság szerelőhöz vagy mi ?! :D
Köszi !
Ha nagyon türelmetlen vagy, akkor tisztítsd ki a géped, ahol az olaj útja van, és mindenek előtt állítsd, be az alapjáratot 1800-ra, ne legyen se alacsonyabb se magasabb amikor már meleg a motor, 5-10 perces járatás után. ha ekkor is "gáz" van, akkor egyéb alkatrész a gond, vagy még kipufogó probléma. Nézd meg a gyertyahézagot 0,6-0,7-nek kell lennie. Gyertyád milyen állapotban van? Dugattyú milyen állapotban van? A henger nincs kikopva, és azért nincs teljesítmény a gépben? Nem bejáratós?
Használsz olajat a benzinbe bejáratásra?... sok kérdés felmerül... Tankban van elég benzin (legalább 2 liter)?
Amit most használok mind a két jelzés fel van a flakonon tüntetve.
"JASO FD, ISO-L-EGD"
Akkor ezek szerint rossz nem lehet.
Csak arra vagyok kíváncsi,hogy amilyen tüneteket leírtam kell aggódnom,vagy sem.
Ha sz@r az olaj akkor mindegy mennyit mész. a Jaso FC csak olyan max: 8000rpm-ig használható huzamosabb ideig. Rövid távra elmegy maxon csak aztán ne legyen panasz később, hogy én nem szóltam. Lassabb fordulaton nem okoz menet problémát,
Míg az (JASO FD, ISO-L-EGD együtt ha szerepel a flakonon az a jó, míg csak az agyiket látodrajta, azt inkább nem minősítwném...) full gázal nagyon szépen megyen a MOL dynamic Moto 2T.
Felejtsd el az a dumát ha valaki azt mondja, hogy a "legtöbben ezt használják".... ez egy ilyen mondat után amit így akarnak eladni javasolni és valaki ezek után megveszi az megérdemli, én azt nem venném meg. Hol szerepel az elhangzottakban, hogy az a te gépedbe is jó csak mert egy szar robogóba jó. Egy robogóba igen talán jó, de ez nem robogó. Attól, hogy moped, még sokkal több különbség van.
így pl a MOTUL 710-es felejtős, versenyolajnak írják de műszaki adatok szerint nem teljesíthet úgy ahogyan annak a kívánt gépnek kéne mennie. Vannak olyan olajok amik nem ilyen drágák, és ha jelzéseik megvannak akkor. használhatod rendesen, ahogy az a nagy könyvben be van írva.
Akkor most lehet 200km-en keresztül én is szívni fogok vele,hogy nem akar menni? Amíg ki nem dolgozza a régi olajat?
Már csak a csőben volt egy kevés olaj,de azóta már mentem vele kb 50-60km-t.
Lakóhelyedhez legolcsóbb és legközelebbi motor kellékes üzletben. Általában ők erre a motorra rendelés útján hoznak mivel nem kimondottan tzr50 szakbolt, így nem szoktak tartami. Neked asszem 2008as a géped, de olyan kell ami 2003-tól gyártott motorokra készült.
Ha messziről rendeled, akkor a postaköltség emeli az árat.
Ha az JASO FD és az ISO-L-EGD együtt szerepel akkor azt használhatod. Amíg csak az egyik szerepel, addig azt inkább ne..
ha még nem bontottad fel próbálj túladni rajta... hírdesd.
Robogógba ezek az olcsó szar olajok talán megfelelőek, de egy ilyen gyorspörgésű gépekbe nem használhatóak.
Láttam olyan feliratot motulnál hogy versenyolaj és bazd JASO FC!
Na szépen vagyunk. ezzel milyen motorral lehet versenyezni? eleve egy gyenge hatásfokú olaj! Kicsit azért a reklámfogás és a tények között óriási különbség van. A JASO FC sosem lesz verseny olaj, nem éri el azt a kategória szintet. Mivel eleve egy ha nem is a legalsókategóriába, de csak egy középkategóriás olajként van besorolva, ami az ilyen gépekbe kevés teljesítményű. IDE LEGALÁBB FELSŐKATEGÓRIÁS OLAJ KELL.
korábban sokszor megírtam már hogy milyen olajok azok amik tuti használhatók. van az elf-nek is ide megfelelő jó olaja.
igen, pont ezt mondom, az ilyen olcsó szutykoktól megy szarul a gép. A tc még édes kevés jellemző...
Minimum kell ebbe a gépbe a JASO FD, ISO-L-EGD ez a kettő legyen rakjta addig olyat nem vegyél és ne töltsél bele
Észrefogod venni, hogy az olaj nagyon nem mindegy mi kerül egy motorba..
Ez olyan mintha te egy mindenféle szennyezet vizet iszol és egy tiszta vizet. kb ennyi a különbség. A szennyezett víztől rosszul leszel, mindenféle bajod van, nem érzed jól magad. Míg a tiszta vizzel pedig jól érzed magad nem érzel problémát...
ugyan ez van a motornál is az olajokkal.
Felvettelek msn-re.
Megfejtettem a jelszóm
és akkor kap is üzenetet, hogy válaszoljon neked.
kiput a jelölt helyen átvágni fűrésszel kőrbe, de középen ne, (csak addig bevágni mig az anyag falát át nem vágja aztán forgatni a kiput, és azért figyelni, hogy mikor forgatva és vágva van, ne spirálba legyenek a vágások, ezt pl. egy alkoholos filccel meg lehet a vágás nyomot jelölni és annak mentén vágni a falat. Az, hogy az a piros az ábrán jelzett vonal a rajzon a megfelelő oldalon van-e, azt nem tudom már volt vagy 6 éve... de valószínűnek tartom hogy ott kéne vágni, a körbevágás után a katalizátort kiszedni, és a helyére egy lapos lemezt felhegeszteni ponthegesztéssel, majd egy kb. 13-as fúróval azt kifúrni.
Összehegeszteni a kiput, a szétvágott felület mentén, ügyelve arra, hogy a korábbi vágás előtti pozíció megmaradjon, minden irányban és szögben illetve szétvágott (fűrészelt anyag a kialakult anyag hiány miatt távolság 1-1.5 mm megmaradjon majd így összehegeszteni a két darabot.
Az állapotát nézd meg milyen a henger és a dugó fala is. Ha karcolás van rajta a legkisebb esetén is, akkor hengerfelfúrás és új dugók a henger felfúrt méretére választva.
Azért a kiput, ha megfogod és a végére állítod a kis gázkiáramlón ami kijön, azért jöjjön ki. "Lehet szerintem nincs benne", de mi van ha mégis? Megint csak szívatod magad akkor. Inkább győződj meg róla, pénzbe nem kerül. mibe tart levenni... kb. 5 perc
Váltóba ami tuti megfelel:
flakon elöl: SAE 10W40, hátul: "API SM" szint legyen rajta, JASO MA2 Mindland.hu valami 2500 felet pízért adja nemsokkal. nem ragad meg és nem csúszik meg a kuplung. (legalábbis nekem nem csinálja) Lepróbálva tzr50-be.
http://midland.hu/termek/4_ute...
Holnap még a gyertyát megnézem,hátha az a baja.
A blokkba milyen olajat ajánlsz?
Azt is lecserélem,és a dugót,gyűrűt is. Gondolom nem lehet egetverő összeg.
vagy átirányítási kód.. csak így meg rendesen nem lehet leírni semmit.
ha a feszültség csökken a tizedek látványosan (nem töltve az akkut, és nincs rákötve a motorra, csak a multi..) folyamatosan akkor az az akku valószínű már kuka.
...ha csak nincs ism. aki jár erre...
Nekem az a 10 perces töltés nagyon gyanúsan karcsú.
Nekem legalább 2-3 órát teszteli (tölti-meríti) mire kijelzi, hogy jó vagy már használhatatlan illetve megpróbálja megjavítani, ha lehet... És a tesztet minden töltés kezdéskor elvégzi.
Aksi még mindig kérdéses, hogy az jó-e.
van mikor csak azt méred, hogy az akku adja a
a kipufogód lehet televan benzinnal, szereld le, csurgasd ki- volt nálam is ilyem mikor a benzincsap eresztette a benzint én meg inditóztam alig mente a gép.... ment egy kicsit aztán megált.. stb..
A katalizátor kivételén már gondolkodom mert nem sok értelmét látom. Inkább csak a hátrányát.
A szívató is elvileg szét volt esve,és attól füstölt is mint az állat. Tegnap óta már nem füstöl annyira. Lehet attól lett egy kicsit jobban,de még mindig nem az igazi.
Kiégetés vagy kataliuzátor kiműtése segít ez utóbbi szakértelmet igényel mivel hegeszteni is kell, meg fúrni, de utána sose lesz ezzel a részével gond.
Tegnap szétszedtük,de a hengert nem. A gyertyán ráégett olaj volt.
Az alapjárat 1800-ra van beállítva. Üresben pörög a gép,de sebességben csak 5000-ig pörög fel minden sebességben,kivéve akkor megy tovább,ha jön egy lejtő. Akkor is max 7000-8000-ig pörög fel.
A tankba is van elég benzin.
A tegnapi "pucolás után" már kicsivel jobb lett.
Holnap veszek bele egy új gyertyát,és ha akkor sem lesz jobb akkor jön a henger szétszedése.
A töltő tutti jó ,aksi akkor megint csak ha minden igaz jó.
Akkor forduljak villamosság szerelőhöz vagy mi ?! :D
Köszi !
Használsz olajat a benzinbe bejáratásra?... sok kérdés felmerül... Tankban van elég benzin (legalább 2 liter)?
"JASO FD, ISO-L-EGD"
Akkor ezek szerint rossz nem lehet.
Csak arra vagyok kíváncsi,hogy amilyen tüneteket leírtam kell aggódnom,vagy sem.
Míg az (JASO FD, ISO-L-EGD együtt ha szerepel a flakonon az a jó, míg csak az agyiket látodrajta, azt inkább nem minősítwném...) full gázal nagyon szépen megyen a MOL dynamic Moto 2T.
Felejtsd el az a dumát ha valaki azt mondja, hogy a "legtöbben ezt használják".... ez egy ilyen mondat után amit így akarnak eladni javasolni és valaki ezek után megveszi az megérdemli, én azt nem venném meg. Hol szerepel az elhangzottakban, hogy az a te gépedbe is jó csak mert egy szar robogóba jó. Egy robogóba igen talán jó, de ez nem robogó. Attól, hogy moped, még sokkal több különbség van.
így pl a MOTUL 710-es felejtős, versenyolajnak írják de műszaki adatok szerint nem teljesíthet úgy ahogyan annak a kívánt gépnek kéne mennie. Vannak olyan olajok amik nem ilyen drágák, és ha jelzéseik megvannak akkor. használhatod rendesen, ahogy az a nagy könyvben be van írva.
Már csak a csőben volt egy kevés olaj,de azóta már mentem vele kb 50-60km-t.
Ha messziről rendeled, akkor a postaköltség emeli az árat.
Valaki megtudná mondani hogy hol lenne érdemes első és hátsó fékbetétet vennem?
ha még nem bontottad fel próbálj túladni rajta... hírdesd.
Robogógba ezek az olcsó szar olajok talán megfelelőek, de egy ilyen gyorspörgésű gépekbe nem használhatóak.
Láttam olyan feliratot motulnál hogy versenyolaj és bazd JASO FC!
Na szépen vagyunk. ezzel milyen motorral lehet versenyezni? eleve egy gyenge hatásfokú olaj! Kicsit azért a reklámfogás és a tények között óriási különbség van. A JASO FC sosem lesz verseny olaj, nem éri el azt a kategória szintet. Mivel eleve egy ha nem is a legalsókategóriába, de csak egy középkategóriás olajként van besorolva, ami az ilyen gépekbe kevés teljesítményű. IDE LEGALÁBB FELSŐKATEGÓRIÁS OLAJ KELL.
korábban sokszor megírtam már hogy milyen olajok azok amik tuti használhatók. van az elf-nek is ide megfelelő jó olaja.
Minimum kell ebbe a gépbe a JASO FD, ISO-L-EGD ez a kettő legyen rakjta addig olyat nem vegyél és ne töltsél bele
Észrefogod venni, hogy az olaj nagyon nem mindegy mi kerül egy motorba..
Ez olyan mintha te egy mindenféle szennyezet vizet iszol és egy tiszta vizet. kb ennyi a különbség. A szennyezett víztől rosszul leszel, mindenféle bajod van, nem érzed jól magad. Míg a tiszta vizzel pedig jól érzed magad nem érzel problémát...
ugyan ez van a motornál is az olajokkal.
Ez lenne az amit használok. (nincs + jel)
Repsol 2T